1. Voordat je kan participeren op het forum dien je je eerst te registreren.

Druk hier om je te registreren!
    Ontzet Notitie

Einde van W43

Discussie in 'Wereld 43' gestart door Nuke incoming., 26. jan 2016.

Deel Deze Pagina

1. Astaroth.

Astaroth.

Lid geworden:
    30. aug 2014
    Leuk Bevonden:
    498
    ontkennen dat het vroeger makkelijker was, en dan noem je mij een teletubbie :D

het feit dat je "eenvoudig" winsten pakt komt grotendeels doordat je met een goede spelersgroep speelt, waar nooit of te nimmer een echte uitdaging bij komt kijken. Eens je een lastige tegenstander met een mindere spelersgroep hebt, faal je gewoon keihard net zoals w37 en 43.
    Dat w18 enorm overroepen is weten we ook allebei wel.

Ik daag je uit om eens een wereld zonder je vast groepje gaat spelen en zonder 350 co's en kom dan nog maar eens zeggen dat je zo'n topper bent.

Laatst bewerkt door een moderator: 16. mei 2016
  2. lmnt12

lmnt12

Lid geworden:
    23. feb 2014
    Leuk Bevonden:
    318
    Ja beter om full no-life solo te spelen dan wat bij te dragen als co natuurlijk :rolleyes:
    Deze discussie gaat nergens meer over, werelden zijn kleiner nu en korter waardoor het indien je meestal niet echt heel lang kan spelen makkelijker een wereld kan winnen. End-games op oudere werelden zijn daarinitegen wel makkelijker maar vereisen wel langer activiteit.

3. dragonshield3

dragonshield3 The Snipe 2019

Lid geworden:
    27. mrt 2009
    Leuk Bevonden:
    1.248
    LOLOLOLOLOLOLOLOL.

Het was vroeger zeker niet makkelijker. De midgame enzo, die zou jij nooit overleeft hebben. Kijk naar w19, zelfs daar heb je geen bal gepresteerd om als voorbeeld te nemen.

Eenvoudige winsten, w16 astra*, core stam, 4 frontenoorlog op het grootste frontaccount met 1co. Ja, heel eenvoudig. W37 heb ik even veel gepresteerd als jij Steff, even veel. Jij hebt je account gekregen van Daniël en hebt er een noobstam mee opgericht die volledig werd gerekt door mijn stam..

W18, eenvoudig? Ik zie het jou niet doen. Zeker niet tegen spelers zoals Howlin, Berno, Aus etc. Jij hebt geen schijn van kans tegen mij, waarom zou je dan zelfs een kans hebben tegen hun? Alsjeblieft trouwens, ik heb keihard gefaald op 37?

Rokade had een kutligging en is de wereld met winst op Mental geëindigd. Ik heb Mental op meerdere manieren tegengewerkt, net zoals ik Beun heb tegengewerkt. Er is een reden waarom ik in de top 3 sta van "beste gestopte spelers" op 37 en jij niet eens bij beste spelers. 43, speler van het jaar 2015. Niets gepresteerd.. Een account dat vernietigd was helemaal rechtgetrokken met 1 actieve co, Jeremy.

W16, 1 co, Lya. W18, 1 co, Mark. Tot zover je geloofwaardigheid. Classic 8 (waar jij faalde), 2co's. Jurriën en Bjarne. Deden allemaal even veel werk. Twcup, 2 co's. Thomas en Bjarne.

Nu jouw prestaties:

CL8 gefaald.
    W34 gefaald.
    W19 gefaald.
    W37 gefaald omdat je geen hol hebt gedaan.
    W22 geen idee.
    W36 ban door AF-> gefaald.

Jij kan net 2 accounts van mij opnoemen, en dan heb je het wel gehad. Kom niet met loze argumenten zonder enige bewijzen aub. Noob. Ik speel trouwens nooit met een vast groepje. Ik speel met co's die ik fijn vind, omdat ik zelf lang niet actief genoeg ben solo. Daarom wil ik altijd 1 of 2 co's. Evt meerdere, hangt af van het account.

Dat jij mijn prestaties nu af doet als niets, terwijl je zelf niets, maar dan ook niets gepresteerd hebt in die 6? jaar TW vind ik uitermate hypocriet. Laten we eerlijk zijn Steff, zieliger dan jij? Die vind je niet.

4. lmnt12

lmnt12

Lid geworden:
    23. feb 2014
    Leuk Bevonden:
    318
    Ey ma vecht het uit op w47 he ;)

5. dragonshield3

Lid geworden:
    27. mrt 2009
    Leuk Bevonden:
    1.248
    Hij is gewoon zo hypocriet als wat en zo dom als een baksteen. Niet normaal.

Zulke personen wil je toch niet kennen irl, tjonge jonge zeg.

6. Astaroth.

Astaroth.

Lid geworden:
    30. aug 2014
    Leuk Bevonden:
    498
    haha man w18 was een gewone stackwereld, vergeet niet dat ikzelf ook w18 heb gespeeld?

hoe kan ik nou gefaald hebben op CL8, leg me dat even uit plz?
    w34 was ben ik idd gefaald door de ban die ik kreeg, w19 ben ik gefaald ook jou beste vriend martijn die me gestabbed heeft. dus kan je het een faal noemen?:rolleyes:
    w37 lag ik maanden onder vuur, beetje vreemd om te zeggen dat ik geen hol heb gedaan?
    w22 heb je idd geen idee van, en w36 heb ik zelfs maar 2 dagen gespeeld ofzo.
    dus nogmaals wil ik je vragen om eerst onderzoek te doen vooraleer je met conclusies komt, alweer... bovenal doe ik het allemaal zonder botgebruik, wat we van jou niet kunnen zeggen natuurlijk.

7. dragonshield3

Lid geworden:
    27. mrt 2009
    Leuk Bevonden:
    1.248
    Hihi, elke keer die sneer over botgebruik. Moest het voor 43 gekomen zijn, was ik niet gepakt knul. Ik had die bot gekregen op 42, dus heb hem 1x gebruikt op 42, en amper op 43 itt wat jij denkt. Sjeinen zorgde ervoor dat ik weer spelplezier kreeg, dat was het enige account dat ik net niet kwijt wou. Maar, jij denkt daar niet over na en lult maar wat in het rond. Itt jou, verpest ik mijn beste en leukste accounts niet.

W18 heb jij gespeeld? Waar dan? Niet in Break noch in Phalanx. Dus ook daar heb je geen rol gespeeld, leuk. :D Beetje een one-liner voor jouw tw-carrière.

CL8, tegenstand-> gestopt -> Gefaald imo.
    W34 gefaald.
    W19 gefaald door een stab? Lijkt me van niet.. Ik ga deze keer btw puur uit op stats, ik zag 1500 dorpen verloren, dat is een wereldrecord.
    W36 heb je 2 dagen gespeeld en een ban gekregen. Eerlijk.. :D

8. underground tacticz.

underground tacticz.

Lid geworden:
    24. mei 2013
    Leuk Bevonden:
    1.226
    Ik zeg niet dat hetgeen op het eind gebeurde met Secuela geen wanprestatie is, want dat is het volkomen.

Ow dat commentaar was ook zo terecht. Niet voor niets dat ik met het merendeel van 7-1=8 nog steeds door een deur kan en de laatste classic prettig met elkaar hebben samengewerkt.:rolleyes: Ik vind het logisch dat wanneer ik tentamens leer en maak dat ik dan niet opeens helemaal terug kom om het solo te trekken. Ik heb een middag opgeofferd om het acc recht te trekken wat lukte en daarna werd het weer verprutst. Dan kies ik liever voor mijn tentamens dan weer het acc rechttrekken. In de tussentijd zocht ik wel spelers voor het acc, maar niemand wilde. Tsja veel meer dan dat kon ik op dat moment niet doen. Maarja het is inderdaad jouw woord tegen het mijne, maar we veranderen er op dit moment niets aan. Ik koos voor mijn tentamens en ben daar blij mee. Dat ik dan geen tot amper dorpen ben verloren op het moment dat ik zelf onn was veranderd niets aan het feit dat het hele account Secuela, waaronder ikzelf simpelweg hebben gefaald.

W18 een gewone stackwereld?:eek: Phalanx en Break die tot de absolute topstammen van TW worden gerekend achteraf en een EQUI wat tegenwoordig een doorsnee wereld met 10 vingers in de neus zou winnen, maar duidelijk de zwakste was van de drie stammen op W18? Dan vergeten we ook nog het goede Divine.

W19 ben je gestabt door mij ja, maar dat clustertertje wat je bij mij had gaf geen aanleiding om zo te falen tegen Ctrl. Ohja alle deff moest je natuurlijk tegen mij gereed houden of niet?:rolleyes: Je bent simpelweg gerekt door CTRL., maar gebruikt de stab die ik destijds op jou heb uitgevoerd als een legitimatie van je runnen op W19.

Die ban op 34 was je eigen schuld en daarna stak je ook geen enkele vinger uit toen je het wel kon. Niet voor niets dat het merendeel van No Id. jou uitkotst.

Op W36 heb je wel degelijk langer gespeeld dan 2 dagen, want volgens mij speelden wij samen op dat acc. We hebben er niet lang op gespeeld, maar dat kom ook, omdat dat acc ook door jou is ver......kt met je aanvalbare ban die je had opgelopen door gedrag van jou en waardoor je tegelijk ook die ban op 34 en 22 kreeg.

W37 heb je toch niets gepresteerd? Welke accounts heb je nou echt weggetikt? Je hebt gewoon meegelift op het succes van Mental.

Classic 8 liep je weg toen het acc front kreeg met 7-1=8 en zette je een kata´ende speler op je acc, maar ja als je voortijdig het acc verlaat heb je natuurlijk ook niet gefaald.:rolleyes:

Nooit en te nimmer een uitdaging komt blijken? Nee die winsten van jou zijn geweldig wil je zeggen? CL11, de zwakste classics van alle 12 de classic. Waar de lamme en de blinde met gemak konden winnen. Fight is grotendeels, op een uitzondering daargelaten, de IB van Classic 11. Of wat dacht je van je toekomstige winst van W40? Waar je deel uitmaakt van de meest vieze winnaars van heel heel TW.

W43 een wereld die je gaat winnen, omdat er inderdaad een aantal accounts terecht zijn geband van de tegenstander misschien, maar niet wegens de geboekte winsten en kwaliteit. Onder normale omstandigheden was Daap gewoon tenonder gegaan, want het merendeel uit Finity gebruikte 0,0 aan bots.

Ik vond trouwens nog dit topic: https://forum.tribalwars.nl/showthread.php?195187-Gefeliciteerd-Alex-Lannon-Amber-Heard-en-party4life. Zegt ook wel veel.

9. Astaroth.

Astaroth.

Lid geworden:
    30. aug 2014
    Leuk Bevonden:
    498
    Ik heb wel degelijk in break gespeeld (facepalm)

w19 was wel degelijk gewoonweg door een stab, voor de duidelijkheid was bill-gates eerst weggeedeld toen Sven er speelde, waarna ik er op kwam toen het acc nog nauwelijks 200k had, terug uitgebouwd tot een waardig top 10 account en bij ctrl. massa's wereldrecords qua VVDD gehaald.

ja het is ook zo vreemd om te stoppen wanneer de helft van je stam op del gaat of naar de vijand trekt:rolleyes: (hint)

het meerendeel van No ID. kotst me uit omdat ze hun verlies op mij proberen af te schuiven terwijl er geen enkele speler een stap verzette en enkel aan zichzelf dacht:rolleyes:

ik heb samen met fichtme ethno weggetikt, dat terzijde weet je ook niet hoeveel uren vv ik heb gedraaid terwijl ik op m'n eigen account nog een aantal K op de teller had.

ik ging niet weg omdat ik front kreeg, maar omdat ik de stam waar ik in zat, zo zat was (met name Paul bijv) maar niet zomaar op del wou gaan.

de periode voor de bans werden er ook al enorme winsten geboekt.:confused::rolleyes:

ja, beetje vreemd dat je er niet bij staat he :(

10. lmnt12

lmnt12

Lid geworden:
    23. feb 2014
    Leuk Bevonden:
    318
    Natuurlijk, je bent de beste hoor. Waarom is het punt dat je door 1 deur kan gaan met (ex-)stamgenoten gebonden aan het feit dat je je prestaties van cl8 verbloemd?

Ik wil ook zo een logica, het leven zou simpeler zijn.

11. dragonshield3

Lid geworden:
    27. mrt 2009
    Leuk Bevonden:
    1.248
    Steff. Knul, als ik of Jordi je niet kennen van w18, heb je niet in break gespeeld voor ons. Geen rol geweest.

12. Qoboqob.

Qoboqob.

Lid geworden:
    3. feb 2014
    Leuk Bevonden:
    91
    Nog durven zeggen dat het merendeel van Finity geen bots gebruikte terwijl de helft van die stam geband was, en dan ook nog allemaal frontaccounts :D

13. TheCountOfMonteCristo

TheCountOfMonteCristo

Lid geworden:
    25. feb 2013
    Leuk Bevonden:
    67
    Nee. Je pakte een paar dorpen terug, daardoor was het totaal verloren dorpen lager.

Is maar net wat je ruim voldoende noemt.. Daarin verschillen jij en ik (en een heleboel anderen) van mening.

In een middagje trek je/zet je een account niet recht;). Dat is een proces van dagen.

Uh Noblesse was al lang bezig op Kapseljd voordat jij kwam hoor. Salty zou ik daarnaast ook eerder toeschrijven aan UB, die waren daar ook al veel langer mee in gevecht.

14. Chimairajoel

Chimairajoel

Lid geworden:
    29. sep 2008
    Leuk Bevonden:
    11
    Astra* is dan ook gevallen Laurens, ze hebben de wereld niet gewonnen :rolleyes:
    Wel heel sterke prestatie neergezet, maar de winnaars van W16 zijn Mental en GOH XL.

Maar ik bemoei me nergens mee, ga maar verder met Steff bashen. Cl10 staat trouwens ook in zijn handtekening terwijl hij daar niks (goed) heeft gedaan :)

15. Astaroth.

Astaroth.

Lid geworden:
    30. aug 2014
    Leuk Bevonden:
    498
    misschien omdat het niet late game was, maar het account waar ik speelde zal je zeker wel kennen, als je zelf tenminste niet pas late game in break kwam?

Laatst bewerkt: 16. mei 2016
  16. dragonshield3

Lid geworden:
    27. mrt 2009
    Leuk Bevonden:
    1.248
    Ik zeg nergens dat astra* won Joël haha. En Abdelya zat ook in gohXL.:D
    Late game? Ik speelde de late game zelf niet. Welk account speelde je?

17. bloemkool4life

bloemkool4life

Lid geworden:
    22. jul 2010
    Leuk Bevonden:
    216
    Als ik het me goed herinner jouw oude accountje :) Maar ik twijfel tussen dat of Calbero.
    Steff heeft wel degelijk gespeeld, echter niet zo lang en zowel jij als Jordi waren toen al gestopt inderdad.

18. edward van woodstock

edward van woodstock

Lid geworden:
    26. jun 2009
    Leuk Bevonden:
    60
    w18 is een stackwereld, maar w43 niet? Ik hoef je er niet aan te herinneren dat Debitum, CA en Satraps allemaal 3 linies gemiddeld 10+ def hadden staan?

19. dragonshield3

Lid geworden:
    27. mrt 2009
    Leuk Bevonden:
    1.248
    Wat lult hij dan met stackwereld joh. Natuurlijk toen Phalanx viel was er geen bal meer aan, maar tjonge jonge zeg. Zielepoot.

20. Beast Incarnate.

Beast Incarnate.

Lid geworden:
    14. sep 2014
    Leuk Bevonden:
    855
    Wanneer had Satraps dat? Toen Jessey met Ithy eraan frontte dan?