Einde van W43

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Onder andere:eek:
 

DeletedUser71655

Guest
Ik weet niet onder welke steen je hebt gezeten maar DF staat al bijna de helft van de wereld in de top 3 en ook ruime tijd op nr. 1. Ik heb je toen nog weinig bezwaar horen maken...

Bullshit, ten tijde van Finity stond Sjondeertrekker bovenaan, dat DF zich door de ban van NK weer heeft kunnen omhoog internen is nou ook niet bepaald een prestatie te noemen.
Natuurlijk snap ik dat je reputatie als spammer hoog moet houden en het acc met Steff erop noob noemen standaard een respons krijgt. Gezien je er van overtuigd bent dat DF een noobaccount is dan ben ik wel benieuwd naar je antwoord op de volgende vragen:

Welke massa van DF op finity is ooit mislukt?
Is er ooit een massa op DF geweest waar meer dan 1 dorp langer dan 2 dagen van DF afhandig gemaakt is?

1. Euhm, ik kan me toch herinneren dat ik redelijk wat 'massa's/blitzes' van DF heb gedeffed op Deceived, en dus ook met succes heb afgeweerd met gezien Deceived nooit gebroken is geweest.
En de keer dat jullie veel dorpen pakten, daar zijn ook een hoop aanvallen aan vooraf gegaan vooraleer er winsten gemaakt werden;)

2. DF heeft nooit een serieuze massa op zich gehad.

DF was het account die veelvuldig gebruik maakte van katas op Baba Yaga, DF was het account die de bbs bij ithy/lion aan het kata'en was om zo onze farminkomsten te beperken zodat hij misschien wat kon inlopen.

Nee, wat mij betreft is DF gewoon een noob account, Steff past er dus prima op.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Gekke Jessey!
 
Reactiescore
1.075
Bullshit, ten tijde van Finity stond Sjondeertrekker bovenaan, dat DF zich door de ban van NK weer heeft kunnen omhoog internen is nou ook niet bepaald een prestatie te noemen.


1. Euhm, ik kan me toch herinneren dat ik redelijk wat 'massa's/blitzes' van DF heb gedeffed op Deceived, en dus ook met succes heb afgeweerd met gezien Deceived nooit gebroken is geweest.
En de keer dat jullie veel dorpen pakten, daar zijn ook een hoop aanvallen aan vooraf gegaan vooraleer er winsten gemaakt werden;)

2. DF heeft nooit een serieuze massa op zich gehad.

DF was het account die veelvuldig gebruik maakte van katas op Baba Yaga, DF was het account die de bbs bij ithy/lion aan het kata'en was om zo onze farminkomsten te beperken zodat hij misschien wat kon inlopen.

Nee, wat mij betreft is DF gewoon een noob account, Steff past er dus prima op.

je weet dat bij de eerste massa van mij op dbtd al meteen 100 dorpen verloren gingen op 1 week tijd? beetje vreemd om dan te zeggen dat het niet gebroken was. Als jij de blitsjes defde, deed je het allensinds barslecht dan:confused: dat er dorpen behouden konden worden kwam eerder door de torenhoge stacks van 12 deffs per front dorp, mar als de volgende linie dan compleet leeg staat heb je er ook niet veel aan natuurlijk.

en toch vreemd dat DF geen enkele massa over zich kreeg maar wel 75 mio aan ODD heeft.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser63354

Guest
Het was vooral CA die Baba Yaga heeft gekata'd.
Verder zijn die kata's op farmdorpen totaal niet noob? Is toch niet eens relevant aan noob zijn :p
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Ik weet niet onder welke steen je hebt gezeten maar DF staat al bijna de helft van de wereld in de top 3 en ook ruime tijd op nr. 1. Ik heb je toen nog weinig bezwaar horen maken...

Natuurlijk snap ik dat je reputatie als spammer hoog moet houden en het acc met Steff erop noob noemen standaard een respons krijgt. Gezien je er van overtuigd bent dat DF een noobaccount is dan ben ik wel benieuwd naar je antwoord op de volgende vragen:

Welke massa van DF op finity is ooit mislukt?
Is er ooit een massa op DF geweest waar meer dan 1 dorp langer dan 2 dagen van DF afhandig gemaakt is?

Ik kom vanonder een steen, maar jij hebt 17 posts. Jij voelt de drang om te reageren, terwijl ik het enkel hilarisch vind dat noobs zoals jij&je co 1ste kunnen staan. :D

Voor de rest verwijs ik je naar Jesseys post, blaaskaak. Is er überhaupt ooit een massa op DF geweest? Volgens mij niet..

Overigens, spammer? Jij kent mij amper, en volgens mij maakt het niet eens uit of ik jou nou ken of niet. Wees trots op je rang 1 met barbarendorpjes edelen, wat een prestatie voor de toekomst! Noob.:D
 

DeletedUser69389

Guest
Ik kom vanonder een steen, maar jij hebt 17 posts. Jij voelt de drang om te reageren, terwijl ik het enkel hilarisch vind dat noobs zoals jij&je co 1ste kunnen staan. :D

Voor de rest verwijs ik je naar Jesseys post, blaaskaak. Is er überhaupt ooit een massa op DF geweest? Volgens mij niet..

Overigens, spammer? Jij kent mij amper, en volgens mij maakt het niet eens uit of ik jou nou ken of niet. Wees trots op je rang 1 met barbarendorpjes edelen, wat een prestatie voor de toekomst! Noob.:D

Maar Steff kan wel weer een stam aan zijn palmares toevoegen en wij niet scrub.:(
 

DeletedUser69389

Guest
wat was je aandeel bij fear!, |D| & 7-1=6 alweer?:p

Niet bepaald relevant om hier te bespreken, maar ruim voldoende, want anders had ik de andere werelden wel genoemd waar ik op het einde hielp, maar doe ik niet.

Maar het lijkt mij relevanter als je goed ingaat op hetgeen Jessey heeft gepost.
 
Reactiescore
1.075
Niet bepaald relevant om hier te bespreken, maar ruim voldoende, want anders had ik de andere werelden wel genoemd waar ik op het einde hielp, maar doe ik niet.

Maar het lijkt mij relevanter als je goed ingaat op hetgeen Jessey heeft gepost.

als je kon lezen wist je dat ik dit al heb gedaan?
 
Reactiescore
1.075
sorry! ik wou de bewijzen posten, maar deze paste niet in 1 post.
 
Reactiescore
1.075
Bij |D| meer dan voldoende. Meer dan jij hebt betekend op die wereld iig. Bij 7-1 aanzienlijk.

ja klopt, want ik heb echt wel langer als 2 dagen op w36 gespeeld :D:D
Als ik het goed gehoord heb van CL08 verknoeide hij het aardig, dus ja aardig wat invloed idd
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
ja klopt, want ik heb echt wel langer als 2 dagen op w36 gespeeld :D:D
Als ik het goed gehoord heb van CL08 verknoeide hij het aardig, dus ja aardig wat invloed idd

Hij verknoeide het niet zo hard als jij deed, dus.. Hypocriet? :D

Overigens, volgens mij speelde je inderdaad langer dan 2 dagen, enkel je domme AF gedrag zorgde voor een ban IG. Daar moet je ofwel heel erg dom voor zijn, of... Nee, ik kan op niks anders komen.
 
Bovenaan