Einde van W43

DeletedUser76791

Guest
nee de quote was zeker compleet, maar je reageerde alleen maar op de laatste 3 worden ;)
en ik bedoelde te zeggen dat je misschien juist naar de andere woorden moet kijken.

Lees dan alsjeblieft een stukje terug, dan had je begrepen dat ik al contact had gezocht en dat ondertussen al meerdere keren heb aangegeven. Maar blijkbaar moet jij iets meerdere malen lezen voor het tot je door dringt.

Daarom reageerde ik alleen op de laatste 3 woorden.
 

DeletedUser65474

Guest
Lees dan alsjeblieft een stukje terug, dan had je begrepen dat ik al contact had gezocht en dat ondertussen al meerdere keren heb aangegeven. Maar blijkbaar moet jij iets meerdere malen lezen voor het tot je door dringt.

Daarom reageerde ik alleen op de laatste 3 woorden.

zeg dat dan eerder man, zit hier een halve discussie voor niks te lezen dan :p

Welke speler heb je benaderd als ik vragen mag? en met wat voor voorstel?
 

DeletedUser63573

Guest
Ik weet niet, jullie zeiken toch ook door? Volgesmij gaf ik aan dat ik eerst contact opnam voor ik uberhaubt naar het forum kwam. Dus snap sowieso niet waar jij je mee bemoeit :)

Ik laat je wel met rust lieverd, hopelijk slaap je goed vannacht en heb je geen nachtmerries over CF'ende spelers... :rolleyes:

On a serious note:

Oplossing wordt echt wel gevonden :)
 
Reactiescore
1.075
nee gewoon laatste 15 werelden vanaf 47, oda kan je echt geen top stam noemen :D enkel creed en |D| komen daarvoor in aanmerking denk ik
 
Reactiescore
661
Volgens mij ben je pas op dat gekregen account. Iets voor de bans. En je praat hier als good old daap speler. Vergis ik me?
 

DeletedUser63573

Guest
Volgens mij ben je pas op dat gekregen account. Iets voor de bans. En je praat hier als good old daap speler. Vergis ik me?

Nope, u bent 100% correct. ;)

Mijn excuses als ik als een veteraan spreek, want ik weet zelf ook donders goed dat ik die niet ben op W43 :(
 
Reactiescore
661
Iedereen heeft recht van spreken, dat wil ik je niet afnemen, en zal ik ook niet pogen te doen.

Maar het lijkt me lastig om aan te voelen hoe deze wereld geëvolueerd is tot wat hij nu is.

Spelers als darvroar zullen wel met een enorme frustratie zitten. Ik zit er ook wel mee. En je kan er niks mee, want ze hebben die kans van je afgenomen.
 

DeletedUser63573

Guest
Iedereen heeft recht van spreken, dat wil ik je niet afnemen, en zal ik ook niet pogen te doen.

Maar het lijkt me lastig om aan te voelen hoe deze wereld geëvolueerd is tot wat hij nu is.

Spelers als darvroar zullen wel met een enorme frustratie zitten. Ik zit er ook wel mee. En je kan er niks mee, want ze hebben die kans van je afgenomen.

Mhua, ik heb een tijd op Legendary Evolution (Toedeliedokie) meegespeeld dus heb wel iets van ervaring met hoe de wereld in mekaar steekt. Snap ook donders goed dat dit niet lekker is maar we doen er niks tegen.

Dav zn frustratie begrijp ik ook, maar dit is niet de manier om die te uiten, hij schiet er simpelweg niks mee op om het hier weg te spammen.. hoe rot dat ook is. Zelfde geldt voor BBK, lekker in de rim samen met Finity alles klaarzetten en bam, uitgespeeld omdat sommigen oliedom zijn geweest en hiermede de kansen (deels) vergooit hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76791

Guest
Iedereen heeft recht van spreken, dat wil ik je niet afnemen, en zal ik ook niet pogen te doen.

Maar het lijkt me lastig om aan te voelen hoe deze wereld geëvolueerd is tot wat hij nu is.

Spelers als darvroar zullen wel met een enorme frustratie zitten. Ik zit er ook wel mee. En je kan er niks mee, want ze hebben die kans van je afgenomen.

Davroar, waarom kan niemand het goed schrijven? :(

Maar dank dank, iemand die het begrijpt.. Had gehoopt dat er meerdere waren die zich konden indenken hoe de situatie van een ander zou zijn. Tuurlijk snap ik Daap wel, maar ik zou er ook niet trots op zijn om zo een wereld te winnen en persoonlijk denk ik dat ik mijn aanvallen uit gesteld had naar de speler zelf. Leegstaande dorpen zou ik pakken, maar clusterfucken en persoonlijke massa? Hmm denk het niet..
 

DeletedUser76791

Guest
Mhua, ik heb een tijd op Legendary Evolution (Toedeliedokie) meegespeeld dus heb wel iets van ervaring met hoe de wereld in mekaar steekt. Snap ook donders goed dat dit niet lekker is maar we doen er niks tegen.

Dav zn frustratie begrijp ik ook, maar dit is niet de manier om die te uiten, hij schiet er simpelweg niks mee op om het hier weg te spammen.. hoe rot dat ook is. Zelfde geldt voor BBK, lekker in de rim samen met Finity alles klaarzetten en bam, uitgespeeld omdat sommigen oliedom zijn geweest en hiermede de kansen (deels) vergooit hebben.

Je kan dus nog wel reasonable zijn? :p
 
Bovenaan