Einde wereld awards.

DeletedUser56541

Guest
Ik heb alleen leiders rechten omdat ik als eerste reageerde toen wouter vroeg wie hem wilde vervangen toen hij 2 weken op vakantie ging.
Verder heb ik vrijwel alleen de HM mensen geïnvite én brams titel enkele keren veranderd. Al met al vind ik dat geen slechte leiding.

sarcasme
 

DeletedUser77872

Guest
Helemaal niet stabbed. Hippo! heeft altijd duidelijk gezegd wat onze intenties waren. Wij zijn altijd tegen jouw rekruit geweest, en hebben Bassie ook gewaarschuwd dat we jou gewoon zullen aanvallen wanneer wij dat willen.

Bovendien, er is nooit sprake geweest van een BG tussen Hippo! en Sane. We werkten samen, maar vooral informeel. Dat weet Sane ook maar al te goed, en als jullie dat niet weten is er een grote misscommunicatie geweest tussen Bassie en de rest.

Idd een hele grote miscommunicatie waar alleen ik nu de gevolgen van draag. Had niet gedacht dat bassie mij zou backstabben.
 
Reactiescore
19
soultje ik moet je wel vertellen dat ik zelf altijd tegen ben geweest om je aan te vallen
maar helaas het was de meerderheid die beslist heeft.
 

DeletedUser77673

Guest
Beste speler van C3: Onze schlemiel en Ganjhis Khan krijgen toch wel een vermelding hier. Ze hebben vaak genoeg de prestatie van geroofde grondstoffen binnengehaald in het begin van de wereld dus vind ik terecht dat ze toch zo hoog geëindigd zijn. Op vlak van skills denk ik dat Roel, Wouter van PN en Rutger van ToInfinityForSerenity zeker bij de beste spelers van C3 hoorden!
Beste stam van C3: Hippo!, altijd stabiele stam geweest en op deze tumultueuze wereld zeker de stabielste dus een verdiende overwinning zit er aan te komen.
Beste stam speler van C3: Iedereen in hippo ging vol voor zijn stam, al kunnen Rutger van ToInfinityForSerenity en Joost van the owner2 hier zeker een extra vermelding krijgen. Zij hebben zich net altijd dat tikkeltje meer ingezet voor de stam.
De beste aanvaller van C3: Het is niet dat mensen echt hebben zitten timen tot en met, gewoon de standaard aanvallen. Niemand die er echt bovenuit stak voor mij.
De beste verdediger van C3: Ik denk dat Ay Caramba en LoneRanger hier op hun plaats zouden staan. Wij hebben bewezen met een groot front toch geen dorpen te verliezen, al hebben we het wel maar 1x moeten doen en was het ook niet heel heel moeilijk. Wel mijn complimenten naar Roel hier, want je hebt me zeker goed geholpen. LoneRanger die op de een of andere manier toch dikke stacks wist te verkrijgen en het ons zo eigenlijk nog wat moeilijk maakte, maar zeker goed gedaan!
Meest gezellige speler van C3: Ik denk dat ik toch wel Gydo hier moet neerzetten. Ik had altijd fijne gesprekken met hem, tot het misliep toen we te harde vijanden werden. :p Al weet ik ook dat jij ongeveer hetzelfde als mij in elkaar zit en we daar nu totaal geen moeite meer mee zullen hebben ;)
Grootste VV slet van C3: Joostje, namens heel hippo verdien je hier wel een welgemeende "dank u" voor!
Het grootste ego van C3: Ik ga toch wel Roel hier neerzetten denk ik. Niet dat het negatief is, want het maakte het spelen met jou op 1 acc wel leuk. Je lokte vaak reactie uit en dat zorgde dan weer voor actie en ook voor spelplezier bij mij om er volledig voor te gaan.
Beste leider van C3: Goh niet echt iemand denk ik. Hippo waren gewoon allemaal volwassen spelers dus was het makkelijk om os te versturen of aanvallen te plannen en dus had de leiding hier niet veel te doen. Andere stammen hun leiding was ook niets bijzonders dus om hier iemand te noemen vind ik wat moeilijk, niemand sprong er voor mij bovenuit.
Slechtste leider van C3: Bossbassie. Als speler is hij zeker niet de slechtste, maar als leider laat hij veel te veel zijn gevoelens meespelen en maakt hij hierdoor overhaaste beslissingen.
Mooiste speler naam van C3: Heb niet echt een voorkeur, al moet ik wel zeggen dat ik Ay Caramba nog wel leuk vind. Ik mag dat zeggen want ik heb die naam niet zelf gekozen, maar het account gekregen van een andere wereld :p
Mooiste stam naam van C3: The Black Plague
Favoriete forumposter: /
Dikste wannabe op het AF: /
Dikste wannabe (IG): zebbe
Mooiste profiel foto spelers: Ik vind die van st. jimmy wel wat hebben
Mooiste profiel foto stammen: Hippo!
Welke speler was voor jou de grootste verassing: LoneRanger en Heer fenerbahce, ondanks de verloren positie hebben zij 2 toch nog wat weerstand geboden in die hoek en er nog het beste van proberen maken. Tevergeefs want hippo heeft zich dan nog eens wat extra ingespannen.
Grootste stabber van C3: Ik vond niet dat er echt een stabber was al had bossbassie wel wat neiging hier naartoe in mijn ogen. Hij wedde vaak op 2 paarden waardoor hem vertrouwen heel moeilijk was. Verder niets tegen op hem, maar het kwam volgens mij de wereld niet ten goede.
Mooiste actie van C3: De oorlog van rain en insane samen tegen het toenmalige reign. Het was veelbelovend en had zeker voor meer strijd kunnen zorgen op deze wereld. Echter is dit ook fout gelopen en was de wereld dus redelijk vrij van echt mooie acties.
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald: Het joinen van ex-rain leden + ay caramba bij Hippo!
Slechtste verliezer van C3: Voor mij zijn dit alle (niet iedereen maar goed, wel heel veel) leden en ex-leden van insane die deze wereld nu een k*twereld noemen. In mijn ogen is dit gewoon omdat ze er niet voldoende voor gestreden hebben om bepaalde winsten (zowel dorpen als op diplomatief vlak) te behalen.
Beste/Grootste Botter van C3: /
Grootste blunder van C3: De eenmalige aanval op ay caramba. Dit acc had een stuk of 5 fronten. De massa's kwamen aan in 2 groepen doordat het in insane intern niet meer lekker draaide en waardoor de massa dus vrij makkelijk te doen was. Als de massa op dezelfde aangekomen geweest was, had het voor ons veel moeilijker geweest. Iedereen dacht dat we vol stonden en alle deff nog voor onszelf hadden. Dit was enkel zo in het begin, toen hadden we vooral gestacked met eigen deff en met meer druk had het zeker moeilijker geweest. Ondertussen was er wel alweer stamdeff op pad om na de massa toe te komen maar dat bleek niet meer nodig te zijn. Wel mijn complimenten aan Mark hier, want hij heeft er toch voor gezorgd met zijn treintjes en vele edelclears dat we wel wat defensief werk hebben kunnen doen en ook paar dorpen zelfs hebben moeten recappen. Uiteindelijk wel 0 dorpen verloren dus toch wel een lichte blunder :p
Met wie wil je een volgende wereld draaien: Voor mij hoeft niemand meer, omdat iedereen (en ook ik) graag willen stoppen of minderen na deze wereld. Maar het was zeker fijn om met Roel op een acc te zitten, in een stam te zitten met beide Wouters, Selah, Manolo, Bram en Joost. Verder zou ik ook nog wel eens graag met Gydo van darksummenors en Ruben van slaapkop in een stam terecht komen mits jullie wel willen strijden volgende keer. Jullie zijn zeer aangename personen (op de akkefietjes na, maar dat komt omdat we vijanden waren :p) en een chat met jullie was dan ook altijd gezellig.
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien: / Ik wil iedereen wel tegenkomen, ik ben geen moeilijk persoon ;)
Welke speler verdient het meeste respect: Wouter van st. jimmy, ondanks een moeilijke periode in reign toch hippo opgericht en ondanks al het gezeur toch in hippo blijven geloven en de boel samengehouden. Roel omdat we mekaar goed aanvulden, als ik er niet was, kon hij wel. Ruben van slaapkop, ondanks alles toch blijven kiezen voor het zinkende schip van insane, dat verdient voor mij echt respect. Rutger van ToInfinityForSerenity omdat hij, ondanks de wereld eigenlijk al gewonnen was, toch nog een zeer geslaagde massa op poten heeft willen zetten.
 

DeletedUser69112

Guest
Ik ga het bij afscheidwoordje houden want ja, iedereen weet dat ik een arrogante klootzak ben die geen tijd meer heeft voor zulke dingen ;) Uitgerekend vandaag heb ik ook onderstaande award mogen ontvangen:
cb8b692929c6fbd55a729226ff0167ae.png


één jaartje hippo. Zeker iets om trots op te zijn daar mijn motivatie redelijk snel daalde tijdens het wereldverloop. Ik kijk dan ook vooral terug op een leuke tijd die ik beleefd heb in de beginfase op cas3, mijn meest actieve maanden. Iedereen die mij een beetje kent weet dat ik enkel actief ben als er een uitdaging aan vast hangt. En iedereen die mij zeer goed kent weet dat ik eigenlijk enkel tw speel voor de gezellige chats die er zijn, want komop... wie van ons zou er tw blijven spelen zonder skype right? Daarom dat ik hippo nooit echt heb kunnen laten gaan.

Het is om die reden dat ik graag de volgende personen wil bedanken:
*Joost (je zou me vermoorden mocht ik je niet noemen :D Duizendmaal dank om me niet grijs te laten gaan kameraad, schol! Zowiezo de beste speler uit onze AF recruit selectie...)
*Rutger (consistent, beste speler van deze casual)
*Roel (jonko man die me bijna nog casual 5 aan men laars gelapt had, smeerlap eerste klas, het was me een eer! Bedankt voor de uren die je nog geklopt hebt op Why)
*Manolo (die andere jonko man, genoten van onze samenwerking toen we elkaar nodig hadden, volgend jaar zowiezo wel naar pukkelpop komen he)
*Bram (stond er altijd wanneer je hulp nodig had, petje af voor je inzet in de beginperiode van cas3)
*Wouter (Tja naast mij toch wel de tweede topper op vlak van inactieve periodes ;) Lekker actief geëindigd wel! Was chill spelen hier na onze extreem actieve periode op w50 he haha.)
*Wouter PN (hopper, zuiper, nachter, klessiker, can't wait to see your face at the hippow meeting )
* Jens (speler mucho importante achter de schermen, stabber, moet dringend eens stoppen met tw zodat die eens een deftige blokperiode kan meemaken (zelf ook nooit gehad hoor), mooie 2e plek!)
* Matthias, Lars & Remco (Geen idee waarom niemand ze nog in hun lijstje opneemt maar hebben zeker hun steentje bijgedragen op deze casual, en zeker wel voor mij persoonlijk, bedankt comrades)
*Selah & Erwin (Beide niet veel gesproken, kwamen in hippo wanneer ik er praktisch niet meer was maar beide gewoon gezellige en volwassen spelers, zoals ik het graag heb)
* Bert (love your style, snapt het spelletje zeer goed, kan je ook zien aan zijn lekkere farmrecords)
* Dante (rapper eerste klas, leuk dat ik je kon overtuigen voor nog een wereldje)
* Ruben (enige voor mij bekende skyper die wat tegenstand bood tegen Hippo, gracias!)

En bedankt aan elke andere hippo speler die heeft bijgedragen aan de volwassen gezellige sfeer die er heeft gehangen.

This was it, einde tw voor een heel poosje denk ik dan ha.

Op HIPPO! (en de toekomstige hippo meeting)

tenor.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76198

Guest
Ik ga het bij afscheidwoordje houden want ja, iedereen weet dat ik een arrogante klootzak ben die geen tijd meer heeft voor zulke dingen ;) Uitgerekend vandaag heb ik ook onderstaande award mogen ontvangen:
cb8b692929c6fbd55a729226ff0167ae.png


één jaartje hippo. Zeker iets om trots op te zijn daar mijn motivatie redelijk snel daalde tijdens het wereldverloop. Ik kijk dan ook vooral terug op een leuke tijd die ik beleefd heb in de beginfase op cas3, mijn meest actieve maanden. Iedereen die mij een beetje kent weet dat ik enkel actief ben als er een uitdaging aan vast hangt. En iedereen die mij zeer goed kent weet dat ik eigenlijk enkel tw speel voor de gezellige chats die er zijn, want komop... wie van ons zou er tw blijven spelen zonder skype right? Daarom dat ik hippo nooit echt heb kunnen laten gaan.

Het is om die reden dat ik graag de volgende personen wil bedanken:
*Joost (je zou me vermoorden mocht ik je niet noemen :D Duizendmaal dank om me niet grijs te laten gaan kameraad, schol! Zowiezo de beste speler uit onze AF selectie...)
*Rutger (consistent, beste speler van deze casual)
*Roel (jonko man die me bijna nog casual 5 aan men laars gelapt had, smeerlap eerste klas, het was me een eer! Bedankt voor de uren die je nog geklopt hebt op Why)
*Manolo (die andere jonko man, genoten van onze samenwerking toen we elkaar nodig hadden, volgend jaar zowiezo wel naar pukkelpop komen he)
*Bram (stond er altijd wanneer je hulp nodig had, petje af voor je inzet in de beginperiode van cas3)
*Wouter (Tja naast mij toch wel de tweede topper op vlak van inactieve periodes ;) Lekker actief geëindigd wel! Was chill spelen hier na onze extreem actieve periode op w50 he haha.)
*Wouter PN (hopper, zuiper, nachter, klessiker, can't wait to see your face at the hippow meeting )
* Jens (speler mucho importante achter de schermen, stabber, moet dringend eens stoppen met tw zodat die eens een deftige blokperiode kan meemaken (zelf ook nooit gehad hoor), mooie 2e plek!)
* Matthias, Lars & Remco (Geen idee waarom niemand ze nog in hun lijstje opneemt maar hebben zeker hun steentje bijgedragen op deze casual, en zeker wel voor mij persoonlijk, bedankt comrades)
*Selah & Erwin (Beide niet veel gesproken, kwamen in hippo wanneer ik er praktisch niet meer was maar beide gewoon gezellige en volwassen spelers, zoals ik het graag heb)
* Bert (love your style, snapt het spelletje zeer goed, kan je ook zien aan zijn lekkere farmrecords)
* Dante (rapper eerste klas, leuk dat ik je kon overtuigen voor nog een wereldje)
* Ruben (enige voor mij bekende skyper die wat tegenstand bood tegen Hippo, gracias!)

En bedankt aan elke andere hippo speler die heeft bijgedragen aan de volwassen gezellige sfeer die er heeft gehangen.

This was it, einde tw voor een heel poosje denk ik dan ha.

Op HIPPO! (en de toekomstige hippo meeting)

tenor.gif

En dat voordat het event is afgelopen :) mooi op tijd!
 
Reactiescore
323
Bij deze mijn lijstje, misschien ben ik nog mensen vergeten, maar als iemand zich vergeten voelt, ik waardeer jullie ook hoor :D

Beste speler van C3:
Deze wereld was natuurlijk van een redelijk laag niveau, het is immers een casual, maar er zijn toch wat spelers die erbovenuit staken. Ten eerste wil ik Wouter van Phuture Noize noemen, zeer goede aanvaller, heb timings van hem gezien waarvan ik spontaan op delete zou gaan, en Rutger van ToInfinityForSerenity, die overall ook gewoon goed is.
Beste stam van C3: Hier is toch geen enkele twijfel over mogelijk? Hippo! natuurlijk. We zijn de meest stabiele stam geweest gedurende de hele wereld, we hebben elke vijand verpletterd, ook voordat we een overmacht hadden. Geen enkele stam heeft het ons moeilijk gemaakt, wat ik ook weer jammer vind.
Beste stam speler van C3: Joost van TO2, als vvslet van de stam. Hij heeft een aantal accs van de inactiviteit gered, nog wat geedeld en stond altijd klaar om een vv aan te nemen. Ik wil hier ook Rutger vermelden, deed ook veel vvs en plande nog een massa terwijl wij de wereld eigenlijk al gewonnen hadden.
De beste aanvaller van C3: Wouter van Phuture Noize. Zie beste spelers. Krijgt denk ik elk account wel weg, als hij zin heeft.
De beste verdediger van C3: Team Ay Caramba. Al was het natuurlijk geen hoogstaand defwerk, maar beter heb ik gewoon niet gezien op deze wereld. Ik wil hier nog een eervolle vermelding voor Heer Fenerbahce neerzetten, waar haalde hij toch al die stacks vandaag (verder een noobje hoor :D)
Meest gezellige speler van C3: Dit zijn er veel, de mensen die altijd actief waren in de Hippo! chat: Wouter/Bram/Manolo/Roel/Jens/Rutger/Selah/Willem/Bert/Jarl/Erwin/Dante/Mike
Beste leider van C3: Hier stop ik de veren in mijn eigen reet :D Ik heb nooit echt actief leiding gegeven aan Hippo!, dat was ook helemaal niet nodig, maar als je zo'n stam bij elkaar brengt die zonder leiding gewoon geweldig werkt, dan moet je toch wel een topleider zijn :eek:
Slechtste leider van C3: Ruben (Slaapkop) van Insane. Hij kreeg de stam nooit echt actief meer nadat er veel leaves waren geweest. Er waren wel actieve spelers, maar die leken niks te doen voor de stam. Later, in Fair, bleven die spelers ook wel actief, maar ik heb het idee dat ze nooit wat aan Insane hebben bijgedragen. Ruben kon ze op een of andere manier niet motiveren, of was niet actief genoeg.
Mooiste speler naam van C3: Contradistinctions. En klopt ook wel enigszins, de bespelers waren soms hartstikke inactief en soms hartstikke actief.
Mooiste stam naam van C3: Hippos with Attitude! natuurlijk. Ik heb de stam opgericht als Hypo, naar mijn stammetje op W15, maar al snel werd de grap Hippo! gemaakt. In een dronken bui heb ik de stamnaam veranderd, en uiteindelijk er Hippos with Attitude van gemaakt als parody op de befaamde en beruchte gangsterrapgroep NWA.
Favoriete forumposter In de Reign/Rain fase heb ik altijd wel genoten van mijn discussies met Erwin en Ruben. Dat is toch wat ik de laatste tijd het meeste mis, mensen op wie ik kan flamen, stammen die ik met de grond gelijk kon maken.
Dikste wannabe op het AF: Roel, man, wat voor onzin je soms post :eek:
Dikste wannabe (IG): Ook Roel, wilde dolgraag #1 punten worden, maar onze Ganja man was te actief. Rang 1 OD zit er waarschijnlijk ook niet in omdat Mistersoul veel van zijn clears dodgde. Jammer man :D
Mooiste profiel foto spelers: Ik vind die van Puma en TO2 prachtig, mooi gemaakt door Bram.
Mooiste profiel foto stammen: Het plaatje van Hippo! is mooi, maar die van Insane mag er ook wel wezen
Welke speler was voor jou de grootste verrassing: Joost van TO2. Van de originele bespeler van TO2 heb ik eigenlijk nooit wat gehoord, toen kwam Joost erop als onbekende, via het AF volgens mij. Maar wat hij uiteindelijk allemaal heeft gedaan, we hadden geen betere speler op het account kunnen zetten toendertijd! Ook het doorzettingsvermogen van heer Fenerbahce heeft me verbaasd. Is talloze keren weggespeeld, maar kwam toch telkens terug, met een volkomen kansloze ligging.
Grootste stabber van C3: Gelukkig heeft deze wereld weinig stabs gehad. Ik ben wel een aantal keren gestabbed, door bassie, en Ay Caramba, toen ze naar Insane gingen terwijl ik de spelers op de accounts had gezet ;( Maar de grootste stabber is nog wel Gilles die Poco Loco Choco heeft gestolen, en alle pps in zijn eigen zak heeft gestoken. Het acccount is inmiddels teruggegeven, volgens mij, maar de pps nog niet.
Mooiste actie van C3: De massa van Insane op mij toen ik Reign leavde. De massa kon op geen slechter moment komen, ik had net alle def teruggestuurd en ik had een gigantisch front. Toen heb ik mijn dorpen maar uitgebouwd waardoor ik uit de range van de edelaars kwam. Uiteindelijk minimale verliezen :D
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald: De oprichting van Hippo! Roel en ik waren helemaal klaar met het rekruitingsbeleid van Reign, waar ik als leider ook niet aan kon doen. We hebben de stam verlaten en Hippo! opgericht. We hebben alleen maar rekruits gedaan waar we achter stonden en een hele fijne groep gecreeerd waarmee we deze wereld gaan winnen.
Slechtste verliezer van C3: Volgens mij zijn die hier niet echt. Wellicht Mistersoul die gaat lullen over stabs vanuit Hippo etc.
Beste/Grootste Botter van C3: Bram, met zijn farmbot. Een maand lang achter elkaar rover en plunderaar. Zonder bots lukt dat niet of je moet echt geen leven hebben :D
Grootste blunder van C3: Reign. In het begin liep het soepel maar na de fusie met DEF kwamen er teveel noobs in de stam waar je helemaal niets aan had. En toen het minder ging werden er nog ergere noobs gerekruit waar je nog veel minder aan had. Het idee van de stam was juist om de noobs uit Duck! weg te krijgen, maar het werd bijna nog erger.
Met wie wil je een volgende wereld draaien: Alle spelers met wie ik op deze wereld met plezier heb samengespeeld. Zie 'gezelligste speler'.
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien Deze laat ik leeg. Heb aan niemand zo'n hekel dat ik hem nooit meer hoef te zien. En sommigen zou ik met alle plezier een keer wegedelen :D
Welke speler verdient het meeste respect: Ten eerste mijn stamgenoten, omdat ze er altijd stonden als het nodig was, en we samen deze wereld tot een mooi einde hebben gebracht. Ten tweede LoneRanger, omdat hij uit een volkomen kansloze positie toch nog het geloof had dat Hippo! verslagen kon worden.
 

DeletedUser78982

Guest
Chapeau voor hippo spelers. Verder iedereen bedankt voor de wereld en de gezelligheid al hebben de meeste mensen mij waarschijnlijk niet eens gesproken :p
 

DeletedUser78982

Guest
De beste verdediger van C3: Team Ay Caramba. Al was het natuurlijk geen hoogstaand defwerk, maar beter heb ik gewoon niet gezien op deze wereld. Ik wil hier nog een eervolle vermelding voor Heer Fenerbahce neerzetten, waar haalde hij toch al die stacks vandaag (verder een noobje hoor :D)

van zijn lieftollige buren :D
 
Reactiescore
127
Ik weet het wel zeker, achja casual 1 spelers zijn meestal slecht:D:D
 
Bovenaan