DroomSpeler.

DeletedUser

Guest
Het is weer bar op het forum..grrrr
alle domme jongens van Dei laten weer zien waar ze staan zie ook dat de x noobs en verraders van TEVA gewilt zijn bij Dei..;)

lol, vooralleer je wilt slijmen bij je noobleiders zie eerst je de waarheid kent en niet de leugens van hun om hun eigen tekortkomingen en zwartmakerij te verbergen!!
 

DeletedUser44159

Guest
:D:D:D met respect Braam ik ben geen Noob of verrader dus ben niet geschikt voor DEI
en jij moet ook weten dat ik tegen Dei ben en hun partners.:confused:

ps ik ben al terug en ga nog lol maken tegen Dei natuurlijk..:D:D:D

Aan je manier van reageren hier op het AF is de naam noob zelfs te hoog gegrepen voor u.
Dan maar te zwijgen over je acties ingame.
Wat heb je nu ook al weer bereikt ingame?:rolleyes:

gunter,
 

DeletedUser38965

Guest
Aan je manier van reageren hier op het AF is de naam noob zelfs te hoog gegrepen voor u.
Dan maar te zwijgen over je acties ingame.
Wat heb je nu ook al weer bereikt ingame?:rolleyes:

gunter,


OK dat is een goede vraag:
wat ik bereikt heb is nogal veel op W14 heb dat NOT clubje vernederd op meerdere manieren totdat ze niet wisten waar ze heen moesten vluchten..:D:D (toen revo)

Te beginnen Oorlog met NOT daarna Eureka dan werd het conq ofzo.. helaas is de tijd dat nodig is voor dit spel niet gezond had men oude Vijand/vriend Toendra of Sake lang bevochten er werd geen wapen vermeden en alle respect naar hem toe.. Hij is en was men grootste tegenstander waar ik dagen en nachten tegen heb zitten ouwehoeren en vechten om C48..:)

ps Braam jij werd ook aardig ingemaakt op dat acctje..:)
 

DeletedUser

Guest
Jij bent geen Noob maar een verrader..:eek:

nouja, als je kan kiezen tussen mensen die elkaar steeds opnieuw beschuldigen van spionage of mensen waarmee het echt klikt is de keuze snel gemaakt

ik heb dan mss de rug gekeerd naar Teva maar het was de beste beslissing op tw die ik ooit gemaakt heb ;)
 

DeletedUser52941

Guest
OK dat is een goede vraag:
wat ik bereikt heb is nogal veel op W14 heb dat NOT clubje vernederd op meerdere manieren totdat ze niet wisten waar ze heen moesten vluchten..:D:D (toen revo)

Te beginnen Oorlog met NOT daarna Eureka dan werd het conq ofzo.. helaas is de tijd dat nodig is voor dit spel niet gezond had men oude Vijand/vriend Toendra of Sake lang bevochten er werd geen wapen vermeden en alle respect naar hem toe.. Hij is en was men grootste tegenstander waar ik dagen en nachten tegen heb zitten ouwehoeren en vechten om C48..:)

ps Braam jij werd ook aardig ingemaakt op dat acctje..:)

Gast ,
Jij bent de grootste flikker op heet w14 die ik al heb meegemaakt.
TEVA heeft al geen goede naam.
Maar er zitten zeker goede spelers Mike , biggles , Lady , bekro
maar jij
jij bent zo'n arrogante kwal.

Kom op zeg.
Wordt eens volwassen ;)
Wij moeten toch ook niet weer met Jahmon , nicolodius , lady toscana , ... afkomen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
nouja, als je kan kiezen tussen mensen die elkaar steeds opnieuw beschuldigen van spionage of mensen waarmee het echt klikt is de keuze snel gemaakt

ik heb dan mss de rug gekeerd naar Teva maar het was de beste beslissing op tw die ik ooit gemaakt heb ;)

same here maat ;)
 

DeletedUser

Guest
Jij bent geen Noob maar een verrader..:eek:

Hoe weinig ik Detlef ook mag, dat was geen antwoord op zijn vraag. Hij stelde wel een goede vraag. Zijn wij allemaal noobs, Christa, MrGrizzly, illertilo, drigun, prince wessy, Bornix? Toch staan al deze accounts gigántisch in de plus tegen TEVA:)
 

DeletedUser38965

Guest
Noobs zijn volgens mij mensen die geen leven hebben..:cool:

Ze kunnen jaren achtereen gemiddeld 6 uur per dag tw spelen, en dan zeggen dat ze goed zijn.:eek: Gezien hun investering hadden zij beter moeten doen. En zeker tegen mensen die dit spel behandelen zoals het behandeld moet worden.
 

DeletedUser

Guest
Je bent weer terug bofarcos?
Hoop in mijn buurt zo dat we dat een over kunnen doen:D
 

DeletedUser

Guest
OK dat is een goede vraag:
wat ik bereikt heb is nogal veel op W14 heb dat NOT clubje vernederd op meerdere manieren totdat ze niet wisten waar ze heen moesten vluchten..:D:D (toen revo)

Te beginnen Oorlog met NOT daarna Eureka dan werd het conq ofzo.. helaas is de tijd dat nodig is voor dit spel niet gezond had men oude Vijand/vriend Toendra of Sake lang bevochten er werd geen wapen vermeden en alle respect naar hem toe.. Hij is en was men grootste tegenstander waar ik dagen en nachten tegen heb zitten ouwehoeren en vechten om C48..:)

ps Braam jij werd ook aardig ingemaakt op dat acctje..:)

Alsjeblieft kerel, toen ik op dat acc zat met vv(waar ik vele dagen aan heb opgehangen) gingen er zelden tot NOOIT dorpen verloren... Jij hebt toendra definitief gepakt toen die debiel van een milan daar opzat, daar zou ik echt wel trots op zijn, je hebt 1 van de grootste prutsers ooit op w14 gepakt.

Jij hebt sake nooit gepakt en mij ook nooit, eigendunk stinkt, maar op gebied van skills overklast hij jou gewoon.

Best wel ironisch wat jij daar zegt, want ik kan me dagen herinneren dat sake tot 4 uur met jou in de strijd lag en als ik dan om 9u overneem ben je er nog steeds. De dorpen die jij kon pakken(van sake) was puur op activiteit en niet op skills. Je zal nog veel moeten oefenen wil je dat dat gebeurt...
 

DeletedUser

Guest
Noobs zijn volgens mij mensen die geen leven hebben..:cool:

Ze kunnen jaren achtereen gemiddeld 6 uur per dag tw spelen, en dan zeggen dat ze goed zijn.:eek: Gezien hun investering hadden zij beter moeten doen. En zeker tegen mensen die dit spel behandelen zoals het behandeld moet worden.

Vraag me af hoe jij kan oordelen over de investeringen van anderen, gezien jij in een andere stam zit?! Volgensmij trek jij de conclusie alsvolgt. ''spelers die beter dan ik zijn, zijn nolifers''. Wat klopt daar niet?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ontopic:

Dancing_banana.gif
 

DeletedUser

Guest
Biatcheeees ga zuipe tyfuslyers fock yaaaaaa heumeeeeeeeeeeeeus haaaaaaaaaaaaaiiiii sake is lam<3
 

DeletedUser

Guest
Noobs zijn volgens mij mensen die geen leven hebben..:cool:

Ze kunnen jaren achtereen gemiddeld 6 uur per dag tw spelen, en dan zeggen dat ze goed zijn.:eek: Gezien hun investering hadden zij beter moeten doen. En zeker tegen mensen die dit spel behandelen zoals het behandeld moet worden.

noob
iemand die niet goed is in een bepaald spel of iets anders
Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/noob

noob
1) Beginner
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/no

dan heb jij een verkeerd idee over het woordje noob.
 

DeletedUser21830

Guest
Kunnen weer terug naar het dreamteam? (ook al pass ik)
 
Bovenaan