En de (nu al! Je verwacht het niet), winnaar van flop van het jaar is: ....

Reactiescore
11
Na een flink pak slaag te hebben gehad van voornamelijk Dutchy en RV, lijkt het kompas van de overgebleven leden van kots op hol te slaan. In plaats van prioriteiten te stellen en terug te vechten, richten de grote spelers (alleen in puntenaantal) zich op een relatief kleine stam die weinig bedreiging vormt. Persoonlijk krijg ik 388 aanvallen binnen van; niet 1, niet 2, maar 3 spelers (dus zo'n 24 co's) van deze ooit (onterecht) gevreesde stam op deze wereld. Het is toch wel gênant dat spelers van 6.5M, 4.6M en 2.3M zo samen moeten werken om een speler van 620K klein te krijgen? Of klink ik nu als een ouwe lul, die denkt dat accounts tegenwoordig zo enorm kunnen worden zonder skills door de PP en dan zo ontzettend tegenvallen.
 
Reactiescore
1.167
Smaakten de drankjes lekker?

We moeten toch een beetje plezier beleven hé.
 
Reactiescore
95
Was het eigenlijk wel een punt van discussie? Ze hebben zichzelf vanaf het allereerste NAP al neergezet als een flop.
 
Reactiescore
1.167
Ze smaakten alsmaar lekkerder toen de verliezen van kots opliepen.


Leuk geprobeerd! Ook geweldig dat iemand weer wat aan het propageren is op het AF. Dat is toch eventjes geleden.

Helaas klopt er weinig van in jouw laatste spotprent. We hebben nooit edels en clears in je nachtbonus laten aankomen. Hooguit per ongeluk een keer een fakeje. Spannend zeg! Wellicht ben je wat in de war met de nachtbonus... die kun je namelijk zelf instellen! Gaaf he.

Daarnaast gaan wij prima hoor op jouw stammetje. Kijk maar eens in de spoiler!
d3caeb2a1b8ad7553ae8a06d4784682a.png

Wil je ook dat ik alle afbeeldingen van alle bashes op jouw laat zien? Dat kan hoor. Mooie ODA boost voor CoCuRo in ieder geval..

Of doel je toch op de verliezen van Kruk, Jotti & KM? Wees daar vooral trots op, daar heb je namelijk niks mee te maken Pieter!
 
Reactiescore
11
Leuk geprobeerd! Ook geweldig dat iemand weer wat aan het propageren is op het AF. Dat is toch eventjes geleden.

Helaas klopt er weinig van in jouw laatste spotprent. We hebben nooit edels en clears in je nachtbonus laten aankomen. Hooguit per ongeluk een keer een fakeje. Spannend zeg! Wellicht ben je wat in de war met de nachtbonus... die kun je namelijk zelf instellen! Gaaf he.

Daarnaast gaan wij prima hoor op jouw stammetje. Kijk maar eens in de spoiler!
d3caeb2a1b8ad7553ae8a06d4784682a.png

Wil je ook dat ik alle afbeeldingen van alle bashes op jouw laat zien? Dat kan hoor. Mooie ODA boost voor CoCuRo in ieder geval..

Of doel je toch op de verliezen van Kruk, Jotti & KM? Wees daar vooral trots op, daar heb je namelijk niks mee te maken Pieter!

Heel erg knap hoor met zoveel spelers, zou er inderdaad erg trots op zijn!!! haha
 
Reactiescore
11
De afgelopen dagen is het jullie met AoD gelukt om niks in de bonus te laten aankomen, daarvoor meerdere keren gedaan toen ik nog in een andere stam zat, bovendien hebben jullie het ook meerdere keren gedaan bij deze stam destijds. Ontkennen is een beetje dom, jullie staan er namelijk om bekend.
 
Bovenaan