DST

Reactiescore
677
rum flop, rest van de wereld top??? waar is de solidariteit dames en heren?
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.022
beargumentering slaat nergens op, je weer legt niks.
Hier stel je je ook wel zwak op trouwens. Je vraagt iemand om zijn standpunt of mening te beargumenteren en dan doe je het af als een non-argumentering (omdat het niet in jouw denkwijze past of eender welke andere reden). Wees blij dat je met iemand in discussie kunt gaan en probeer zowel te luisteren als jouw standpunt te verdedigen. Met dit soort reacties bereik je weinig :tongue:
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Hier stel je je ook wel zwak op trouwens. Je vraagt iemand om zijn standpunt of mening te beargumenteren en dan doe je het af als een non-argumentering (omdat het niet in jouw denkwijze past of eender welke andere reden). Wees blij dat je met iemand in discussie kunt gaan en probeer zowel te luisteren als jouw standpunt te verdedigen. Met dit soort reacties bereik je weinig :tongue:

Waar maak jij je nou weer druk om half 2 snachts in een 3e rangs werelderfora?
 
Reactiescore
9
Nijntje lijkt het feit te ontwijken dat DST een nap had met Wolves? Zou dan wel graag eens rapportjes zien van hoeveel troepen jullie denken gesloopt te hebben? Het feit dat hij niet meer kon snipen kwam dan ook omdat hij geen troepen meer had en dan mag je 2 keer raden wie daar verantwoordelijk voor was? ;)

Was geen nap meer op het moment van de aanval, dus je hebt maar halve info. Voordat je begint met iets te roepen trek eerst iets na......
 
Reactiescore
81
Hier stel je je ook wel zwak op trouwens. Je vraagt iemand om zijn standpunt of mening te beargumenteren en dan doe je het af als een non-argumentering (omdat het niet in jouw denkwijze past of eender welke andere reden). Wees blij dat je met iemand in discussie kunt gaan en probeer zowel te luisteren als jouw standpunt te verdedigen. Met dit soort reacties bereik je weinig :tongue:

Omdat het antwoord namelijk niet in overeenstemming is met de feiten, heb al meerdere malen gevraagd om zijn standpunt dan te duiden met correcte info die van toepassing is op de vraag in kwestie maar als er dan rond de pot blijft gedraaid worden dan laat ik het daar ook liever bij.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.022
Omdat het antwoord namelijk niet in overeenstemming is met de feiten, heb al meerdere malen gevraagd om zijn standpunt dan te duiden met correcte info die van toepassing is op de vraag in kwestie maar als er dan rond de pot blijft gedraaid worden dan laat ik het daar ook liever bij.
Je beweert dat er een NAP zou zijn tussen beide partijen. Dat er aangevallen werd tijdens die zogenaamde NAP is toch al voldoende bewijs om aan te nemen dat er effectief geen NAP was. Ik zie niet in wat hier moeilijk aan is?
 
Reactiescore
81
Sorry, maar ik dacht dat uit het feit dat we aanvallen wel kon worden gehaald dat er geen nap was... Maar misschien mis ik iets?

Hij zegt volgens mij niet meer te gaan snipen, wat iets anders is dan niet meer te kunnen snipen :redface: .

Om er dan nog een laatste keer op terug te komen. Ik had een pm ontvangen van een lid uit DST die zei dat de NAP verbroken was nu ik dat nog eens terug lees heb ik dit misschien verkeerd geïnterpreteerd en bedoelt de speler in kwestie 'opgezegd'. Daar kunnen jullie mij waarschijnlijk iets meer duiding over geven?

Dan over het volgende punt is het zo dat Vexus zo goed als leeg stond door onze acties van de afgelopen weken. Als je kijkt naar zijn ODD zie je dat jullie ongeveer voor 200K hebben gezorgd en dat de overige 800K dus vanuit onze kant komt. Onze massa op hem was dan ook gepland de dag na die van jullie dus om dan te stellen dat DEKLOK mee heeft geprofiteerd van jullie aanvallen vind ik persoonlijk incorrect.
 
Reactiescore
81
Je beweert dat er een NAP zou zijn tussen beide partijen. Dat er aangevallen werd tijdens die zogenaamde NAP is toch al voldoende bewijs om aan te nemen dat er effectief geen NAP was. Ik zie niet in wat hier moeilijk aan is?

Dus een schending van een NAP is onbestaande volgens jou? (Hiermee bedoel ik niet dat dit het geval is dat wolves of NAT liever een NAP geschonden heeft.)
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.022
Dus een schending van een NAP is onbestaande volgens jou? (Hiermee bedoel ik niet dat dit het geval is dat wolves of NAT liever een NAP geschonden heeft.)
Je moet me niet vragen om de inhoudelijke details, daar heb ik geen weet van. :tongue:
Mijn punt was eerder dat je beweerde dat er geen argumentatie in @nijntje 's post te vinden was, terwijl die er duidelijk wel was.
 
Reactiescore
77
Dus een schending van een NAP is onbestaande volgens jou? (Hiermee bedoel ik niet dat dit het geval is dat wolves of NAT liever een NAP geschonden heeft.)

Ik heb een NAP aangeboden tot maandag 10/05 om 12u, ik kan je daar zelfs een pm'tje van tonen als je dat graag wil ;)
 
Reactiescore
81
Dat jullie de overige leden van DST hebben opgeruimd / aan het opruimen zijn geef ik jullie volledig gelijk in. Maar om de credentials op te strijken voor het verslaan van Vexus vind ik dan gewoon jammer en wat uit de lucht gegrepen de statistieken spreken voor zich. Jullie hebben al genoeg bewezen dan hoef je ook niet overal de eer voor proberen op te strijken.
 
Reactiescore
9
Dat jullie de overige leden van DST hebben opgeruimd / aan het opruimen zijn geef ik jullie volledig gelijk in. Maar om de credentials op te strijken voor het verslaan van Vexus vind ik dan gewoon jammer en wat uit de lucht gegrepen de statistieken spreken voor zich. Jullie hebben al genoeg bewezen dan hoef je ook niet overal de eer voor proberen op te strijken.

Ze doen hun best, maar gaat nog niet zo rap :confused:
 
Bovenaan