Een Eschatologisch Moment

DeletedUser3435

Guest
Mooi om te zien dat Flos nog altijd geen haar veranderd is. :) Stilletjes hier zeg
 

DeletedUser3435

Guest
Ben gestopt met TW. W30 is afgelopen en W18 is afgelopen deze maand. Dus het is genoeg geweest voor mij. Voor de rest alles rustig, met jou?
Hmm jammer, geen nood om misschien te beginnen op W38? Mooi dat je beiden werelden hebt kunen winnen toch, heb ik nooit meegemaakt. Iemand die ik vroeger onder mijn hoede heb genomen en nu zelfs in het TW team zit kan daar wel iemand zoals jij gebruiken. Ja best druk op school nu, maar ja even doorbijten.
 

DeletedUser

Guest
Hmm jammer, geen nood om misschien te beginnen op W38? Mooi dat je beiden werelden hebt kunen winnen toch, heb ik nooit meegemaakt. Iemand die ik vroeger onder mijn hoede heb genomen en nu zelfs in het TW team zit kan daar wel iemand zoals jij gebruiken. Ja best druk op school nu, maar ja even doorbijten.

Ik ga niet meer verder spelen. Het plezier is er al een tijdje uit en ik heb ook gewoon geen tijd meer in verband met mijn studies. Dus ik pas :). Gohja, w30 heb ik pas de laatste 4 maand meegemaakt. En het deel in de start met jou, waar we toch zouden gebaasd hebben als we door gingen. W18 toch aantal jaar gespeeld, dus daar wel trots op. Maar nu definitief gedaan, en daar ben ik wel blij om :D
 

DeletedUser

Guest
Ik ga niet meer verder spelen. Het plezier is er al een tijdje uit en ik heb ook gewoon geen tijd meer in verband met mijn studies. Dus ik pas :). Gohja, w30 heb ik pas de laatste 4 maand meegemaakt. En het deel in de start met jou, waar we toch zouden gebaasd hebben als we door gingen. W18 toch aantal jaar gespeeld, dus daar wel trots op. Maar nu definitief gedaan, en daar ben ik wel blij om :D

Gelukkig was ik er om het van jullie over te nemen;)
 

DeletedUser3435

Guest
Ja hebben jullie beiden mooi gedaan, mijn enigste account ooit dat een wereld gewonnen heeft. Triestig eigenlijk.. Maar ja. :)
 

DeletedUser81928

Guest
Nu Phalanx verdwijnt van dit forum zal ik ook verdwijnen. Ik was hier voor Phalanx en heb hier nu dus niets meer te zoeken. Ongetwijfeld tot vreugde van enkelen, al hoop en denk ik dat de meesten hier het ergens jammer zullen vinden.

Duidelijk, tijd voor een nieuw toppic dus en dit toppin weg te laten drijven in de geschiedenis.
Geschiedenis wordt geschreven door de overwinnaars.

Maar beter maken jullie er wel een leuk en niet zo'n zielig drama toppic van.

Iets van De bloemkolen gaan bowlen want het feest is begonnen Break heeft w18 gewonnen.
 

DeletedUser

Guest
Duidelijk, tijd voor een nieuw toppic dus en dit toppin weg te laten drijven in de geschiedenis.
Geschiedenis wordt geschreven door de overwinnaars.

Maar beter maken jullie er wel een leuk en niet zo'n zielig drama toppic van.

Iets van De bloemkolen gaan bowlen want het feest is begonnen Break heeft w18 gewonnen.

G. noobje :D
 

DeletedUser

Guest
Duidelijk, tijd voor een nieuw toppic dus en dit toppin weg te laten drijven in de geschiedenis.
Geschiedenis wordt geschreven door de overwinnaars.

Maar beter maken jullie er wel een leuk en niet zo'n zielig drama toppic van.

Iets van De bloemkolen gaan bowlen want het feest is begonnen Break heeft w18 gewonnen.
Als de nood roept moet je soms met de kennis van nu een andere keuze maken. Niks al te enerverends hoor.
Verder, geschiedenis wordt geschreven door de overwinnaars tompeter dat zeg jij heel goed, en toch trek je vervolgens weer hoogst merkwaardige conclusies. Je bent me er eentje.
 
Bovenaan