DroomSpeler.

DeletedUser

Guest
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? christa89 timen is niet der beste skill

nou allo een vraagje waarom zou ik timen als jij toch niet sniped:D:confused:
 

DeletedUser

Guest
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? christa89 timen is niet der beste skill

nou allo een vraagje waarom zou ik timen als jij toch niet sniped:D:confused:

Shhh, er zitten meerdere spelers op Christa, je moet jezelf niet zo verraden :p
 

DeletedUser

Guest
Shhh, er zitten meerdere spelers op Christa, je moet jezelf niet zo verraden :p

klopt ik sniped niet woow erg hoor maar wat is het nut van snipen als

1. toch alles doodloopt
2. als de eerste edel doorkomt komt word ie niet gesniped:D
 

DeletedUser

Guest
klopt ik sniped niet woow erg hoor maar wat is het nut van snipen als

1. toch alles doodloopt
2. als de eerste edel doorkomt komt word ie niet gesniped:D

Dus als de eerste edel doorkomt ben jij het dorp gewoon kwijt? En het nut van snipen is dat het troepen spaart... het enige wat ik uit je antwoorden kan afleiden is dat je niet kan snipen. Schuldig tot het tegendeel bewezen wordt. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Dus als de eerste edel doorkomt ben jij het dorp gewoon kwijt? En het nut van snipen is dat het troepen spaart... het enige wat ik uit je antwoorden kan afleiden is dat je niet kan snipen. Schuldig tot het tegendeel bewezen wordt. :cool:

waarom zou ik in ****naam gaan timen terwijl der toch niks word gesniped:p
 

DeletedUser

Guest
waarom zou ik in ****naam gaan timen terwijl der toch niks word gesniped:p

Timen heeft altijd nut, misschien komt er plots een VV, je kan jezelf oefenen + het duurt echt niet langer dan "niet timen". Ennuh je had het trouwens over snipen, je zei net "wat is het nut van snipen" :eek:

En sinds wanneer is God eigenlijk een vloek dat je sterretjes moet gaan plaatsen? :p
 

DeletedUser

Guest
sorry dat was dan een foutje van mij dat ik snipen en timen omwisselde

mijn welgemeende exuses:p
 

DeletedUser52941

Guest
bij timen heb je zelfs sneller het dorp xD
Want je edels komen sneller na elkaar aan.
Tenzij je toestemming blijft haken en dat is echt fuckt up
 

DeletedUser

Guest
Timen heeft altijd nut, misschien komt er plots een VV, je kan jezelf oefenen + het duurt echt niet langer dan "niet timen". Ennuh je had het trouwens over snipen, je zei net "wat is het nut van snipen" :eek:

En sinds wanneer is God eigenlijk een vloek dat je sterretjes moet gaan plaatsen? :p

t kost wel degelijk meer tijd. ik moet anders enkel even paar keer op 2 drukken en klikken. en anders moet ik ofwel voor selecteren en snel rammen of met tabbladen knoeien voor het klaarzetten en t drukken. niet timen doe ik het in 1 sec dat is goed te snipen terwijl als je met de t-time of what ever doet moet het in de 150ms kunnen. dat kost gewoon extra tijd en gezien barb toch niet snipen is 1 sec genoegn :D
 

DeletedUser

Guest
t kost wel degelijk meer tijd. ik moet anders enkel even paar keer op 2 drukken en klikken. en anders moet ik ofwel voor selecteren en snel rammen of met tabbladen knoeien voor het klaarzetten en t drukken. niet timen doe ik het in 1 sec dat is goed te snipen terwijl als je met de t-time of what ever doet moet het in de 150ms kunnen. dat kost gewoon extra tijd en gezien barb toch niet snipen is 1 sec genoegn :D

Het gaat hier wel om een actieve tegenstander, dus dan vind ik het niet erg 5 seconden langer bezig te zijn :p
 

DeletedUser

Guest
Het is jou vrije mening dit te uiten.
Wel wil ik weten waarom Grizzly , ik en Detlef als ratten en overlopers gezien worden ?

Tja Sam, begin niet te zoeken achter logische redenatie bij hun want dat vind je toch niet:rolleyes:. Ik persoonlijk ben weggegaan na een zéér mooie backstab van hun, remember Allo???, doe nu niet onschuldig, de sfeer was ver te zoeken, alsook het vertrouwen in je eigen leiding zelfs (ik zat in de leiding toen omg) :eek:.
Moet ik nog maar eens herhalen ik toendertijd gestopt ben wegens redenen die enkel de ex S? leden kennen en geloof me, het waren terechte redenen!! Dus om mij dan een rat te noemen en zeggen ik toch maar overloop, is niets van aan, Grizzly zal nooit uit DEI gaan, pech voor jullie :eek:
 

DeletedUser

Guest
Timen is wel degelijk nuttig soms zoals Kris aangeeft. Ik time ook niet altijd al te best op TEVA (alloallo dus vooral), maar soms plak ik hem er voor de zekerheid toch even netjes een clear voor. Een treintje timen doe ik bijna altijd wel, kost geen moeite (gaat zelfs sneller dan los sturen?!)

Heb allo nog niet zien snipen (wel backtimen), maar Xzee en Biggles wel. Even timen op allo, en als je dan een andere moet sturen die wel nodig is, zul je zien dat die ook goed gaat.

Tijd is geen issue, een goeie speler heeft een mogelijkheid binnen een minuut van je trein af!
 

DeletedUser

Guest
Tja Sam, begin niet te zoeken achter logische redenatie bij hun want dat vind je toch niet:rolleyes:. Ik persoonlijk ben weggegaan na een zéér mooie backstab van hun, remember Allo???, doe nu niet onschuldig, de sfeer was ver te zoeken, alsook het vertrouwen in je eigen leiding zelfs (ik zat in de leiding toen omg) :eek:.
Moet ik nog maar eens herhalen ik toendertijd gestopt ben wegens redenen die enkel de ex S? leden kennen en geloof me, het waren terechte redenen!! Dus om mij dan een rat te noemen en zeggen ik toch maar overloop, is niets van aan, Grizzly zal nooit uit DEI gaan, pech voor jullie :eek:

t maakt me weinig uit hoe mensen gezien worden t is hoe wij ze kennen wat het oordeel maakt. grizzle ken ik als een goede speler en hij hoeft echt neit weg ik verwacht ook niet dat hij overloopt want immers naar wie he? naar teva ? lol laat me niet lachen. naar rofl? ja dan verandert er lekker veel. ze zitten goed en iedereen is er voor iedereen. zo hoort een stam te zijn. wat er in het verleden gebeurd is hecht jij waarde aan maar komop. jij bent echt niet de liefste geweest of wel?

ik zelf heb vroeger ook dingen gedaan die van mij nooit hadden gehoeven maar ik heb mij op w14 bekeerd tot het rechte pad. ik heb van 1 beslissing spijt doch heel veel plezier en dat zal het enige twijfel punt zijn voor mij. toch zal ik nooit iemand horen over het verleden en ik zal spelers die in het verleden fouten hebben gemaakt echt niet zomaar straffen. je moet heel ver gaan wil je dat ik je onthouden zal. grizzle heb ik nooit iets slechts van gehoord dus die blijft lekker waar die zit. in het berenhol :)
 
Bovenaan