Dorpen en Wegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Voor degenen die die kleine dorpjes zo graag willen en PA hebben: dit is heel makkelijk aan te passen in een grafisch pakket ;)
 

DeletedUser

Guest
Die wegen zie ik nu zeker wel zitten, 1 ding dat nog een probleem vormt, als de dorpen tegen elkaar liggen of gewoon 1 veld vol dorpen zoals in de core, hoe ga je dan de wegen tussen de dorpen regelen?
Kunnen wegen enkel door de bouwer/eigenaar gebruikt worden, of ziet heel de omgeving die en kan ze gebruiken?
In dat geval is het helemaal eerlijk!

Dorpen stichten, heb je al veel commentaar op gekregen: niet leuk, verandert het spel volkomen!

Formaat dorpen...
Misschien als grafisch pakket, maar ik zou niet zoveel verschil maken als jij, misschien in 3 niveaus
<2000 klein
2000-->7500 middelgroot
7500< groot
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het coderen van dit zou eeuwen duren. Ik denk niet dat de mods dit ooit zullen implanteren.
 

DeletedUser7729

Guest
> dorpen stichten: ga Travian spelen
> dorpen vergroten: te weinig plaats op de map, zoals al gezegd is kan je miss wel de dorpen onder 1000 punten verkleinen
> wegen: hmm, ik weet het ook niet zo. Kijk, je hebt niet zoveel plaats, die wegen nemen plaats weg. Ik vind het trouwens een te grote verandering. Eigenlijk ben ik wel tegen dus...

Je kan het ook zo zien: mooie bosjes moeten ontgonnen worden :( CO2-concentratie stijgt en spel wordt verpest :mad:
 

DeletedUser

Guest
De wegen die je zelf maakt kunnen anderen niet gebruiken, alleen de openbare wegen en de wegen die ze zelf maken ;)

Maar de wegen vullen de wereld niet erg op zijn zijn hardstikke dun maar toch ook weer duidelijk te zien ;)
 

DeletedUser

Guest
zijn er wel ideeën van leden geweest die nu in het spel zitten? Heeft iemand die bonus dorpen bedacht in w6
 

DeletedUser

Guest
Nee. De nieuwe dorpen zijn bedacht door de duitse mods/spelers. Ideeen zoals deze zullen niet door onze mods worden geimplanteerd.
 

DeletedUser

Guest
ik vind het idee van de wegen wel een goed idee maar de rest lijkt me niks want je hebt er alsmaar last van
 

DeletedUser7741

Guest
maar als je een weg bouwt, moeten anderen die weg niet kunnen zien.
alleen je eigen wegen, anders staat de kaart inderdaad vol.:)
 

DeletedUser

Guest
Die wegen zie ik nu zeker wel zitten, 1 ding dat nog een probleem vormt, als de dorpen tegen elkaar liggen of gewoon 1 veld vol dorpen zoals in de core, hoe ga je dan de wegen tussen de dorpen regelen?
Kunnen wegen enkel door de bouwer/eigenaar gebruikt worden, of ziet heel de omgeving die en kan ze gebruiken?
In dat geval is het helemaal eerlijk!

Dorpen stichten, heb je al veel commentaar op gekregen: niet leuk, verandert het spel volkomen!

Formaat dorpen...
Misschien als grafisch pakket, maar ik zou niet zoveel verschil maken als jij, misschien in 3 niveaus
<2000 klein
2000-->7500 middelgroot
5000< groot


Bedoel je niet 7500<?
 

DeletedUser7741

Guest
> dorpen stichten: ga Travian spelen
> dorpen vergroten: te weinig plaats op de map, zoals al gezegd is kan je miss wel de dorpen onder 1000 punten verkleinen
> wegen: hmm, ik weet het ook niet zo. Kijk, je hebt niet zoveel plaats, die wegen nemen plaats weg. Ik vind het trouwens een te grote verandering. Eigenlijk ben ik wel tegen dus...

Je kan het ook zo zien: mooie bosjes moeten ontgonnen worden :( CO2-concentratie stijgt en spel wordt verpest :mad:


het moet geen autostrade/snelweg worden he ?:confused:
 

DeletedUser

Guest
daarom kan iedereen ook maar 3 wegenbouwrs maken, per stuk weg gaat er weer een dood
 

DeletedUser6588

Guest
ik wil die wegen in het spel maar niet die dorpen, want als je net begint op TW en je ziet dat er zo'n groot dorp naast je lig stop je meteen, daardoor zullen er veel minder spelers zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan