Droomspeler

DeletedUser

Guest
Hier wil ik graag even op terugkomen.

Spelers hier afkraken mag van mij (op basis van TW welteverstaan), maar sommige post van gisteravond gingen dan ook te ver (de post die in mijn ogen te ver gaan verwijder ik dan ook, zie je er nog een staan waar je van vindt dat die ook onrespectvol is, meld dit dan even!). Blijf gewoon respect houden naar je medeposters, ook als iemand geen respect tegenover jou heeft. Melden en dan doen wij er wat aan!, anders krijgen we van die discussies die sommige mensen daadwerkelijk raken.

Dus jij laat dit ongeschraft? Spammers zie ik een bans krijgen, mensen die topics aanmaken die ik een ban krijgen. Maar mensen die zo'n dingen zeggen dat sommige mensen echt kan kwetsen krijgen geen ban?

Echt waanzin man, echt waar. Waar ben je serieus mee bezig? Als dat je waarden zijn die je maar hecht aan je mod functie stop je er beter gelijk mee. Dat je hier nog praat over onrespect gedrag? Het gaat veel verder dan dat? Snap jij eigenlijk wel wat hij gezegd heeft?

Alle post die uitgelokt zijn door mijn post mogen verwijderd worden.
en ik hoop dat de posters van w27 mij nog een kans geven
zal me zeker meer volwassen gedragen

Nu weten we tenminste wat we van jouw kunnen verwachten. Die eerste indruk heb je volledig verprutst, zo'n dingen zeg je gewoon niet. Ik vraag het nu 1x: Beter blijf je hier weg. De volgende keer verlaag ik mij gwn even tot jouw niveau. Compris?

Geen probleem, nu kunnen we beter inschatten hoe dom en zielig jij bent.

Dit is zo waar.

Zand erover, iedereen kan eens een zwak moment in zijn posts hebben.

Jouw schatte ik jammer genoeg hoger in. Zo'n dingen zeg je niet, en heeft niets te maken met een zwak moment van posten, ik heb ook hevige discussies gehad met mensen die ik niet kon uitstaan op tw vlak. Maar gouden regel, heb nooit haat of oordeel nooit over iemand zijn RL als je er niets over afweet.

Zoals ik zei, mij boeit het niet. Maar ik ken er veel die daar gwn door zouden gekwetst zijn, je weet nooit wat iemand in zijn of haar jeugd heeft meegemaakt, maar ik heb wel al met mensen gesproken die misbruikt werden op tw. Ooit nagedacht hoe die zich daar bij voelen? Terug even geconfronteerd met wat er vroeger is gebeurd? Het klinkt waanzin, maar ik speel dit spelletje nu al lang genoeg, ik heb al veel mensen over gesproken en ja, ik heb al veel mensen over dat onderwerp moeten praten omdat diemand hen daar perse mee moest confronteren op af.

Zo'n spelers ben je beter rijk dan kwijt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Lol viel mensne zien ook veel liever jouw gebanned worden dus jij bent de laatste die commentaar mag hebben op een mod
 

DeletedUser

Guest
Lol viel mensne zien ook veel liever jouw gebanned worden dus jij bent de laatste die commentaar mag hebben op een mod

Wat heeft dit er uberhaupt mee te maken?
Er post iemand RL commentaar tegen mij en ik mag er geen commentaar op geven.
En doe iets aan je ego, het is niet omdat jij iets wilt dat heel het AF dat wilt ;)
 

DeletedUser

Guest
Wat heeft dit er uberhaupt mee te maken?
Er post iemand RL commentaar tegen mij en ik mag er geen commentaar op geven.
En doe iets aan je ego, het is niet omdat jij iets wilt dat heel het AF dat wilt ;)

Hij zegt ook niet heel het AF
 
Bovenaan