DeletedUser45033
Guest
Bedankt aan iedereen en proficiat aan alle spelers!!!!!
Jij bent bedankt man!Bedankt aan iedereen en proficiat aan alle spelers!!!!!
Ama je verhaal bevat enkele onwaarheden, eentje die voor mij persoonlijk eruit springt is deze..
Nilva kon alles inzetten wat ze hadden, terwijl Mental ook andere vijanden had. De hoop was gevestigd op Astra* en High5.
Astra* valt aan.
Dennis kwam nog af en toe online. Tijdens zijn bezoeken werd er veel gepraat met de professor en misstiny. Op een gegeven moment splitste deze zich af van Astra* en werden door Dennis toegelaten. Astra* reageerde meteen zonder waarschuwing met aanvallen. Een dialoog werd geopend maar Astra* wilde geen gesprek, deze wilde oorlog.
De proffesor en misstiny zijn nooit Astra lid geweest maar PH lid.. Daarnaast zocht Mental niet de dialoog met Astra maar de confrontatie.. Zo fuseerde het met Prik waardoor direct front werd gezocht en recruteerde het daarna in Astra cluster met de bovegenoemde recruits.
Daarnaast is Mental zelf de Astra oorlog gestart met aanvallen van Marscalcus op mij.. Dat daarna Marscalcus, de proffesor en misstiny met de grond gelijk zijn gemaakt en jullie Astra zijn gejoind klopt volledig. Maar het feit dat Astra geen behoefte had aan een NAP, maakt het nog niet dat Astra de oorlog is gestart.
Daarnaast vind ik je alinea over de Nilva/Astra oorlog summier. Nilva valt aan, 5 zinnen verder Astra valt.. Dat dit in werkelijkheid anders ging weten we beide. Maar ik vergeef het de oude Mental veteraan hoor, ik weet ook dat je in je hart altijd Mental lid bent geweest.
amagonsan is nog net zo goed in liegen als vroeger! Sommige dingen veranderen inderdaad nooitJij zegt dat er geen dorpen langer dan 24 uur verloren zijn geweest. Onzin natuurlijk, ik heb via VV jou geedelt en sommige dorpen zijn zelfs nooit bij je terug gekomen. Re: CCC. Dat faalde omdat JOUW stam niet of nauwelijks meedeed en enkel de suggestie wekte actief mee te doen. En Astra* hield goed stand tegen Nilva? Ja? Nilva heeft een absolute monsterscore op Astra* geboekt vriend. Wij waren de smaakmakers van W16
40+ stelde niks voor totdat het ging fuseren met GoH, en na die fusie valt het aantal terechte eindoverwinnaars in die stam op 1 hand te tellen.
Astra* was een degelijke core stam maar leed wel degelijk massale verliezen, en het aantal Astra* accounts dat door Nilva is gesloopt is boven de 10, vice versa is dat 0.
Curam eh...ja. Nee dat waren echt de lafbekken van W16 en helemaal nergens goed voor. Die durfden pas echt niks. Vooral bijzonder dat de voorloper van die stam gewoon veel beter was.
Mental. Hebben we van de kaart gemept. Komen terug in afgeslankte en laffe vorm. Faken participatie in CCC16 en mogen uiteindelijk zelfs de gedeelde eindoverwinning claimen.
Nilva de beste stam die W16 rijk is geweest en de echte smaakmakers. Ze zeggen dat de overwinnaars de geschiedenis schrijven enzo, maar zie het als een pius overwinningJullie zijn de best of the rest en wij de kampioen
![]()
amagonsan is nog net zo goed in liegen als vroeger! Sommige dingen veranderen inderdaad nooitJij zegt dat er geen dorpen langer dan 24 uur verloren zijn geweest. Onzin natuurlijk, ik heb via VV jou geedelt en sommige dorpen zijn zelfs nooit bij je terug gekomen. Re: CCC. Dat faalde omdat JOUW stam niet of nauwelijks meedeed en enkel de suggestie wekte actief mee te doen. En Astra* hield goed stand tegen Nilva? Ja? Nilva heeft een absolute monsterscore op Astra* geboekt vriend. Wij waren de smaakmakers van W16
40+ stelde niks voor totdat het ging fuseren met GoH, en na die fusie valt het aantal terechte eindoverwinnaars in die stam op 1 hand te tellen.
Astra* was een degelijke core stam maar leed wel degelijk massale verliezen, en het aantal Astra* accounts dat door Nilva is gesloopt is boven de 10, vice versa is dat 0.
Curam eh...ja. Nee dat waren echt de lafbekken van W16 en helemaal nergens goed voor. Die durfden pas echt niks. Vooral bijzonder dat de voorloper van die stam gewoon veel beter was.
Mental. Hebben we van de kaart gemept. Komen terug in afgeslankte en laffe vorm. Faken participatie in CCC16 en mogen uiteindelijk zelfs de gedeelde eindoverwinning claimen.
Nilva de beste stam die W16 rijk is geweest en de echte smaakmakers. Ze zeggen dat de overwinnaars de geschiedenis schrijven enzo, maar zie het als een pius overwinningJullie zijn de best of the rest en wij de kampioen
![]()