Droomstam

DeletedUser36258

Guest
Hij denkt het aan de andere kant wel te halen aangezien die aan onze kant zo hard werd geowned.:rolleyes:


ga je mij nou uitmaken dat ik ben gefaalt? Ben idd misschien geownd, maar wat wil je als je 9 treintjes op je dak krijgt als je 11 dorpjes hebt ofzo? Daarnaast begon mijn Korps Mariniers opleiding weer en had ik veel minder tijd dan ik had op het begin van classic ;) Dus hou je praatjes maar voor je, je kent me niet eens ;) En als je dit niet tegen mij had dan mijn excuses:eek:
 

DeletedUser46302

Guest
ga je mij nou uitmaken dat ik ben gefaalt? Ben idd misschien geownd, maar wat wil je als je 9 treintjes op je dak krijgt als je 11 dorpjes hebt ofzo? Daarnaast begon mijn Korps Mariniers opleiding weer en had ik veel minder tijd dan ik had op het begin van classic ;) Dus hou je praatjes maar voor je, je kent me niet eens ;) En als je dit niet tegen mij had dan mijn excuses:eek:

ja, die actie was wel pro :)

ik beheer je dorpjes met liefde <3
 

DeletedUser

Guest
Droomstam :

- Krepox.

Kan hij lekker het stamforum over zijn eigen ego onderspammen zonder dat iemand er last van heeft.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
ga je mij nou uitmaken dat ik ben gefaalt? Ben idd misschien geownd, maar wat wil je als je 9 treintjes op je dak krijgt als je 11 dorpjes hebt ofzo? Daarnaast begon mijn Korps Mariniers opleiding weer en had ik veel minder tijd dan ik had op het begin van classic ;) Dus hou je praatjes maar voor je, je kent me niet eens ;) En als je dit niet tegen mij had dan mijn excuses:eek:

9treintjes allemaal zelfde seconde,zelfde uur? Lijkt me onwaarschijnlijk:rolleyes:
 

DeletedUser36258

Guest
9treintjes allemaal zelfde seconde,zelfde uur? Lijkt me onwaarschijnlijk:rolleyes:

Het was iniedergeval wel dicht opelkaar :) Had idd misschien meer kunnen doen, maar niet de motivatie er voor gehad. omdat er al een paar aanvallen waren geweest toen ik er niet was. Maar je verleden tijd lekker boeie, heb me wel genoeg bewezen voor de classic server :)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Het was iniedergeval wel dicht opelkaar :) Had idd misschien meer kunnen doen, maar niet de motivatie er voor gehad. omdat er al een paar aanvallen waren geweest toen ik er niet was. Maar je verleden tijd lekker boeie, heb me wel genoeg bewezen voor de classic server :)

Nou,sorry dan:p
 

DeletedUser46302

Guest
9treintjes allemaal zelfde seconde,zelfde uur? Lijkt me onwaarschijnlijk:rolleyes:

twijfel je aan me? :O

van die 9 waren er volgens mij 3 gesniped door beau ter ham...die mag dus ook in droomstam :D

*knap hoe ik er steeds een on-topic wending aan kan geven
 

DeletedUser

Guest
Ik probeer de topic weer nieuw leven in te blazen:

Mijn droomstam:

40+:
Rosswell
Sydsney1
Genadeloods
Darkruler09

Astra*:
0WNZ u P3K3R
Overhung
Palikir
Abdelya
JurjenNxs

High 5²:
Veduki
lil-john
Sandam
Lancelot-nl

Nilva:
Fr33 kil4h
Keunan

FUL:
Adios
Gig Graham II
Muchos Maracas

~GOH~:
Tribal-dex
Rugbyrob
 
Bovenaan