- Reactiescore
- 12
HahahahahaHelaas klopt er weinig van in jouw laatste spotprent. We hebben nooit edels en clears in je nachtbonus laten aankomen. Hooguit per ongeluk een keer een fakeje. Spannend zeg! Wellicht ben je wat in de war met de nachtbonus... die kun je namelijk zelf instellen! Gaaf he.
Ja excuus, was inderdaad overzichtelijker geweest.Geweldig!! Daar wist ik niet eens van af. Wat een ongelofelijke noobs zijn die medespelers op AoD! Kan toch niet...
@.Sick Individuals @This Noob Is On Fire @De Sukke @Leaving Behind @Spamkaboutertje wie was dit???
Was dit Mitch? Want dat zou een hoop verklaren..
Btw @Witch-king of Angmar je kan ook gewoon één post maken, scheelt weer.
Komt door Lennart zijn internet, lag van een paar uurGeweldig!! Daar wist ik niet eens van af. Wat een ongelofelijke noobs zijn die medespelers op AoD! Kan toch niet...
@.Sick Individuals @This Noob Is On Fire @De Sukke @Leaving Behind @Spamkaboutertje wie was dit???
Was dit Mitch? Want dat zou een hoop verklaren..
Btw @Witch-king of Angmar je kan ook gewoon één post maken, scheelt weer.
Zeker, maar dat was dit duidelijk niet. Denk dat er uitgegaan is van een nachtbonus van 1-9 ipv 0-8. Wel lelijk. Zo zie je maar dat het zelfs de beste kan overkomen.Er bestaat ook zoiets als een nachtblitz.
Zeker, maar dat was dit duidelijk niet. Denk dat er uitgegaan is van een nachtbonus van 1-9 ipv 0-8. Wel lelijk. Zo zie je maar dat het zelfs de beste kan overkomen.
Iedereen weet ondertussen toch al dat er een merge komt tussen Dutchy en KOTS? De vraag is alleen of ZUCHT het laat gebeuren.Na een flink pak slaag te hebben gehad van voornamelijk Dutchy en RV, lijkt het kompas van de overgebleven leden van kots op hol te slaan. In plaats van prioriteiten te stellen en terug te vechten, richten de grote spelers (alleen in puntenaantal) zich op een relatief kleine stam die weinig bedreiging vormt. Persoonlijk krijg ik 388 aanvallen binnen van; niet 1, niet 2, maar 3 spelers (dus zo'n 24 co's) van deze ooit (onterecht) gevreesde stam op deze wereld. Het is toch wel gênant dat spelers van 6.5M, 4.6M en 2.3M zo samen moeten werken om een speler van 620K klein te krijgen? Of klink ik nu als een ouwe lul, die denkt dat accounts tegenwoordig zo enorm kunnen worden zonder skills door de PP en dan zo ontzettend tegenvallen.
AoD heeft meer bereikt op TW dan jij ooit zult bereiken durf ik met zekerheid te zeggen.De afgelopen dagen is het jullie met AoD gelukt om niks in de bonus te laten aankomen, daarvoor meerdere keren gedaan toen ik nog in een andere stam zat, bovendien hebben jullie het ook meerdere keren gedaan bij deze stam destijds. Ontkennen is een beetje dom, jullie staan er namelijk om bekend.
Prestaties uit het verleden, bieden geen garantie voor de toekomst.AoD heeft meer bereikt op TW dan jij ooit zult bereiken durf ik met zekerheid te zeggen.
Ey niet zo’n bekkie inactievelingPrestaties uit het verleden, bieden geen garantie voor de toekomst.
AoD flop
Mooie antithese, taalwonder jijRogier opperflop
Ik moet de nieuwe generatie ook een kans geven ^^Ey niet zo’n bekkie inactieveling
Ik moet de nieuwe generatie ook een kans geven ^^
Heeft die man helemaal geen zin in. Hij is vestandig.Heeft Mitch al een AF account? Help hem daar ook even mee dan.