- Reactiescore
- 114
Scripts van Warre worden gekeurd door DuckjeIs er überhaupt een soort controle op wat de scriptmakers en de personen wie "onze scripts" goed/afkeuren zelf allemaal gebruiken?
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Scripts van Warre worden gekeurd door DuckjeIs er überhaupt een soort controle op wat de scriptmakers en de personen wie "onze scripts" goed/afkeuren zelf allemaal gebruiken?
Het prive houden van scripts zoals je hier boven benoemd is niet mogelijk.
Bottenkraker is niet van hem maar van ricardo, deze is geheel zo gemaakt dat hij buiten de game werkt en dus ook toegestaan is om te gebruiken zonder na 6 maand te keuren. Maar hij deelt hem binnenkort heeft hij aangegeven,
Dus als Ricardo zegt dikke lul 3 bier ik hou hem voor mezelf is er een prive script en kan deze niet worden gezien door TW aangezien die buiten TW om draait kortom het gene wat eerst prive is/was heeft een nieuwe draai gekregen waardoor en nog meer verschil in de community gaat komen tussen de mensen die wel scripts hebben en de mensen die ze niet hebben....
Niet perse, als ricardo in de oude setting de bottenkraker met niemand had gedeeld was het net zo goed een privescript gebleven.
Het oude script was traceerbaar zover ik weet, zover ik ook weet is er momenteel een nieuwe versie in ontwikkeling die niet traceerbaar zou moeten zijn (voor TW team). dat maakt mogelijk om soort gelijke/andere scripts te schrijven die ook niet traceerbaar zijn, hierdoor word de community nog verder uit elkaar getrokken dan hiervoor en dat wilde het tw team toch verkomen? terwijl deze regels het juist erger/duidelijker maakt in mijn ogen
Of iets traceerbaar is of niet is toch geen graadmeter voor het prive houden van een script? In beide gevallen kan een script toch prive gehouden worden?
Als het traceerbaar is en je gebruikt het zonder keuring is het illegaal en dus een ban waardig, indien het niet traceerbaar is kunnen ze het niet zien en of keuren en is het onzichtbaar dus voor altijd prive
indien dus een scripter denkt dikke lul 3 bier met je goedkeuring ik gebruik hem alleen in mijn vriendenkring van 5-6 man, hebben die 5-6 man een giga voordeel. neem bijv bottenkraker voor een deffer op het moment tegen edelspam zeer handig en versneld de snipes en verminderd 100% de misses van de snipes, indien dit alleen toegankelijk is voor de besloten kring van de scripter heb je precies het zelfde als hiervoor en hebben deze regels precies geen ene fuck uitgevoerd... op het verbieden van GS sturen/1C enz.
Ah ik snap wat je bedoeld denk ik. Dat er nu de "6 maanden prive regel" omzeilt wordt omdat het script niet ter keuring aangeboden wordt want het draait buiten TW om?
Maar persoonlijk denk ik wel dat je beter kunt zeggen als er een externe tool is die gebruikt wordt en ontraceerbaar is dat je dat beter legaal kunt maken (als snellijst script) zodat iedereen hier gewoon makkelijk gebruik van kan maken.
Mja tis niet dat er nu dingen gebeuren die tijdens de oude regels niet mogelijk waren.
Laten we voorop stellen dat Ricardo vanaf het begin het al publiek wil maken en heeft gemaakt. Maar je hebt gelijk dat dit inderdaad zo is, dat als Ricardo zegt "ik hou het voor me zelf en de spelers die ik wil dat ze het kunnen gebruiken" dat dit mag en dat tribalwars daar niks aan kan doen. Iemand bannen omdat je denkt dat hij de tool gebruikt, maar dit niet met zekerheid kan zeggen, is natuurlijk niet het uitgaans punt van het support. Ze zullen altijd bewijs moeten hebben om een overtreding hard mee te maken.Dus al s als Ricardo zegt dikke lul 3 bier ik hou hem voor mezelf is er een prive script en kan deze niet worden gezien door TW aangezien die buiten TW om draait kortom het gene wat eerst prive is/was heeft een nieuwe draai gekregen waardoor en nog meer verschil in de community gaat komen tussen de mens
Ah ik snap wat je bedoeld denk ik. Dat er nu de "6 maanden prive regel" omzeilt wordt omdat het script niet ter keuring aangeboden wordt want het draait buiten TW om?
Sterker nog, het script bottenkraker is verboden sinds die nieuwe regels. Nu weet ik toevallig dat het script 'bottenkraker' opnieuw ontwikkeld word BUITEN TW OM waardoor het script onzichtbaar is voor het TW team. Hierdoor is het script dus gewoon niet meer te controleren of te handhaven. Het script is dus prive tot dat het uitlekt of publiekelijk word gemaakt dit ligt dus niet in de handen van TW maar nog steeds van de scripter wat TW wilde veranderen via deze regels.
Ik zag laatst een heel mooi idee van Warre voorbijkomen waarin je via een discordwebhoek automatisch meldingen krijgt die je zelf instelt. Echter naar mijn inzicht, en weten hoe het script werkt (weet ik niet dus), is dit tegen een van de regels in. Het was niet toegestaan een actie te laten uitvoeren op een later moment.