Droeftoeter Solidje

Reactiescore
242
Goedeavond!

Ik heb nog een zoet sappig verhaal voor dit mooie forum. Er was eens een speler genaamd Solidje die bang was voor aanvallen. Hij was zelfs zo bang dat deze knul als informant wilde functioneren om zo aanvallen door te spelen naar ons die vanuit zijn stam zouden komen. Bewijs:
4e859494a34f3ff0fb57764e0d952958.png


enkel 2 dagen later kregen we het volgende berichtje:
2b77ece5e460173f8c28550d3a986e52.png

en diezelfde nacht kregen we nog edels van solidje binnen.

Maar dat is niet het hele verhaal. Deze week heeft Solidje 2 van onze MB's aangeschreven met het verhaal dat we onbetrouwbaar zouden zijn terwijl er helemaal niets voorgevallen is. Hij probeert alle stammen en alles tegen ons op te zetten met leugens en onwaarheden omdat hij zelf niet door de defence heen kan komen:
51efeeec8911f7f6452ba900018564a6.png


Wij hebben 2 MB's waarbij hij het beide geprobeerd heeft. Deze speler kan je dus niet serieus namen en pas er mee op!

Dit was het einde van dit sprookje. Kramed en zijn MB's leefden nog lang en gelukkig
 
Reactiescore
0
De rest van Heurlijk kan er ook wat van! We hebben nog vele pareltjes tussen de pm's zitten...
 
Reactiescore
14
Leuk dat de wenertjes van F5 ook weer wakker zijn. Moet je nu zo een forum komen posten omdat wij jou groei heel fel tegenhouden? Tis natuurlijk moeilijk om echte dorpen te moeten overnemen en niet alleen degene dat leegstaan
 

Deleted User - 487966214

Guest
Jammer dat hij mij niet geloofde , want zijn vorige mb heeft het spek al aan zijn been ..
Dorpen clearen ... en dan in de steek gelaten worden

En op het feit dat ik spion zou zijn voor u , vond ik al heel grappig dat je dit geloofde in eerste instantie :D

kramedleugenaar.jpg

reclame.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487710895

Guest
Ja als iedereen van je stam 5 MBs heeft gaan ze in de weg liggen. En als er dan eentje niet luistert kan die gewoon opgeruimd worden want je hebt er toch nog 4. Of je leent er een van de 5 van je stammie.
 

Deleted User - 487966214

Guest
spion.jpg

En blijkbaar deed ik het beter :D

Ja als iedereen van je stam 5 MBs heeft gaan ze in de weg liggen. En als er dan eentje niet luistert kan die gewoon opgeruimd worden want je hebt er toch nog 4. Of je leent er een van de 5 van je stammie.

Klopt maar niet als die jongen aangevallen word en jij dan ineens doet alsof hij niet bestaat.. Dat is niet mb zijn.
Feest wilt me aan de schandpaal , nuja wat maakt mij dat uit dit algemeen forum.
Mensen die verstand hebben lezen daardoor , en aangezien hij dit op het forum post was hij er toch mee weg dat ik dat echt ging doen .

Funny wel dat ik eerst iedereen binnen de stam verteld had van mijn plan en dat dit konijntje erin trapte
 

Bijlagen

  • spion2.jpg
    spion2.jpg
    479,5 KB · Weergaven: 65
Reactiescore
34
Wat grappig wat er weer geschreven wordt terwijl dit allemaal al van te voren bekend was hahaha
Dus feest als je wat wilt vertellen doe het dan goed.

Ik ben zelf deze week ook als mb-er/samenwerking gevraagd en heb ook maar vriendelijk bedankt. Het verschil in stam is dat wij misschien niet de beste zijn maar wel diegene die enorm veel voor elkaar over hebben. Dus dat gekramed zijn wij nu wel zat en kom met dingen waar mensen echt op zitten te wachten.
Thiemo je bent alleen maar bezig te proberen hier onrust te creeeren maarja zoals je ziet delen wij veel dingen met elkaar.

Oja R. ik heb je naam van discord verwijderd zoals je ziet vanwege de privacy en die van mij ook uiteraard.
 

Bijlagen

  • tw.png
    tw.png
    407,5 KB · Weergaven: 57
  • Screenshot_20200629-202816.png
    Screenshot_20200629-202816.png
    306,6 KB · Weergaven: 58
  • Screenshot_20200629-203114~2.png
    Screenshot_20200629-203114~2.png
    285,6 KB · Weergaven: 50

Deleted User - 487710895

Guest
Klopt maar niet als die jongen aangevallen word en jij dan ineens doet alsof hij niet bestaat.. Dat is niet mb zijn.
Feest wilt me aan de schandpaal , nuja wat maakt mij dat uit dit algemeen forum.
Mensen die verstand hebben lezen daardoor , en aangezien hij dit op het forum post was hij er toch mee weg dat ik dat echt ging doen .

Funny wel dat ik eerst iedereen binnen de stam verteld had van mijn plan en dat dit konijntje erin trapte
Was meer een spot naar het aantal MBs wat F5 heeft. hebben ze volgens mij bijna 5 stammen voor nodig om ze allemaal ergens in te stoppen.
Toch ook weer mooi dat zij zelf ook willen dat je info voor hun vergaart, en je niet gewoon vertellen dat je uit de stam zou moeten gaan als je voor/met hun wilt spelen.

Proberen gewoon de grootste 2 spelers van een vijandelijke stam te recruiten x) En blijven nogsteeds tegen de rest zeggen dat zij juist r2w zijn haha
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487710895

Guest
ah, het is dus groter dan enkel Solidje wat niet aan fairplay doet, het is compleet Heurlijk die zich er mee bezig houdt? :')
Hoezo meer dan alleen Solid? Jullie willen iemand recruiten, en als die nee zegt speelt hij geen fairplay? Verder ben je ook sneu als je in eerste instantie mee wilt gaan in spion praktijken. En omdat je er nu achter bent gekomen dat Heurlijk gewoon met je aan het spelen was wordt je mad.
 

Deleted User - 487710895

Guest
Als ik het goed begrijp gedragen allebei de kanten zich als kneusjes?
Ja van solid valt wat te zeggen, beetje tryhard om je als nep spion voor te doen. Maar ik vind de rest van heurlijk erbij halen omdat zij ervan wisten niet nodig. Als je grootste speler wordt benaderd door de vijand om te MBen zou ik als stam ook niet blij zijn.
 
Reactiescore
34
Ja van solid valt wat te zeggen, beetje tryhard om je als nep spion voor te doen. Maar ik vind de rest van heurlijk erbij halen omdat zij ervan wisten niet nodig. Als je grootste speler wordt benaderd door de vijand om te MBen zou ik als stam ook niet blij zijn.

Weet je RudyNiet ze mogen van mij best recruiten maar houdt gewoon eens op met kramen, om in termen te blijven, speel gewoon het spel. Ik heb geen haat ofzo dit is nu eenmaal het spel. Beetje uitdagen e.d. moet kunnen vind ik.
Verder was mijn post ervoor bedoelt om aan te geven dat "What you give, what you get"
Ik stap gewoon niet over al zouden zij mijn hele stam om mij weg edelen en ik blijf over dan ga ik alsnog voor f5. Als dat mijn kop kost prima dat is het spel.
Ik ben het alleen zat elke keer dat gedoe over die is slecht en die doet dit. Als hele slechte stam doen we het dus blijkbaar nog steeds prima.

Succes allemaal met het spel.
Als men mij wilt recruiten btw mag dat voor een nieuwe wereld hier dus ff niet.
 
Reactiescore
242
Ja van solid valt wat te zeggen, beetje tryhard om je als nep spion voor te doen. Maar ik vind de rest van heurlijk erbij halen omdat zij ervan wisten niet nodig. Als je grootste speler wordt benaderd door de vijand om te MBen zou ik als stam ook niet blij zijn.
recrutering was pas achteraf, we hebben problemen met moraal. verder bashen we flink op heurlijk en pakken dorpen weg. Andersom staan we eerste in ODD en geen enkel dorp kwijt geraakt aan hun. Dat was zo frustrerend dat ze inmiddels met 3 stammen aanvallen op ons en dan nog niets krijgen :')
 
Reactiescore
14
recrutering was pas achteraf, we hebben problemen met moraal. verder bashen we flink op heurlijk en pakken dorpen weg. Andersom staan we eerste in ODD en geen enkel dorp kwijt geraakt aan hun. Dat was zo frustrerend dat ze inmiddels met 3 stammen aanvallen op ons en dan nog niets krijgen :')

Ik kan me nog herinneren dat jij begon te janken voor een dorp gratis te krijgen omdat je je clear kwijt was :)))
 

Deleted User - 487966214

Guest
feest.png

Wat ik me afvraag ? Wie van de medespelers is niet sterk offensief en defensief? Altijd leuk als de co speler zegt dat zijn medespelers niet goed zijn :D

Feestje ofwa?
 
Reactiescore
1.380
Mooi om te zien dit. Ook dat grootste stam spionnen nodig heeft en zoveel MB spelers. Probeer eens zelf wat klaar te spelen en kap eens met dat zielige gedoe over een kleine speler. Als ie niet luistert of lastig is speel je hem gewoon weg ook al is het en kut moraal. Zeker als je jezelf zo goed vind.

Wel mooi om te lezen al die onzin hier.
 
Bovenaan