Droomspeler

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Dus als je "vrienden" ergens spelen moet jij er ook posten? Dan heb je btw wel een heeel erg ruime defenitie voor vrienden. :eek:

Als er 'vrienden' staat, dan ja. En ja, ik moet daar idd dan posten, aangezien ik hier in het begin met mijn eigen account startte in sweet.
 

DeletedUser

Guest
Of jij hebt de definitie vrienden gewoon nooit begrepen :D

En leg me dat eens uit dan? Ik weet niet of Dunbar's number je iets zegt, maar google het eventjes...
Ik zou 't komisch vinden als Dragonshield veel vrienden hier heeft hoor, betekent alleen dat die of de defenitie van vrienden te ruim neemt, of hallucineert, of geen sociaal leven heeft buiten het internet om. ;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
En leg me dat eens uit dan? Ik weet niet of Dunbar's number je iets zegt, maar google het eventjes...
Ik zou 't komisch vinden als Dragonshield veel vrienden hier heeft hoor, betekent alleen dat die of de defenitie van vrienden te ruim neemt, of hallucineert, of geen sociaal leven heeft buiten het internet om. ;)

Je snapt de '' niet hé? Ik zie aan je dat je veel onvoldoendes haalt op school omdat je dit spel speelt. En dan heb ik geen social life?:')
 

DeletedUser

Guest
Je snapt de '' niet hé? Ik zie aan je dat je veel onvoldoendes haalt op school omdat je dit spel speelt. En dan heb ik geen social life?:')
Ik zie het verband tussen onvoldoendes op school en geen sociaal leven hebben niet helemaal.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Ik zie het verband tussen onvoldoendes op school en geen sociaal leven hebben niet helemaal.

Je zegt dat ik geen social life heb, oke. Jij haalt onvoldoendes op school dus stop je met tw->Tw is oorzaak. Onvoldoende is gevolg, nooit geleerd op school?:eek:
 

DeletedUser

Guest
Je zegt dat ik geen social life heb, oke. Jij haalt onvoldoendes op school dus stop je met tw->Tw is oorzaak. Onvoldoende is gevolg, nooit geleerd op school?:eek:

Ik zei niet dat je geen sociaal leven hebt, ik zei dat als je hier veel vrienden had je of de definitie van vrienden te ruim neemt, of hallucineert of geen sociaal leven heeft. :rolleyes:
En ik moest eventjes leren om over te gaan, dus had geen tijd voor TW. Dat jij er dan een of andere logica op afgooit, die ik niet helemaal kan volgen, dat is iets anders.
 

DeletedUser

Guest
Ik troll mijzelf erdoorheen.
Ik begrijp niet hoe Dragon zo'n iemand nog serieus kan nemen :p
 
Bovenaan