Ik wil niet vervelend overkomen en al zeker niet de alwetende robbeke, maar secuela was wel een faal account. Wie er nu verantwoordelijk voor was weet ik niet meer.
Ik zeg niet dat hetgeen op het eind gebeurde met Secuela geen wanprestatie is, want dat is het volkomen.
Dan is dit woord tegen woord, daar kan ik weinig meer over melden. Echter kreeg ik wel berichten dat mensen het niet begrepen dat je wel de grote jan aant uithangen was in de chats maar niet logde. Als je merkt dat het account niet loopt (dorpen verlies en dergelijk) dan is het wel je taak om voor jou account vervanging te zoeken maar goed verantwoordelijkheidszin heb je alleen als er ergens wat eer op te strijken valt.
Het is een schande dat je uberhaupt nog iets verloor aan nobless, zo een overmacht qua stam. Alle credits voor howlin berno en yoeri natuurlijk.
Ow dat commentaar was ook zo terecht. Niet voor niets dat ik met het merendeel van 7-1=8 nog steeds door een deur kan en de laatste classic prettig met elkaar hebben samengewerkt.
Ik vind het logisch dat wanneer ik tentamens leer en maak dat ik dan niet opeens helemaal terug kom om het solo te trekken. Ik heb een middag opgeofferd om het acc recht te trekken wat lukte en daarna werd het weer verprutst. Dan kies ik liever voor mijn tentamens dan weer het acc rechttrekken. In de tussentijd zocht ik wel spelers voor het acc, maar niemand wilde. Tsja veel meer dan dat kon ik op dat moment niet doen. Maarja het is inderdaad jouw woord tegen het mijne, maar we veranderen er op dit moment niets aan. Ik koos voor mijn tentamens en ben daar blij mee. Dat ik dan geen tot amper dorpen ben verloren op het moment dat ik zelf onn was veranderd niets aan het feit dat het hele account Secuela, waaronder ikzelf simpelweg hebben gefaald.
haha man w18 was een gewone stackwereld, vergeet niet dat ikzelf ook w18 heb gespeeld?
hoe kan ik nou gefaald hebben op CL8, leg me dat even uit plz?
w34 was ben ik idd gefaald door de ban die ik kreeg, w19 ben ik gefaald ook jou beste vriend martijn die me gestabbed heeft. dus kan je het een faal noemen?
w37 lag ik maanden onder vuur, beetje vreemd om te zeggen dat ik geen hol heb gedaan?
w22 heb je idd geen idee van, en w36 heb ik zelfs maar 2 dagen gespeeld ofzo.
dus nogmaals wil ik je vragen om eerst onderzoek te doen vooraleer je met conclusies komt, alweer... bovenal doe ik het allemaal zonder botgebruik, wat we van jou niet kunnen zeggen natuurlijk.
W18 een gewone stackwereld?
Phalanx en Break die tot de absolute topstammen van TW worden gerekend achteraf en een EQUI wat tegenwoordig een doorsnee wereld met 10 vingers in de neus zou winnen, maar duidelijk de zwakste was van de drie stammen op W18? Dan vergeten we ook nog het goede Divine.
W19 ben je gestabt door mij ja, maar dat clustertertje wat je bij mij had gaf geen aanleiding om zo te falen tegen Ctrl. Ohja alle deff moest je natuurlijk tegen mij gereed houden of niet?
Je bent simpelweg gerekt door CTRL., maar gebruikt de stab die ik destijds op jou heb uitgevoerd als een legitimatie van je runnen op W19.
Die ban op 34 was je eigen schuld en daarna stak je ook geen enkele vinger uit toen je het wel kon. Niet voor niets dat het merendeel van No Id. jou uitkotst.
Op W36 heb je wel degelijk langer gespeeld dan 2 dagen, want volgens mij speelden wij samen op dat acc. We hebben er niet lang op gespeeld, maar dat kom ook, omdat dat acc ook door jou is ver......kt met je aanvalbare ban die je had opgelopen door gedrag van jou en waardoor je tegelijk ook die ban op 34 en 22 kreeg.
W37 heb je toch niets gepresteerd? Welke accounts heb je nou echt weggetikt? Je hebt gewoon meegelift op het succes van Mental.
Classic 8 liep je weg toen het acc front kreeg met 7-1=8 en zette je een kata´ende speler op je acc, maar ja als je voortijdig het acc verlaat heb je natuurlijk ook niet gefaald.
ontkennen dat het vroeger makkelijker was, en dan noem je mij een idioot
het feit dat je "eenvoudig" winsten pakt komt grotendeels doordat je met een goede spelersgroep speelt, waar nooit of te nimmer een echte uitdaging bij komt kijken. Eens je een lastige tegenstander met een mindere spelersgroep hebt, faal je gewoon keihard net zoals w37 en 43.
Dat w18 enorm overroepen is weten we ook allebei wel.
Ik daag je uit om eens een wereld zonder je vast groepje gaat spelen en zonder 350 co's en kom dan nog maar eens zeggen dat je zo'n topper bent.
Nooit en te nimmer een uitdaging komt blijken? Nee die winsten van jou zijn geweldig wil je zeggen? CL11, de zwakste classics van alle 12 de classic. Waar de lamme en de blinde met gemak konden winnen. Fight is grotendeels, op een uitzondering daargelaten, de IB van Classic 11. Of wat dacht je van je toekomstige winst van W40? Waar je deel uitmaakt van de meest vieze winnaars van heel heel TW.
W43 een wereld die je gaat winnen, omdat er inderdaad een aantal accounts terecht zijn geband van de tegenstander misschien, maar niet wegens de geboekte winsten en kwaliteit. Onder normale omstandigheden was Daap gewoon tenonder gegaan, want het merendeel uit Finity gebruikte 0,0 aan bots.
Ik vond trouwens nog dit topic:
https://forum.tribalwars.nl/showthread.php?195187-Gefeliciteerd-Alex-Lannon-Amber-Heard-en-party4life. Zegt ook wel veel.