Een Koninklijke, maar boven kritische analyse van de prominente forumfiguren

DeletedUser

Guest
Beste vrienden, slaven van Quiem!, Vazallen & superfans,
Het werd weer tijd voor een bijdrage van goddelijk niveau! Het is immers bijna negen uur geleden dat jullie nog iets van Me hoorden. Kwestie van jullie niet tot uitersten te drijven heb Ik besloten nog eens een paar publieke figuren te analyseren. Naar goede gewoonte weer eentje met keiharde kritiek, en zoals altijd ben Ik weer mijn objectieve en rechtvaardige zelf.

Ik zou het prachtig vinden mochten jullie, mijn teerbeminde onderdanen, ook eens felle kritiek uiten! Want weet: "Hoe meer kritiek, hoe meer vreugd!".

En als we allemaal braafjes de volgende twee regels gaan volgen zal het hier vast een plezante boel worden:
Regel 1: Het is onnozel om de Leider, de Verhevene van dit subforum te bekritiseren, gezien Hij een perfect wezen is.
Regel 2: Gezien Ik de laatste tijd meer en meer spionagerapporten binnenkrijg die de echt vuile streken van Quiem! blootleggen stel Ik voor dat we dat stelletje vuile onderkruipers er goed van langs geven. Straks ga Ik nog mijn koninklijke steun moeten verlenen aan stammen als (V)(R), Brain & Grace omdat zij nog een invulling geven aan woorden als fairplay & oorlogsmoraal.

Bij deze, de keizerlijke beuk erin!!

-------------------------------------------------------------------------------

BERT
Als onze Bert ook maar half zo goed kon modereren als hij kan speeden, was ons subforum zonder enige twijfel een aards paradijs! Berispen kan hij blijkbaar als geen ander, nu moet hij enkel nog leren om zijn boog richten op de juiste doelen in plaats van als een dolleman in het wilde weg te berispen.
Er zit zeker potentieel in, dat ontkent zelfs jullie Koning niet, maar dit zal hij enkel ten volle verwezenlijken als hij zich bij de hand laat nemen door de Herder van dit subforum.

Heulsen
Al een geluk dat we die pussy kwijtgespeeld zijn. Wat een gigantische lafbek...

Tyron
Een slap aftreksel van de oprichter van Ammumu, die toch wel één van de toppers van W26 was. Een dichter van LikMeVersje niveau die dacht ook maar in de buurt te komen van het niveau van Zijne Majesteit, gelukkig is niets echter verder verwijderd van de waarheid. Spiegelt zich af als een competent speler, maar als dan blijkt dat hij niet kan starten & een duister verleden heeft lijkt het me goed om onze mening omtrent Tyron te herzien. Blijkbaar is hij .Toontje's op één na favoriete hofnar. Staat elke morgen voor dag en dauw op, en dit niet om te farmen, maar om Mijn keizerlijke bijdragen van de avond ervoor te kunnen lezen. Misschien eens vragen of je mag deelnemen aan het programma "Superfans"?

McMartens
Lolbroek (volgens hemzelf althans) met top 20 ambities. Of hij deze zal kunnen waarmaken is echter een andere vraag.
Martens valt eigenlijk best nog mee. Hoe verbazingwekkend Mijn conclusie ook moge klinken, het is en blijft Mijn Koninklijke conclusie, vandaar dat elke tegenspraak bijzonder streng afgestraft zal worden.

Synthra
Twaalfjarige zonder enige IG kwaliteiten. Berucht, maar zeker niet beroemd, voor het verspreiden van tonnen nutteloze & uiterst irritante spam. Meer valt er zelfs niet over te zeggen, om maar aan te geven wat voor een kleurloze figuren we terug vinden in de rangen van Quiem...

TheManWithItzBlueKnife
Ik ben er diep van overtuigd dat we allemaal geen al te hoog gedacht hadden van deze speler. Hij leek veel te ver afgedwaald van het Rechtmatige Pad. Maar als dan blijkt dat hij superieure ambities koestert, moeten we concluderen dat hij al bij al toch niet zo slecht kan zijn! Ieder wacht vol spanning, al nagelbijtend, op het puntje van zijn/haar stoel op de sollicitatie die hij uit zijn mouw zal schudden.

Tempert
Grootste allemansvriend op dit forum. Dat dit hem nog duur te staan zal komen beseft hij jammergenoeg nog niet.
Maar omdat Ik in een superieure bui ben geef Ik hem wat wijs advies:
"Neem het grootste mes dat je kan vinden, en stop dat in de rug van je naaste Quiem! buur. Als je stamleden ook maar boos durven kijken terwijl jij gulzig elk dorp van die beginnelingenstam in naam van het Rijk veroverd verpletter Ik die mieren onder mijn koninklijke laarzen. Kom gauw, Tempert, straks is het te laat en zal Ik je niet meer in bescherming kunnen nemen."

.Toontje
Koning, keizer & president van het ganse forum. "Nuff said", zou TEAO zeggen. Maar omdat Ik niet zo'n kleurloos sukkeltje ben als TEAO zal Ik Hem toch wat grondiger beschrijven. Deze Man, die de kunst van het P&P'en als geen ander verstaat, levert aan de lopende band straffe bijdragen aan dit subforum. Met wijsheden die je rechtstreeks kan doortrekken in het echte leven, maakt Hij van de eerste beste beginneling een regelrechte pr0. Versloeg het gehele P0r! collectief en die paar losers van Quiem! op z'n dooie gemakje. Zonder enige twijfel DE dominante & superieure persoonlijkheid van dit subforum.
Sommigen beweren dat hij lijdt aan een serieuze persoonlijkheidsstoornis (narcisme & hoogheidswaanzin), volgens zijn koninklijke zelf zijn dit echter allemaal verzinsels van Quiem! om af te doen aan zijn keizerlijke superioriteit op dit forum.

Claudia
Na een wel bijzonder kritische analyse van de laatste vijfentwintig bijdragen door dit account kom Ik tot de volgende koninklijke conclusies:
  • Gemiddelde lengte van een bijdrage: 1,32 regels.
  • Exact 4 posts in de laatste 25 waarin geen emoticons gebruikt worden.
  • Heeft niets nuttigs gezegd in ook maar één van die vijfentwintig bijdragen.
  • In hemelsnaam, zelfs geen enkele regel kritiek!
Het logische gevolg hiervan is dat Ik deze persoon bombardeer tot "Het Grootste Mietje van W26".
Dit zal zo blijven tot Ik van mening ben dat deze persoon zichzelf bewezen heeft als waardig lid van Mijn subforum.

Nickodinho
Kan even goed internen als .Toontje kan schrijven. Beiden zijn werkelijk ongeevenaard in die respectievelijke gebieden. Of hij daar trots op mag zijn laat Ik over aan de lezer... Gaat volgens EenBaas gebukt onder een enorme verslaving. Hij heeft dit zelf ook toegegeven. Hij is en zal een verloren zieltje blijven tot hij tot het besef komt dat Ik overal & altijd gelijk heb. Alleen al door hun spelprofiel te overlezen ben je er direct zeker van dat het 2 peuters zijn die de ranglijst van W26 (ten onrechte weliswaar) aanvoeren.

OurTime
Heeft thuis een enorme poster boven zijn bed hangen waarop mijn koninklijke avatar afgebeeld staat. Werd volgens mijn spionnen ook al meerdere malen gearresteerd wegens het luidkeels zingen van pro .Toontje & Vazallen liederen op (V)(R) stamraden. Eén van mijn grootste superfans die volgens mij stiekem hoopt op een positie binnen mijn gelederen. Wel, m'n beste, het staat U vrij om een publieke sollicitatie in te dienen. Daarbij wens Ik U bijzonder veel succes, want de slaagdrempel ligt echt wel hoog, om niet te zeggen 'koninklijk hoog'...

-------------------------------------------------------------------------------

Er volgen vast nog enkele vlijmscherpe analyses van mijn kant als Ik nog eens in een kritische bui ben.
Maar eerst ben Ik van plan om iets anders uit mijn Gouden Pen te schudden, iets dat W26 (voor de zoveelste keer) op z'n grondvesten zal doen daveren.

Jullie geliefde, grootmoedige, geliefkoosde, gevierde maar bovenal Goddelijke Koning, .Toontje.
"Ik kwam, moest zelfs niet eens kijken en de rest liep al voor hun leven." ~ Toontje na één van zijn epische overwinningen op de lachwekkende tegenstand
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Hmmmm waar sta ik?
 

DeletedUser

Guest
Wie is die TEAO toch?

McMartens
Lolbroek (volgens hemzelf althans) met top 20 ambities. Of hij deze zal kunnen waarmaken is echter een andere vraag.
Martens valt eigenlijk best nog mee. Hoe verbazingwekkend Mijn conclusie ook moge klinken, het is en blijft Mijn Koninklijke conclusie, vandaar dat elke tegenspraak bijzonder streng afgestraft zal worden.

:D

Synthra
Berucht, maar zeker niet beroemd, voor het verspreiden van tonnen nutteloze & uiterst irritante spam.

Daar geef ik je inderdaad gelijk in :mad::mad:
Samen met die Kat..
 

DeletedUser65249

Guest
Vraag me af hoeveel tijd je nu weer aan deze post hebt verspild Toontje.

Ieder zn mening natuurlijk.. is een vrij land :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Vraag me af hoeveel tijd je nu weer aan deze post hebt verspild Toontje.

Zo'n klein tekstje voor een productief genie als Mezelf? Een tiental minuutjes.
Dit lijkt misschien irreëel in jouw ogen, maar jij bekijkt de wereld dan ook door de ogen van een nietige slaaf die gebukt gaat onder het door Mij opgelegde juk.

Ieder zn mening natuurlijk

Zeker, maar dat doet niets af aan het feit dat Mijn Keizerlijke "mening" een veel grotere impact & eindeloos meer draagkracht heeft dan jouw waardeloze gespam.

is een vrij land

Jij gelooft er blijkbaar echt in dat jullie hier ook maar iets in de melk te brokkelen hebben...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65249

Guest
Zo'n klein tekstje voor een productief genie als Mezelf? Een tiental minuutjes.
Dit lijkt misschien irreëel in jouw ogen, maar jij bekijkt de wereld dan ook door de ogen van een nietige slaaf die gebukt gaat onder het door Mij opgelegde juk.

Nee, is helemaal niet irreëel, je herhaalt gewoon telkens hetzelfde maar je giet het in een andere vorm. Je kent je tekst ondertussen wel al van buiten, goed hoor :) Ik geef je zometeen een koninklijke sticker.

Zeker, maar dat doet niets af aan het feit dat Mijn Keizerlijke "mening" een veel grotere impact & eindeloos meer draagkracht heeft dan jouw waardeloze gespam.

Ik heb mijn mening over bepaalde zaken/spelers nog niet gegeven. Geen appels met peren vergelijken...

Jij gelooft er blijkbaar echt in dat jullie hier ook maar iets in de melk te brokkelen hebben...

Je bedoelt 'in de pap te brokken hebben'? Naja, ik noem je vanaf nu wel Toontje AKA het koninklijke Melkmuiltje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser51186

Guest
Ik vind het jammer dat ik niet vanaf de eerste dag actief was op dit AF. Dan had ik misschien mee gekregen hoe toontje in godsnaam hier ooit terecht is gekomen xD

Nouja, iedere wereld heeft wel zo'n figuur. op w15 hadden wij the void. Ook een pracht kerel, kon het goed mee vinden als mijn buurman.

Toontje als je een keer de tijd hebt (en dat heb jij volgens mij meer dan genoeg) Ga dan de top 3 stammen eens af en maak is een verhaaldje over iedere speler in die stam. Neem daar de statistieken, het gedrag, het AF, en de bekende geschiedenis van deze speler mee als het leiders van stammen mee geef dan ook aan hoe zij in jou ogen functioneren. Ik verwacht hier een gigantisch bericht van jou waarvoor wij allen echt even voor moeten gaan zitten.

En dan ook meteen een uitdaging want deze opdracht zal niet lastig voor jou zijn, maar probeer het niet al te negatief te maken ;) maar laat het berusten op feiten en niet teveel op meningen (een beetje mening mag wel dat geeft zo zijn charme mee uiteraard).

Good luck!
 

DeletedUser

Guest
Ja vind ik ook jammer, heb de eerste 400 pagina's gemist :/
 

DeletedUser51186

Guest
Ja vind ik ook jammer, heb de eerste 400 pagina's gemist :/

ik wel iets meer dan 400 :p was toen nog actief op w15 en w13 dus had echt geen tijd om 3 forums in de gaten te houden. daarbij aan het begin van een wereld zijn er zoveel mensen op het AF te vinden die zoveel bullshit uitkramen dat het bijna niet bij te houden is. dus ik kies er vaak voor om pas later op het AF te verschijnen
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het jammer dat ik niet vanaf de eerste dag actief was op dit AF. Dan had ik misschien mee gekregen hoe toontje in godsnaam hier ooit terecht is gekomen xD

Nouja, iedere wereld heeft wel zo'n figuur. op w15 hadden wij the void. Ook een pracht kerel, kon het goed mee vinden als mijn buurman.

Toontje als je een keer de tijd hebt (en dat heb jij volgens mij meer dan genoeg) Ga dan de top 3 stammen eens af en maak is een verhaaldje over iedere speler in die stam. Neem daar de statistieken, het gedrag, het AF, en de bekende geschiedenis van deze speler mee als het leiders van stammen mee geef dan ook aan hoe zij in jou ogen functioneren. Ik verwacht hier een gigantisch bericht van jou waarvoor wij allen echt even voor moeten gaan zitten.

En dan ook meteen een uitdaging want deze opdracht zal niet lastig voor jou zijn, maar probeer het niet al te negatief te maken ;) maar laat het berusten op feiten en niet teveel op meningen (een beetje mening mag wel dat geeft zo zijn charme mee uiteraard).

Good luck!

hhaha, berusten op feiten en niet zozeer op meningen. Dan ben je bij toontje toch echt aan het verkeerde adres :p

Wie is die TEAO toch?



:D



Daar geef ik je inderdaad gelijk in :mad::mad:
Samen met die Kat..

Kennen wij elkaar?
 

DeletedUser51186

Guest
hhaha, berusten op feiten en niet zozeer op meningen. Dan ben je bij toontje toch echt aan het verkeerde adres :p

daarom zij ik ook een uitdaging dat gedeelte ;) maar ik zie het hem toch graag doen :p

maarja het is redelijk wat werk om van alle 3 de top stammen alle leden te benoemen.
 

DeletedUser

Guest
Dank om mij bovenaan te zetten, heer Keizer, in uw Glorieuze Lijst. Schijnbaar benoemt U mij in uw tijdsloze, allesomvattende, superieure, Koninklijke posts wel erg vaak, iets wat mij zeer vrolijk stemt. Dank hiervoor!
 

DeletedUser67607

Guest
Ik vind het AF niet om harde kritiek te leveren, dat kan je beter prive bespreken. Waar jij duidelijk anders over denkt. Dat mag; )
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5312

Guest
.Toontje

.Toontje is voor velen iemand om van te houden of iemand om te haten, hij heeft er zelf voor gezorgd dat er weinig zijn die er tussen in hangen. Zijn zelf geclaimde titel van koning van P&P heeft hij dan ook zeker verdiend. hij is een meester poëet en ik kan altijd erg genieten van zijn teksten, met name de quotes uit zijn handtekening. Het was ook altijd leuk om te zien hoe hij rukurt voor gek zette in de P0r! tijd, maar helaas heeft ook de koning van w26 zijn mindere kanten. Om te beginnen houd hij er erg van om oude koeien uit de sloot te halen, natuurlijk is dat niet altijd erg maar na de 100e keer over zijn overwinning op P0r! te lezen word het wel een beetje oud. de boosdoener in kwestie, rukurt, loopt hier niet eens meer rond dus die teksten zijn doelloze projectielen. Uiteraard kan je hem hier ook niet zo heel erg in kwalijk nemen aangezien hij buiten dat niet veel heeft bereikt in deze wereld, maar toch. Dan is er nog de overduidelijke streving naar perfectie. Hier is natuurlijk niks mis mee, maar het gaat te ver als hij te trots is om overduidelijke fouten die hij maakt niet toe durft te geven. De P&P strategie van toontje is overduidelijk, wanneer het hem uit komt antwoord hij. Als hij dan vervolgens word gewezen op iets waar hij weinig tegen in kan brengen dan negeert hij dat en zal je hem daar niet over horen. Hier baal ik dan soms toch wel van want ik vind dat een echte koning ook zijn fouten in moet zien. Maar goed, ondanks dat ben ik blij dat hij er weer bij is deze vakantie, wat leven in de brouwerij kan nooit kwaad.

(Ja, ik heb regel 1 gelezen, maar wat is een regel zonder overtreders.)
 

DeletedUser51839

Guest
Lol, toontje heeft kwaliteiten die een ander niet heeft maar heeft hij feitelijk tw kwaliteiten?
Wil wel eens weten wat hij zoal verricht heeft :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik dacht dat ik ook bij prominente figuren hoorde.? Alhoewel... Ik wil Toontje z'n commentaar over mij denk ik niet eens horen... Het zou z'n "Gouden Pen" wel eens kunnen beschadigen uit furiositeit waarmee hij schrijft.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het AF niet om harde kritiek te leveren, dat kan je beter prive bespreken. Waar jij duidelijk anders over denkt. Dat mag; )

Nja "Politiek en Propaganda" het AF heeft als doel om zo te praten dat anderes stammen aan jou zeide gaan strijden / zich tegen de vijand keert. Dus om de neutrale partijen aan jou zijde te winnen met goede propaganda. Maar ach, de hele wereld is al in oorlog met elkaar dus veel nut heeft dat hier niet :p
 

DeletedUser67641

Guest
Tempert, hoe durf je dat te zeggen? Er zijn echt wel stammen die niet meedoen aan de oorlog, bijvoorbeeld klikkie
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zelfs die is in mijn ogen betrokken... althans ik heb ooit is berichten langs zien komen uit die stam dat jullie ze aan het strikken waren om Q ook aan te vallen ;)
 
Bovenaan