Dunno vs *H*R*

DeletedUser

Guest
Opnieuw een topic omdat het vorige door een mod gesloten is. Graag deze keer on-topic blijven.

Kaartje:
nl31

Statistieken:

Zijde 1:
Stammen: Dunno
Zijde 2:
Stammen: *H*R*

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 41
Kant 2: 4
Verschil: 37

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 265,174
Kant 2: 28,532
Verschil: 236,642

chart
 

DeletedUser64057

Guest
ik denk dat dunno gaat winnen ik vind hr niet zo heel veel voorstellen alleen die putje he:D
 

DeletedUser

Guest
In vergelijking met het vorige kaartje is dit toch wel mooier :)
 

DeletedUser

Guest
Dit wordt een 2 frontenoorlog voor *H*R*, ziet er niet goed uit voor hun. Hun linkercluster wordt nu opgegeten.
 

DeletedUser

Guest
Het is eigenlijk wel jammer dat er niet van die dynamische kaarten zijn met zo'n balkje aan de onderkant waarin je de datum kan beinvloeden. Dan zou je goed kunnen zien hoe zo'n kaart zich ontwikkeld en hoe een oorlog verloopt, lijkt me wel geinig.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat het best kansloos is voor *H*R*.. Dunno heeft al super veel dorpen veroverd van *H*R*..
Maar toch succes, voor bijde partijen.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat het best kansloos is voor *H*R*.. Dunno heeft al super veel dorpen veroverd van *H*R*..
Maar toch succes, voor bijde partijen.

Dat heb je mooi geobserveerd, gebruik je daar een speciaal programma voor?
 

DeletedUser

Guest
Blur heeft tot nu toe nog geen enkel dorp verloren aan *H*R* terwijl hij al 13 dorpen heeft veroverd. Ben benieuwd of er nog een tegenaanval komt.
 

DeletedUser

Guest
Hebben jullie wat rapportjes, want het is eigenlijk een best saai topic en het vorige was ook saai.
Je ziet bijna geen rapportjes meer.
 

DeletedUser

Guest
Ik lig aan de verkeerde kant. Ik heb geen rapportjes zal eens kijken.
 

DeletedUser67858

Guest
Begint een beetje eentonig te worden. Lecture en Brooz zijn aan mijn zeide nu gestopt. Big trouble en nog iemand bij Blur en Slnc.

Gaat er nog wat komen vanuit *h*r*??
 
Bovenaan