Einde van W43

DeletedUser69389

Guest
Had Nuke incoming niet toegegeven dat hij wel een botje had? Kan zijn dat ik het fout heb, is al even geleden.



1. Dat was dus het meest random antwoord dat je kon geven en had ook niks te maken met hetgeen wat ik zei.
2. - Dit topic was naast de praathoek het enige nog actieve topic
- Met de titel 'Einde van W43' leek het me meer gepast het hier te plaatsen dan mijn eigen topic te maken. Een topic Daap vs. UNS leek me niet relevant.

Ik meld de huidige gang van zaken. Dat de meeste Finity leden nog steeds een excuus zoeken om Daap af te branden zodat de focus niet op hun eigen botgebruik ligt, kan ik wel begrijpen.



Je begrijpt dat hij met de gemiddelde imbeciel van Daap onder andere (en wellicht vooral) jou bedoelt, Rene?



Genieten deze :D

Nuke heeft voor zover ik het weet nooit en te nimmer gebruik gemaakt van illegaal spul.;)
 

DeletedUser34772

Guest
tevens speelde hij niet meer ten tijde van de bans geloof ik
 

DeletedUser72576

Guest
tevens speelde hij niet meer ten tijde van de bans geloof ik

Dat klopt ja, maar ik dacht dat dat niet per se uitmaakte, dat eerder botgebruik ook bestraft kon worden. Maar dat ook kan ik verkeerd hebben :)

UT: dacht me zoiets te herinneren, maar dat was dus fout.
 

DeletedUser34772

Guest
Ik geloof dat hij nog voor de aanvang van de kerstvakantie stopte. Het controleren op bots gebeurde enkel in Januari. En nee, hij heeft nooit aangegeven een bot gehad te hebben. De schuld daarvan lag bij ene Jorn die er toen speelde.
 

DeletedUser72576

Guest
Ik geloof dat hij nog voor de aanvang van de kerstvakantie stopte. Het controleren op bots gebeurde enkel in Januari. En nee, hij heeft nooit aangegeven een bot gehad te hebben. De schuld daarvan lag bij ene Jorn die er toen speelde.

Dacht dat Warre en een co van hem daar toen speelden. Was dat die Jorn?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.168
Rolf ofzo
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Aah die inderdaad.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Zegt de grootste botter:rolleyes:
 

DeletedUser73082

Guest
Had Nuke incoming niet toegegeven dat hij wel een botje had? Kan zijn dat ik het fout heb, is al even geleden.

Nee, ik heb dat nooit toegegeven omdat het onzin is. Ten tijde van de bots speelde ik al niet meer en mijn andere account op W47 heeft ook geen ban gekregen vanwege botgebruik.


1. Dat was dus het meest random antwoord dat je kon geven en had ook niks te maken met hetgeen wat ik zei.
2. - Dit topic was naast de praathoek het enige nog actieve topic
- Met de titel 'Einde van W43' leek het me meer gepast het hier te plaatsen dan mijn eigen topic te maken. Een topic Daap vs. UNS leek me niet relevant.
Het is geen random antwoord. Aangezien je moeite hebt om de strekking van een zin van maximaal 8 woorden nog te ontcijferen zal ik je helpen. Jij reageert op een roast dat Daap idioten zijn met, 'Finity mag niet zeiken ze zijn botters' of iets in die trend. Daarop reageer ik dus dat of we wel of niet botters waren het nog steeds niet afdoet dat de gemiddelde Daap speler hoogstwaarschijnlijk een idioot is. En verder is alles wat je te melden hebt over Daap vs UNS niet relevant en zeker niet in dit topic wat bedoeld is als afscheidstopic van een wereldoorlog tussen Daap en Finity. Je hoogwaardige prestatie van het verslaan van een 3de rangs noob stam doe je maar lekker op je eigen forum.

Ik meld de huidige gang van zaken. Dat de meeste Finity leden nog steeds een excuus zoeken om Daap af te branden zodat de focus niet op hun eigen botgebruik ligt, kan ik wel begrijpen.
Goh, dit ijzersterke en originele weerwoord heb ik nou nog nooit eerder gehoord. De focus ligt niet op ons botgebruik? Goh door het botgebruik is de wereld in een klap op slot gegooid maar nee de focus ligt zeker niet op ons botgebruik. Of we bots gebruikte, stabs goedkeurde of weet ik veel nog wat, feit blijft dat Daap nog steeds in mijn optiek niet veel voorstelt en dat ik elk recht heb om ze af te branden als ik daar zin in heb.
 

DeletedUser75798

Guest
Daar heb je inderdaad elk recht op. Echter beetje jammer om het te doen op een paar statistiekjes die Jorn hier gooit, die statistiekjes hadden voor mij ook niet gehoeven, maar het is nu eenmaal de stand van zaken.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Nou wil je vriendin weer niet?:p
 
Reactiescore
1.075
nee hij heeft liever jongetjes
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ja klopt.
 
Reactiescore
1.075
zaten we net bijna aan de edels die we wouden hebben om op bami te knallen, pleurt die 'm :mad:

UNS is trouwens wel lekker aan het kata'en hier:eek:
 
Bovenaan