Een Koninklijke, maar boven kritische analyse van de prominente forumfiguren

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser66265

Guest
Zelfs die is in mijn ogen betrokken... althans ik heb ooit is berichten langs zien komen uit die stam dat jullie ze aan het strikken waren om Q ook aan te vallen ;)

komt niets op , iets mis met link?

Mooie post allesinds toontje , maar had alleen van de mensen die erin voorkomen een leukere reactie op verwacht ;) Tzijn nogal lege en weinig omvattende reacties ;)

Ik zie inderdaad ook niks als ik op die link klik..
 

DeletedUser

Guest
Dat komt omdat die dwaas zijn bb-codes niet kent x'D Kopieer de link gewoon en plak hem... it isn't that hard.
 

DeletedUser24056

Guest
.Toontje

.Toontje is voor velen iemand om van te houden of iemand om te haten, hij heeft er zelf voor gezorgd dat er weinig zijn die er tussen in hangen. Zijn zelf geclaimde titel van koning van P&P heeft hij dan ook zeker verdiend. hij is een meester poëet en ik kan altijd erg genieten van zijn teksten, met name de quotes uit zijn handtekening. Het was ook altijd leuk om te zien hoe hij rukurt voor gek zette in de P0r! tijd, maar helaas heeft ook de koning van w26 zijn mindere kanten. Om te beginnen houd hij er erg van om oude koeien uit de sloot te halen, natuurlijk is dat niet altijd erg maar na de 100e keer over zijn overwinning op P0r! te lezen word het wel een beetje oud. de boosdoener in kwestie, rukurt, loopt hier niet eens meer rond dus die teksten zijn doelloze projectielen. Uiteraard kan je hem hier ook niet zo heel erg in kwalijk nemen aangezien hij buiten dat niet veel heeft bereikt in deze wereld, maar toch. Dan is er nog de overduidelijke streving naar perfectie. Hier is natuurlijk niks mis mee, maar het gaat te ver als hij te trots is om overduidelijke fouten die hij maakt niet toe durft te geven. De P&P strategie van toontje is overduidelijk, wanneer het hem uit komt antwoord hij. Als hij dan vervolgens word gewezen op iets waar hij weinig tegen in kan brengen dan negeert hij dat en zal je hem daar niet over horen. Hier baal ik dan soms toch wel van want ik vind dat een echte koning ook zijn fouten in moet zien. Maar goed, ondanks dat ben ik blij dat hij er weer bij is deze vakantie, wat leven in de brouwerij kan nooit kwaad.

(Ja, ik heb regel 1 gelezen, maar wat is een regel zonder overtreders.)

lol voor gek zette :D:D:D
Zet jij je feiten eens op een rijtje, Toontje was de voor gek gezette persoon.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ik zal pas zwijgen als alle imbecielen zijn verdreven van het forum, dus vanwege jouw aanwezigheid heb ik geen reden te zwijgen.

ok rukbeer
 

DeletedUser66265

Guest
ik vind het wel gezellig, nu kunnen rukker en toontje dit forum weer tot leven brengen:)
 

DeletedUser

Guest
Je bedoelt 'in de pap te brokken hebben'? Naja, ik noem je vanaf nu wel Toontje AKA het koninklijke Melkmuiltje.

Veel in de melk te brokkelen hebben + En vinger in de pap hebben = contaminatie.

Gezien je extreem lage niveau twijfelde Ik er geen seconde aan dat je hierin ging trappen. Bye bye, slaafs Melkmuiltje.

Ik vind het jammer dat ik niet vanaf de eerste dag actief was op dit AF. Dan had ik misschien mee gekregen hoe toontje in godsnaam hier ooit terecht is gekomen xD

Ja vind ik ook jammer, heb de eerste 400 pagina's gemist :/

Op een dag, heel lang geleden, bezocht Ik eens het AF. En wat Ik hier waarnam was werkelijk diep choquerend.
P0r! had de absolute macht gegrepen en regeerde zeer onrechtvaardig. Het toen zo gevreesde collectief onderdrukte, chanteerde, pestte en tiranniseerde de zwakkeren op dit forum. De tegenstand was werkelijk een lachertje, het collectief domineerde het AF totaal.

Gezien Ik de waarde Rechtvaardigheid (toen en nu nog steeds) zeer hoog in het Koninklijk Vaandel droeg, heb Ik besloten om jullie van de onderdrukking te redden. Ik schraapte al m'n moed bijeen, sprong op m'n krachtige hengst, trok m'n rapier en stormde, helemaal in m'n eentje af op de P0r! gelederen. Terwijl Ik mijn hengst de sporen gaf, zag Ik vele andere Dapperen hun zwaarden trekken & mij volgen in mijn Heilige Oorlog, tegen het onmenselijke onrecht op W26.

Het begon allemaal met die ene monsterpost. Daarna volgden er nog vele honderden, en steeds opnieuw hakte Ik met een enorme heldenmoed in op de legers van P0r!. Ik zal het niet ontkennen, de Goden hebben me gesteund in m'n strijd tegen het onrecht, Zij zagen immers dat Ik het Goede, het Juiste, het Ware nastreefde.

Zo, nu kennen jullie het verhaal genaamd 'de Komst van de Messias' ook.

Bantex zei:
Toontje als je een keer de tijd hebt (en dat heb jij volgens mij meer dan genoeg)

Ik durf niets te beloven. Een koninkrijk met de omvang van W26 besturen mag echt wel niet onderschat worden, zeker als je moraalbrekerstammen als Quiem! onder je hebt die niets anders doen dan blunderen. Ik moest gisteren nog uitleggen aan ROTK waarom het onverstandig is om met speervechters te clearen. En vandaag zag Ik hem deffen met LC. Ze slaan je echt keer op keer met verstomming.

Ga dan de top 3 stammen eens af en maak is een verhaaldje over iedere speler in die stam. Neem daar de statistieken, het gedrag, het AF, en de bekende geschiedenis van deze speler mee als het leiders van stammen mee geef dan ook aan hoe zij in jou ogen functioneren. Ik verwacht hier een gigantisch bericht van jou waarvoor wij allen echt even voor moeten gaan zitten.

Vele (V)(R) leden bezoeken het AF amper. Iets dat Ik ten zeerste betreur, het zien er me namelijk best wel toffe spelers uit. Nu moeten we hier continu onze neus ophalen voor de stroom oneindige kots die Synthra & Tempert zonder ophouden verspreiden, een beetje verandering zou onze reukorganen vast deugd doen!

En dan ook meteen een uitdaging want deze opdracht zal niet lastig voor jou zijn

Als iets niet lastig is, dan is het ook geen uitdaging hé...

maar probeer het niet al te negatief te maken

Ik denk dat jij aan het vergeten bent wat voor vuil schorem allemaal onder de naam Quiem! opereert... (V)(R), Brain & Grace zouden er nog tamelijk goedkoop vanaf komen. Natuurlijk zouden er talloze koppen rollen, maar dat zou nog niets zijn vergeleken met het bloedbad dat Ik zou aanrichten in de gelederen van Quiem.

Nu bots Ik zelfs op vuile Streken van HFM... En als Ik zelfs m'n hoop in die mannen ga verliezen, dan is de situatie uiterst serieus, om niet te zeggen 'Keizerlijk serieus'.

Dank om mij bovenaan te zetten, heer Keizer, in uw Glorieuze Lijst. Schijnbaar benoemt U mij in uw tijdsloze, allesomvattende, superieure, Koninklijke posts wel erg vaak, iets wat mij zeer vrolijk stemt. Dank hiervoor!

Ach, het was maar 'n kleintje.
Hoe zit het nu met dat testosteron supplement? Heeft je dokter dat inmiddels goedgekeurd?

.Toontje

Het was ook altijd leuk om te zien hoe hij rukurt voor gek zette in de P0r! tijd

Ik schep daar eigenlijk niet zo graag over op, het was namelijk ook niet echt moeilijk. Hijzelf was, enkel en alleen door hier te posten, eigenlijk de persoon die zichzelf het meest voor de gek zette. Je moet toch echt al een dunk van jezelf hebben om ook maar te denken dat je het langer dan twee dagen volhoudt tegen de superioriteit zelve.

maar helaas heeft ook de koning van w26 zijn mindere kanten

Zeer jammer, je bijdrage begon echt veelbelovend. Maar na dat zinnetje scrolde iedereen direct verder naar de volgende bijdrage...

Lol, toontje heeft kwaliteiten die een ander niet heeft maar heeft hij feitelijk tw kwaliteiten?

Je weet maar al te best wat voor heroïsche daden Ik IG verricht heb.

Ik dacht dat ik ook bij prominente figuren hoorde.?

Ik heb lang zitten twijfelen of Ik ook over jou iets zou schrijven. Maar doordat Ik je nog maar weinig zag posten vond Ik niet direct inspiratie.

Mijn Koninklijk advies: "Sneller en extremer polariseren, meer bekritiseren & jezelf meer profileren."
Als je dat wijze advies goed opvolgt zal Ik weldra nog een kritische, maar vooral objectieve analyse kunnen toevoegen aan m'n lijstje.

Mooie post allesinds toontje , maar had alleen van de mensen die erin voorkomen een leukere reactie op verwacht ;) Tzijn nogal lege en weinig omvattende reacties ;)

Had je dan iets anders verwacht van die ongeletterden van Q? Ik had hun magere reactie (spam is een betere omschrijving) al op voorhand kunnen voorspellen.

lol voor gek zette :D:D:D

Wel wel wel... Wie we hier hebben... De verschoppeling van W26.
Heel lang geleden was je één van de sleutelfiguren van W26. Gelukkig stak Ik een Koninklijk stokje voor jullie verdere opmars. Ik heb jullie meermaals in het stof doen bijten, zovele malen, dat je ongetwijfeld vandaag de dag nog steeds het stof tussen de tanden smaakt.

Ook Vreselijk Verwaande Victus is uiteindelijk met de staart tussen de benen gevlucht, met de noorderzon verdwenen, naar minder bedreigender oorden gevlucht... Hij beschikt blijkbaar wel over het verstand om nooit meer een comeback te maken. En over Teleurstellende TerrorJ0r ga Ik het zelfs niet hebben.

Nu hoor je het trouwens eens van een ander... Je propaganda mocht dan nog van veel hoger niveau zijn dan de willekeurige tekenreeksen zonder enige coherentie afkomstig van Quiem leden die Ik hier dagelijks voorgeschoteld krijg, Ik zette je moeiteloos voor de gek. Gegeven het superieure niveau dat Ik hier tentoonspreid had niemand ook maar een enig andere uitkomst verwacht.

Spreek en verlicht ons, Rukurt, wat brengt je hier? Behalve dan je blijkbaar onweerstaanbare drang om nogmaals in het stof te bijten...
 

DeletedUser

Guest
Jij bent en zal op geen enkele manier, nog niet in de verste verte, prominent zijn.

We mogen dan nog over van alles en nog wat tegenovergestelde standpunten innemen, over bepaalde figuren zijn we het roerend met elkaar eens.

Ik zal pas zwijgen als alle imbecielen zijn verdreven van het forum, dus vanwege jouw aanwezigheid heb ik geen reden te zwijgen.

Daar zeg je het! Ook Ik heb mezelf verplicht om de pen terug op te nemen. Zolang er imbecielen als die analfabeet rondlopen, zit onze taak er nog lang niet op.

Je blijft in je onkunde en gepruts mijn gelijk bevestigen, dus ik stel voor dat je verdwijnt, in het belang van ons allen.

En pak die achterbakse peuter van een Synthra en dat onnozele spamkanon van een Tempert met je mee.
En als je dan toch heen gaat, wijs de andere Quiem! leden dan eens de weg naar het TribalWars Mentoraat. Want Ik vernam zojuist dat ROTK een poging ondernam om de katastack van Heisenberg te clearen door er 18 edelmannen in een enkele aanval op te dumpen. Allemaal wel zeer grappig, maar straks horen de andere wereldfora hiervan en dan worden we weer met het vingertje gewezen terwijl het enkel de brielpotten van Quiem! zijn die zo'n laag niveau tentoonspreiden.
 

DeletedUser

Guest
Ik een onnozel spamkannon? x'D
Kan je me wel geteld 5 zinnen van jou monster post aanwijzen die zijn gebaseerd op feiten?
 

DeletedUser65249

Guest
Welkom op de negeerlijst Toontje ;) Ik heb genoeg tijd aan je verspild..
 
Bovenaan