Einde van W43

DeletedUser69389

Guest
Wat ik eigenlijk wel leuk vind is dat ik een skypeje van maick krijg:
'jo twannie, :p, wil je bewijs zien? oh laat maar topic is er al'

en dat er.vervolgens niet eens 1 ding tegen mij ook maar enigzins bewezen is :D

Maar je showed ook niets wat dit in één keer kan weerleggen.;) Daarnaast lijkt mij de reactie van Joeri van SoB duidelijk zat.
 

DeletedUser76569

Guest
jullie beschuldigen, dus jullie moeten met de bewijzen komen en niet zomaar speculaties...
 

DeletedUser69389

Guest
jullie beschuldigen, dus jullie moeten met de bewijzen komen en niet zomaar speculaties...

Wij komen met bewijzen. Twan kan bewijzen dat de beweringen niet kloppen als hij screens post waaruit blijkt dat hij Jack inderdaad kende, maar dat verscheidene Daap spelers dit nog steeds in twijfel trekken, omdat er geen bewijs is.... Als alleen wij van Finity nou vraagtekens hierbij zetten, maar ook meerdere Daap spelers. Twan kan met 1 reactie de beweringen van tafel vegen mochten zijn screens welke hij beweerd te hebben hier op het AF komen.;)
 

DeletedUser76569

Guest
Wij komen met bewijzen. Twan kan bewijzen dat de beweringen niet kloppen als hij screens post waaruit blijkt dat hij Jack inderdaad kende, maar dat verscheidene Daap spelers dit nog steeds in twijfel trekken, omdat er geen bewijs is.... Als alleen wij van Finity nou vraagtekens hierbij zetten, maar ook meerdere Daap spelers. Twan kan met 1 reactie de beweringen van tafel vegen mochten zijn screens welke hij beweerd te hebben hier op het AF komen.;)

noem je dat bewijzen?
Dat zijn eerder veronderstellingen uit gesprekken halen... dat is geen sluitend bewijs.
 
Reactiescore
1.075
sjees , martijn, toon me 1 bewijs waar je bewijst dat twan betrokken is. En bewijs betekent niet gewoon even zeggen twan heeft ermee te maken
 

DeletedUser75798

Guest
Wij komen met bewijzen. Twan kan bewijzen dat de beweringen niet kloppen als hij screens post waaruit blijkt dat hij Jack inderdaad kende, maar dat verscheidene Daap spelers dit nog steeds in twijfel trekken, omdat er geen bewijs is.... Als alleen wij van Finity nou vraagtekens hierbij zetten, maar ook meerdere Daap spelers. Twan kan met 1 reactie de beweringen van tafel vegen mochten zijn screens welke hij beweerd te hebben hier op het AF komen.;)

Na een peiling toch geen resultaat gezien van iemand die tegen was, waar slaat je bewering dan op? :rolleyes:
 

DeletedUser75798

Guest
Dat leden zich tegen Twan zouden keren. Niemand gaf dat aan, dus snap je bewering niet? :p Maar voor de rest gaan we er niet meer op in gaan, trek je conclusies.
 

DeletedUser9529

Guest
rWeA3Am.png


Dit dus Martijn. Twan was het gezeik beu en het idee dat 'veel Daap-spelers', zoals jij het noemt, hem niet meer zouden vertrouwen dus heeft de poll aangemaakt.

Optie 2 is natuurlijk niet serieus te nemen en bewerkt en gestemd door Jorn. Nu blij?
 

DeletedUser63354

Guest
Jongens laat hem toch. Tis al zielig genoeg voor hem nu.
 
Reactiescore
1.168

DeletedUser34772

Guest
Dit is geen aanval, maar ik meende te horen dat "Jack" al eerder binnen Daap vv gedraaid zou hebben. Klopt daar iets van?
 

DeletedUser75798

Guest
Niet naar mijn weten. Ik ken de actieve vv accounts & daar past Jack niet in.
 

DeletedUser71655

Guest
noem je dat bewijzen?
Dat zijn eerder veronderstellingen uit gesprekken halen... dat is geen sluitend bewijs.

Begrijp je het nou echt niet, of ben je werkelijk zo dom?
Het is al meermaals gezegd dat het vinden van sluitend bewijs van buiten Daap nauwelijks tot niet te vinden is.
Ook bij de vorige grote stab van Babe hadden we in eerste instantie geen sluitend bewijs, en waren jullie ook allemaal aan het zeuren dat het niet waar was en dergelijke.
Uiteindelijk was het dus wel waar, en hebben de stabbers elkaar 1 voor 1 verraden.

Ik wil bewijs zien finity....

Of jij gaat weer onder je steen Mr. Stabber

sjees , martijn, toon me 1 bewijs waar je bewijst dat twan betrokken is. En bewijs betekent niet gewoon even zeggen twan heeft ermee te maken

Jij vond het ook uiterst vreemd, dus ga hier nou niet zeggen dat jij hem ook verdacht vond.
Ik heb al tegen jou gezegd dat hij waarschijnlijk wel gesprekken had met Jack, en vooralsnog heb ik dit niet gezien, en wil hij dit ook niet laten zien.
Dit maakt hem in mijn ogen enkel nog verdachter.

Niet naar mijn weten. Ik ken de actieve vv accounts & daar past Jack niet in.

Toch vreemd dat dit wel gemeld werd door iemand in Daap?:)
Geen idee als hij er het fijne van wist, maar toch blijft het wel vreemd dat jullie dus 2 verschillende dingen zeggen.
 

DeletedUser75798

Guest
Als ik weet wie, zou ik graag wel eens praten met hem. Hij staat nochtans niet op het lijstje van mensen die vv's draaien...
 

DeletedUser69459

Guest
Ik vind het opmerkelijk dat er constant gezegd wordt ' iemand van daap zei dit'. Laat het dan eens zien he.
 

DeletedUser71655

Guest
Ik vind het opmerkelijk dat er constant gezegd wordt ' iemand van daap zei dit'. Laat het dan eens zien he.

Als er niet om gevraagd wordt, ga ik niet moeite erin steken om het op te zoeken.
Maar bij deze:
[30-1-2016 01:46:46] Joeri: die jack zou voorheen ook weleens vv's hebben gedaan binnen daap
[30-1-2016 01:46:48] Joeri: als ik het goed heb


Zoals ik al zei, geen idee als hij het bij het juiste eind heeft, valt ook te zien in het stukje.

en dan janken dat wij info zouden krijgen:p

Debiel, hij heeft geholpen met het aantonen dat Daap daadwerkelijk informatie heeft gehad van inside Finity, en dat dit niet gemeld is.
Ongetwijfeld is dit vaker gebeurd, alleen kunnen wij er geen bewijzen van vinden omdat het steeds in privé is gezegd.


jack vv gedraaid? je weet dat hij slechts 1 dag op sob fzo heeft gezeten ? xD

Klopt, zoals ik hoorde had hij een tijd ervoor ergens vv gedraaid voor Daap, en ging hij nu in Daap spelen.
 
Bovenaan