Einde van W43

DeletedUser75798

Guest
Bonaya is OG speler van purrpurrfect, tevens ook leiding Daap.
 

DeletedUser71655

Guest
Post geldt trouwens niet echt voor jou, een van de weinige finity-ers die ik wel kan waarderen.

Kan me geen vliegende fuk schelen wat jij wel of niet wilt, je krijgt mijn compliment en daarmee basta. Besides: Who the actual fuck are you dude :).

En als hij je complimenten niet wil?
Dan moet je opdonderen ja, danku!
 

DeletedUser

Guest
Bonaya, nooit van gehoord maar ja goed gedaan kerol. Verder bepaal ik zelf wel wat ik doe en waar ik post oelewapper, jammer zeg dat jij daar totaal geen input in hebt.
 

DeletedUser

Guest
Bonaya, nooit van gehoord maar ja goed gedaan kerol. Verder bepaal ik zelf wel wat ik doe en waar ik post oelewapper, jammer zeg dat jij daar totaal geen input in hebt.
Flink afgestraft na w33 he Robin:)
 

DeletedUser

Guest
Roboro is inderdaad een held :edelman:


Jammer dat jij hier je smoel weer loopt te vertonen.

Grappig dat jij nog steeds geen leven hebt.


Flink afgestraft na w33 he Robin:)

Nee.


The struggle is real. Jij bent wel geownd door Finity als ik me niet vergis..:D

Je vergist je, maar ik gok dat dat opzettelijk is, dus ik verwacht hier geen zinnige reactie meer op.


Ik vond je reacties over bot gebruik wel goed geplaatst maar Robin een held noemen zegt wel genoeg over hoeveel je werkelijk van desbetreffende spelers afweet..

Haal DRIVE dan uit je handtekening hypocriet dat je bent.
 
Reactiescore
853
Roboro is inderdaad een held :edelman:




Grappig dat jij nog steeds geen leven hebt.




Nee.




Je vergist je, maar ik gok dat dat opzettelijk is, dus ik verwacht hier geen zinnige reactie meer op.




Haal DRIVE dan uit je handtekening hypocriet dat je bent.

Hey robin ouwe pikkentrekker hoe ist ermee?

(ban me niet IG pls... o wait)
 

DeletedUser

Guest
Hoe moet ik je bannen ben geen mod en nooit geweest snap niet waar je het over hebt maar ok doei

ps goed met jou
 
Reactiescore
853
Oh ja prima hoor, maar je krijgt tegenwoordig IG bans voor dingen die je op het AF zegt dus ik geef het vast aan
 

DeletedUser75798

Guest
Mods hier hebben soms wat rare ideeën, maar dat wisten we al.
 

DeletedUser76647

Guest
Ik vond je reacties over bot gebruik wel goed geplaatst maar Robin een held noemen zegt wel genoeg over hoeveel je werkelijk van desbetreffende spelers afweet..


Bedankt dat je mijn andere reacties wel kon waarderen. Dat vind ik erg tof :wink:
 
Bovenaan