Droomspeler

DeletedUser

Guest
dragon je hebt nog 2 aanbiedingen dus neem daar maar een aanbod van aan en hou alsjeblieft op met je gezijk
want begin het wel beetje zat te worden.

Ik neem aan dat je het niet over W24 hebt?
Aangezien Dragon & moi elders in Tanken zullen gaan spelen.
 

DeletedUser62882

Guest
Ik neem aan dat je het niet over W24 hebt?
Aangezien Dragon & moi elders in Tanken zullen gaan spelen.


ow het maakt me niet uit waar jullie gaan spelen op W24 heeft tanken ook nog is een keer wat talent.
wordt gewoon beetje zat van het gezijk tussen ash en dragon wat gewoon niemand intereseert dus beter gaan ze
verder talekne op skype ofso
 

DeletedUser

Guest
Wij kregen 3aanbiedingen, 2van tanken en 1van hgk, denk je echt dat wij nergens heen kunnen? Naïeve knul.

Freek5023&DragonShield3. Ik vind je een noob omdat je zo arrogant bent. Ik vind bijvb hokuz ook een noob omdat die zo arrogant is, al weet ik wel dat die skills heeft. Ik hoor positieve dingen over je skills, maar niet over je karakter. Simply as that.

En jup, dat klopt, maar liever een account onder vv en dorpjes verliezen, dan een account op delete en een heel top20 account te verliezen.;)

Freek5023 heeft vandaag zijn beste rang aller tijden bereikt, namelijk rank 134. En dat is bereikt zonder jou, ik vraag me dus af hoe laag jij wel niet stond. XD
En Dragonshield3 heeft op Wereld 5 op zijn hoogtepunt maar liefst 188e gestaan!!! Je kan niet eens een eigen account naar de top 100 brengen, kom op man. En over skills valt weinig te zeggen, elke speler kan tegenwoordig met de informatie die er beschikbaar is een treintje op 150 ms sturen, of een treintje snipen. Leuk dat mensen daar wat positiefs over zeggen, maar het is niet echt bijzonder. Als het iets is waarin ik mij onderscheid, dan is het mijn vermogen om vanuit de underdog razendsnel naar de top door te kunnen stoten, dat vind ik ook het leukste. Als je eenmaal top 20 staat is er 9 van de 10 keer geen zak aan, moraalproblemen, edeloverschot en het serieus genomen worden op de fora en door je buurt weet het spelplezier als je even voor de lol mee komt spelen dan te verpesten. Maar naast het vermogen snel naar de top te stoten ben ik ook een erg veelzijdige speler, ik kan uit de voeten met elke dorpsuitbouw, troepenuitbouw, elke manier van farmen, elke soort stam, elke soort tegenstander en elk cluster. Dat soort zaken veranderen mijn prestaties niet echt, ik kan me snel aanpassen. Dat zijn beide geen skills.

En ik zie niet echt het verband tussen arrogant zijn en n00b zijn. Leg me dat eens uit.

ow het maakt me niet uit waar jullie gaan spelen op W24 heeft tanken ook nog is een keer wat talent.
wordt gewoon beetje zat van het gezijk tussen ash en dragon wat gewoon niemand intereseert dus beter gaan ze
verder talekne op skype ofso
De fora zijn bedoeld voor discussie's, die jij "gezijk" noemt. Als je leuk een gezellig praatje wilt houden over niks, moet je naar het vrije forum gaan. En je hebt hier nog een praathoek waarin dat ook mag. Voor de rest zijn wij degenen die het concept van dit forum blijkbaar wel begrijpen, niet jij.
 

DeletedUser62882

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Dragonspin
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? -
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Heiko
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? heiko piraatje en complexity, bewezen tijdens de (massa) van spelers van tanken en stx.
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? -
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Nu ik de stats van la reine heb gezien van z'n w1 account. Toch wel een beetje bang voor leveloosheid voor de jonge :p
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Juanitoe, De Kleine Piraat
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? moeilijke keus. Ik denk dat ik dan op delete zet want dat is hip tegenwoordig.
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Takeit2thabank
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? -
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler. Zou ash wel eens een keer in de stam willen hebben. Hoor veel dingen over hem negatief zowel positief. Wil zelf duidenlijkheid krijgen.
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? .ourway
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) Doctor Spencer op het eerste gezicht leek dat hij muis1976 aan het interne was maar dat bleek niet zo te zijn.
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) Geen idee wie op thegumps de aanval heeft bedacht maar het is goed verlopen.
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat Onenigheden? -
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? -
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Betrouwbaar.

wij doen niet aan internen:D

De fora zijn bedoeld voor discussie's, die jij "gezijk" noemt. Als je leuk een gezellig praatje wilt houden over niks, moet je naar het vrije forum gaan. En je hebt hier nog een praathoek waarin dat ook mag. Voor de rest zijn wij degenen die het concept van dit forum blijkbaar wel begrijpen, niet jij.

tja beetje jammer dat jullie nu al 3 pagina's ong over het zelfde praten en jullie blijven allebij standvast bij jullie standpunt dus er zal zeer warschijnlijk niet wat veranderen in jullie post's dus kun je beter direct je mond houden.

verder ben je helemaal niet ontopic want waar jullie over praten kun je beter door praten in het topic: topspelers / flopspelers
dit topic is meer voor lijstjes en daar om over door te praten verder zie ik hier nergens in een lijstje : i used to love H.E.R staan.
dat de oude speler goed is of slecht of over het nieuwe team die je der inmiddels al weer hebt afgekickt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Freek5023 heeft vandaag zijn beste rang aller tijden bereikt, namelijk rank 134. En dat is bereikt zonder jou, ik vraag me dus af hoe laag jij wel niet stond. XD
En Dragonshield3 heeft op Wereld 5 op zijn hoogtepunt maar liefst 188e gestaan!!! Je kan niet eens een eigen account naar de top 100 brengen, kom op man. En over skills valt weinig te zeggen, elke speler kan tegenwoordig met de informatie die er beschikbaar is een treintje op 150 ms sturen, of een treintje snipen. Leuk dat mensen daar wat positiefs over zeggen, maar het is niet echt bijzonder. Als het iets is waarin ik mij onderscheid, dan is het mijn vermogen om vanuit de underdog razendsnel naar de top door te kunnen stoten, dat vind ik ook het leukste. Als je eenmaal top 20 staat is er 9 van de 10 keer geen zak aan, moraalproblemen, edeloverschot en het serieus genomen worden op de fora en door je buurt weet het spelplezier als je even voor de lol mee komt spelen dan te verpesten. Maar naast het vermogen snel naar de top te stoten ben ik ook een erg veelzijdige speler, ik kan uit de voeten met elke dorpsuitbouw, troepenuitbouw, elke manier van farmen, elke soort stam, elke soort tegenstander en elk cluster. Dat soort zaken veranderen mijn prestaties niet echt, ik kan me snel aanpassen. Dat zijn beide geen skills.

En ik zie niet echt het verband tussen arrogant zijn en n00b zijn. Leg me dat eens uit.

Jup, ik ben daar gestopt op 8mil, neemt niet weg dat het ik hem heb opgebouwd, en als je van de start niet meedoet en pas een halfjaar/jaar later start, dan heb je dat wel eens hé. Je moet ook wel een beetje nadenken als je wat zegt. Ja, ik heb geen skills, je hebt gelijk joh. En overigens kan iedereen dat wel, ik speel overal wel met een andere troepenopbouw en dorpsuitbouw, cluster etc. Tegenstander kan me niet schelen, want zoveel verlies ik niet.
 

DeletedUser

Guest
Samenvatting voor degene die niet alles willen lezen:

Ash: Ik vind mijzelf de allerbeste speler en iedereen moet dat iedere dag horen!
Dragon: Niet, noob.
Ash: Ik ben de beste sPeler van TW, jullie zijn allemaal noob.
Dragon: Niet, noob.
Down: Ik ben het vriendje van Ash, ik wil ook 'interessant' doen.
Dragon: Noob.

Alsjeblieft :D
 

DeletedUser

Guest
Samenvatting voor degene die niet alles willen lezen:

Ash: Ik vind mijzelf de allerbeste speler en iedereen moet dat iedere dag horen!
Dragon: Niet, noob.
Ash: Ik ben de beste sPeler van TW, jullie zijn allemaal noob.
Dragon: Niet, noob.
Down: Ik ben het vriendje van Ash, ik wil ook 'interessant' doen.
Dragon: Noob.

Alsjeblieft :D

En nu nog de link naar "Droomspeler" :D
 

DeletedUser

Guest
Een droomspeler moet iemand met de skills en karakter zijn.
Dus met het karakter van Dragonshield en de skills waarvan Ash droomt, combineer je een droomspeler :D
 

DeletedUser61408

Guest
Samenvatting voor degene die niet alles willen lezen:

Ash: Ik vind mijzelf de allerbeste speler en iedereen moet dat iedere dag horen!
Dragon: Niet, noob.
Ash: Ik ben de beste sPeler van TW, jullie zijn allemaal noob.
Dragon: Niet, noob.
Down: Ik ben het vriendje van Ash, ik wil ook 'interessant' doen.
Dragon: Noob.

Alsjeblieft :D

Thx, ik had geen zin om die uberlange teksten te lezen :D
 

DeletedUser

Guest
Freek5023 heeft vandaag zijn beste rang aller tijden bereikt, namelijk rank 134. En dat is bereikt zonder jou, ik vraag me dus af hoe laag jij wel niet stond. XD
En Dragonshield3 heeft op Wereld 5 op zijn hoogtepunt maar liefst 188e gestaan!!! Je kan niet eens een eigen account naar de top 100 brengen, kom op man. En over skills valt weinig te zeggen, elke speler kan tegenwoordig met de informatie die er beschikbaar is een treintje op 150 ms sturen, of een treintje snipen. Leuk dat mensen daar wat positiefs over zeggen, maar het is niet echt bijzonder. Als het iets is waarin ik mij onderscheid, dan is het mijn vermogen om vanuit de underdog razendsnel naar de top door te kunnen stoten, dat vind ik ook het leukste. Als je eenmaal top 20 staat is er 9 van de 10 keer geen zak aan, moraalproblemen, edeloverschot en het serieus genomen worden op de fora en door je buurt weet het spelplezier als je even voor de lol mee komt spelen dan te verpesten. Maar naast het vermogen snel naar de top te stoten ben ik ook een erg veelzijdige speler, ik kan uit de voeten met elke dorpsuitbouw, troepenuitbouw, elke manier van farmen, elke soort stam, elke soort tegenstander en elk cluster. Dat soort zaken veranderen mijn prestaties niet echt, ik kan me snel aanpassen. Dat zijn beide geen skills.

En ik zie niet echt het verband tussen arrogant zijn en n00b zijn. Leg me dat eens uit.


De fora zijn bedoeld voor discussie's, die jij "gezijk" noemt. Als je leuk een gezellig praatje wilt houden over niks, moet je naar het vrije forum gaan. En je hebt hier nog een praathoek waarin dat ook mag. Voor de rest zijn wij degenen die het concept van dit forum blijkbaar wel begrijpen, niet jij.

Het accountje is opgebouwd in C30... In een noobstam dat vocht tegen Foxhnd en later TNE :). Wat verwacht je dan top 10 ofzo?
 

DeletedUser

Guest
Het accountje is opgebouwd in C30... In een noobstam dat vocht tegen Foxhnd en later TNE :). Wat verwacht je dan top 10 ofzo?

Vanwege Dragonshields's grote woorden over mij had ik minstens een top 5 account verwacht, zelf opgebouwd.
 

DeletedUser57186

Guest
Samenvatting voor degene die niet alles willen lezen:

Ash: Ik vind mijzelf de allerbeste speler en iedereen moet dat iedere dag horen!
Dragon: Niet, noob.
Ash: Ik ben de beste sPeler van TW, jullie zijn allemaal noob.
Dragon: Niet, noob.
Down: Ik ben het vriendje van Ash, ik wil ook 'interessant' doen.
Dragon: Noob.

Alsjeblieft :D

Hhahaha :p:D:)
 

DeletedUser

Guest
Vanwege Dragonshields's grote woorden over mij had ik minstens een top 5 account verwacht, zelf opgebouwd.

In C30 is dat bijna onmogelijk... :) Top 5 accountjes zijn minder leuk, niets is leuker dan een lekker rim account waarmee je tegen veel grotere tegenstanders kan strijden.
 

DeletedUser62448

Guest
Wybren kent jullie nog wel "ashketchum & dragonshield3"
Ik zei, dat jullie wel goed waren maar een te groot EGO hadden:p
Hij gaf me daar helemaal gelijk in, dus slink jullie EGO nu maar in^^
Want hij had jullie ook afgericht maar daar merk ik weinig van:p
 

DeletedUser61408

Guest
Jij bent noob.
Normaal zeg ik het niet zo maar dit wou ik toch even melden. Aangezien je zelf de subtiele hints van BSRK niet begrijpt.

Ben je er nu wel zeker van dat hij het zal snappen? :p
Misschien negeert hij wel expres die hints ;)
 
Bovenaan