DeletedUser75798
Guest
SoB heeft 1 stackwall gehad toen de spelers erop geen tijd genoeg hadden, dat klopt. Voor de rest denk ik niet dat je TBR correcte info aangaf...
SoB heeft 1 stackwall gehad toen de spelers erop geen tijd genoeg hadden, dat klopt. Voor de rest denk ik niet dat je TBR correcte info aangaf...
Als ik het me goed herinner jouw oude accountje Maar ik twijfel tussen dat of Calbero.
Steff heeft wel degelijk gespeeld, echter niet zo lang en zowel jij als Jordi waren toen al gestopt inderdad.
Dominum is een zaak waar wij geen zicht op hadden. Het ging mij vooral om het punt dat ze gemiddeld 10 dorpjes staan hadden, wat zeker niet kon. We hadden toen een deff tekort waardoor het onmogelijk was om die fronten zo zwaar te stacken.
Ik zeg nergens dat astra* won Joël haha. En Abdelya zat ook in gohXL.
Eenvoudige winsten, w16 astra*, core stam, 4 frontenoorlog op het grootste frontaccount met 1co. Ja, heel eenvoudig.
Dat weet ik wel zeker, aangezien ik zelf front had met Debitum en Cerebral, en die rapportjes dus vaak van mij kwamen.
Verder toen ja, en later bij Dominum was het gelijkaardig.
CA stond gewoon heel dik, net zoals killiB overigens.
De laatste keer dat ik deze bullshit gelezen heb was van King Ringo. Zegt genoeg lijkt me.Killb had niet eens zoveel stamdeff nodig, maar heeft gewoon uitstekend zijn deff verdeeld en geschoven.
Het hielp overigens ook niet dat de fakes op NK obvious als wat waren, en dat we die alsnog allemaal met eigen deff konden stacken (op achterland en 3 frontdorpjes na --> dodge)
Ik heb niet gezegd dat het niet logisch was, enkel dat het dom is om w18 als "stackwereld" te bestempelen terwijl je pronkt met je winst hier.
Er stonden maar 2 accounts op w18 even dik gestacked als bijna alle accounts hier.
Dan heb jij niet tegen EQUI gelegen
Dan heb jij niet tegen EQUI gelegen
Heeft die wel, was alleen van korte duur.
Tot het moment dat die betrapt werd op veeltallig botgebruik natuurlijk
Ik daag je uit om eens een wereld zonder je vast groepje gaat spelen en zonder 350 co's en kom dan nog maar eens zeggen dat je zo'n topper bent.
haha man w18 was een gewone stackwereld, vergeet niet dat ikzelf ook w18 heb gespeeld?
hoe kan ik nou gefaald hebben op CL8, leg me dat even uit plz?
w34 was ben ik idd gefaald door de ban die ik kreeg, w19 ben ik gefaald ook jou beste vriend martijn die me gestabbed heeft. dus kan je het een faal noemen?
w37 lag ik maanden onder vuur, beetje vreemd om te zeggen dat ik geen hol heb gedaan?
w22 heb je idd geen idee van, en w36 heb ik zelfs maar 2 dagen gespeeld ofzo.
dus nogmaals wil ik je vragen om eerst onderzoek te doen vooraleer je met conclusies komt, alweer... bovenal doe ik het allemaal zonder botgebruik, wat we van jou niet kunnen zeggen natuurlijk.
Nog durven zeggen dat het merendeel van Finity geen bots gebruikte terwijl de helft van die stam geband was, en dan ook nog allemaal frontaccounts
Wanneer had Satraps dat? Toen Jessey met Ithy eraan frontte dan?
Ja, Dominum werd gestacked bijna hoofdzakelijk door SoB. Stonden 200tal defs in van SoB en zo'n dikke 100 van paar anderen. Over het algemeen werden de 1ste linies 10-5 gestackt, maar omdat er door de blitz 8-9 dorpen achter de linies verloren ging werd het acc. redelijk gelijkmatig gestackt, varierend van 3 (heel ver) tot 5 (normaal) of 7 (afgelegen). Soms eens 8 of 9. Stonden toen stacks op de helft van het account.
Killb heeft gewoon lange tijd ongestacked gestaan hoor, zelfde geldt voor alle westaccounts.
CA heeft gewoon een dikke defwall gekregen omdat het account frontte met 3 spelers van Finity, waarvan er 2 elke nacht online waren. Debitum zelfde nadat er een blitz was geweest. Waren logische zetten.