Een c(orusc)roiss-antje voor bij het ontbijt

Reactiescore
2.064
Lekker makkelijk met zijn alle op corus gaan, de meeste (niet alle) die hier “stoer” reageren kunnen beter naar zich zelf kijken
 
Reactiescore
1.525
Ben hier niet actief en recentelijk bij betrokken, maar het verloop valt me echt zwaar tegen. Ik ben degene geweest die een goed woordje heeft gedaan voor Coruscant binnen mijn stam destijds om de rest over te halen samen te werken met Corus. Reden voor die samenwerking was dat we een gezamelijk doel hadden, die werd wel duidelijk toen het account Speeder de stam Fear joinde ten tijde van de aanvallen van Shock en ook dat we daardoor stukken meer safe hadden.

Goed. De huidige situatie is beschreven in de OP. En ik snap Coruscant ook, er is misschien wat gebrek aan ruimte en ja ook dat je rim wil snap ik. En ja, je kan een samenwerking beëindigen: maar doe het dan zoals het is afgesproken, en schendt die afspraken niet. En ga ook niet opzoek naar een gat/onduidelijkheid in die afspraken.

Lees wat posts over dat het makkelijk is om mee te stappen op de blame-corus-hypetrain. Dat is jammer, want dat haalt de aandacht van hetgeen alles om draait: Coruscant die de afkoelperiode compleet negeert en per direct tot aanvallen overgaat op een partner die de gehele periode van NAP prima heeft samengewerkt.
 
Reactiescore
34
Ik eis 20 dorpen op van Corus omdat hij de afspraken heeft genegeerd hahaha.
Hij eist er 8 van Harvest Time op maar het zou eerder andersom moeten zijn.

Ik denk dat dat Corus zo sportief zal zijn denken jullie niet?
 
Reactiescore
1.237

DeletedUser69389

Guest
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar is dit het einde van Coruscant?
Onnodige vraag. Natuurlijk wordt die zo opgegeten bij de zondagsbrunch na zulke ellende. Alleen het is gewoon geen lekkere croissant.
 
Reactiescore
119
Onnodige vraag. Natuurlijk wordt die zo opgegeten bij de zondagsbrunch na zulke ellende. Alleen het is gewoon geen lekkere croissant.

Het is zo wack, dat na jaren haatzaaien tegen corus (Vaak over het randje, want zo is martijn). Jij nu afkomt met z'n hele slappe post omdat het de enige is in w78 die je een plekje gunnen in hun stam. Bewijst weer het totale ontbreken van karakter, gemiste kans. Misschien lijken Martijn en Corus dan toch meer op elkaar dan ze denken.
 
Reactiescore
1.380
Het is zo wack, dat na jaren haatzaaien tegen corus (Vaak over het randje, want zo is martijn). Jij nu afkomt met z'n hele slappe post omdat het de enige is in w78 die je een plekje gunnen in hun stam. Bewijst weer het totale ontbreken van karakter, gemiste kans. Misschien lijken Martijn en Corus dan toch meer op elkaar dan ze denken.

Misschien is het wel een persoon met een gespleten persoonlijkheid. ;)
 
Reactiescore
37
Het is zo wack, dat na jaren haatzaaien tegen corus (Vaak over het randje, want zo is martijn). Jij nu afkomt met z'n hele slappe post omdat het de enige is in w78 die je een plekje gunnen in hun stam. Bewijst weer het totale ontbreken van karakter, gemiste kans. Misschien lijken Martijn en Corus dan toch meer op elkaar dan ze denken.
Of misschien is dit al jaren de zelfde persoon ?
Of zijn het broers ?
Dat zou wel eens wat verklaren !
Je kan er ook niet aan doen als je zo geboren bent natuurlijk. Dan moeten we allemaal wat liever zijn voor hun ze doen dat niet express.
 
Reactiescore
1.380
Of misschien is dit al jaren de zelfde persoon ?
Of zijn het broers ?
Dat zou wel eens wat verklaren !
Je kan er ook niet aan doen als je zo geboren bent natuurlijk. Dan moeten we allemaal wat liever zijn voor hun ze doen dat niet express.

Hoe je geboren ben kan je inderdaad niks aan doen maar wel hoe je erna doet. Daar kan je wel degelijk wat aan doen.
 
Reactiescore
201
Wat een verrassing van de Coruskrant :)
een x actief met die man in een stam gespeeld. was daar notabene leiding!
Maar het gebrek aan spelinzicht en tact in combinatie met ruzie stoken, onwaarheden vertellen en kleine spelers manipuleren heeft er wel voor gezorgd dat ik never nooit nog met die man in een stam zal spelen.
 
Reactiescore
634
Zo te zien beschadigd Covid ook de hersens.
Zou anders niet weten hoe sommige zoveel onzin kunnen uitkramen.

@bappos

Maak er anders een tel topic van, als het ontopic posten niet meer nodig is ?

Maar het gebrek aan spelinzicht en tact in combinatie met ruzie stoken, onwaarheden vertellen en kleine spelers manipuleren heeft er wel voor gezorgd dat ik never nooit nog met die man in een stam zal spelen.

Jou mattie, ene Fredje, waar jullie om en om elkaar eentje gingen af trekken. Bashde jou nog in een andere topic onderuit :)
AF w74 was Nah Lion in ieder geval trend topic :).
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Zo te zien beschadigd Covid ook de hersens.
Zou anders niet weten hoe sommige zoveel onzin kunnen uitkramen.

@bappos

Maak er anders een tel topic van, als het ontopic posten niet meer nodig is ?



Jou mattie, ene Fredje, waar jullie om en om elkaar eentje gingen af trekken. Bashde jou nog in een andere topic onderuit :)
AF w74 was Nah Lion in ieder geval trend topic :).
Jij zult wel meerdere malen covid gehad hebben dan? Kijk eens naar je eigen posts.
 
Reactiescore
1.478
Coruscant maakt elke wereld waar hij speelt wel een paar nieuwe vijanden. Je kunt het gemakkelijk scoren noemen, maar het is toch echt zijn eigen schuld.
 
Bovenaan