Een pluim waard

DeletedUser41379

Guest
Jij bent een van de grootste falers die is opgenoemt...

Aapie, ga nou niet stoer doen.. ;) Jij hebt nog nooit een massa aanval op je gehad, dus kan je moeilijk daarover gaan grappen :D
Ik vind het jammer dat het account Vinniej het niet gered heeft.. :(
 

DeletedUser

Guest
Is helaas een domino effect hé

Hele oosten was een slecht front, 2-3 spelers Vs een hele stam zonder ook maar safegebied
Valt er 1 weg dan gaat alle druk naar de volgende die onderhand het hele front dan weer draagt enz enz
 

DeletedUser

Guest
Jij bent een van de grootste falers die is opgenoemt...

Ik moet hier toch even weer op inhaken, ik lees dit nu net, en ook dit antwoord slaat weer helemaal nergens op.

Als je niets beters te zeggen hebt, dan enkel mensen afkraken of wat dan ook, dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.

Dit is een topic om iemand een pluim te geven, en niet om iemand de grond in te drukken, dus hou je aub je commetaar voor je.
 

DeletedUser

Guest
inhaken?
INHAKEN!!!!!!!

*de marie-louise danst op en neer.... lalalala*
 

DeletedUser

Guest
Ik moet hier toch even weer op inhaken, ik lees dit nu net, en ook dit antwoord slaat weer helemaal nergens op.

Als je niets beters te zeggen hebt, dan enkel mensen afkraken of wat dan ook, dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.

Dit is een topic om iemand een pluim te geven, en niet om iemand de grond in te drukken, dus hou je aub je commetaar voor je.

Sub laat het maar, tis een klein kind en zit nog in de pubertijd.
 

DeletedUser50957

Guest
Jij bent een van de grootste falers die is opgenoemt...

aub, flikker een eind op.

Ga terug naar de kleuterschool, aan je posts te zien hoor je daar wel thuis. :eek::rolleyes:

Zit deze sukkel eigenlijk nog in =OAD=?
 

DeletedUser

Guest
:eek::eek::eek::eek:

2010 conquers most in 1 minute

Player Minute Conquers
1. Vleugel 2010-12-31 10:00 34

Dat is wel een pluim waard, zelfs als het een intern is :eek:
 

DeletedUser

Guest
:eek::eek::eek::eek:

2010 conquers most in 1 minute

Player Minute Conquers
1. Vleugel 2010-12-31 10:00 34

Dat is wel een pluim waard, zelfs als het een intern is :eek:

Het leuke is, dat het helemaal geen intern is, hij "vecht" wel degelijk terug, al dan niet zo succesvol.

Toch bedankt voor de pluim ;)

grt
 

DeletedUser42482

Guest
Vleugel is mijn student, en volgt zoals vele toppers de What studie.. Wie ook zo wilt knallen stuur een sollicitatiebrief naar mijn zeer de luxe inbox, en ik zal kijken of je les mag volgen in mijn klas! De what studie is sinds kort begonnen met nieuwe les stof! WEES ER DUS SNEL BIJ!:D
 

DeletedUser25273

Guest
Wat voed jij ze slecht op dan.:p, 34 dorpen in 1 minuut, er vanuit gaande dat er 4 edels per dorp nodig waren, betekent dat hij minimaal 136 edels beschikbaar had, maar waarschijnlijk nog veel meer. Slechte zaak, niet efficiënt.:D:D:D
 

DeletedUser1435

Guest
Wat voed jij ze slecht op dan.:p, 34 dorpen in 1 minuut, er vanuit gaande dat er 4 edels per dorp nodig waren, betekent dat hij minimaal 136 edels beschikbaar had, maar waarschijnlijk nog veel meer. Slechte zaak, niet efficiënt.:D:D:D

:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 

DeletedUser42482

Guest
Wat voed jij ze slecht op dan.:p, 34 dorpen in 1 minuut, er vanuit gaande dat er 4 edels per dorp nodig waren, betekent dat hij minimaal 136 edels beschikbaar had, maar waarschijnlijk nog veel meer. Slechte zaak, niet efficiënt.:D:D:D

Fout,fout en nog een FOUT! Vleugel laat hem maar eens zien hoe je het spel moet spelen!:D
 

DeletedUser

Guest
Het leuke is, dat het helemaal geen intern is, hij "vecht" wel degelijk terug, al dan niet zo succesvol.

Toch bedankt voor de pluim ;)

grt

Was neit zo bedoeld, heb geen idee van wie die dorpen waren, dus kon speler of intern zijn, maar beide toch knap :p

Is nogal wat planning om voor zoiets te zorgen
 

DeletedUser

Guest
Wat voed jij ze slecht op dan.:p, 34 dorpen in 1 minuut, er vanuit gaande dat er 4 edels per dorp nodig waren, betekent dat hij minimaal 136 edels beschikbaar had, maar waarschijnlijk nog veel meer. Slechte zaak, niet efficiënt.:D:D:D

Dan ben ik helemaal inefficiënt :D

Maar ja, ook leerling van What, dus wie weet, is het gewoon te hoog gegrepen voor je :p
 

DeletedUser

Guest
Wat voed jij ze slecht op dan.:p, 34 dorpen in 1 minuut, er vanuit gaande dat er 4 edels per dorp nodig waren, betekent dat hij minimaal 136 edels beschikbaar had, maar waarschijnlijk nog veel meer. Slechte zaak, niet efficiënt.:D:D:D

Bij de meeste spelers is een grote actie, waarbij 100+ edels ingezet kunnen worden net datgene wat het spel interessant houdt. Niet iedereen edelt graag met 1 treintje vier dorpjes per dag ... hoewel dat ongetwijfeld efficiënter is ;)
 
Bovenaan