Dunno vs *H*R*

DeletedUser

Guest
Dunno heeft deze al lang gewonnen joh, oostelijke deel van HR is nu voor zichzelf begonnen.

Nou dat is niet helemaal waar. Die waren vroeger al op zichzelf, en kwamen toen opeens (Vlak voor de oorlog begon) bij *H*R*. Nu zijn ze er weer terug uit.
 

DeletedUser

Guest
Zal bekijken wat er verder met de stam gebeurd! Verder is het een grote raadsel!
 

DeletedUser67858

Guest
Oorlog is een beetje dood denk ik. Van *H*R* komen geen aanvallen meer binnen en van ons kant zijn we rustig de buiten aan het binnenhalen. Deze oorlog was een leuke kleine warming up voor de volgende oorlogen:).
 

DeletedUser

Guest
Eens! Wij staan momenteel machteloos richting jullie!

Nogmaals gefeliciteerd, en op voor jullie naar de volgende oorlog ;)
 

DeletedUser68300

Guest
Jammer ik had meer spanning verwacht van een oorlog met *H*R*
 

DeletedUser

Guest
Wie niet! Beetje overrated HR.


hoezo? dit omdat hun een goede georganiseerde verassingsaanval hadden? En bij ons ineens de plannen werden gesmeed, enkele BG gevonden hiervoor, en toen viel de stam ineens uit elkaar.. Waardoor de plannen in duigen vallen en met een stam van 300k punten kan je weinig aanstichten tegen een stam die 10x zo groot is!
 

DeletedUser

Guest
hoezo? dit omdat hun een goede georganiseerde verassingsaanval hadden? En bij ons ineens de plannen werden gesmeed, enkele BG gevonden hiervoor, en toen viel de stam ineens uit elkaar.. Waardoor de plannen in duigen vallen en met een stam van 300k punten kan je weinig aanstichten tegen een stam die 10x zo groot is!

Je kan het ze nog wel moeilijk maken als je het slim aanpakt. Probeer meer te snipen, schuiven, dorpen terug pakken, etc. En je zal misschien uiteindelijk verliezen maar wel op een manier waarbij je tegenstander meer schade heeft opgelopen.

Ik krijg de indruk dat HR het nu gewoon opgeeft en dit al redelijk snel deed.
 

DeletedUser

Guest
Dunno heeft in totaal maar 4 dorpen verloren. Hier had HR echt wel iets aan kunnen doen om dat meerdere te laten zijn.
 

DeletedUser67858

Guest
en degene die we verloren hadden we meestal binnen een uur terug:p
In mijn geval wel iig:p
 

DeletedUser

Guest
Klopt! Maar de spelers die aangevallen werden vroegen of niet om OS en hadden hun def niet op orde! Rond deze tijd mag ik hopen als je rond de 70k punten hebt je meeste dorpen wel de muur voluit hebt gebouwd en enkele dorpen aardig vol heb staan met troepen, dit was niet het geval!

Dit wil natuurlijk niet zeggen dat de aanval van Dunno er minder op word!! Maar dit is dan slecht van deze spelers en de stam had dit moeten/ kunnen weten!

Ze dachteb het zelf ook wel even 'op te lossen' helaas!
 

DeletedUser

Guest
Verzonden 12.04.13 00:43:13
De oorlog tussen Het Regime (opgeheven) en Project Unknown is beëindigd.

DunnovsHetRegime_zps6d792e07.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het zal ook wel niet lang meer duren voor Dunno opgeheven wordt?
 
Bovenaan