Droomstam

DeletedUser52519

Guest
Niet allemaal, maar degene die hier nu posten DUIDELIJK wel. :D

Kan je moeilijk, aangezien ik op elk vlak al veeeeeel meer gepresteerd heb als jou.
Je moet iemand niet supergoed kennen, je kan ook gewoon naar de accounts kijken, dat spreekt al boekdelen. ;)

En zoals ik al zei, ik kom nog terug op wereld 19, ik vraag het wel eens na aan de Wazaa jongens.

Dat is best een understatement. :D En ja ik wil je wel helpen, voor een PA prijsje natuurlijk.. :rolleyes:
En waarom zou ik daarop ingaan? Ik ben nog maar net begonnen, en je denkt dat ik al ga vertrekken?? :D

Ik hoop dat je beter bent in TW dan je Nederlands taalgebruik, want dat is niet om aan te zien. Ik wens wel dat mijn hulpjes normaal ABN kunnen spreken en schrijven. Dit valt me wel tegen, ik denk er nog over na. Je PA beloning zal dan in ieder geval wel iets minder worden.
En ja ik verwacht nu dat je vertrekt inderdaad.

Maar jij bent dus pro?

Nee hij is ook noob, want iedereen die hier nu post zou een noob moeten zijn. Like duh!
 

DeletedUser

Guest
Ik hoop dat je beter bent in TW dan je Nederlands taalgebruik, want dat is niet om aan te zien. Ik wens wel dat mijn hulpjes normaal ABN kunnen spreken en schrijven. Dit valt me wel tegen, ik denk er nog over na. Je PA beloning zal dan in ieder geval wel ingehouden worden.
En ja ik verwacht nu dat je vertrekt inderdaad.



Nee hij is ook noob, want iedereen die hier nu post zou een noob moeten zijn. Like duh!

ABN bestaat niet meer, het is nu SN(Standaard Nederlands). Zou discriminerend ( ofzo) zijn voor dialecten zoals gronings.
 

DeletedUser3435

Guest
Weet je wat?
Of je stuurt me PM om co te worden of je gaat naar je W18 forum :p

Co worden?
Klikje in mn handtekening
Jij bent wel grappig hoor. Zullen ze in Astra* wel kunnen gebruiken op dit moment, co's.. :D
Ik hoop dat je beter bent in TW dan je Nederlands taalgebruik, want dat is niet om aan te zien. Ik wens wel dat mijn hulpjes normaal ABN kunnen spreken en schrijven. Dit valt me wel tegen, ik denk er nog over na. Je PA beloning zal dan in ieder geval wel iets minder worden.
En ja ik verwacht nu dat je vertrekt inderdaad.
Grappig dat je over taal begint. :D Want dat is het enigste waar je over kan beginnen ofniet soms?
IG is het niet veel soeps hé? Beter eens leren snipen en backtimen, zodat je wat dorpjes kan behouden.
 

DeletedUser52519

Guest
Grappig dat je over taal begint. :D Want dat is het enigste waar je over kan beginnen ofniet soms?
IG is het niet veel soeps hé? Beter eens leren snipen en backtimen, zodat je wat dorpjes kan behouden.

Oh no you got me!
Klopt de basis is immers communicatie. Anders kom je nergens hé! IG is het momenteel niet veel soeps, gelukkig blijkt het maar weer dat je een plaat voor je hoofd hebt, inzicht is ook een belangrijk punt.
 

DeletedUser3435

Guest
Oh no you got me!
Klopt de basis is immers communicatie. Anders kom je nergens hé! IG is het momenteel niet veel soeps, gelukkig blijkt het maar weer dat je een plaat voor je hoofd hebt, inzicht is ook een belangrijk punt.
Ja dan gaat er toch duidelijk ook veel mis bij jou communicatie hé. :D Ga jij iemand nu iets vertellen over inzicht?
ang Speler Verloren dorpen
1 The Infinity 121
2 Xanthrax 49
3 Onbekend 48
4 Ronalddje 38
De vier grootste losers van deze week. Wat heb jij een inzicht zeg. :D Chapeau.
 

DeletedUser

Guest
Jammer dat er weer mensen zijn die weer offtopic gaan.

Dit is een topic betreft Droomstammen. Of iemand kan snipen, of niet. Of iemand nu AN spreekt/typt, of niet. Dit is een topic waar dat soort "bullshit" niet thuis hoort.

Ga dus ergens anders op elkaar lopen rage-en.

Alvast mijn dank voor alle spammerts hierboven :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Als iedereen gewoon zijn posts aangeeft, aangezien al zijn posts niks met die topic te maken hebbeb, wordt hij gebanned en ben je van hem af.

Weg probleem.
 

DeletedUser36258

Guest
Als je gewoon niet op hem in gaat, dan is het probleem ook op gelost... J. vind dit alleen maar leuk, en zolang jullie er op in gaan zal die ook niet stoppen met posten haha:p
 

DeletedUser

Guest
Als je gewoon niet op hem in gaat, dan is het probleem ook op gelost... J. vind dit alleen maar leuk, en zolang jullie er op in gaan zal die ook niet stoppen met posten haha:p

Ik vind het ook leuk, misschien gaan ze dan inzien dat niet alleen Astra spelers arrogant zijn :D
 

DeletedUser

Guest
Had ik nog niet gezien.. ja wat dacht je dan? Tuurlijk.
Het niveau ligt hier ook erg laag, bevestigen wereld 16 spelers die ik ken zelf.

Ik zou zeggen probeer een acc in handen te krijgen en bewijs het.

Welke spelers bevestigen dat dan :)?
 
Bovenaan