Droomspeler

DeletedUser

Guest
Op verschillende werelden is deze lijst te vinden, nu ook op ons fora!


1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positieve manier?
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?
 

DeletedUser10429

Guest
ultra-gay-seal.jpg

Nee, mopje :p Ik maak zodadelijk een lijstje ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Gearshift , Dont Get Gazzed
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positieve manier? Gearshift , INeedToDrink.
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Smashing Pumpkins.
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Dont Get Gazzed
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? GeleGroteM , PartyBoyww , De Beer van Zwolle (BACKSTABBERS...)
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? heel Discre :$
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? INeedToDrink.
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Discre / Quiem
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Neen
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? /
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler GearShift - Gods of the arena - Smashing Pumpkins. - INeedToDrink.
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Xanthippus
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) Gearshift
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) Verschillende
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat GeleGroteM , PartyBoyww , De Beer van Zwolle (BACKSTABBERS...)
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? GeleGroteM , PartyBoyww , De Beer van Zwolle (BACKSTABBERS > wij pakken jullie terug :D)
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Persoonlijkheid , ervaring & backstabbing of niet.
 

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Gearshift , Dont Get Gazzed
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positieve manier? Gearshift , INeedToDrink.
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Smashing Pumpkins.
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Dont Get Gazzed
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? GeleGroteM , PartyBoyww , De Beer van Zwolle (BACKSTABBERS...)
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? heel Discre :$
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? INeedToDrink.
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Discre / Quiem
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Neen
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? /
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler GearShift - Gods of the arena - Smashing Pumpkins. - INeedToDrink.
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Xanthippus
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) Gearshift
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) Verschillende
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat GeleGroteM , PartyBoyww , De Beer van Zwolle (BACKSTABBERS...)
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? GeleGroteM , PartyBoyww , De Beer van Zwolle (BACKSTABBERS > wij pakken jullie terug :D)
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Persoonlijkheid , ervaring & backstabbing of niet.

Punt 11 en 17 spreken elkaar wel wat tegen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Dan snap je duidelijk het doel van Propaganda fora niet. Als je niet wilt dat mensen mening op je posten geven kan je hier beter wegblijven.

Fokke , ga gewoon weg & blijf weg , niemand wilt je hier :D
 

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Iedereen die het spel op een eerlijke manier wilt spelen & de andere spelers met respect behandelen.
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positieve manier? /
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Met mijn stam :).
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Fyuryus. , conductedhero
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Aandachtsgeile spelers.
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Conductedhero, pak hier maar goede skills ;).
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Hier zullen er wel meerdere zijn, maar denk dat de spelers van WaZect toch nog een grote rol gaan spelen.
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Eigenlijk niet echt een idee, richting Xtreme dan?
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? /
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? /
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler? Conductedhero,
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Op deze wereld kan ik enkel Xanthippius zeggen. Keep up the good work!
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)? Echte 'mooie' offensieve acties zijn er nog niet gedaan.
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)? Qua tactiek is ook nog niet al te veel gebeurt, buiten backstabs als je dat tactiek kan noemen :D.
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat? Momenteel, niemand.
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Sky arragon (AF-naam), speel er al sinds mijn eerste wereld mee samen en voelen elkaar perfect aan.
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Spelers uit stammen uit andere werelden waarmee ik goed kan opschieten.
 

DeletedUser

Guest
Fokke , ga gewoon weg & blijf weg , niemand wilt je hier :D

Niemand heeft je gevraagd hier te posten of wel? Hoezo zou je dan posten op af? (Even jouw faal redenering gevolgd)
En als je alleen maar op zo'n manier kan reageren: "Blijf weg, ik heb je mening niet gevraagd" Waar ben je dan eerlijk mee bezig?
Het is hypocriet om te zeggen dat je gearshift in je team wilt, en daarna te zeggen dat je oordeelt qua backstabbing.

Daar gaat je geloofwaardigheid van je post.
 

DeletedUser

Guest
Niemand heeft je gevraagd hier te posten of wel? Hoezo zou je dan posten op af? (Even jouw faal redenering gevolgd)
En als je alleen maar op zo'n manier kan reageren: "Blijf weg, ik heb je mening niet gevraagd" Waar ben je dan eerlijk mee bezig?
Het is hypocriet om te zeggen dat je gearshift in je team wilt, en daarna te zeggen dat je oordeelt qua backstabbing.

Daar gaat je geloofwaardigheid van je post.

De backstabbers die op gear zaten zijn weg dacht ik ;)
 

DeletedUser

Guest
Niemand heeft je gevraagd hier te posten of wel? Hoezo zou je dan posten op af? (Even jouw faal redenering gevolgd)
En als je alleen maar op zo'n manier kan reageren: "Blijf weg, ik heb je mening niet gevraagd" Waar ben je dan eerlijk mee bezig?
Het is hypocriet om te zeggen dat je gearshift in je team wilt, en daarna te zeggen dat je oordeelt qua backstabbing.

Daar gaat je geloofwaardigheid van je post.

Het is dat jij zo'n wener bent , nog altijd praten over oude koeien.
Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?

Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler?

Ik beoordeel mijn co's inderdaad op die punten.
Wilt dat zeggen dat dat hetzelfde moet gelden voor een stam?
Neen , voor mij niet , als mij de mogelijkheid geboden werd om met Gearshift in een stam te gaan zou ik die kans grijpen.
En ik heb het verhaal van Gear's kant gelezen , en ik kan zijn actie begrijpen.
Niet alle backstabs zijn van hetzelfde kaliber.
 

DeletedUser

Guest
Het is dat jij zo'n wener bent , nog altijd praten over oude koeien.




Ik beoordeel mijn co's inderdaad op die punten.
Wilt dat zeggen dat dat hetzelfde moet gelden voor een stam?
Neen , voor mij niet , als mij de mogelijkheid geboden werd om met Gearshift in een stam te gaan zou ik die kans grijpen.
En ik heb het verhaal van Gear's kant gelezen , en ik kan zijn actie begrijpen.
Niet alle backstabs zijn van hetzelfde kaliber.

Lol, als je zijn verhaal begrijpt, ben je gewoon zelf een noobje.

Bye bye geloofwaardigheid.
 

DeletedUser

Guest
Je post zijn echt belachelijk, "huilen in een hoekje".
Kan je echt niet beter?

Dat gaat jou niveau te boven dan
Als jij nog steeds een trauma hebt van een maand tot 2 maand geleden , houd ik me maar rustig.
 

DeletedUser

Guest
Dat gaat jou niveau te boven dan
Als jij nog steeds een trauma hebt van een maand tot 2 maand geleden , houd ik me maar rustig.

Wat heeft een trauma met dit te maken? Juist ja helemaal niets. 1x een backstabber, blijf je die titel je hele wereld meedragen.
 

DeletedUser10429

Guest
Kan een forummod dit topic niet weer eens op orde stellen? Staan nog maar 2 lijstjes, maar mensen zijn er weeral in geslaagd om hier een nutteloze discussie neer te zetten...
 

DeletedUser34763

Guest
Lol, als je zijn verhaal begrijpt, ben je gewoon zelf een noobje.

Bye bye geloofwaardigheid.

Je hebt noob en je hebt Froob.

Jou dan eerder richting ' Froob ' als je echt personen noob wilt noemen ;)
 
Bovenaan