Een ruïnering van vertrouwen; Kale Poes / Kingsdorp

DeletedUser

Guest
Vanwaar die onnodige persoonlijke aanval?

Sorry ik vergat het emo'tje erachter te zetten:D ik probeer het gewoon luchtig te houden en er een grapje tussendoor te gooien! Maar zonder het emo'tje kan het inderdaad iets wat bot overkomen.. Niet persoonlijk bedoeld

Maargoed opmerkingen op andersmans opmerkingen komen hier dagelijks voorbij!
 

DeletedUser73147

Guest
Trouwens, wat heeft SEAU eraan om KP & Kingsdorp met zijn allen te verdedigen?

Beide zijn geen spelers van Seau en liggen ook niet in het cluster van Seau...

Beter nog, ze liggen er zelfs nog ver vandaan, midden in het cluster van WAO!!

Ik gaf antwoord nu Seau nog?
 

DeletedUser58964

Guest
Wekenlang he cona, lul niet man. Ja jullie hebben vv gedraait maar jij noghet minst van allemaal ;). Het is puur aan Faith te wijten dat we de bg hebben opgezegd en zelfs dat is stabben tegenwoordig. En zolang heb ik daarna niet meer op Michaelfr gezeten dus safe was ik niet meer. Maar klopt dat ik de makkelijke weg heb gekozen ;) Is altijd nog beter als op bb gaan he?? Ook bang om weggespeeld te worden??

Zeg jongeman, Heel Juvy was gewoon een stab. Zero heeft Faith laten vallen omdat ze de oorlog niet aandurfden. (wat zeer jammer was, had geloof ik nog best gewild hoor) Harde bewijzen heb ik niet maar gluur maar even terug op het w38 wereldforum.

Ik ga niet teveel op dit topic kijken want ik heb gewoon de tijd niet om elk halfuur te checken wat mensen tegen mij zeggen, dat als eerste :p

Daarnaast wil ik graag even zeggen dat ik Sven wel degelijk een goede leider vind. Wanneer je dit topic terugleest zul je op de post van Martijn met de screentjes na geen enkele post vinden waarvan de leiding van Vitae het niet mee eens was. Om het anders te zeggen; de leiders van Vitae hebben tenminste controle over wat onze leden op het AF zetten. Geloof niet dat ik dit over Seau kan zeggen. Mike alleen al is gewoon ronduit onbeschoft.

Wat kata's op KP betreft; met Rush hebben wij als Vitae kata afspraken.
- KP zit niet in Rush
- KP is een vijand van Vitae (hij wilde ons iig aanvallen)
- katapulten zijn een rekruteerbare eenheid, dus mogen we ze gebruiken volgens het spel

Tel dat bij elkaar op en ik zie dan geen reden waarom Vitae geen katapulten zou mogen gebruiken ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3435

Guest
Dat jij daar commentaar op moet hebben met je post stijl zegt ook al genoeg...
Hoe ik post heeft daar weinig met te maken.. Zeker aangezien de grootste clown van dit hele AF dat als argument gaat gebruiken. :D Probeer jij alsjeblieft eens niet zo achterlijk over te komen en dan zal iemand ooit wel op je posts reageren je een beetje serieus gaan nemen.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik voel een leuk evenement komen. De grootste clown van 42 AF verkiezing..:eek::eek::eek:
 

DeletedUser76272

Guest
De reden waarom ik er voor koos om als Peter verder te gaan was simpel: Een nieuwe start.
Algeheel gehaat worden door iedereen zonder dat je weet waarom, dat is toch afgrijselijk?

Misschien is dit ook een optie voor jannes dan, namechange.
 

DeletedUser76769

Guest
Zeg jongeman, Heel Juvy was gewoon een stab. Zero heeft Faith laten vallen omdat ze de oorlog niet aandurfden. (wat zeer jammer was, had geloof ik nog best gewild hoor) Harde bewijzen heb ik niet maar gluur maar even terug op het w38 wereldforum.

Ik ga niet teveel op dit topic kijken want ik heb gewoon de tijd niet om elk halfuur te checken wat mensen tegen mij zeggen, dat als eerste :p

Daarnaast wil ik graag even zeggen dat ik Sven wel degelijk een goede leider vind. Wanneer je dit topic terugleest zul je op de post van Martijn met de screentjes na geen enkele post vinden waarvan de leiding van Vitae het niet mee eens was. Om het anders te zeggen; de leiders van Vitae hebben tenminste controle over wat onze leden op het AF zetten. Geloof niet dat ik dit over Seau kan zeggen. Mike alleen al is gewoon ronduit onbeschoft.

Wat kata's op KP betreft; met Rush hebben wij als Vitae kata afspraken.
- KP zit niet in Rush
- KP is een vijand van Vitae (hij wilde ons iig aanvallen)
- katapulten zijn een rekruteerbare eenheid, dus mogen we ze gebruiken volgens het spel

Tel dat bij elkaar op en ik zie dan geen reden waarom Vitae geen katapulten zou mogen gebruiken ;)

Dat wil dus zeggen dat er nooit een reden is om geen kata's te gebruiken, waarom zou je dan een kataNAP nemen?
Ik snap dat het een vijand van jullie is aangezien hij aan heeft gevallen etc etc, maar ik dacht dat Vitae (boven al) het hardst schreeuwde over moreel spel en dat kata's daar niet onder vielen.

Neemt niet weg dat het van mij best mag hoor, maar ga dan niet de ridder uithangen met jullie mooie praatjes, jullie verlagen jezelf alleen tot een laag niveau.

Natuurlijk moet ik eerst nog zien of er echt een sloopmassa komt, anders neem ik jullie natuurlijk niks kwalijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Ik haalde inderdaad door elkaar met Matthias. Excuus.

Matthias is een nog veel gestoordere stamspeler dan jij of ik hoor, dat kan ik je verzekeren. Love him or hate him, ik zou een moord plegen om weer eens met een uiterst gedreven en gemotiveerde matthias in een stam te zitten. Die jongen schoot zover door dat hij zelfs een guide heeft geschreven die tot op de dag van vandaag nog best bruikbaar is :')

Staat in dezelfde post nog fag :p

Whaha noem jij mij fag? multi-interperabel zeg je? Bijzonder woordje hoor, Fag. :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser67517

Guest
Matthias is een nog veel gestoordere stamspeler dan jij of ik hoor, dat kan ik je verzekeren. Love him or hate him, ik zou een moord plegen om weer eens met een uiterst gedreven en gemotiveerde matthias in een stam te zitten. Die jongen schoot zover door dat hij zelfs een guide heeft geschreven die tot op de dag van vandaag nog best bruikbaar is :')



Whaha noem jij mij fag? multi-interperabel zeg je? Bijzonder woordje hoor, Fag. :)
Maakt me geen reet uit. Matthias wist van die hacks en heeft dit als leider destijds toegestaan en tot het eind verdedigd. Ik zou er voor quitten in een stam wanneer er zo'n figuur de stam in zou komen. Dan mag hij nog zo gedreven en/of zoveel skills bezitten ik zou er nooit mee samen willen spelen. Maargoed, ieder zijn ding.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Bovenaan