Einde van W43

DeletedUser76132

Guest
Niemand is naar mij toe gekomen om afspraken met te maken,anders had ik wel afspraken willen maken.
Squirtle The Turtle gisteren om 17:20 uur
Hey daar,

Ik heb begrepen dat er met BBK is gesproken over de mogelijkheid tot het maken van eventuele afspraken om w43 toch nog leuk te maken

Ik zou deze afspraken namens HAB graag bespreken, en kijken of er mogelijkheden zijn en hiermee dus een beroep doen op de hoffelijkheid van DAAP.

Persoonlijk stel ik voor dat gebande accounts aangevallen mogen worden door beide partijen, en dat er tussen beide partijen geen aanvallen van gedurende een periode van 2 weken gestuurd mag worden naar elkaar.

Ik zou het appreciëren als je dit voor zou willen leggen bij jou stam.

is dit niet met julllie besproken dan?
 

DeletedUser63354

Guest
Dit wordt eerst met de leiding besproken vooraleer we een gezamenlijk concept naar buiten brengen.
Daarnaast was ik vandaag wat drukjes, en had ik sowieso niet echt de tijd om het (goed) te bespreken met de gehele stam. Do not worry.
 

DeletedUser54299

Guest
Iemand een samenvatting van de afgelopen 6 paginas?

Mooie post btw EvW, helaas is ie diep weggespamt
 

Deleted User - 487776907

Guest
Als iedereen gewoon rustig afwacht. Twan gaat/is in gesprek met BBK over afspraken om de wereld leuker te maken.

Zie ik ook maar één persoon blij zijn of trots zijn op deze teleurstellende overwinning, krijgt ie persoonlijk een kick uit Daap. Jullie halen het niveau van Daap naar onderen. De shame ligt niet enkel bij de botters, maar ook bij jullie zelf door te 'fieren' op t AF over deze "overwinning". Laat het even duidelijk zijn dat we niks hebben klaargespeeld. Bij voorbaat dank.:mad:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.168

DeletedUser75798

Guest
Akkoord met Bonaya hierin. Eerste die ik zie pronken, vangt ze.
 

Deleted User - 487776907

Guest
yeah w43 is gewonnen dankzij mijn grootsheid!!

Het is dat jij het bent en menig persoon met hersenen weet dat dit onjuist is, cuz u r nub. Anders had je kick gehad. Voor nu voldoe ik met het ontnemen van je leidersrechten :)
 
Reactiescore
1.075
***stelt 1c in om sloopclears te versturen***
 

DeletedUser68936

Guest
Met zo'n barre instelling komen er inderdaad geen afspraken nee ;) Wij mogen het wel willen, maar als jullie niet willen, tjah, dan wordt het barbs edelen.

Barre instelling? Meer iets met realisme, motivatie en dat ik mijn tijd wel beter kan besteden.
 
Reactiescore
661
Barre instelling? Meer iets met realisme, motivatie en dat ik mijn tijd wel beter kan besteden.

Ik weet niet wat het is. Anti robbeke maar ook bij mij is het gebroken.
 

DeletedUser63573

Guest
Kop op gozers, it ain't over till the fat lady sings! De wereld is niet per definitie gestreden.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Barre instelling? Meer iets met realisme, motivatie en dat ik mijn tijd wel beter kan besteden.

Zet t account dan maar op delete als je geen afspraken wilt ;) Des te sneller is deze ellende voorbij
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan