Eindejaarswensen en 2013

DeletedUser

Guest
Ik ben het eens met het idee van Rorer over de Enquête(s).

Maar aangezien het CM/Innogames de uitkomst al kunnen voorspellen zullen ze dit vast niet doen :').
 

DeletedUser53052

Guest
Verzin dan een fatsoenlijk eindspel in plaats van deze regel... Wat wil het TW-team eigenlijk met deze regel ? Werelden sneller laten eindigen ? Dat heeft met deze regel juist de omgekeerde werking...
Tjah, op W4 is deze regel geen ramp, maar ik vind het erg voor de W2 spelers...
 

DeletedUser61241

Guest
Ik zal een enquette op elke wereld gooien. We zullen zien wat daaruit komt :p
 

DeletedUser61241

Guest
Op het af heb ik een soort van enquete opgesteld. Niet met ja of nee inderdaad, want dat kan ik niet. Maar gewoon in de politiek en propaganda vragen naar de meningen, kom je ook een heel end mee.
 

DeletedUser61692

Guest
hoezo heet dit eigenlijk een discussie topic als er geen discussie mogelijk is?


het is gewoon klagen tegen een regel die er toch wel gaat komen op deze manier....

kan je het beter klachtentopic noemen
 
Reactiescore
1.094
Ook niet want bij klachten worden sommige klachten nog verholpen, het is meer lukraak in het rondte lullen over deze regel want we doen er toch niks meer aan nananananana topic
 

DeletedUser

Guest
Ik vraag me Duckje, waarom je niet gewoon een enquete zou gooien over alle werelden, om te kijken of hier vraag naar is.
Het zijn immers de spelers die het spel draaiende houden, niet? Een enquete invoeren kan geen kwaad denk ik, aangezien deze regel
sommige spelwerelden drastisch zal beïnvloeden. Zoals je zelf hebt gemerkt zijn er erg veel tegenstanders van deze regel,
met goede redenen ook. Wat is het nut en wat is het doel van de invoering van zo'n wijziging?

PS: graag antwoord hier Duckje, soms doe je je er erg makkelijk van af door negatieve kritiek gewoon compleet te negeren.
Het is onder andere onderdeel van je job je te verantwoorden voor je daden.
 

DeletedUser66281

Guest
Maak anders een topic:
Ik stop wanneer dit wordt ingevoerd.
En kijk hoeveel mensen daar Ja zeggen, plus hoeveel Pa ze spenderen per account, en hoeveel accounts ze hebben (+VV).

En zet per wereld neer hoeveel vaste VV accounts er sowieso zijn, dan krijg je echt een overzicht, hoeveel miljoen punten Barbaren dorpen er bij komen per wereld, door verdwijning VV en stoppende spelers.
 
Reactiescore
1.094
Niet te vergeten, er zal ook meer multi accing komen om accounts te redden, zodra tw hier achter komt, hup gaan er 2 accs op barbaar, waardoor voor andere spelers motivatie nog meer zakt.
 

DeletedUser26978

Guest
Ik vind dit een topregel. Zeker invoeren, maar met een beetje verstand snapt ook iedereen dat je dit de oudere werelden niet aan kunt doen. Gewoon invoeren op de komende werelden dus.
 

DeletedUser61692

Guest
Ook niet want bij klachten worden sommige klachten nog verholpen, het is meer lukraak in het rondte lullen over deze regel want we doen er toch niks meer aan nananananana topic
tja dat word wel een lange naam hahaha
Maak anders een topic:
Ik stop wanneer dit wordt ingevoerd.
En kijk hoeveel mensen daar Ja zeggen, plus hoeveel Pa ze spenderen per account, en hoeveel accounts ze hebben (+VV).

En zet per wereld neer hoeveel vaste VV accounts er sowieso zijn, dan krijg je echt een overzicht, hoeveel miljoen punten Barbaren dorpen er bij komen per wereld, door verdwijning VV en stoppende spelers.
het AF is totaal niet representatief,
als er 5-10% het forum leest is het veel....
Niet te vergeten, er zal ook meer multi accing komen om accounts te redden, zodra tw hier achter komt, hup gaan er 2 accs op barbaar, waardoor voor andere spelers motivatie nog meer zakt.
tja, ik denk dat er veel bans gaan komen op die manier...
Ik vind dit een topregel. Zeker invoeren, maar met een beetje verstand snapt ook iedereen dat je dit de oudere werelden niet aan kunt doen. Gewoon invoeren op de komende werelden dus.
+1


en sowieso niet zo kort dag,

je zou dan eigenlijk vanaf dat deze regel in gaat moeten beginnen met tellen vanaf die 120, zodat iedereen netjes die 3 maandjes krijgt om te zoeken, niet dat ze in 1x binnen een maand alles moeten regelen. (dan is het nog steeds beroerd, maar al wel wat beter te doen)
 

DeletedUser

Guest
Even nog reageren op een eerdere uitspraak van farmdecibel:
Nogmaals, ik blijf van mening dat iemand zijn eigen account moet blijven bespelen of anders moet stoppen. Geen tijd is niet spelen, simpel.
.

Als ik het verhaal in het hele perspectief lees, en daarmee ook de reacties hierop, dan is er wel degelijk iets voor te zeggen om - in nieuwe werelden - een wijziging van regels door te voeren. Maar met een wijziging als deze ben je er niet.

Farmdecibel geeft zelf al aan dat hij van mening is dat iemand "zijn eigen account" moet blijven bespelen, maar tegenwoordig zijn er heel veel "geen eigen accounts" meer, omdat veel accounts worden bespeeld door 2,3,4 of zelfs wel 5 mensen. Wat is er dan nog eigen??

Kortom, een dergelijke regel zou zin hebben, wanneer je als spelmaker er ook voor zorgt dat elke speler ook daadwerkelijk "EEN EIGEN ACCOUNT" heeft, en dat co-schappen per direct worden uitgebannen, zodat 24/7 bezettingen van accounts niet meer mogelijk zijn. Want dit is mijns insziens de ziekte van TW. Het spel wordt bepaald door enkele spelers die door multi-bezetting in staat zijn een account 24/7 te beheren.

Zorg er daarbij voor dat het account aan één IP-adres is gekoppeld (dit doen ze bijvoorbeeld ook bij Seafight van Bigpoint games), zodat er ook geen illegale IP-hiders of IP-changers gebruikt kunnen worden. En dit zeggende weet ik al wel wat voor antwoord hierop gaat komen: "Innogames heeft alle IP-hiders en IP-changers onder controle", en op het moment dat je een speler meldt die zich hieraan schuldig maakt, is het standaard antwoord dat er geen onregelmatigheden zijn gevonden in het spelgedrag van de speler. Iedereen weet dat er massaal met IP-hiders en IP-changers wordt gespeeld, en dit is simpelweg te voorkomen door een account aan slechts één IP-adres te koppelen. En wat er nu gebeurt is dat Innogames zich presenteert als de alwetende god, die er 100% van overtuigd is dat niemand zich aan het gebruik van IP-changers schuldig kan maken, omdat dit allemaal door Innogames onder controle is.

Met andere woorden, zwaar straffen van onrechtmatig gebruik. Niet de helft van je dorpen inleveren, maar gewoon hele account op 0.

Als je dus de VV regel invoert, dan moet dat naar mijn mening in combinatie met dit soort regels/aanpassingen. Hiermee creëer je een eerlijker spel, waarin ook de wat kleinere spelers (waaronder ook veel PA users) vastbindt aan het spel, omdat ze meerdere kansen hebben tegen spelers die voorheen met een heel team een 24/7 account hadden. Voor Innogames zal dit ook een veel positiever resultaat opleveren, omdat meer spelers PA zullen kopen. Nu lopen spelers alleen maar weg.
 

DeletedUser

Guest
Eén IP per account is geeneens mogelijk, ik alleen al heb vier IPs waarmee ik inlog. Daarnaast zeg je nu dus dat de mensen die op hun eentje heel actief kunnen zijn maar een voordeel moeten hebben op de rest, wat natuurlijk ook gewoon onzin is. Daarnaast zijn er altijd spelers die stoppen, en hun account doorgeven aan nieuwe spelers. Als je zegt dat dat niet mag, dan kunnen we TW net zo goed helemaal stopzetten, want dan zal er geen enkele stam zijn die nog kan overleven door alle accounts die op BB gaan.

Beetje onzinnig idee, dat 1 IP per account.
 

DeletedUser61692

Guest
Eén IP per account is geeneens mogelijk, ik alleen al heb vier IPs waarmee ik inlog. Daarnaast zeg je nu dus dat de mensen die op hun eentje heel actief kunnen zijn maar een voordeel moeten hebben op de rest, wat natuurlijk ook gewoon onzin is. Daarnaast zijn er altijd spelers die stoppen, en hun account doorgeven aan nieuwe spelers. Als je zegt dat dat niet mag, dan kunnen we TW net zo goed helemaal stopzetten, want dan zal er geen enkele stam zijn die nog kan overleven door alle accounts die op BB gaan.

Beetje onzinnig idee, dat 1 IP per account.

het zou er zo een van innogames kunnen zijn



maar alle gekheid op een stokje,

ik neem aan dat de regel gewoon word doorgezet?
 

DeletedUser

Guest
Eén IP per account is geeneens mogelijk, ik alleen al heb vier IPs waarmee ik inlog. Daarnaast zeg je nu dus dat de mensen die op hun eentje heel actief kunnen zijn maar een voordeel moeten hebben op de rest, wat natuurlijk ook gewoon onzin is. Daarnaast zijn er altijd spelers die stoppen, en hun account doorgeven aan nieuwe spelers. Als je zegt dat dat niet mag, dan kunnen we TW net zo goed helemaal stopzetten, want dan zal er geen enkele stam zijn die nog kan overleven door alle accounts die op BB gaan.

Beetje onzinnig idee, dat 1 IP per account.

4 IP's....... Met andere woorden, je zou ook zomaar dus 4 accounts kunnen hebben, en daarmee het spel flink kunnen beinvloeden. Voor mij zou zo'n opmerking reden zijn om eens te gaan spitten. En om je uit de droom te helpen, één account per IP is heel goed mogelijk. Legio games die dit keihard koppelen, dus waarom zou Innogames dit niet kunnen?
 

DeletedUser

Guest
1 IP per account is onmogelijk. Er zijn providers (vooral belgische) de bijna dagelijks een ander IP geven, om maar niet te spreken van mobiele providers waarbij het IP elke locatieverandering kan veranderen. Een dynamisch IP heet dat ;) Dat zal dus betekenen dat honderden, misschien wel duizenden spelers niet meer kunnen spelen. Grote kans dat Seafight dit ook niet doet, maar een andere check daarvoor in de plaats heeft.
 

DeletedUser17472

Guest
Farmdecibel geeft zelf al aan dat hij van mening is dat iemand "zijn eigen account" moet blijven bespelen, maar tegenwoordig zijn er heel veel "geen eigen accounts" meer, omdat veel accounts worden bespeeld door 2,3,4 of zelfs wel 5 mensen. Wat is er dan nog eigen??
Ook waar het account door meerdere personen wordt bespeeld, is maar in bezit van 1 persoon, namelijk van degene die in bezit is van het e-mailadres waar dat account op staat. Besluit die persoon de anderen van het account te gooien, kunnen ze hiertegen niets doen. Dit even ter verduidelijking.
 

DeletedUser25273

Guest
Allemaal leuk en aardig famdecibel, maar feit blijft dat de roep van de meeste spelers van de oude werelden genegeerd word, er niet echt op de argumenten wordt ingegaan en deze regel ons door de strot gedouwd wordt met alle gevolgen van dien. Nogmaals een sterk beroep op het communitymanagement om onze bezwaren serieus te nemen en de regel niet op de oudere werelden door te voeren, het ontwricht een aantal werelden veel teveel en druist volledig in tegen een strategie die we jaren hebben kunnen spelen. Je kunt dat niet in 1 maandje omdraaien.
 
Bovenaan