Een Eschatologisch Moment

DeletedUser39557

Guest
Een welverdiende eerste plaats voor Break. Kan je niet langs kijken.

Equi staat op twee als je het mij vraagt en dan uiteindelijk phalanx toch nog op de derde plaats ook al zijn ze zo snel gestopt.

Athenaes is de laatste tegenstander geweest? Is daar trouwens nog op verdedigd geweest vraag ik me af???
 

DeletedUser

Guest
Lord Lenaers kent de feiten wel ja ;).

Atheneas edelt nu en dan een pak dorpen, maar voor de rest doet hij niets. Beetje tegenstribbelen waardoor het einde blijft duren.
 

DeletedUser54807

Guest
Een welverdiende eerste plaats voor Break. Kan je niet langs kijken.

Equi staat op twee als je het mij vraagt en dan uiteindelijk phalanx toch nog op de derde plaats ook al zijn ze zo snel gestopt.

Athenaes is de laatste tegenstander geweest? Is daar trouwens nog op verdedigd geweest vraag ik me af???
Hij maakt soms troepen aan, als dat verdedigen is, ja.
 

DeletedUser

Guest
Een welverdiende eerste plaats voor Break. Kan je niet langs kijken.

Equi staat op twee als je het mij vraagt en dan uiteindelijk phalanx toch nog op de derde plaats ook al zijn ze zo snel gestopt.

Athenaes is de laatste tegenstander geweest? Is daar trouwens nog op verdedigd geweest vraag ik me af???

Goede samenvatting van deze wereld ja. Phalanx en bronzen plakje kan ik nog mee inkomen.
 

DeletedUser

Guest
Als je bekijkt qua doorzettingsvermogen wel ja. Laten we TNO anders het bronzen plakje geven en phalanx het troostprijsje wat bestaat uit een zakje snoep + een zakje chips.
 

DeletedUser39557

Guest
Athenaes blijven gaan maat...
Gun ze de overwinning niet:p

Och ja.. je kan toch niet verdedigen in je eentje... niet te doen...

En nu...

Break in een nieuwe wereld?
 

DeletedUser

Guest
Neen, andere stammen moeten ook eens een wereld kunnen winnen hé ;) ;) ;)
 

DeletedUser

Guest
2zr11xw.gif
 

DeletedUser

Guest
Ik vraag me toch af hoe jullie zelf niet door hebben hoe zeer jullie de waarheid van dit topic benadrukken met al dat zogenaamd scherpzinnige getroll, Calimeroësque gestampvoet en geforceerde gecirclejerk bij elkander. Apart hoor.
 

DeletedUser

Guest
Ik vraag me toch af hoe jullie zelf niet door hebben hoe zeer jullie de waarheid van dit topic benadrukken met al dat zogenaamd scherpzinnige getroll, Calimeroësque gestampvoet en geforceerde gecirclejerk bij elkander. Apart hoor.

We hebben er met onze moddervoeten hier een ordinair spamtopic van gemaakt.
 

DeletedUser

Guest
Ik vraag me toch af hoe jullie zelf niet door hebben hoe zeer jullie de waarheid van dit topic benadrukken met al dat zogenaamd scherpzinnige getroll, Calimeroësque gestampvoet en geforceerde gecirclejerk bij elkander. Apart hoor.

ok
 
Bovenaan