Een c(orusc)roiss-antje voor bij het ontbijt

Reactiescore
214
Hieronder spreek je wel over een opzegtermijn:



Deze opzegtermijn is alleen relevant als er niet aan de volwaarden van de sidenoot voldaan is ... want dan vervalt immers de NAP direct. Enorm dom om zoiets af te spreken. Uit de informatie uit je post concludeer ik dat deze samenwerking inderdaad niet erg goed was, maar weet natuurlijk niet alles en jij gaat op dit punt niet in. Coruscant kan dan wel geen leuke buur zijn, degene die deze afspraken gemaakt heeft mag zichzelf wel een knal voor z'n kop geven.

Ik zie mensen over een stab praten, hoe kijken jullie hier tegenaan dan?



In principe heb je hier natuurlijk ongeveer hetzelfde gedaan als coruscant ...

Ik volg je niet echt hier? Hij vindt dat we zijn mb niet mochten aanvallen terwijl die sidenote enkel is moesten we niet helpen tegen shock. Als zij niet communiceren welke exacte dag het is, of plannen wijzigen zonder overleg, of slechts 2 dagen op voorhand zeggen "ohja we hebben jullie clears nodig", hoe zie jij dan net dat dit onze fout is dat er slechte communicatie is en de fout bij ons wil schuiven?

Dat het een gekke overeenkomst is, dat is een andere zaak, die ook al afgesproken was voor ik hier speelde en ervan wist. Vooralsnog heeft dit niets te maken met hetgeen hij nu wil weggeraken. Onze kant van die samenwerking is altijd mooi nageleefd.
 
Reactiescore
1.075
Het is natuurlijk een feit dat die afspraken gelegd zijn tussen corus en punic , wat ik persoonlijk nooit zou voorgesteld hebben of aanvaard noch vanuit fear. Zijde noch vanuit Punic.
Als ik het goed herinner was er ook een sidenote ivm EWS, maar dat kan ik niet zo 1,2,3 terugvinden.
Er is door beide partijen niet goed gehandeld in deze, en de banden tussen beide partijen waren al enigsinds vervaagd dankzij de zogezegde cfs, wat nooit of te nimmer cfs waren (in het huidige cluster wel, echter wanneer je even de tijdlijn nagaat blijken dit op dat moment totaal geen cfs en zijn deze zonder enig overleg gewoon weggebashed, wat op dat moment al een legit reden zou geweest zijn voor het per direct beeindigen van de nap.
Dat er nadien door BEIDE partijen niet naar elkaars argumenten word geluisterd helpt ook weer niet.
Vanuit fear loopt de opzegtermijn nog steeds. dat men daarnaast nog andere domme afspraken maakt is gewoonweg niet slim.
 
Reactiescore
1.075
Ik volg je niet echt hier? Hij vindt dat we zijn mb niet mochten aanvallen terwijl die sidenote enkel is moesten we niet helpen tegen shock. Als zij niet communiceren welke exacte dag het is, of plannen wijzigen zonder overleg, of slechts 2 dagen op voorhand zeggen "ohja we hebben jullie clears nodig", hoe zie jij dan net dat dit onze fout is dat er slechte communicatie is en de fout bij ons wil schuiven?

Maakt uiteindelijk weinig uit of het 1 week of 2 dagen op voorhand was. Er was afgesproken dat jullie zouden lopen. Wij stellen echter uit, wat uiteindelijk de goeie keuze bleek te zijn aangezien niemand van jullie op dat moment daadwerkelijk liep.
 
Reactiescore
214
Het is natuurlijk een feit dat die afspraken gelegd zijn tussen corus en punic , wat ik persoonlijk nooit zou voorgesteld hebben of aanvaard noch vanuit fear. Zijde noch vanuit Punic.
Als ik het goed herinner was er ook een sidenote ivm EWS, maar dat kan ik niet zo 1,2,3 terugvinden.
Er is door beide partijen niet goed gehandeld in deze, en de banden tussen beide partijen waren al enigsinds vervaagd dankzij de zogezegde cfs, wat nooit of te nimmer cfs waren (in het huidige cluster wel, echter wanneer je even de tijdlijn nagaat blijken dit op dat moment totaal geen cfs en zijn deze zonder enig overleg gewoon weggebashed, wat op dat moment al een legit reden zou geweest zijn voor het per direct beeindigen van de nap.
Dat er nadien door BEIDE partijen niet naar elkaars argumenten word geluisterd helpt ook weer niet.
Vanuit fear loopt de opzegtermijn nog steeds. dat men daarnaast nog andere domme afspraken maakt is gewoonweg niet slim.

Hoezo vind je 524|449 geen CF? Kijk onze dorpen daarnaast en hoelang deze daar al liggen. 17 dagen en 19 uren geleden om het even voor jou op te zoeken. Als je dan gaat kijken naar croissant zijn cluster toendertijd was dat ook bijlange niet zover gevorderd als deze nu is, hij had toen zelfs 520|449 of 520|450 niet eens, wat een argument ook.

Maakt uiteindelijk weinig uit of het 1 week of 2 dagen op voorhand was. Er was afgesproken dat jullie zouden lopen. Wij stellen echter uit, wat uiteindelijk de goeie keuze bleek te zijn aangezien niemand van jullie op dat moment daadwerkelijk liep.

Dus jullie hele massa zou staan of vallen met onze afleiding op een acc binnen CCCP? Terwijl jullie Fear zouden aanvallen?
 
Reactiescore
1.075
Hoezo vind je 524|449 geen CF? Kijk onze dorpen daarnaast en hoelang deze daar al liggen. 17 dagen en 19 uren geleden om het even voor jou op te zoeken. Als je dan gaat kijken naar croissant zijn cluster toendertijd was dat ook bijlange niet zover gevorderd als deze nu is, hij had toen zelfs 520|449 of 520|450 niet eens, wat een argument ook.



Dus jullie hele massa zou staan of vallen met onze afleiding op een acc binnen CCCP? Terwijl jullie Fear zouden aanvallen?

Wetende dat de dorpen ernaast van zijn DU waren?
Je geeft nu 1 dorp aan, dat iets verderaf gelegen was. Op dat moment kon je niet spreken van dat het jouw cluster was, noch dat het zijn cluster was. Dan kan je ook niet over een cf praten. Hoe dan ook was het ook gewoon niet netjes om zonder overleg te gaan recappen.

Ja wij zouden fear. Gaan aanvallen ... het gaat er uiteindelijk niet om wie jullie zouden targetten, maar het feit dat er helemaal niet aangevallen werd terwijl dit wel beloofd werd.
 
Reactiescore
214
Wetende dat de dorpen ernaast van zijn DU waren?
Je geeft nu 1 dorp aan, dat iets verderaf gelegen was. Op dat moment kon je niet spreken van dat het jouw cluster was, noch dat het zijn cluster was. Dan kan je ook niet over een cf praten. Hoe dan ook was het ook gewoon niet netjes om zonder overleg te gaan recappen.

Ja wij zouden fear. Gaan aanvallen ... het gaat er uiteindelijk niet om wie jullie zouden targetten, maar het feit dat er helemaal niet aangevallen werd terwijl dit wel beloofd werd.

Ben je echt te lui om het ander ook even te gaan opzoeken dan? Want dat is exact hetzelfde hoor, bijna zelfde datum van overname terwijl wij er al dorpen rond liggen hadden en corus zijn hoogste dorp nog steeds maar Y-lijn 459 was. Plus dat wij op die moment niets wisten van een DU. Ik begrijp dat je je stamgenoot wil verdedigen, maar doe dan zelf ook even duidelijk je opzoekwerk.

Hoezo zonder overleg? Wij hebben ganse nacht tot de middag geprobeerd, wat verwacht je net van ons dan? Dat we zijn adres gaan opzoeken en bij hem thuis gaan aanbellen zodat we irl even gezellig aan tafel kunnen gaan zitten en het gaan bespreken? Niet dus, het blijft een online spel waarin oorspronkelijk bedoelt is om te communiceren via in game mededelingen. Communicatie moet langs 2 kanten komen en niet 1 speler die tegen zichzelf blijft praten.
 
Reactiescore
68
Natuurlijk makkelijk scoren met een post tegen coruscant. Weet zeker dat 95% de post niet leest, maar wel een oordeel klaar heeft staan. Haha, moet zeggen dat ik coruscant ook niet hoog heb zitten maar goed.

Buiten dit ben ik wel benieuwd naar die sidenote ... want al wordt er een massa gepland en is dit niet in jullie stam doorgesproken getuigd dit natuurlijk van een slechte samenwerking tegen schock. Dan komt te vraag wanneer Tijn hiervan op de hoogte was.

Wie gaat er dan ook akkoord met zo'n vage sidenote ... die compleet afhankelijk is van de mening van de andere.



Hoe bedoel je dit? Heb je dit gecommuniceerd of ben je ook daadwerkelijk in de aanval overgegaan?
Ik denk dat je bedoelt wanneer ik op de hoogte was van het plan om zondagochtend te landen vanuit fear? Dit was op zaterdag de dag ervoor. En heb ik meteen in de stam gemeld hierna.
 
Reactiescore
1.278
Ik volg je niet echt hier? Hij vindt dat we zijn mb niet mochten aanvallen terwijl die sidenote enkel is moesten we niet helpen tegen shock. Als zij niet communiceren welke exacte dag het is, of plannen wijzigen zonder overleg, of slechts 2 dagen op voorhand zeggen "ohja we hebben jullie clears nodig", hoe zie jij dan net dat dit onze fout is dat er slechte communicatie is en de fout bij ons wil schuiven?

Lees mijn eerste post nog eens. Als ze slecht hebben gecommuniceerd valt jullie inderdaad weinig te verwijten en gaat dit argument niet op. Je had alleen geen screens van die communicatie, dus tussen de twee stammen, gepost en aan de hand van wat er wel stond leek tijn op de hoogte.


Dat het een gekke overeenkomst is, dat is een andere zaak, die ook al afgesproken was voor ik hier speelde en ervan wist. Vooralsnog heeft dit niets te maken met hetgeen hij nu wil weggeraken. Onze kant van die samenwerking is altijd mooi nageleefd.

Toch altijd handig om zulke overeenkomsten uit de weg te gaan. Jullie aanvallen op die cf's zouden bijvoorbeeld al onder slecht samenwerken tegen shock kunnen vallen.

Snap alleen het pact tegen Schock niet zo goed. Schock lijkt mij de enige stam waarmee jullie op termijn kunnen samenwerken tegen EWS, want Fear. is natuurlijk ten dode opgeschreven met die waardeloze ligging (en spelers).
 
Reactiescore
1.238
Zeer mooie post, leest vlot en wederom een geweldig lage actief van Croissant. :D

Benieuwd of hij dit keer wel een deftige reactie zal geven. Dit is een pure stab...
 
Reactiescore
634
Binnen de Community zijn enkele termen opgesteld geworden.
Nap - Gap en BG
Evenals dat er wereldafspraken worden gemaakt die betrekking hebben o.a. op CF - Kata enzo..
Omschrijving van wat een CF is, is een punt die al paar werelden niet echt duidelijk omschreven wordt en er bijna elke wereld discussies ontstaan hierover.
Zo zijn in sommige werelden de aanliggende dorp tegen de tegenstander aan al een CF en sommige werelden zijn dorpen die niet in een gesloten cluster vallen geen CF. Enige waar omtrent CF wel een duidelijke afspraak is, dat BB's in iemand zijn CF sws onder de term CF vallen.

Wat is er dan nu gebeurd dat de topic starter zich genoodzaakt voelde om via AF zijn ongenoegen kenbaar te maken.
Is dit gebeurd onder druk vanuit EWS ?.

Tijdens het opstellen van de samenwerking was er 1 regel duidelijk ingevoerd geworden en aangekaart geworden dat de samenwerking per direct zal stoppen.
Dus een target switcht of een derde partij erbij betrekken, zal reden zijn dat de samenwerking per direct zal beëindigen.
Waarom zo een side note erbij ? zal daar later op terg komen.

Vanuit Fear werd de aankomst datum van de massa tegen Shock op tijd doorgegeven.
In ieder geval had Punic Finnvald en Snow als target en elke week vielen wij samen aan.
Tot een tijdje geleden, dat Punic onder vv stond van EWS ?!?!?
Later op de dag joinde Speeder de stam Fear, zodat er vanuit Fear OS verleend kon worden, om de gevallen Punic alsnog overeind te houden :)
Maar waarom geeft Punic dan VV af aan EWS ?!?!?

Binnen Punic speelt een account genaamd Campionen , die claimt dat 532|461 aan hem beloofd was geworden en dat Coruscant het per direct moest afstaan.
Persoonlijk wist ik niet dat BB dorpen vooraf al aan een account gekoppeld zijn.
In ieder geval krijgt Campionen zijn zin niet en zegt de samenwerking op 20-02 per direct op.
Zijn heren binnen EWS hadden namelijk aangegeven dat 532|461 afgestaan moest worden namelijk.


Dorp: Do or do not, There is no try (Overwinningen)


Door de opkomst EWS, werd er besloten om sneller de dorpen van de DU over te nemen
Hierbij is de opmars van EWS sws een vage verhaal.
Ze hadden een Nap met OLW en tijdens de Nap werd de fusie met -FF- volbracht.
Zodra de fusie rond was, werd de Nap met OLW afgezegd en resultaat ?
Een omsingelde OLW wordt aangevallen. :)


Door een begin gemaakt te hebben aan de dorpen overdracht vanuit de Du.
Vind HT dat er een dorp als CF gezien werd.
Tijdens de gesprekken hierover, beslist de topic starter dat hij het recht had om aan te vallen.

Verder beslissen zij om de Du aan te vallen, terwijl er met de Du een Nap staat. Dus een Nap vanuit Punic met de Du.
Alleen wordt, het edelen van BB dorpen, die niet in de cluster liggen van HT, gezien als een schending van de Nap en verbreekt HT de Nap.
Tegelijk krijgt de Du aanvallen vanuit NT, een EWS account.

Situatie loopt vrij uit de hand en via Jorn, Co speler binnen HT, volgt er opnieuw een poging om te zien of hetgeen op een normale manier opgelost kan worden.
De dorpen die gevraagd worden, zijn een enkele dorpen van de Du.
Gister nacht werd er nog met de account eigenaar van HT gechat en account eigenaar erkent dat HT in de fout was gegaan.
Vandaag zou hij het binnen zijn Team bespreken en erop terug komen...............

Al bij al, als de opzegging vanuit Campionen 20-2 niet mee wordt genomen en de aanvallen op de DU.
Krijgt HT 3 dagen afkoelperiode.
Terwijl in de side note duidelijk staat omgeschreven wanneer de samenwerking per direct opgezegd zal worden.
HT eist een afkoelperiode van 7 dagen en aangezien er geen 7 dagen zijn gegeven, komt er een AF post.
Reden dat HT zich in zijn recht voelt, komt ook mede door het oppoffen van EWS.

PS:
Ik heb jullie al eens clowns genoemd en later zelfs maloten.
Snap dat jullie er een motivatie van maken om Coruscant weg te kunnen spelen, maar na 1 April gaan jullie de TW boeken in als beste 1 april grap ooit.
Speel het spel eens op een fair manier en niet elke wereld zien hoe een wereld verziekt kan worden.

Het uithangen van zogenaamde moraal ridders, laten jullie nu ook duidelijk zien, met de laatste aanwinst van jullie................

Als er gebashed wilt worden, doe dit dan met feiten en niet met onzin.
Sws voordat er gebashed gaat worden, even checken of je luier wel schoon is.
 
Reactiescore
1.238
Snap dat jullie er een motivatie van maken om Coruscant weg te kunnen spelen, maar na 1 April gaan jullie de TW boeken in als beste 1 april grap ooit.
En jij gaat evenveel werelden winnen sinds w65 na 1 april dan voor 1 april. :)
 
Reactiescore
2.477
Dit is toch gewoon een stab? Er is een NAP tot 4 maart en die wordt gewoon geschonden, hoe durf je dan te praten over dat anderen het spel verzieken? Trieste actie, jammer dat je uit het niks op EWS probeert te bashen, geen idee vanwaar dat komt.
 
Reactiescore
68
Lees mijn eerste post nog eens. Als ze slecht hebben gecommuniceerd valt jullie inderdaad weinig te verwijten en gaat dit argument niet op. Je had alleen geen screens van die communicatie, dus tussen de twee stammen, gepost en aan de hand van wat er wel stond leek tijn op de hoogte.


Toch altijd handig om zulke overeenkomsten uit de weg te gaan. Jullie aanvallen op die cf's zouden bijvoorbeeld al onder slecht samenwerken tegen shock kunnen vallen.

Snap alleen het pact tegen Schock niet zo goed. Schock lijkt mij de enige stam waarmee jullie op termijn kunnen samenwerken tegen EWS, want Fear. is natuurlijk ten dode opgeschreven met die waardeloze ligging (en spelers).

Ik heb ze gelukkig wel :p

Er werd mij zaterdag 20 / 2 gemeld om zondag aan te vallen, zie hier:

Screenshot 2.png

Screenshot 3.png

Hierbij nog eentje om aan te geven dat ik het dus écht pas wist vanuit fear vanaf zaterdag.

Screenshot 4.png

En dan nog eentje dat Mark het niet zelf tegen Tim of mij gezegd heeft in het volgende plaatje:
screenshot 1.png
Dat had hij inderdaad gedaan, de dag daarvoor op zaterdag. Waardoor wij als stam niks goeds hebben kunnen opzetten. Goed ook, want wij kregen de volgende morgen te horen dat het was uitgesteld omdat iemand van hen niet kon.

Ook gek dat Markie zei dat het uitgesteld was vanwege ons, terwijl Steff mij vertelde dat het bij een frontspeler van hen zelf niet uit kwam.
 
Reactiescore
1.075
Dit is toch gewoon een stab? Er is een NAP tot 4 maart en die wordt gewoon geschonden, hoe durf je dan te praten over dat anderen het spel verzieken? Trieste actie, jammer dat je uit het niks op EWS probeert te bashen, geen idee vanwaar dat komt.

Als je het topic zou lezen wist je dat je nu gewoon nonsens praat natuurlijk.
 
Reactiescore
634
Dit is toch gewoon een stab? Er is een NAP tot 4 maart en die wordt gewoon geschonden, hoe durf je dan te praten over dat anderen het spel verzieken? Trieste actie, jammer dat je uit het niks op EWS probeert te bashen, geen idee vanwaar dat komt.

De basisscholen moeten in ieder geval meer aandacht besteden aan het gedeelte begrijpend lezen.
Of in ieder geval beter opletten tijdens de lessen begrijpend lezen :).

Bashen op EWS ?!?!?!?
Jullie gaan de geschiedenis in als beste 1 april grap binnen TW, wat wil je meer :)
 

Deleted User - 487957763

Guest
De basisscholen moeten in ieder geval meer aandacht besteden aan het gedeelte begrijpend lezen.
Of in ieder geval beter opletten tijdens de lessen begrijpend lezen :).

Bashen op EWS ?!?!?!?
Jullie gaan de geschiedenis in als beste 1 april grap binnen TW, wat wil je meer :)
Deze wereld ga je niet op delete?
 
Reactiescore
2.477
De basisscholen moeten in ieder geval meer aandacht besteden aan het gedeelte begrijpend lezen.
Of in ieder geval beter opletten tijdens de lessen begrijpend lezen :).

Bashen op EWS ?!?!?!?
Jullie gaan de geschiedenis in als beste 1 april grap binnen TW, wat wil je meer :)
Dus jij vindt dit netjes gespeeld? Schattig
 
Bovenaan