Droeftoeter Solidje

Deleted User - 487710895

Guest
Samenvatting; F5 kan alleen maar rekruteren.
 

Deleted User - 487710895

Guest
Je typt Heurlijk verkeerd iedereen maar rekruteren om een poging te doen om te winnen, mb’s, king peter EN ZELFS ZANULAR nooit gedacht dat iemand hem nog wilde. 1 tip, maak m geen leider
Lijkt me eerder recruiten om te overleven dan om te winnen, dan doen jullie namelijk. Jullie zijn hier in deze post geexposed dat jullie leden uit heurlijk erbij wilden halen om te MBen of zelfs spyen. En ik geloof niet dat dit jullie laatste poging gaat zijn om bij de vijand te recruiteren als je al de andere gevallen bekijkt.
 

Deleted User - 487710895

Guest
Bashen op Corus op het AF en hem wel nog proberen te rekruteren is toch wel het laagste wat jullie hebben geprobeert. Maar aan de aanvallen van vanochtend te zien kan ik wel begrijpen dat dat de meest gehanteerde techniek binnen jullie stam moet zijn.
 
Reactiescore
71
Bashen op Corus op het AF en hem wel nog proberen te rekruteren is toch wel het laagste wat jullie hebben geprobeert. Maar aan de aanvallen van vanochtend te zien kan ik wel begrijpen dat dat de meest gehanteerde techniek binnen jullie stam moet zijn.

jij weet meer dan ik weet? corrus komt/ en zal nooit in de stam komen, hoef geen blaaskaak in me stam, proberen te rekruteren is dus niet van toepassing. aanvallen, ja ik zal ook split treinen snipen en geen off dodgen :p
 
Reactiescore
1.647
Bashen op Corus op het AF en hem wel nog proberen te rekruteren is toch wel het laagste wat jullie hebben geprobeert. Maar aan de aanvallen van vanochtend te zien kan ik wel begrijpen dat dat de meest gehanteerde techniek binnen jullie stam moet zijn.

Benieuwd naar bewijs van recruit of heeft Rudy niet?
 
Reactiescore
634
Account Coruscant is recent door 3 accounts vanuit F5en benaderd en gevraagd geworden of wij F5en willen joinen.
Reden waarom wij huidige F5en niet zullen joinen was aan die accounts ook meegedeeld en verder niet van belang om op AF te vermelden.

@Essential Skills kan hier nu wel de Clown uithangen, maar er speelt meer binnen F5en dan dat hij denkt te weten :)
In ieder geval is de eerste week bijna om die ik hun heb gegeven van in totaal 3 weken.
Dus nog even geduld :)
 
Reactiescore
241
Account Coruscant is recent door 3 accounts vanuit F5en benaderd en gevraagd geworden of wij F5en willen joinen.
Reden waarom wij huidige F5en niet zullen joinen was aan die accounts ook meegedeeld en verder niet van belang om op AF te vermelden.

@Essential Skills kan hier nu wel de Clown uithangen, maar er speelt meer binnen F5en dan dat hij denkt te weten :)
In ieder geval is de eerste week bijna om die ik hun heb gegeven van in totaal 3 weken.
Dus nog even geduld :)

Laat ik je even uit je droom helpen, jij was de stam nooit ingekomen en dat zal ook niet gaan gebeuren. Daarnaast gaf jij gister nog aan wel te willen joinen als we zouden stoppen met "aanvallen". Vanmorgen bleken het fakes te zijn en kom je weer stoer doen. Maar stel je zou solliciteren dan zou je geen enkele kans maken, er zijn maar heel weinig spelers die met iemand als jou willen spelen. Het is niet voor niet dat je keer op keer achter wordt gelaten, blijkbaar zijn wij niet de enigen die niet met je in de stam willen.

Ja je dreigde ook al weken Gli weg te spelen, je zei EB weg te gaan spelen en recent zou je Grutte ook nog even wegspelen. Je zult wel een hele goede speler zijn als dat soort dingen durft te zeggen.
Screenshot_68.png
 
Reactiescore
634
Wat een nutteloze bijdrage wederom.
Begin fase was er geen sollicitatie gedaan voor F5en en nu zal dat wederom niet gebeuren.
Hierbij word ik telkens benaderd en ben ik niet degene die F5en benaderd ;)

Daarnaast probeer je W74 iets wijs te maken, maar je bent blind als je de paar accounts die binnen F5en niet samen willen spelen wilt vergelijken met de aantal die samenspelen met Coruscant :).
Huidige spel stijl van die accounts zorgt er ook voor, dat ze in andere werelden nu keihard worden afgemaakt :)

Als ik jou een tip mag geven.
I.p.v op AF mij te proberen bashen met nutteloze opmerkingen, meer aandacht besteden aan je stam.

Ben inmiddels de tel kwijt hoeveel topics er zijn (met bewijs) hoe zielig F5en aan het spelen is.
Daarnaast verlaten de MB's die keihard worden genaaid door hun MH's een voor een de MB stam.
Zelfs morele aspecten van een MH beheren jullie niet.

Zal het even kort samenvatten hoe F5en speelt:
(voor voorbeelden, check de vele topics maar)

- Spionage
- Stabs
- R2W
 
Reactiescore
241
Heb verder niet zoveel zin om de discussie met je aan te gaan, inhoudelijk komt er niet veel zinnigs uit je.

Wil wel even terugkoppelen op die speler die toen door je uit de stam werd ontslagen. Later kwam hij terug op die beschuldiging en zei dat er niets aan de hand was. Als ik het mij goed herinner zei ik toen iets: "Ik ben behoorlijk zeker dat je aan het manipuleren bent geweest". Uiteraard beweerde je van niet en zei je dat er geen bewijs voor was. Wat heel grappig was aangezien ik het bewijs de hele tijd al had. Screenshot_69.png

Ik denk dat we het er met z'n alleen wel over eens is dat dit gezien kan worden als manipuleren, of nog erger een stamgenoot die je eerst naaide ook nog een chanteerde en bedreigde.
 
Reactiescore
71
Account Coruscant is recent door 3 accounts vanuit F5en benaderd en gevraagd geworden of wij F5en willen joinen.
Reden waarom wij huidige F5en niet zullen joinen was aan die accounts ook meegedeeld en verder niet van belang om op AF te vermelden.

@Essential Skills kan hier nu wel de Clown uithangen, maar er speelt meer binnen F5en dan dat hij denkt te weten :)
In ieder geval is de eerste week bijna om die ik hun heb gegeven van in totaal 3 weken.
Dus nog even geduld :)

Ik hoef je geen 3 weken te geven om het antwoord NEE te geven, dus hierbij! En dan jou eisen, lachwekkend man, volgens mij moest jij je lach inhouden toen je het zelf typte
 
Bovenaan