Een stam in het nauw maakt rare sprongen, Plague vs The Egobusters

DeletedUser

Guest
Toch wel grappig dat de kampen zo verdeeld zijn per stam. Tuurlijk valt FTNWO zijn medespeler niet openlijk af. Ik vind het persoonlijk ook niet vreemd als je op deze manier een dorpje is een keer verliest. Het is echter wel een blamage als je dan tof gaat lopen doen over hoe slecht Resist wel niet timed, terwijl je het zelf niet kan verdedigen... Maar ach propaganda is een vak apart he :D
 

DeletedUser58227

Guest
In hoeverre ik heb begrepen had hij geen belang meer bij het dorpje en heeft hij er dus ook geen enkele moeite voor gedaan.
 

DeletedUser

Guest
In hoeverre ik heb begrepen had hij geen belang meer bij het dorpje en heeft hij er dus ook geen enkele moeite voor gedaan.

Dat is echt de grootste onzin man. Elk dorpje telt helemaal als de tegenstander het aanvalt en verovert. Als jij er persoonlijk geen belang bij hebt, dat geef je het op zijn minst aan een stamgenoot. Wat een zwak gelul. :rolleyes:
 

DeletedUser65039

Guest
Dat is echt de grootste onzin man. Elk dorpje telt helemaal als de tegenstander het aanvalt en verovert. Als jij er persoonlijk geen belang bij hebt, dat geef je het op zijn minst aan een stamgenoot. Wat een zwak gelul. :rolleyes:

Jij hoeft hem niet te vertellen wat hij met zijn dorpen moet doen.
 

DeletedUser

Guest
Dat is echt de grootste onzin man. Elk dorpje telt helemaal als de tegenstander het aanvalt en verovert. Als jij er persoonlijk geen belang bij hebt, dat geef je het op zijn minst aan een stamgenoot. Wat een zwak gelul. :rolleyes:

Moet er ook nog iemand zijn die er wel baat mee heeft :D Maar zoals unforgotten al zij ik bepaal zelf wat ik ermee doe ;)
 

DeletedUser

Guest
Moet er ook nog iemand zijn die er wel baat mee heeft :D Maar zoals unforgotten al zij ik bepaal zelf wat ik ermee doe ;)

Als jij je dorpen wil afstaan aan Resist be my guest. Zeg alleen dat je niet helemaal 100 bent met deze gedachtegang.
 

DeletedUser

Guest
Dat zeggen meer mensen :D Ik heb ze trouwens niet af gestaan tuurlijk vecht ik voor ze, ze stonden alleen niet gestackt ;)
 

DeletedUser

Guest
Dat zeggen meer mensen :D Ik heb ze trouwens niet af gestaan tuurlijk vecht ik voor ze, ze stonden alleen niet gestackt ;)

Dat is tenminste een fatsoenlijk antwoord. Het is niet beschamend om op die manier is een keer een dorp te verliezen. Moet je niet gaan zeggen in eerste instantie dat je niks om het dorp geeft, zoals je stamgenoot beweerde.
 

DeletedUser

Guest
Dat is tenminste een fatsoenlijk antwoord. Het is niet beschamend om op die manier is een keer een dorp te verliezen. Moet je niet gaan zeggen in eerste instantie dat je niks om het dorp geeft, zoals je stamgenoot beweerde.

Je zegt nu 2 verschillende dingen in 1 zin 1x dat ik het heb gezegd en 1x dat een stamgenoothet gezegd heeft maar wie van de 2 is het nou:confused:
 
Bovenaan