Bij deze mijn lijstje, misschien ben ik nog mensen vergeten, maar als iemand zich vergeten voelt, ik waardeer jullie ook hoor
Beste speler van C3: Deze wereld was natuurlijk van een redelijk laag niveau, het is immers een casual, maar er zijn toch wat spelers die erbovenuit staken. Ten eerste wil ik Wouter van Phuture Noize noemen, zeer goede aanvaller, heb timings van hem gezien waarvan ik spontaan op delete zou gaan, en Rutger van ToInfinityForSerenity, die overall ook gewoon goed is.
Beste stam van C3: Hier is toch geen enkele twijfel over mogelijk? Hippo! natuurlijk. We zijn de meest stabiele stam geweest gedurende de hele wereld, we hebben elke vijand verpletterd, ook voordat we een overmacht hadden. Geen enkele stam heeft het ons moeilijk gemaakt, wat ik ook weer jammer vind.
Beste stam speler van C3: Joost van TO2, als vvslet van de stam. Hij heeft een aantal accs van de inactiviteit gered, nog wat geedeld en stond altijd klaar om een vv aan te nemen. Ik wil hier ook Rutger vermelden, deed ook veel vvs en plande nog een massa terwijl wij de wereld eigenlijk al gewonnen hadden.
De beste aanvaller van C3: Wouter van Phuture Noize. Zie beste spelers. Krijgt denk ik elk account wel weg, als hij zin heeft.
De beste verdediger van C3: Team Ay Caramba. Al was het natuurlijk geen hoogstaand defwerk, maar beter heb ik gewoon niet gezien op deze wereld. Ik wil hier nog een eervolle vermelding voor Heer Fenerbahce neerzetten, waar haalde hij toch al die stacks vandaag (verder een noobje hoor

)
Meest gezellige speler van C3: Dit zijn er veel, de mensen die altijd actief waren in de Hippo! chat: Wouter/Bram/Manolo/Roel/Jens/Rutger/Selah/Willem/Bert/Jarl/Erwin/Dante/Mike
Beste leider van C3: Hier stop ik de veren in mijn eigen reet

Ik heb nooit echt actief leiding gegeven aan Hippo!, dat was ook helemaal niet nodig, maar als je zo'n stam bij elkaar brengt die zonder leiding gewoon geweldig werkt, dan moet je toch wel een topleider zijn
Slechtste leider van C3: Ruben (Slaapkop) van Insane. Hij kreeg de stam nooit echt actief meer nadat er veel leaves waren geweest. Er waren wel actieve spelers, maar die leken niks te doen voor de stam. Later, in Fair, bleven die spelers ook wel actief, maar ik heb het idee dat ze nooit wat aan Insane hebben bijgedragen. Ruben kon ze op een of andere manier niet motiveren, of was niet actief genoeg.
Mooiste speler naam van C3: Contradistinctions. En klopt ook wel enigszins, de bespelers waren soms hartstikke inactief en soms hartstikke actief.
Mooiste stam naam van C3: Hippos with Attitude! natuurlijk. Ik heb de stam opgericht als Hypo, naar mijn stammetje op W15, maar al snel werd de grap Hippo! gemaakt. In een dronken bui heb ik de stamnaam veranderd, en uiteindelijk er Hippos with Attitude van gemaakt als parody op de befaamde en beruchte gangsterrapgroep NWA.
Favoriete forumposter In de Reign/Rain fase heb ik altijd wel genoten van mijn discussies met Erwin en Ruben. Dat is toch wat ik de laatste tijd het meeste mis, mensen op wie ik kan flamen, stammen die ik met de grond gelijk kon maken.
Dikste wannabe op het AF: Roel, man, wat voor onzin je soms post
Dikste wannabe (IG): Ook Roel, wilde dolgraag #1 punten worden, maar onze Ganja man was te actief. Rang 1 OD zit er waarschijnlijk ook niet in omdat Mistersoul veel van zijn clears dodgde. Jammer man
Mooiste profiel foto spelers: Ik vind die van Puma en TO2 prachtig, mooi gemaakt door Bram.
Mooiste profiel foto stammen: Het plaatje van Hippo! is mooi, maar die van Insane mag er ook wel wezen
Welke speler was voor jou de grootste verrassing: Joost van TO2. Van de originele bespeler van TO2 heb ik eigenlijk nooit wat gehoord, toen kwam Joost erop als onbekende, via het AF volgens mij. Maar wat hij uiteindelijk allemaal heeft gedaan, we hadden geen betere speler op het account kunnen zetten toendertijd! Ook het doorzettingsvermogen van heer Fenerbahce heeft me verbaasd. Is talloze keren weggespeeld, maar kwam toch telkens terug, met een volkomen kansloze ligging.
Grootste stabber van C3: Gelukkig heeft deze wereld weinig stabs gehad. Ik ben wel een aantal keren gestabbed, door bassie, en Ay Caramba, toen ze naar Insane gingen terwijl ik de spelers op de accounts had gezet ;( Maar de grootste stabber is nog wel Gilles die Poco Loco Choco heeft gestolen, en alle pps in zijn eigen zak heeft gestoken. Het acccount is inmiddels teruggegeven, volgens mij, maar de pps nog niet.
Mooiste actie van C3: De massa van Insane op mij toen ik Reign leavde. De massa kon op geen slechter moment komen, ik had net alle def teruggestuurd en ik had een gigantisch front. Toen heb ik mijn dorpen maar uitgebouwd waardoor ik uit de range van de edelaars kwam. Uiteindelijk minimale verliezen
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald: De oprichting van Hippo! Roel en ik waren helemaal klaar met het rekruitingsbeleid van Reign, waar ik als leider ook niet aan kon doen. We hebben de stam verlaten en Hippo! opgericht. We hebben alleen maar rekruits gedaan waar we achter stonden en een hele fijne groep gecreeerd waarmee we deze wereld gaan winnen.
Slechtste verliezer van C3: Volgens mij zijn die hier niet echt. Wellicht Mistersoul die gaat lullen over stabs vanuit Hippo etc.
Beste/Grootste Botter van C3: Bram, met zijn farmbot. Een maand lang achter elkaar rover en plunderaar. Zonder bots lukt dat niet of je moet echt geen leven hebben
Grootste blunder van C3: Reign. In het begin liep het soepel maar na de fusie met DEF kwamen er teveel noobs in de stam waar je helemaal niets aan had. En toen het minder ging werden er nog ergere noobs gerekruit waar je nog veel minder aan had. Het idee van de stam was juist om de noobs uit Duck! weg te krijgen, maar het werd bijna nog erger.
Met wie wil je een volgende wereld draaien: Alle spelers met wie ik op deze wereld met plezier heb samengespeeld. Zie 'gezelligste speler'.
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien Deze laat ik leeg. Heb aan niemand zo'n hekel dat ik hem nooit meer hoef te zien. En sommigen zou ik met alle plezier een keer wegedelen
Welke speler verdient het meeste respect: Ten eerste mijn stamgenoten, omdat ze er altijd stonden als het nodig was, en we samen deze wereld tot een mooi einde hebben gebracht. Ten tweede LoneRanger, omdat hij uit een volkomen kansloze positie toch nog het geloof had dat Hippo! verslagen kon worden.