Einde Wereld 16

DeletedUser45033

Guest
Bedankt aan iedereen en proficiat aan alle spelers!!!!!
 
Reactiescore
24
Proficiat aan de overwinnaars!
 

DeletedUser

Guest
Nog iemand hier opzoek naar een nieuw acc --> voeg toe op skype
 

DeletedUser

Guest
Hier is mijn verhaal van W16.

Ik begon W16 samen met 2 vrienden: Dylanf3 en Baregon op het moment dat W16 begon.

In het begin had ik een slechte start en mijn dorp werd overgenomen.
Ik starte opnieuw en Baregon had hetzelfde probleem waardoor we niet meer dicht bij elkaar lagen.

Amagonsan:
Ik kwam rechts midden op de kaart terecht. Na wat vrienden gemaakt te hebben en toegelaten te worden in TF-141 ging het beter. Sil werd gevormd en ik werd toegelaten. Sil werd Ill en er volgde een mislukte fusie met wat Qua mensen (Henkhoofd). Na mijn eerste grote "gevecht" met kornholio besloten Sint Joep en ik samen te gaan en op het account van Sint Joep verder te spelen. Echter voordat we de fusie konden voltooien viel ~BOD~ mij aan. Mc Andrew regelde dat mijn account in POST kwam zodat ik ook onder hun "bescherming" kon staan. Echter sloeg het noodlot toe. Ik ging op vakantie. Toen ik na 2 weken terug kwam, had mijn VV van Post al mijn troepen vernietigd en viel ~BOD~ mij weer aan. Ik besloot een sprong te maken naar het gebied waar Baregon zat terwijl ik met alles wat ik kon mijn dorpen probeerde te behouden. Mijn verdediging ging niet onopgemerkt. Dylanf3 had inmiddels vrienden gemaakt met Dennis (De Leen(STB)) en deze vond mijn snipes goed genoeg om mij als co-speler op zijn account toe te laten.
Aangezien ~BOD~ vrienden was met STB gaf ik mijn dorpen op aan Pieter Son. MC Andrew maakte van deze situatie misbruik door ook wat dorpen te stelen wat opnieuw spanningen veroorzaakte tussen PH en ~BoD~.

De Leen.
Ik kreeg het wachtwoord van dennis en 7 dagen na mijn delete kwam ik op De leen. Dennis zei dat ik vrij was om te doen wat ik wilde en ik begon het verder opruimen van Sir Henry Bigfoot welke Dylan en Dennis al verslagen hadden en zijn VV aan Joel gegeven had. Dennis was onder de indruk hoe snel het account groeide en het duurde niet lang of de grenzen kwamen bij Try (De stam waar Dylan in zat). Er werd geprobeerd een deal te sluiten met Arsenalboy en naikelea maar deze dachten wel stand te kunnen houden er volgde wat overnames bij naikelea omdat deze buiten de afgesproken grens edelde. Dylan, Itob en ik verdeelde alvast de dorpen en na een paar weken vielen we aan. Binnen 3 dagen was Try. compleet verslagen en kregen wij de VV van naikelea en Arsenalboy. Ondertussen was STB overgegaan in Mental, waarbij Dennis de leiding nam samen met Joel.

Oorlog tussen Mental en Nilva.
Dennis was echter minder actief (vriendin enzo) dus Besloot deze mij als leider aan te stellen waarbij Joel zich ook terug trok en Sverre ook leiding werd. De bedoeling was dat een gedeelte van ~BoD~ bij Mental zou komen. Corsleutel en Dennis hadden enkele spelers uitgezocht welke hiervoor in aanmerking kwam. Echter ging het mis in ~BoD~ waarbij er nare dingen gezegd werden door Hokus. ~BoD~ splitste in 2e en een gedeelte kwam bij ons. Nog steeds hadden Dennis en ik de planning om het orginele plan uit te voeren tot Sverre en Hokus elkaar te lijf gingen op het gezamelijke forum. Post werden verwijderd, Topics gesloten en verdwenen ineens. Sverre en Hokus gingen flink te keer. Sverre is wat minder vocaal als Hokus en ik kon het niet accepteren dat mijn co-leider beledigd werd en mengde mij in de discussie. Nog steeds was het onze bedoeling om Hokus en Corsleutel samen met nog een paar anderen over te laten komen. Maar de discussie barstte los op het AF. De samenwerking tussen ~BoD~ en Mental verdween toen Nilva gevormd werd en deze in niet misstaande woorden aangaf ons graag van de wereld te werken. Een aantal ex-BoD leden keerde terug naar Nilva, maar sommige bleven. Een daarvan was Prehunted.

Kata oorlog.
Prehunted en Portjeee lagen tussen High5 en Nilva. High5 had goede betrekkingen met Mental en hadden beloofd dat mocht het op een oorlog uitdraaien dat deze ons zouden helpen. De oorlog begon. Omdat Joel gek op stats was hadden we besloten deze 2 accounts niet in Mental te laten. We hadden immers verwacht dat deze het niet zouden redden en voor de spelers al een nieuw onderkomen gezocht. Met High5 was afgesproken dat ze zoveel mogelijk dorpen probeerde te pakken voordat Nilva deze kreeg in ruil voor def. De dorpen werden wel overgenomen maar 1 enkele speler van High5 stuurde OS, en deze lag 80 uur+ weg. Nilva en NBD vielen de 2 accounts aan.. Eerst ging alles normaal. Ik had de VV van Prehunted en Portjeee en het was lekker dodgen en snipen.. Er kwamen wel wat kata's voorbij maar die waren op muur en verzamelplaats gericht. Tot Mickroz aanviel. Deze speler gooide eerste de Adelhoeves plat.. ok.. dat is dan geen ramp. Maar daarna de Boederijen. De VV van de 2 accounts werden aan High5 gegeven om te kijken of ze nog wat konden overnemen.

Zuid-oosten Mental.
In het zuid oosten ging het niet zo goed. Behalve Baregon, was er geen sterke speler daar welke Nilva het hoofd kon bieden. Sverre, Joel en ik probeerde zoveel mogelijk VV's te draaien en op het moment dat wij de VV's in handen hadden werd er vooruitgang geboekt, maar het moment dat de orginele spelers terug kwamen werd alle vooruitgang opgegeven. MyBest23 vergat ook elke keer zijn VV af te geven wanneer deze weg ging. Hoewel er zware verliezen waren, waren er ook winsten. Zo veegde Baregon de Kleinen bijna compleet van de kaart, een paar "sprong" dorpen waren alles wat er nog van over bleef. Nilva kon alles inzetten wat ze hadden, terwijl Mental ook andere vijanden had. De hoop was gevestigd op Astra* en High5.

Astra* valt aan.
Dennis kwam nog af en toe online. Tijdens zijn bezoeken werd er veel gepraat met de professor en misstiny. Op een gegeven moment splitste deze zich af van Astra* en werden door Dennis toegelaten. Astra* reageerde meteen zonder waarschuwing met aanvallen. Een dialoog werd geopend maar Astra* wilde geen gesprek, deze wilde oorlog.

Mental in de Problemen.
Mental had nu oorlog met 3 stammen tegelijk: Goo, Astra* en Nilva. Veel spelers van Mental verdwenen en Joel, sverre en ik hadden onderhand een dag-taak aan het doen van VV's. Dylanf3 had problemen thuis dus deze was nog maar amper online en Baregon was naar de VS verhuist en kon dus ook weinig spelen. Mental viel uit elkaar. Dylan was met Astra* in gesprek en had een deal afgesloten dat ik naar hun toe mocht komen op voorwaarde dat louis op Dylanf3 mocht spelen. Dylan wilde al stoppen vanwege prive problemen en kwam dat mooi uit. Mental viel uit elkaar en Dice. werd opgericht. Sverre, Joel en ik spraken af dat er zouden proberen geen ex-mental leden aan te vallen. Baregon welke onder mijn VV stond werd helaas door Astra* opgegeven aan Nilva om de relaties te verbeteren.

Astra*
Astra* had een NAP met Nilva. Met Dylanf3 boven mij, Jobjee(ex mental) onder mij en Nilva rechts van mij, waren mijn uitbreiding opties gelimiteerd. De Leen kwam stil te liggen. Ik respecteerde keurig de NAP en hield mij stil. De leider van Astra* en de leider van Nilva kende elkaar persoonlijk dus het zag er niet naar uit dat het tot een oorlog zou komen... Tot ineens de 2 met modder naar elkaar gingen gooien. Oorlog is wat ik wilde, dus toen een speler van Nilva (Mr. Lucas) een speler van Astra* aanviel (Itob*) liepen er spontaan 50.000 scouts naar deze toe.
Oorlog begon en De kleinen (welke zich weer opgebouwd had met de dorpen van Baregon) en Y-man werden snel door de leen kort-geslagen. Een aantal massa aanvallen volgde op mij, maar behalve kata-schade was er niets om zorgen te maken. Er werd mij verteld dat ik goed in verdedigen was en dat liet ik zien ook. Geen dorp viel langer als 24 uur onder ander management en tot mijn delete heb ik dat vol gehouden.

(word vervolgd)
 

DeletedUser

Guest
Vervolg:

Astra* valt uit elkaar.
Astra* was bezig met een oorlog op 2 fronten, en dat werden er 3 (eigenlijk 4 maar Dice. vond het oneerlijk en op wat lichte schermutselingen gaf geen volledige aanval). CCC werd het genoemd. Hoewel de oorlog zwaar was, waren de verliezen minimaal. Astra* bestond uit gedreven sterke spelers. De reden dat Astra* uit elkaar viel was een gebrek aan richting. Hoewel de meeste spelers individueel erg sterk zijn, was het samespel minder. Massa's werden niet uitgevoerd en OS kwam vaak niet wanneer er om gevraagd werd. Daarbij zijn Robbie, Lya en ik nogal passionele spelers en konden onze meningsverschillen erg hoog oplopen. Door het gebrek aan richting viel Astra* uit elkaar.

Einde Dylanf3 en De Leen.
Een hoop spelers gingen naar GOH en sommige gingen alleen door. In de eind-dagen van De leen en Dylanf3 kwamen een aantal dingen naar voren: Louis was gestopt op Dylanf3. Er was een nieuwe speler voor gevonden, en deze was door Nilva benaderd om het account leeg te zetten en naar hun toe te komen. Dit werd door Dylan ontdekt en deze werd van het account gekickt. Laurens kwam bij mij, maar door een meningsverschil is deze naar Lya terug gegaan. Mijn boven-buurman/collega en vriend werd ernstig ziek. Ik had hierdoor geen tijd om te spelen. Ik gaf mijn vv af aan de stam en voor Dylanf3 was weer een andere speler gevonden. Toen ik terug kwam stond Astra* op omvallen, 3 dorpen waren verloren (welke ik weer terug veroverde maar toch). En Dylan's account was leeg gezet (80uur+) het wachtwoord veranderd en email veranderd. Dylan had deze via support weer terug gehaald.

Na een paar dagen bedenktijd en wat over en weer gepraat met de stam kwamen Dylan en ik tot de conclusie dat we er alleen voor stonden en besloten onze accounts op delete te zetten.

Elowyo.
Joel en ik hadden nog steeds contact via MSN. Na wat gepraat te hebben, kriebelde het toch weer bij mij en vroegen ze mij om het account van Elowyo te bemannen. Opnieuw tegen Nilva opnemen had ik wel zin in, dus ik stemde toe.

Al snel had ik een groot gedeelte van De Leen's oude dorpen overgenomen en stond aan de grens van m j832, Spongerob, M4ch1n3H34d en besuikerd. Hoewel tegen 4 spelers moeilijk lijkt hadden deze 4 1 nadeel. de stroken van de grenzen waren maar 20 dorpen breed. Besuikerd en Spongerob waren voor mij de beste offensieve spelers van de 4 en mijn focus lag dan ook op deze 2. Veel troepen doden en ze uit balans houden en geen tijd geven om op te bouwen. Heel langzaam boekte ik winst tegen mijn 4 tegenstanders.

BB zee.
Uit verschillende bronnen hoorde ik dat besuikerd zich had uitgesproken bij Nilva over het uitblijven van hulp tegen mij en dit werd bevestigd door het verdwijnen van de stam-tag bij deze speler. Nilva zat in de problemen. Omdat deze speler niet meer in de stam zat, zou het lastig zijn voor deze om ondersteuning te vragen zo was mijn redenatie, dus mijn volledige focus ging naar deze met als resultaat dat deze op BB ging. Binnen Nilva ging de onderlinge ruzies verder en geluiden gingen op dat de stam massaal op BB zou gaan.

14 dagen later ging Nilva massaal op BB, Gunsten en nog een paar spelers bleven echter en waren omringt door BB dorpen. W16 was over.

GoH probeerde de wereld nog even interessant te maken door Mental aan te vallen, maar met 4 actieve spelers was het eigenlijk niet anders als BB-dorpen innemen welke geen BB waren.. Nutteloos dus. De strijd om W16 te sluiten was begonnen. GoH en mental sloten vrede en de lobby om W16 te sluiten begon.

Eind vorige maand was het dan eindelijk zo ver. W16 is gewonnen door GoH en mental.. (of is het 40+, Astra en Dice?)...

Dit was mijn geschiedenis op W16. Sommige zullen misschien een andere visie van de gebeurtenissen hebben, laten we het erop houden dat de waarheid in het midden lig en ik hoop dat meer mensen hun verhaal zullen doen.. (joel? waar is die van jou?)
 
Reactiescore
1.094
Ik heb genoten van je stuk tekst. Vond je een erg goede speler en leuke buur (ook wellicht een van de weinige foutjes, tussen louis en die speler die dylanf3 hackte speelde ik er nog 3kwart jaar op).

Mocht je ooit weer interesse hebben, mijn inbox staat open ;)
 

DeletedUser

Guest
Ama je verhaal bevat enkele onwaarheden, eentje die voor mij persoonlijk eruit springt is deze..

Nilva kon alles inzetten wat ze hadden, terwijl Mental ook andere vijanden had. De hoop was gevestigd op Astra* en High5.

Astra* valt aan.
Dennis kwam nog af en toe online. Tijdens zijn bezoeken werd er veel gepraat met de professor en misstiny. Op een gegeven moment splitste deze zich af van Astra* en werden door Dennis toegelaten. Astra* reageerde meteen zonder waarschuwing met aanvallen. Een dialoog werd geopend maar Astra* wilde geen gesprek, deze wilde oorlog.

De proffesor en misstiny zijn nooit Astra lid geweest maar PH lid.. Daarnaast zocht Mental niet de dialoog met Astra maar de confrontatie.. Zo fuseerde het met Prik waardoor direct front werd gezocht en recruteerde het daarna in Astra cluster met de bovegenoemde recruits.

Daarnaast is Mental zelf de Astra oorlog gestart met aanvallen van Marscalcus op mij.. Dat daarna Marscalcus, de proffesor en misstiny met de grond gelijk zijn gemaakt en jullie Astra zijn gejoind klopt volledig. Maar het feit dat Astra geen behoefte had aan een NAP, maakt het nog niet dat Astra de oorlog is gestart.

Daarnaast vind ik je alinea over de Nilva/Astra oorlog summier. Nilva valt aan, 5 zinnen verder Astra valt.. Dat dit in werkelijkheid anders ging weten we beide. Maar ik vergeef het de oude Mental veteraan hoor, ik weet ook dat je in je hart altijd Mental lid bent geweest.
 

DeletedUser

Guest
Leuk om al de verhalen nog eens terug te lezen!

Nog gefeliciteerd aan de winnaars!
 

DeletedUser

Guest
Ama je verhaal bevat enkele onwaarheden, eentje die voor mij persoonlijk eruit springt is deze..

Nilva kon alles inzetten wat ze hadden, terwijl Mental ook andere vijanden had. De hoop was gevestigd op Astra* en High5.

Astra* valt aan.
Dennis kwam nog af en toe online. Tijdens zijn bezoeken werd er veel gepraat met de professor en misstiny. Op een gegeven moment splitste deze zich af van Astra* en werden door Dennis toegelaten. Astra* reageerde meteen zonder waarschuwing met aanvallen. Een dialoog werd geopend maar Astra* wilde geen gesprek, deze wilde oorlog.

De proffesor en misstiny zijn nooit Astra lid geweest maar PH lid.. Daarnaast zocht Mental niet de dialoog met Astra maar de confrontatie.. Zo fuseerde het met Prik waardoor direct front werd gezocht en recruteerde het daarna in Astra cluster met de bovegenoemde recruits.

Daarnaast is Mental zelf de Astra oorlog gestart met aanvallen van Marscalcus op mij.. Dat daarna Marscalcus, de proffesor en misstiny met de grond gelijk zijn gemaakt en jullie Astra zijn gejoind klopt volledig. Maar het feit dat Astra geen behoefte had aan een NAP, maakt het nog niet dat Astra de oorlog is gestart.

Daarnaast vind ik je alinea over de Nilva/Astra oorlog summier. Nilva valt aan, 5 zinnen verder Astra valt.. Dat dit in werkelijkheid anders ging weten we beide. Maar ik vergeef het de oude Mental veteraan hoor, ik weet ook dat je in je hart altijd Mental lid bent geweest.

PH heb je gelijk in. Ze kwamen idd uit PH en niet Astra* maar zij waren wel de aanleiding van de Astra* VS Mental oorlog.

Marscalcus komt bij mental op 26th November 2010
Eerste dorp wat door marscalcus aangevallen werd: 2011-01-04
Eerste dorp van Mental wat door Astra aangevallen werd: 2010-10-30 op de professor door Totaly spies.

Ik vind het best als je mij probeert te corrigeren Robbie, maar doe dat dan wel correct. In de aanloop voor de fusie met Prik heb ik toch echt meerdere malen geprobeerd om een dialoog met Astra* te starten, maar jij was degene welke oorlog wilde en geen NAP. Daarin was jij bijna de enige en nam de rest van de stam mee in jou Quest voor wraak.

De oorlog Astra* VS Nilva heeft ruim een jaar geduurd en ja dat heb ik samengevat in een paar zinnen, maar behalve dat het een mooie oorlog was, waarbij Astra* ruim in de minderheid was en toch stevig stand hield tegen Nilva, en er een hoop modder gegooid werd, is er weinig interessants over te vertellen.
 

DeletedUser

Guest
Beste R. with all respect, ik heb 0 maar dan ook 0 gesprekken met jou gevoerd voordat je lid werd van Astra. Daarvoor had ik gesprekken met Joel en Dennis. Joel wilde enorm graag een NAP en deze kon hij enkel krijgen als de twee vluchtelingen gekickt werden.

Ik had geen front met die vluchtelingen wel Louis/Justjobske en Lya/Abdelya. Deze waren hier dan ook absoluut tegen. Deze 4 spelers hadden al tijden conflict en deze werd doorgezet na hun stamswitch naar Mental. De oorlog starte pas na het offensief op ce moi. Ik wil met alle plezier Louis/Ausje hier wel naartoe halen hoor, hij was destijds hier enorm bij betrokken en hij wilde juist oorlog. Ook Joel kan waarschijnlijk wel bevestigen dat ik toendertijd enorm veel met hem sprak, hij wilde namelijk jullie fout van het recruiten goedmaken. Dit lukte enkel niet waarna mijn eerste ruzie met hem ontstond. Daarvoor was ik altijd vrienden met Mental...

Ik was juist van het anti oorlog kamp binnen Astra, dit omdat Astra nog een oorlog had met O2 en 40+. Richard ik weet precies hoe alle spelletjes destijds zijn gespeeld. Mental wilde de supermacht van w16 worden en werd dit ook even met de fusie Mental/Prik. Enkel kon het de druk niet aan en barste het, jullie hebben je goed gerevancheerd de 2e keer :)
 

DeletedUser

Guest
Excuses het was TurboTurbo welke de eerste aanval pleegde, en niet Totaly. Hoewel ik altijd te horen heb gekregen dat deze onder jou VV stond toen der tijd..

Barbarendorp (573|553) K55 9,601 de professor [Mental] TurboTurbo [Astra*] 2010-12-02 15:55:14
Barbarendorp (575|551) K55 9,849 de professor [Mental] TurboTurbo [Astra*] 2010-11-19 15:44:06
Barbarendorp (574|551) K55 9,849 de professor [Mental] TurboTurbo [Astra*] 2010-11-15 16:19:42
Hierarchia Caelestis* (609|584) K56 9,839 de heer bij nacht [Mental] JustJobske [Astra*] 2010-11-14 22:23:36
Hierarchia Caelestis* (612|580) K56 9,583 de heer bij nacht [Mental] JustJobske [Astra*] 2010-11-13 21:52:21
Barbarendorp (613|585) K56 9,839 de heer bij nacht [Mental] JustJobske [Astra*] 2010-11-13 16:26:36
Barbarendorp (613|575) K56 8,680 de heer bij nacht [Mental] JustJobske [Astra*] 2010-11-12 23:45:01
Barbarendorp (612|575) K56 9,053 de heer bij nacht [Mental] JustJobske [Astra*] 2010-11-12 18:00:01
Barbarendorp (609|586) K56 8,531 de heer bij nacht [Mental] JustJobske [Astra*] 2010-11-12 17:32:00
Barbarendorp (575|550) K55 9,849 de professor [Mental] TurboTurbo [Astra*] 2010-10-30 07:00:57

Ik heb wel degelijk met jou gesproken, we hebben het nog over mijn zwager gehad welke in Lic43/.LIFE en Troy zat (Micrak11) en nog over waarom dennis deze mensen had gerecruut had.

Van andere mensen binnen Astra* welke ik sprak kreeg ik het advies niet met jou te praten omdat jij maar al te graag oorlog wilde.. Maar ja.. er is altijd al een 2-strijd binnen Astra* geweest en niet iedereen was even eerlijk.

Een oorlog was onvermijdelijk en dat was de reden voor de fusie met Prik. Dat was echt niet eerder het plan geweest maar een "nood-oplossing" welke in het begin goed uitpakte maar de speler op marscalcus werd ineens inactief.

Overigens voerde Dennis in die tijd idd nog steeds de Diplomatieke rol maar Joel was van mening dat ik die 2 PH mensen had gerecruut wat intern bij Mental een hoge discussie opleverde en Joel toen al samen met sverre plannen maakte voor Dice Later maakte Dennis bekent dat hij achter deze beslissing zat maar toen was het al te laat.. Joel en Sverre hebben mij nog een plaats in Dice aangeboden, maar Dylan had al een plekje in Astra* geregeld en ik vond het niet kunnen op deze afspraak terug te komen.

De ondergang van Mental was niet zo zeer dat we de druk niet aankonden want Joel, Sverre en ik konden prima VV's draaien, maar de ondergang was op misverstanden gebaseerd. Dit heb jij kunnen lezen Robbie want ik heb jou het complete oude Mental forum gegeven toen omdat sommige mensen binnen Astra* twijfelde of ik we loyaal aan Astra* kon zijn vanwege mijn uitlatingen op het AF.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser35742

Guest
amagonsan is nog net zo goed in liegen als vroeger! Sommige dingen veranderen inderdaad nooit;) Jij zegt dat er geen dorpen langer dan 24 uur verloren zijn geweest. Onzin natuurlijk, ik heb via VV jou geedelt en sommige dorpen zijn zelfs nooit bij je terug gekomen. Re: CCC. Dat faalde omdat JOUW stam niet of nauwelijks meedeed en enkel de suggestie wekte actief mee te doen. En Astra* hield goed stand tegen Nilva? Ja? Nilva heeft een absolute monsterscore op Astra* geboekt vriend. Wij waren de smaakmakers van W16

40+ stelde niks voor totdat het ging fuseren met GoH, en na die fusie valt het aantal terechte eindoverwinnaars in die stam op 1 hand te tellen.
Astra* was een degelijke core stam maar leed wel degelijk massale verliezen, en het aantal Astra* accounts dat door Nilva is gesloopt is boven de 10, vice versa is dat 0.
Curam eh...ja. Nee dat waren echt de lafbekken van W16 en helemaal nergens goed voor. Die durfden pas echt niks. Vooral bijzonder dat de voorloper van die stam gewoon veel beter was.
Mental. Hebben we van de kaart gemept. Komen terug in afgeslankte en laffe vorm. Faken participatie in CCC16 en mogen uiteindelijk zelfs de gedeelde eindoverwinning claimen.

Nilva de beste stam die W16 rijk is geweest en de echte smaakmakers. Ze zeggen dat de overwinnaars de geschiedenis schrijven enzo, maar zie het als een pius overwinning;) Jullie zijn de best of the rest en wij de kampioen:D
 

DeletedUser

Guest
Lol je kraamt nog steeds even veel onzin uit als vroeger.

Noem een dorp welke ik verloren ben en niet meer terug heb gekregen binnen 24 uur, want die is er simpelweg niet. En dan heb ik het alleen over De Leen. Je kan dit terug vinden op stats.

De kleinen en Y-man waren toch echt nilva en door mij compleet gesloopt. Dat zijn a 2 accounts van Nilva welke gesloopt zijn door Astra*

Nilva had enkele goede spelers maar Nilva is een jaar voor het einde van de wereld ten onder gegaan. Sorry maar als je niet eens de ballen hebt om door te spelen wanneer je een beetje tegenslag heb, dan ben je een waardeloze stam. Je kan zeggen wat je wilt Hokuz, maar Nilva heeft verloren van GoH+Mental, dus hoe goed ze ook waren, ze konden niet op tegen Astra* op het moment dat er geen oorlog meer aan 2 kanten voor hun waren.

Ik snap dat je je zelf nog steeds de beste waant, maar dat is een leugen.
 
Reactiescore
1.094
amagonsan is nog net zo goed in liegen als vroeger! Sommige dingen veranderen inderdaad nooit;) Jij zegt dat er geen dorpen langer dan 24 uur verloren zijn geweest. Onzin natuurlijk, ik heb via VV jou geedelt en sommige dorpen zijn zelfs nooit bij je terug gekomen. Re: CCC. Dat faalde omdat JOUW stam niet of nauwelijks meedeed en enkel de suggestie wekte actief mee te doen. En Astra* hield goed stand tegen Nilva? Ja? Nilva heeft een absolute monsterscore op Astra* geboekt vriend. Wij waren de smaakmakers van W16

40+ stelde niks voor totdat het ging fuseren met GoH, en na die fusie valt het aantal terechte eindoverwinnaars in die stam op 1 hand te tellen.
Astra* was een degelijke core stam maar leed wel degelijk massale verliezen, en het aantal Astra* accounts dat door Nilva is gesloopt is boven de 10, vice versa is dat 0.
Curam eh...ja. Nee dat waren echt de lafbekken van W16 en helemaal nergens goed voor. Die durfden pas echt niks. Vooral bijzonder dat de voorloper van die stam gewoon veel beter was.
Mental. Hebben we van de kaart gemept. Komen terug in afgeslankte en laffe vorm. Faken participatie in CCC16 en mogen uiteindelijk zelfs de gedeelde eindoverwinning claimen.

Nilva de beste stam die W16 rijk is geweest en de echte smaakmakers. Ze zeggen dat de overwinnaars de geschiedenis schrijven enzo, maar zie het als een pius overwinning;) Jullie zijn de best of the rest en wij de kampioen:D



Nou nou nou zeg. Nilva draaide goed tegen Astra* vooral omdat nilva een geweldig stamcluster had en zich slechts op 1 oorlog hoefde te focussen, die volop beukte tegen het zuidelijke aanhangsel van astra. Wat het deffen moeilijk maakte door gebrek aan stam os (die liep te lang), en activiteit (astra was immers in 3 of 4 oorlogen verwikkeld) en andere zaken, zoals het terug rekruteren van y-man in nilva waardoor faha 360 graden front kreeg en its ridicoulus ook weer ziek veel front kreeg, net op het moment dat die wat stabieler werd, omdat er een eindelijk speler op zat.

Nilva heeft een goede periode gekend onder gunstige omstandigheden, en astra een slechte onder slechte omstandigheden, wat uiteindelijk een vertekend beeld gaf (ook al stond astra op het einde voor tegen Curam, bijna gelijk tegen 40+ en voor op ~goh~ en hadden ze ook van high5^2 gewonnen). Maar zodra er fatsoenlijke tegenslag kwam tegen nilva, werden zelfs jumpers niet teruggeslagen, en veduki werd compleet weggeedeld, zelfs met het volledig platgooien van onze dorpjes.

Toen kwamen de excuses van inactiviteit prima, maar hadden wij ook, terwijl wij het nog veel lastiger hadden.

Het feit is dat jou grote stam vluchtte voordat het eindelijk een eerlijk gevecht werd.


Wat betreft die dorpjes van de leen, heeft Amagonsan vrijwel gelijk hoor. Er zijn geloof ik 1 a 2 dorpjes die pas na 2 dagen werden terugveroverd, nou nou dat doet erg onder voor zijn punt. En dan zijn er 2 of 3 dorpjes niet meer teruggekomen omdat toen zijn account op barbaar stond. Maar daar houd het ook op.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser20611

Guest
Zo zo.. Wat later dan verwacht maar hier volgt mijn stukje..
Nadat ik al dat gezever van Hokuz las moest ik wel reageren natuurlijk, maar ik zal het ineens doen vanaf mijn begin op W16.

Bekijk bijlage 6261

TheHappinessFactory
Een paar maanden na de start van W16 besloot ik er een accountje te maken.
Ik was gestopt met wereld 7 en gestopt met W13 dus ik kon naast W10 er wel nog een wereldje bijnemen.. :)
Mijn eerste dorpje kwam terecht in C75 waar één stam de lakens uitdeelde, namelijk RoS geleid door Henkhooft.
Al snel richtte ik voor mijn eigen plezier de stam Mental op. Een één-mans stam was mijn intentie tot er iets uit de bus kwam. Maar al snel kreeg ik mensen die vermoedelijk wisten wie ik was en enkele sollicitaties.
Ik gaf ze eens kans en al snel zaten we met 12 mensen in Mental. Voornamelijk onervaren mensen behalve één iemand genaamd Cyberskeu welke mijn mede-leider werd. Spijtig genoeg is deze mysterieus verdwenen op een bepaald moment. Moest je dit lezen, stuur me ff een PM :)
De 10 andere leden waren beginnelingen waarvan sommigen hun eerste keer TW speelden, we wouden ze een kans bieden en het spel een beetje leren maar als snel kwamen we in conflict met RoS, op een bepaald moment was ik weer bij de originele intentie: een één-mans stam. Ik had 7 VV's en er waren 8 leden ;)

Ondertussen legde ik veel contacten waaronder Robbie, Jobjee, Doolhof, Fido, Sverre, Dennis en later ook Richard. Ik hield van gesprekken voeren en dat zorgde ervoor dat ik al snel een naam opbouwde ondanks dat ik maar een 5-tal dorpen had. Uit de gesprekken volgde al snel een samenwerking tegen RoS. Ik stapte met Gig Graham II in de stam Qua welke later RoS omver walste en een deel recruitte.

Ik ga wat meer samenvatten anders ben ik morgen nog bezig :p

Al snel gingen de betere leden van Qua naar STB en daar kregen Dennis en ikzelf een leidersstoel. Zoals Richard beschreef liep er vanalles mis bij een volgende fusie met ~BOD~ en ontstond er een oorlog met het nieuwgevormde Nilva. High 5 beloofde ons in die tijd de wereld en ging langs de andere kant aanvallen zodat Nilva snel opgeruimd zou zijn maar al snel bleek dat het Richard, Sverre en ik vs Nilva zou worden. Met onze dagelijkse VV's beukten we door Keunan, De kleinen en vele anderen maar telkens wanneer de originele spelers terugkwamen liep het weer mis. Ik herriner me nog dat ik zat te snipen met bijltjes uit wanhoop :D Niet veel later was ik al het werk even beu omdat ik met examens zat en dus ging ik er voor 3 weken tussenuit. Toen ik terugkwam merkte ik dat de professor en misstiny in onze stam zaten terwijl ik met Robbie had afgesproken dat we een soort NAP hadden zolang het kon en we op termijn gingen samenwerken tegen Nilva en eventueel ook Prik. In die tijd had ik ook goede contacten met Prik (Marscalcus met Jorren), na deze weken zaten de nieuwe spelers in onze stam en verklaarde Robbie deze 2 spelers de oorlog en daarbij ook aan heel Mental want in mijn ogen kan je niet zonder overleg 2 spelers zomaar aanvallen (ok ook niet zomaar recruiten :p ). Ik verweet Richard de recruits terwijl het eigenlijk Dennis bleek te zijn achteraf en er ontstonden wat woordenwisselingen. Ondertussen hadden Sverre en ik een fusie ondergaan en was TheHappinessFactory niet langer. We wisten dat we het moesten afleggen op de lange termijn tegen Astra* en Nilva. We hebben het nog geprobeerd door Prik erbij te halen maar nadat Marscalcus een laatste offensief deed op Robbie waar hij wel mooie resultaten boekte verdween. Het was weer wat het altijd geweest was. Jobjee, De Leen, Gig Graham II, marieneman camaro666 , Bzrk , Elowyo , adios en dylan. Mental kon niet gered worden, toch niet met enkel deze spelers die actief waren.

Gig Graham II

Sverre en ik bouwden aan een plan om een nieuwe stam te bouwen, een elite stam genaamd Dice.
In mijn ogen was dit de beste stam die W16 gekend heeft ookal was deze maar van korte levensduur door een fusie met *SY*. Dice. ontstond met alle actieve leden van het 2e Mental. We voerden verder oorlog tegen Astra* en vloerden op een bepaald moment k.ing arthur van Astra* binnen de 2 weken. Het stond 150-0 en vervolgens ging deze op delete. Er volgenden counters op Adios maar deze hield goed stand met de steun van de gehele stam, iets wat niet vaak voor komt. We kwamen ook in conflict met Fallen, een rimstam als ik ze zo mag noemen. Deze stam kende zowat de zelfde problemen als het 2e Mental, ze hadden 3 actieve topspelers welke in oorlog lagen met Dice. en *SY*.
Ondertussen kreeg Muchas Maracas. een massa-aanval binnen van Fallen, ik weet het niet precies meer en de bespelers hielden ermee op. Ik zag dus geen andere optie dan van Gig Graham II af te stappen en richting Muchas Maracas. te gaan, achteraf bekeken veel spijt van gehad maargoed..

Muchas Maracas.

Aankomend op het account lag ik tegen Philips de goede en zijn moraalbreker waarvan de naam me even ontglipt.
In het begin hakte ik er vrolijk door maar dan werd Philip wakker en werd het een loopgraven oorlog. Niemand gaf nog een dorpje prijs en dit koste ons meer dan het ons waard was. Hetzelfde gebeurde tussen Fido en Gig Graham II op dat moment. We beseften toen dat we beter konden samengaan en van Dice. een 10-man stam maken ipv een 8-man stam. Fido en Philips joinden ons en we gingen vrolijk verder met onze oorlogen en het opvullen van gaten tussen onze clusters. Toen botsen we op de stam *SY* , een simpel rimstammetje waar opnieuw enkele goede spelers inzaten.
Na een korte oorlog deden ze ons een voorstel en gingen we erop in. Yero Fosgate , Hendrik 8, TinkyWinky755 en Sylar FTW zouden bij ons komen, de rest zou intern worden zodat we eindelijk weer onze pijlen op de grotere jongens konden richten. We waren er klaar voor, een nieuwe vijand te zoeken buiten Astra* welke op dat moment CCC16 mochten ondergaan.

De spelers van Dice. en later FUL:
Bekijk bijlage 6262

Daar hebben we het misschien een beetje vuil gespeeld door te doen alsof we deelnamen aan deze oorlog met GOH, 40+ , Nilva , O² en High5 tegen Astra* als corestam. Dit was voor Astra* onhoudbaar dat wist iedereen dus begonnen wij als FUL zijnde al een paar stappen verder te denken. 40+ en Nilva waren altijd goede vrienden geweest. High 5 en Nilva bleven ook altijd zeer close. Dice. -> FUL was een buitenbeentje, met Nilva hadden we altijd een beetje wrijving door het verleden met Nilva, 40+ was onze BG tot het moment dat we Yero Fosgate aannamen, Astra* was een vogel voor de kat op dat moment nadat ze voor een heel lange tijd de wereld domineerden, High 5 had je niks aan of ze nu vijand of BG waren. We moesten een keuze maken en kozen ervoor CCC16 op te blazen om op lange termijn ons eigen vel te redden, we gingen vol op 40+ en hakten ze ook in de pan in het begin.

Bekijk bijlage 6263

Zo gingen we een tijdje door en ik geloof dat we op een bepaald moment zelfs tomman 250 dorpen lichter hadden gemaakt op een zeer korte tijd. Het zouden er meer geweest zijn als we meer edels hadden. De teller stond daar op 12.000 bij het openingsoffensief. Niet slecht voor een stammetje als FUL :)
We maakten onze naam en dwongen respect af. Ondertussen aan de andere kant van de wereld gingen High5 en Nilva verder door op Astra*, eigenlijk alleen Nilva , Astra* was niet meer wat het geweest af en je kon dorpen van ze afnemen alsof je ze internde..

Blijkbaar kan ik mijn vervolg niet posten lol?
 

DeletedUser10875

Guest
Gefeliciteerd Goh en Mental!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20611

Guest
Vervolg:

Een keerpunt in de oorlog was wanneer 40+ fusseerde met GOH en zo ontstond GOH XL. Het 'makkelijke' werk was over en 40+ nam het heft in handen. We moesten Tinkywinky755 opgeven aangezien deze speler gewoon door Yero Fosgate was toegelaten in FUL zonder onze medespraak als buffer voor zichzelf, typisch Yero :p Het mondde uiteindelijk uit in een loopgraven oorlog. Muchas kreeg massatjes over zich heen maar ik hield vrij makkelijk stand met de OS van de stam en af en toe een VVtje.. :) In die tijd heb ik ook enkele coo's gehad, Dervis en Patrick, het was misschien niet veel maar bedankt voor alles jongens! Tijdens de loopgraven oorlog begon sommige leden zich te vervelen en het spel beu te raken. We verloren fido, marieneman en jobjee omdat deze zich stoorden omdat zij vooral VV's draaiden met Sverre en mij terwijl Yero de grote baas uithing maar nooit echt veel VV-werk deed aan het front.
Yero had wel tijd om te farmen en dit werd er teveel aan voor Jobjee en fido. Marieneman stopte vooral vanwege RL-zaken.

Astra* was ondertussen aan het vallen en Nilva en High 5 groeiden in slagkracht terwijl GOH XL en FUL elkaar aan het uitputten waren met weinig progressie aan beide kanten. Vanuit FUL hebben we dan GOH XL benaderd en verteld hoe het zat. Wij wisten namelijk vanuit FUL dat zodra Astra* volledig viel het Nilva + High 5 (Curam) + GOH XL vs FUL zou worden en later dan Nilva + High 5 vs GOH XL. We hebben onze oorlog stopgezet en onze pijlen op Curam en Nilva gericht. Nilva welke zichzelf altijd bestempelden als de grootste en machtigste stam ooit maar al snel bleek dat zodra ze een echte tegenstander vonden ze niet meer konden doen dan een maandje krampachtig elkaar verwijten voor de verliezen aan FUL/Mental en GOH XL. Al snel ontstond de barbarenzee die W16 verziekte. Curam volgde nietveel later en Mental en GOH XL schoten alleen over. GOH XL was ondertussen reusachtig geworden doordat ze na de fusie met GOH ook nog een fuseerden met Astra* en zo een enorm ledenaantal + een enorme slagkracht hadden.

Vanuit Mental hadden we een BG met GOH XL en dachten we gewoon rustig de wereld te beeindigen maar daar dacht GOH XL anders over. We kregen een oorlogsverklaring aan onze broek en zagen deze niet echt zitten door dat wij met een verhouding van 1/10 moesten strijden. Yero Fosgate verdween van het toneel wanneer we hem eindelijk eens nodig hadden naast zijn diplomatische skills. Fido sprong nog naar het front, philips ook, adios verdween en alweer kwamen we tot Gig Graham II, Philips de goede, Muchas Maracas., fido en Richard. De oorlog begon net toen mijn examens gingen beginnen. Ik heb enkele massa's zelf gedeffed maar tijdens de examens zag ik dat niet zitten, ik ben toen op zoek gegaan naar een oude vriend van me genaamd Berno / Ed. Deze had wel zin in wat actie en heeft mijn account gedurende 3 weken zeer goed behouden met minimale hulp van mij. Toen ik terugkwam hebben we nog een maandje samen gedeffed en zogoed als niks prijsgegeven aan DarkRuler, Rugbyrob, Djonni boy, Hedzer en Kampgolf. We dwongen respect af en dit leed al snel tot een stopzetting van de oorlog.

We moesten nog even doorspelen van het TW-team tegen onze zin maar uiteindelijk staan we hier als mede-overwinnaars van W16.
Gig Graham II met Arjen en Sverre
Muchas Maracas. met Joel (mezelf) en Berno
Philips de goede met Philip
Elowyo met Richard (en Bert)
Marieneman en F.i.d.o.

Nog een extra bedanking aan alle spelers met welke ik contact heb gehad in deze afgelopen jaren.
Aan iedereen wens ik veel succes in jullie leven en laat nog iets van jullie horen als je de kans hebt!

Mvg Joël,
Special thanks to:
Philip , je was er altijd en ik heb enorm met je vermaakt!
Richard , we hebben misschien vaak woordenwisselingen gehad maar in the end was je er wel altijd wanneer ik je nodig had.
Berno, mijn account zou er zonder jou nietmeer gestaan hebben.
Yero, je was een topper in diplomatie en manipulatie!
Dennis, spijtig dat je verdween als het moeilijker werd ;)
Fido , woorden zijn hier niet nodig
Alle andere mensen die ik waarschijnlijk even vergeet te vermelden!
Sverre, je stinkt! ;)
 

DeletedUser

Guest
In mijn haast ben ik ook vergeten mijn bedankjes te geven:
Joel: We waren het niet altijd eens, maar wanneer het erop aan kwam stonden we altijd klaar voor elkaar, het was echt prettig deze wereld met je te spelen.
Sverre: Altijd behulpzaam en ook zeer prettig mee samen te werken.
Robbie: Onze confrontaties en modder gevechten op het AF waren altijd zeer vermakelijk. Ben blij een stam met je gedeeld te hebben.
Lya: Soms ging het hard tegen hard tijdens onze meningsverschillen, maar altijd zeer hardwerkend en zeer plezierig om op msn mee gesproken te hebben. Jammer dat we aan het einde geen contact meer hadden.
Laurens: Bedankt voor je harde werken, op zowel mijn account als voor de stam.
Louis: Bedankt voor je goede zorgen voor dylan's account. Het was jammer dat je niet kon blijven.
Palikir, Overhung: Bedankt voor jullie harde werk en goede zorgen. Was erg plezierig met jullie samen te werken.

Last but not least:
Hokus: Bedankt voor onze eeuwige AF oorlog. Ik heb er altijd van genoten om repliek te geven, helaas zijn onze opvattingen van de waarheid nogal verschillend, maar dat wil niet zeggen dat beide geen kern van waarheid hebben. Persoonlijk heb ik nooit haat naar jou gehad, en ik wens je dan ook het beste toe.

Aan de rest van W16: Bedankt voor een leuke tijd.
 

DeletedUser

Guest
amagonsan is nog net zo goed in liegen als vroeger! Sommige dingen veranderen inderdaad nooit;) Jij zegt dat er geen dorpen langer dan 24 uur verloren zijn geweest. Onzin natuurlijk, ik heb via VV jou geedelt en sommige dorpen zijn zelfs nooit bij je terug gekomen. Re: CCC. Dat faalde omdat JOUW stam niet of nauwelijks meedeed en enkel de suggestie wekte actief mee te doen. En Astra* hield goed stand tegen Nilva? Ja? Nilva heeft een absolute monsterscore op Astra* geboekt vriend. Wij waren de smaakmakers van W16

Hokuzje even kansloos als altijd en dat om enkel te provoceren zonder enige feitenkennis. De leen is namelijk altijd een pracht account dat enkel op delete ging ivm de val van Astra ( dit was uiteraard onnodig en verschrikkelijk jammer ). Daarnaast kan je Ama zijn stam niet de schuld geven mbt CCC16, dit omdat in die periode De Leen een Astra lid was dat het prima deed. Of dacht je dat het toen een Mental lid was? Schatje toch, toch niet seniel aan het worden he?

Daarnaast weten we natuurlijk dat jouw "monsterscore" geflatteerd was. Dit mede omdat tijden CCC16, Astra* heel lang voor heeft gestaan op de CCC16 alliantie ( deze stand werd mede mogelijk gemaakt door High5 de toenmalig nummer 1 :D ). Nilva heeft het prima gedaan, maar ik hoor je ergens pius overwinning zeggen... Bedoel je niet Pyrrusoverwinning... Een overwinning die verwijst naar de Griekse generaal die tegen de Romeinen vocht en enkele slagen won, maar waarbij de verliezen zo zwaar waren dat ze de oorlog verloren.. Zo iets doet me namelijk enorm aan Nilva denken... Won de slag om Astra*, maar werd uiteindelijk door diezelfde spelers verslagen onder GOH XL vlag...

40+ stelde niks voor totdat het ging fuseren met GoH, en na die fusie valt het aantal terechte eindoverwinnaars in die stam op 1 hand te tellen.
Astra* was een degelijke core stam maar leed wel degelijk massale verliezen, en het aantal Astra* accounts dat door Nilva is gesloopt is boven de 10, vice versa is dat 0.
Curam eh...ja. Nee dat waren echt de lafbekken van W16 en helemaal nergens goed voor. Die durfden pas echt niks. Vooral bijzonder dat de voorloper van die stam gewoon veel beter was.
Mental. Hebben we van de kaart gemept. Komen terug in afgeslankte en laffe vorm. Faken participatie in CCC16 en mogen uiteindelijk zelfs de gedeelde eindoverwinning claimen.

40+ stelde idd niks voor tot de fusie. Daarom is het ook zo mooi om te zien dat de parade paardjes van de nieuwe stam Goh spelers waren.. Darkruler09 was Carrrlo, Rugbyrob kwam naar het zuiden... Daarnaast werden deze natuurlijk nog eens ondersteund door Astra* spelers als Palikir, Krovikan et cetera. Maar de echte overwinnaars zijn juist de fusiepartners. Tevens 10? Je gaat me toch niet vertellen dat je niet kunt tellen he! Itz is 1, Itob is 2, Faha is 3, Dylan 4, DNBH 5 ( probeer ik nu met supergrover stemmetje te tellen ) waarvan 3 ex Nilva accounts waren. Maar knul ik snap best dat je dit vergeten bent hoor, het is ook al zo lang geleden dat je gedwongen op delete moest omdat Nilva verpulverd werd...

Nilva de beste stam die W16 rijk is geweest en de echte smaakmakers. Ze zeggen dat de overwinnaars de geschiedenis schrijven enzo, maar zie het als een pius overwinning;) Jullie zijn de best of the rest en wij de kampioen:D

Nilva waren de kindertjes die te hard schreeuwden en die niemand mocht. Jankten om erkenning en werden euforisch als Curam ze weer een complimentje gaf. Hadden een alliantie nodig van 5 stammen om Astra* na 2 jaar te kunnen nekken. En ziet dit nog steeds als een hoogtepunt. Het is grappig maar ook triest om te zien dat een speler die altijd predikte strijdend ten onder te gaan, maar toen bleek dat zijn winnende veldslagen pyrrusoverwinningen waren roemloos op delete ging, als verliezer predikt een winnaar te zijn.
 
Bovenaan