Een ruïnering van vertrouwen; Kale Poes / Kingsdorp

Reactiescore
3.457
Lol...twee weken terug werd Vitae nog beticht van het feit dat er stabbers speelde (w43 Babe) ,was erg duidelijk hoe jullie toen over stabbers dachten,en dit met KP moet maar oke zijn?:eek:

Drie dagen is nog teveel
 

DeletedUser69389

Guest
Weetje wat mij erg teleurstelt. Dat Seau. zo aan het haten is, het is overduidelijk een grote stabs, zelfs meerdere stabs. Maar toch doen jullie of het aan |WAO| ligt. Maarja, ik zou ook gefrustreerd raken als jullie plannetje om met hun uiteindelijk samen te werken zo in het water loopt. Jullie zijn wel goed in samenspannen met vijandelijke spelers. Dit was volgensmij niet jullie eerste samenspanning?



Hmm. Northern Pact Seau tegen WAO? Zou dat betekenen dat Seau een BG stam wilt formeren in het noorden die zich tegen WAO en Vitae keert? Beide vijand van Seau en misschien een zet om beide stammen in hun safe te pakken. Waarbij WAO het gemakkelijkste slachtoffer is. Vandaar ook die geruchten over samenwerking tussen Rush en Seau? Verklaard ook de post van Niek waarin die zei dat de nap niet doorging door bepaalde gebeurtenissen..... Zou ook een verklaring zijn voor waarom KP zijn deff terugtrok toen Seau Amen aanviel. Vermoedens, vermoedens, vermoedens ik weet het, maar het zaakje begint te stinken....

Best Leden,

Vind het heel mooi dat Vitae zo mooi reageert terwijl deze stab allemaal plan was tussen beide partijen
Jannes en Vitae dus. In tegen stelling tot Jannes stab ik mijn vrienden niet. Onze plannen waren nooit wao aan te pakken
wij mochten ons gewoon niet aan de richting houden dat 2 maanden geleden was besloten + ik wou mijn team genoot niet in de steek laten daarom heb ik voor deze aanpak gekozen.

Nou ben ik aardig genoeg het bewijs dat ik heb gekregen niet openbaar te posten aangezien wij het vertrouwen van de spelers die ons steunen in w42 willen bewaren (bedankt vitae) maar dan gaan we verder Jannes mag dan wel boos ect zijn met zijn 8 spelers ondersteunen 1 speler en dan trots zijn dat 2 accs daar niet snel doorbreken maar dan denk ik toch dat uit wao het noorden meer heeft gepresteerd. Wij waren zeker een grote aandeel voor WAO snap deze beslissing ook wel hoor ;)

Jannes zn "eer": Als Jannes over eer gaat praten dan moet ie zich daar wel aan houden
Bijv: Niet je stam genoten aan de vijand overlaten.

Dit is gwn een plan om cheatz ect een snellere loop te laten krijgen richting Ons want wij waren al vanaf het begin een grote obstakel
Dit was dan ook een mooie kans voor Jannes (zeg niet wao omdat dr ook goede personen tussen zitten) om ons uit de weg te ruimen.

Verder voor de oorddelers:
Het is mooi dat jullie zo mooi praten ect ect
maar als jullie maar 1 kant van het verhaal horen hou dan alstublieft je mond dicht :)
als je zelf spionnen in de vijand zn stam zet dan deze rekruteert een zogenaamd ontslaat maar dat ze er dan
nog spelen vind ik niet dat je over een stab mag praten ;)

Verder over mijn woordkeuze:
Idd zijn dr altijd problemen geweest tussen KP (Peter) en more woman more rights (Ennio)
dit zijn ook beide vrienden van mij en ik zou geen van beide in de steek laten helaas waren dr laatst wat ruzies tussen edelrichtingen ect beide zaten fout maar dat moet je gwn regelen. Maar je mag aan iedereen van WAO langsgaan en vragen (de gene die mij kennen en met mij hebben gepraat) Of ze mij storend vonden of juist andersom.

Nog een laatste woordje:

Het mooiste van alles is dat alles word omgedraaid :)
Vitae mag niet beginnen met stabben. Dan praat ik niet over de kern Vayne ect.
maar als je als vijand KUCH KUCH (tniof ect) over stabben gaat praten dan mag je lekker stoppen met
TW want dat is meer dan ik kan opnoemen op deze wereld geweest.


Bedakt voor het lezen

Anne, Ennio, Joren, Robin, Jannes (zelfs jij), Seba en Cederic
Was een leuke tijd samen en we hebben zeker genoten tijdens de groeps chats.

Jammer van de spleet tussen de wegen.


MVG LEXIE

Kun je het even vertalen Lex? Ik snap er de ballen niet van behalve dat je jezelf geheel wilt vrij pleiten.
 

DeletedUser3435

Guest
Weetje wat mij erg teleurstelt. Dat Seau. zo aan het haten is, het is overduidelijk een grote stabs, zelfs meerdere stabs. Maar toch doen jullie of het aan |WAO| ligt. Maarja, ik zou ook gefrustreerd raken als jullie plannetje om met hun uiteindelijk samen te werken zo in het water loopt. Jullie zijn wel goed in samenspannen met vijandelijke spelers. Dit was volgensmij niet jullie eerste samenspanning?

Het bewijs is niet uitsluitend maar als je logisch redeneert is het ergens wel een 'stab' ja, groot is het niet. Groot zou zijn als ze gingen leaven en jullie meteen gingen aanvallen. Ik praat het niet goed, zoiets hoort niet op TW, overdrijf gewoon niet.. Het ligt aan WAO, zoals de wijze Jokersbrain ooit zei, ligt het aan de manier waarop je leiding geeft. Ik kan me inbeelden dat als je een account hebt dat goed draait zoals KP dat je een stam met een toekomst wilt.. Dat hun misschien een stam wilden oprichten met Rush. zou positief geweest voor Seau. maar ga Seau. niet betrekken bij hoe jullie zielig stammetje loopt alsjeblieft. Ik heb altijd al gezegd dat WAO een rotstam is en ik wist niet eens van die plannen af.
Hmm. Northern Pact Seau tegen WAO? Zou dat betekenen dat Seau een BG stam wilt formeren in het noorden die zich tegen WAO en Vitae keert? Beide vijand van Seau en misschien een zet om beide stammen in hun safe te pakken. Waarbij WAO het gemakkelijkste slachtoffer is. Vandaar ook die geruchten over samenwerking tussen Rush en Seau? Verklaard ook de post van Niek waarin die zei dat de nap niet doorging door bepaalde gebeurtenissen..... Zou ook een verklaring zijn voor waarom KP zijn deff terugtrok toen Seau Amen aanviel. Vermoedens, vermoedens, vermoedens ik weet het, maar het zaakje begint te stinken....
Jouw solli zat ook een geurtje aan, haha. In tegenstelling tot Vitae is Seau. tot nu toe niet echt een stam geweest die alles gebruikt wat ze kunnen krijgen. Eerder de stam die zich daarboven zet. (Jolien20 bv, had Seau eerst de kans)
 

DeletedUser57683

Guest
[
Nog een laatste woordje:

Het mooiste van alles is dat alles word omgedraaid :)
Vitae mag niet beginnen met stabben. Dan praat ik niet over de kern Vayne ect.
maar als je als vijand KUCH KUCH (tniof ect) over stabben gaat praten dan mag je lekker stoppen met
TW want dat is meer dan ik kan opnoemen op deze wereld geweest.

Zou je dat, in ABN, voor mij kunnen ophelderen dan. Want als men ons/mij als stabber ziet, zou ik graag willen weten om welke reden dat is :rolleyes:
 

DeletedUser75133

Guest
Best Leden,

Vind het heel mooi dat Vitae zo mooi reageert terwijl deze stab allemaal plan was tussen beide partijen
Jannes en Vitae dus. In tegen stelling tot Jannes stab ik mijn vrienden niet. Onze plannen waren nooit wao aan te pakken
wij mochten ons gewoon niet aan de richting houden dat 2 maanden geleden was besloten + ik wou mijn team genoot niet in de steek laten daarom heb ik voor deze aanpak gekozen.

Nou ben ik aardig genoeg het bewijs dat ik heb gekregen niet openbaar te posten aangezien wij het vertrouwen van de spelers die ons steunen in w42 willen bewaren (bedankt vitae) maar dan gaan we verder Jannes mag dan wel boos ect zijn met zijn 8 spelers ondersteunen 1 speler en dan trots zijn dat 2 accs daar niet snel doorbreken maar dan denk ik toch dat uit wao het noorden meer heeft gepresteerd. Wij waren zeker een grote aandeel voor WAO snap deze beslissing ook wel hoor ;)

Jannes zn "eer": Als Jannes over eer gaat praten dan moet ie zich daar wel aan houden
Bijv: Niet je stam genoten aan de vijand overlaten.

Dit is gwn een plan om cheatz ect een snellere loop te laten krijgen richting Ons want wij waren al vanaf het begin een grote obstakel
Dit was dan ook een mooie kans voor Jannes (zeg niet wao omdat dr ook goede personen tussen zitten) om ons uit de weg te ruimen.

Verder voor de oorddelers:
Het is mooi dat jullie zo mooi praten ect ect
maar als jullie maar 1 kant van het verhaal horen hou dan alstublieft je mond dicht :)
als je zelf spionnen in de vijand zn stam zet dan deze rekruteert een zogenaamd ontslaat maar dat ze er dan
nog spelen vind ik niet dat je over een stab mag praten ;)

Verder over mijn woordkeuze:
Idd zijn dr altijd problemen geweest tussen KP (Peter) en more woman more rights (Ennio)
dit zijn ook beide vrienden van mij en ik zou geen van beide in de steek laten helaas waren dr laatst wat ruzies tussen edelrichtingen ect beide zaten fout maar dat moet je gwn regelen. Maar je mag aan iedereen van WAO langsgaan en vragen (de gene die mij kennen en met mij hebben gepraat) Of ze mij storend vonden of juist andersom.

Nog een laatste woordje:

Het mooiste van alles is dat alles word omgedraaid :)
Vitae mag niet beginnen met stabben. Dan praat ik niet over de kern Vayne ect.
maar als je als vijand KUCH KUCH (tniof ect) over stabben gaat praten dan mag je lekker stoppen met
TW want dat is meer dan ik kan opnoemen op deze wereld geweest.


Bedakt voor het lezen

Anne, Ennio, Joren, Robin, Jannes (zelfs jij), Seba en Cederic
Was een leuke tijd samen en we hebben zeker genoten tijdens de groeps chats.

Jammer van de spleet tussen de wegen.


MVG LEXIE

:confused::confused::confused: als iemand dit ook maar begrijpt krijgt hij van mij een pluim. Echt geen touw aan vast te knopen aan dit verhaal!
Verder heel erg jammer dat er ook op deze wereld weer een raar spelletje wordt gespeeld. VV draaien tegen je eigen stam, lekker ben je dan! Netjes dat er nog een 3daagse NAP wordt aangehouden, al was dat in mijn optiek niet nodig.
Laten we hopen dat het probleem bij dezen is opgelost!
 

DeletedUser75826

Guest
Het bewijs is niet uitsluitend maar als je logisch redeneert is het ergens wel een 'stab' ja, groot is het niet. Groot zou zijn als ze gingen leaven en jullie meteen gingen aanvallen. Ik praat het niet goed, zoiets hoort niet op TW, overdrijf gewoon niet.. Het ligt aan WAO, zoals de wijze Jokersbrain ooit zei, ligt het aan de manier waarop je leiding geeft. Ik kan me inbeelden dat als je een account hebt dat goed draait zoals KP dat je een stam met een toekomst wilt.. Dat hun misschien een stam wilden oprichten met Rush. zou positief geweest voor Seau. maar ga Seau. niet betrekken bij hoe jullie zielig stammetje loopt alsjeblieft. Ik heb altijd al gezegd dat WAO een rotstam is en ik wist niet eens van die plannen af.

Ze werden ontslagen en nou het zijn best grote stabs. Vind jij het een kleine stab om tegen je stamgenoten te deffen? Dan nog liegen tegen de hele stam en nap's negeren. Bij elkaar is het een van de grootste stabs van W42.

En we betrekken Seau. erbij, want zoals je ziet zijn er meerdere bewijzen dat hun er ook bij zitten. Misschien niet genoeg voor een rechterlijke veroordeling. Maarja het is maar een spel. En elk objectieve speler zal inzien dat jullie er een aandeel in hebben gehad.
 
Reactiescore
1.278
Spreek je ook Nederlands, Lexie?

als je met opmerkingen zoals dit komt mag je beter Nederlands leraar gaan worden :)
denk niet dat iemand jou opmerking waardeert. (als je je verveeld moet je gwn even een hobby zoeken heb gehoord dat een leven in de aanbieding is op bol.com) ;)
 

DeletedUser69389

Guest
Tuurlijk, dit was allemaal doorgestoken kaart -,-. Verder is het verhaal ook niet helemaal eerlijk, want Kingsdorp heeft nooit bij een vijandige stam gesolliciteerd. Lexie heeft aangegeven bij mij in de stam te willen, omdat die me zo erg mag, alleen ik heb aangegeven dat dat geen realistische optie was. Wij hebben ook nooit deze spelers aangezet tot stabben of dergelijke zaken. Verder kan iedereen zeggen dat ze van deze acties staan te kijken, maar ik sta allesbehalve. WAO is nooit een stam met toekomst geweest en met leden als ennioo wek je na 2 dagen al irritaties. Er zijn 2/3 goede spelers binnen WAO, waar ik zeker respect voor heb, alleen hun verdienen het niet in WAO te zitten. Het was gewoon wachten tot zo iets zou ontstaan binnen WAO, waar ze nu zelf onderdoor aan zullen gaan. En dat laatste verhaaltje slaat natuurlijk nergens op, aangezien ik nog nooit gestabt heb.

@Sven, niemand hecht waarde aan jou mening over immoreel spel, na je acties op classic 11.

Lexie niet. Dus Kale Poes wel?:confused::eek: Blijkbaar hebben jullie er wel oren naar, want hij was van plan dus om in die BG stam te gaan. Hoezo laf om een vijandelijk account te laten overstappen? Zelfde als met Pepijn toch?:confused::confused: Daarnaast waar is je bewijs voor Sven? Elke keer maar die beweringen, maar geen bewijs.

Opdat er nog niemand van WAO reageert en ik ook best goed op de hoogte ben zal ik kort wat quoten.


KP zijn def stond bij hangover, dikkebilly & andere rush spelers. Dit omdat hij voor zichzelf vond dat hij beter Vitae in het oosten kon blocken dan Seau. in het zuiden. Seau moest namelijk toch nog een langere afstand afleggen.
Er stond niets van hem in het zuiden.


De def die ze uitstaan is gister al teruggetrokken omdat ze een nieuwe linie voor DikkeBilly willen maken :) Merk je ook bij de winsten die Vitae er maar blijft nemen en volgens bronnen is er weinig weerstand + zijn de zware stacks van 15defs opeens weg :confused:


Vond die NAP er ook te veel aan :(


Jasper speelt jammer genoeg niet meer, heb hem gisteren nog gesproken, ooit wil ie wel weer spelen, maar atm heeft hij geen tijd.
Verder stab je niet door een korte NAP-tijd te geven? We stellen regels op en houden ons hieraan, lijkt me niet op stabben?
Of vind je het jammer dat de def van seau langer loopt dan 3dagen naar hun?



Eigenlijk was er een heel plan om een nieuwe stam op te richten door KD & KP samen met noordelijke acc's zoals punkerke, hangover,...
Wat heeft die nieuwe stam nu met Mike te maken denk je?
Northern wou een NAP met WAO, BG met Seau om dan samen met hen Vitae aan te pakken.
Geen bewijs denk je dan?
Dus Martijn, je kan wel stellen dat Mike's plannetje weg is :(

Pfoe de geruchten kloppen dus. Wat een hypocriete bende.
 

DeletedUser3435

Guest
Ze werden ontslagen en nou het zijn best grote stabs. Vind jij het een kleine stab om tegen je stamgenoten te deffen? Dan nog liegen tegen de hele stam en nap's negeren. Bij elkaar is het een van de grootste stabs van W42.

En we betrekken Seau. erbij, want zoals je ziet zijn er meerdere bewijzen dat hun er ook bij zitten. Misschien niet genoeg voor een rechterlijke veroordeling. Maarja het is maar een spel. En elk objectieve speler zal inzien dat jullie er een aandeel in hebben gehad.
Als het gaat om een grote massa of iets dergelijks zou ik het een grote stab vinden.. Hier lijkt het mij eerder dat ze toekomstgericht aan het denken waren en jullie wat zouden willen afremmen. Ja waarschijnlijk haha, is er nog geen andere geweest denk ik?

Wat is er van bewijs dan? Je zit weer dom te lullen Ennioo, zoals ik al zei.. Ga Seau. niet betrekken bij jullie zootje ongeregeld. Dat KD en KP een stam gingen oprichten in het noorden is de schuld van Seau. bedoel je? Ik zie geen enkel bewijs, alleen jij en die ene Underground kwast daar die maar zitten te roepen en dingen zitten te veronderstellen.
 

DeletedUser75133

Guest
als je met opmerkingen zoals dit komt mag je beter Nederlands leraar gaan worden :)
denk niet dat iemand jou opmerking waardeert. (als je je verveeld moet je gwn even een hobby zoeken heb gehoord dat een leven in de aanbieding is op bol.com) ;)

Als je met opmerkingen zoals deze komt kan je beter Nederlands leraar (gaan weglaten) worden. Ik denk niet dat iemand jouw opmerking waardeert. (als je je verveelt moet je gewoon even een hobby zoeken. Ik heb gehoord dat een leven in de aanbieding is op bol.com

nog eventjes oefenen lexie!
 

DeletedUser69389

Guest
Als het gaat om een grote massa of iets dergelijks zou ik het een grote stab vinden.. Hier lijkt het mij eerder dat ze toekomstgericht aan het denken waren en jullie wat zouden willen afremmen. Ja waarschijnlijk haha, is er nog geen andere geweest denk ik?

Wat is er van bewijs dan? Je zit weer dom te lullen Ennioo, zoals ik al zei.. Ga Seau. niet betrekken bij jullie zootje ongeregeld. Dat KD en KP een stam gingen oprichten in het noorden is de schuld van Seau. bedoel je? Ik zie geen enkel bewijs, alleen jij en die ene Underground kwast daar die maar zitten te roepen en dingen zitten te veronderstellen.

Verklaar dan die screentjes eens Krepox.;)
 

DeletedUser

Guest
als je met opmerkingen zoals dit komt mag je beter Nederlands leraar gaan worden :)
denk niet dat iemand jou opmerking waardeert. (als je je verveeld moet je gwn even een hobby zoeken heb gehoord dat een leven in de aanbieding is op bol.com) ;)

Welke taal is dit nou? Dan kan ik het even in Google Translate gooien.
 
Reactiescore
1.278
De reden van de stam was ook gwn omdat wij tegengehouden werden door Jannes om richting vitae ect te gaan :) waarschijnlijk zit hier meer achter zoals ik al gemeld heb. Verder als je 9 accs hebt en gaat deffen tegen 3 aankomende moet je het hele noorden openlaten en al je deff naar zuiden sturen? ik en KP hielden het noorden mooi op orde paar vrienschapjes maakt helemaal niet uit we waren geen vijanden van Rush + als ze dat toch zeggen wil ik ermee komen dat wao rush spelers wou rekruteren ;)
 

DeletedUser69389

Guest
De reden van de stam was ook gwn omdat wij tegengehouden werden door Jannes om richting vitae ect te gaan :) waarschijnlijk zit hier meer achter zoals ik al gemeld heb. Verder als je 9 accs hebt en gaat deffen tegen 3 aankomende moet je het hele noorden openlaten en al je deff naar zuiden sturen? ik en KP hielden het noorden mooi op orde paar vrienschapjes maakt helemaal niet uit we waren geen vijanden van Rush + als ze dat toch zeggen wil ik ermee komen dat wao rush spelers wou rekruteren ;)

Dus dat geeft jou het recht om dan maar tegen je stam te keren?:confused:
 
Reactiescore
1.278
Dus dat geeft jou het recht om dan maar tegen je stam te keren?:confused:


Hoe heb ik mij tegen jullie gekeerd?

volgens mij wou ik gwn een NAP zelfs een BG houden met WAO ik wou gwn mn edelrichting niet weg geven omdat een leider dat wilt met zn massa's die niet eens aankomen ;)
 

DeletedUser69389

Guest
Hoe heb ik mij tegen jullie gekeerd?

volgens mij wou ik gwn een NAP zelfs een BG houden met WAO ik wou gwn mn edelrichting niet weg geven omdat een leider dat wilt met zn massa's die niet eens aankomen ;)

Beetje hypocriet geneuzel van je nietwaar? Uit die screens blijkt duidelijk dat die stam van plan was om samen te werken met Seau. Seau is vijand van WAO en het joinen van die Northern stam zou betekenen dat je WAO verlaat en de Seau kant joint en dus overstapt van kamp en Jannes en co de rug toekeert. Als je dat niet vies spel noemt, wat is dan volgens jou wel vies spel?;)
 
Reactiescore
7.942
De acties die zijn gepleegd door de beide accounts zijn hun eigen toedoen. Seau. heeft niks te maken gehad met wat er is gebeurd bij WAO. Leuk al die complottheorieën maar de actie die is gedaan is door Lexie, Dennis/Peter zelf uitgevoerd. Dit komt ook als een verassing voor ons.
 

DeletedUser57683

Guest
Beetje hypocriet geneuzel van je nietwaar? Uit die screens blijkt duidelijk dat die stam van plan was om samen te werken met Seau. Seau is vijand van WAO en het joinen van die Northern stam zou betekenen dat je WAO verlaat en de Seau kant joint en dus overstapt van kamp en Jannes en co de rug toekeert. Als je dat niet vies spel noemt, wat is dan volgens jou wel vies spel?;)

Blijkbaar iets wat tniof heeft gedaan :confused:
 
Reactiescore
1.278
vind het leuk hoe je zegt ratten vriend ;)

maar als we het zo gaan hebben snap ik ook gelijk waarom jullie zo reageren
kan volledig snappen dat vitae hun toekomstelijke fusie partner zo erg steunt
 
Bovenaan