Einde Wereld 16

Reactiescore
1.094
Mocht iemand de stamwapens van beide stammen nog hebben, graag!

Het topic is geupdate met links naar oudere stammen & topics van oudere oorlogen, een kaartje van de laatste situatie en de oorlogsstatistieken tegen FFDH.
 

DeletedUser55242

Guest
Bedankt voor de mooie tijd op wereld 16.
Voornamelijk natuurlijk de Nilva spelers.
Lucas en Marco, jullie waren fantastisch.

Ik heb al mijn kennis op deze wereld geleerd, en ook enkel hier gebruikt. Een leukere wereld was er niet.

Inderdaad, W16 was opzich echt wel een mooie wereld.
Alleen op het laatste sloeg de inactiviteit toe...
 
Reactiescore
1.094
Zo zo zo.. Het is afgelopen. Een beetje sneller dan verwacht.. :rolleyes:

Ik voel me moraal verplicht toch ook een stukje te tikken over de wereld..
Laat ik het maar meteen bestempelen als mijn eigen verhaal op deze wereld..
Indien ik sommige mensen vergeet te bedanken.. Weet dat dit niet mijn bedoeling is en ik jullie vermoedelijk even dankbaar ben als anderen!

......

Ik was bezig met mijn stukje maar mijn laptop-batterij is dadelijk dood dus ik zal het later afwerken en dan posten ;)

Groeten Joel ;)

We wachten nog Joel :D
 

DeletedUser35742

Guest
Gefeliciteerd aan de terechte overwinnaars. Een man of...4? Misschien tot ooit! Pre-made van w16 spelers lijkt me nog steeds een tof idee.
 

DeletedUser35742

Guest
Ik bedoelde jou er niet mee!;) De overgebleven spelers uit het oude 40+, dát zijn de winnaars. Niet de mensen die zich pas later bij hen aansloten imo. Die premade trouwens, dat was toch ooit een plan? Nog animo voor?
 
Reactiescore
1.094
Dat zijn er denk ik nog minder dan 4. Want er kwamen er heel veel van ~goh~
Ik denk dat slechts hanras en kampgolf nog de originele 40+ spelers waren.
De rest komen van connecties of van andere stammen.
 

DeletedUser

Guest
Ik zie dat nog wel eens zitten :p

Enkel vraag ik af of 1) Hokuz mij nog kan uitstaan. 2) Khan nog lief durft zijn tegen mij.

En zoveel tijd heb ik jammergenoeg niet, dus ik heb sowieso geen echt grote verwachtingen, maar meedraaien is wel leuk :)
 
Reactiescore
1.094

DeletedUser

Guest
Ik zie een pre-made nog wel zitten, ik speel nu enkel op W34 in Creed! dus een wereldje erbij kan geen kwaad.
 
Reactiescore
1.094
Hoi P. Alles goed? Tijd niet gezien zeg!
Heb je toevallig skype? Wil wel weer ff praten ^^


Thnx he!
 
Bovenaan