We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Helemaal niet stabbed. Hippo! heeft altijd duidelijk gezegd wat onze intenties waren. Wij zijn altijd tegen jouw rekruit geweest, en hebben Bassie ook gewaarschuwd dat we jou gewoon zullen aanvallen wanneer wij dat willen.
Bovendien, er is nooit sprake geweest van een BG tussen Hippo! en Sane. We werkten samen, maar vooral informeel. Dat weet Sane ook maar al te goed, en als jullie dat niet weten is er een grote misscommunicatie geweest tussen Bassie en de rest.
Had niet gedacht dat bassie mij zou backstabben.
Ik ga het bij afscheidwoordje houden want ja, iedereen weet dat ik een arrogante klootzak ben die geen tijd meer heeft voor zulke dingenUitgerekend vandaag heb ik ook onderstaande award mogen ontvangen:
![]()
één jaartje hippo. Zeker iets om trots op te zijn daar mijn motivatie redelijk snel daalde tijdens het wereldverloop. Ik kijk dan ook vooral terug op een leuke tijd die ik beleefd heb in de beginfase op cas3, mijn meest actieve maanden. Iedereen die mij een beetje kent weet dat ik enkel actief ben als er een uitdaging aan vast hangt. En iedereen die mij zeer goed kent weet dat ik eigenlijk enkel tw speel voor de gezellige chats die er zijn, want komop... wie van ons zou er tw blijven spelen zonder skype right? Daarom dat ik hippo nooit echt heb kunnen laten gaan.
Het is om die reden dat ik graag de volgende personen wil bedanken:
*Joost (je zou me vermoorden mocht ik je niet noemenDuizendmaal dank om me niet grijs te laten gaan kameraad, schol! Zowiezo de beste speler uit onze AF selectie...)
*Rutger (consistent, beste speler van deze casual)
*Roel (jonko man die me bijna nog casual 5 aan men laars gelapt had, smeerlap eerste klas, het was me een eer! Bedankt voor de uren die je nog geklopt hebt op Why)
*Manolo (die andere jonko man, genoten van onze samenwerking toen we elkaar nodig hadden, volgend jaar zowiezo wel naar pukkelpop komen he)
*Bram (stond er altijd wanneer je hulp nodig had, petje af voor je inzet in de beginperiode van cas3)
*Wouter (Tja naast mij toch wel de tweede topper op vlak van inactieve periodesLekker actief geëindigd wel! Was chill spelen hier na onze extreem actieve periode op w50 he haha.)
*Wouter PN (hopper, zuiper, nachter, klessiker, can't wait to see your face at the hippow meeting )
* Jens (speler mucho importante achter de schermen, stabber, moet dringend eens stoppen met tw zodat die eens een deftige blokperiode kan meemaken (zelf ook nooit gehad hoor), mooie 2e plek!)
* Matthias, Lars & Remco (Geen idee waarom niemand ze nog in hun lijstje opneemt maar hebben zeker hun steentje bijgedragen op deze casual, en zeker wel voor mij persoonlijk, bedankt comrades)
*Selah & Erwin (Beide niet veel gesproken, kwamen in hippo wanneer ik er praktisch niet meer was maar beide gewoon gezellige en volwassen spelers, zoals ik het graag heb)
* Bert (love your style, snapt het spelletje zeer goed, kan je ook zien aan zijn lekkere farmrecords)
* Dante (rapper eerste klas, leuk dat ik je kon overtuigen voor nog een wereldje)
* Ruben (enige voor mij bekende skyper die wat tegenstand bood tegen Hippo, gracias!)
En bedankt aan elke andere hippo speler die heeft bijgedragen aan de volwassen gezellige sfeer die er heeft gehangen.
This was it, einde tw voor een heel poosje denk ik dan ha.
Op HIPPO! (en de toekomstige hippo meeting)
![]()
Dikste wannabe op het AF: Roel, man, wat voor onzin je soms post![]()
De beste verdediger van C3: Team Ay Caramba. Al was het natuurlijk geen hoogstaand defwerk, maar beter heb ik gewoon niet gezien op deze wereld. Ik wil hier nog een eervolle vermelding voor Heer Fenerbahce neerzetten, waar haalde hij toch al die stacks vandaag (verder een noobje hoor)
Proficiat aan ToInfinityForSerenity/Rutger en pikapika![]()
Shut upIk weet het wel zeker, achja casual 1 spelers zijn meestal slecht![]()