- Reactiescore
- 397
Mag ik in dood![]()
Nee maar denk dat de eerste lijken toch echt van de kant Inf komen
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Mag ik in dood![]()
Nee maar denk dat de eerste lijken toch echt van de kant Inf komen
Een stam als influenza zou gewoon geen zwakke schakels of lijken mogen hebben. Of de stam geeft niet genoeg hulp/tips/os aan de speler of het is een slecht rekruut. In beide gevallen dus een faal van de leiding.
Hey pittige pit,
Jij hebt geen idee wat er gaande is met Quadraflux in z'n dagelijkse leven. Is ook niet aan mij om dat te brengen.
Lol? Alsof de huidige stammen ook maar in de buurt komen van de stammen over een maand of 2/3.Een stam als influenza zou gewoon geen zwakke schakels of lijken mogen hebben. Of de stam geeft niet genoeg hulp/tips/os aan de speler of het is een slecht rekruut. In beide gevallen dus een faal van de leiding.
Dat kan goed zijn, daarom is een stam er, om spelers te ondersteunen in moeilijke tijden. Maar daar zie ik maar weinig van.
Omdat de speler in kwestie niet adequaat communiceerde.Dat kan goed zijn, daarom is een stam er, om spelers te ondersteunen in moeilijke tijden. Maar daar zie ik maar weinig van.
Omdat de speler in kwestie niet adequaat communiceerde.
Wat doe je dan he. ^^
Wat moet je anders??Zoals een koe gapend naar een trein kijken en dan zien hoe erg de schade is.![]()
Hier nog wat gebeurt of enkel beetje blitzje?
Brain is niet echt een BG van ons. We hebben contact met ze opgezocht toen we chapo aanvielen met de vraag of ze wouden meedoen. Zij hebben toen enkele mb's van influenza aangevallen. Voor de rest hebben we nooit hoge verwachtingen gehad van brain, 90% van die stam is noob, de enige speler daar die kwaliteiten heeft, heeft jammer genoeg een klein account dus het zal erg moeilijk worden voor hem om iets te presteren hier.
De echte strijd zal gewoon tussen dood en influenza gaan, en die statistieken zullen dan ook het beste beeld geven van de oorlog ^^
Kan je inderdaad. Alleen maakt het je nog dommerAls jullie die kleine speler helemaal volstacken, samen werken op aanvallend gebied, en deze speler bij jullie stam willen betrekken in toekomst kan ik die BG zeker aan jullie zijde rekenen![]()
Als jullie die kleine speler helemaal volstacken, samen werken op aanvallend gebied, en deze speler bij jullie stam willen betrekken in toekomst kan ik die BG zeker aan jullie zijde rekenen![]()
Kan je zeker doen maar dat is gewoon proberen een vertekend beeld op het AF te brengen zodat het lijkt alsof jullie winnen![]()
Je wilt dus zeggen dat de samenwerking niet zo intensief is dat er toekomstplannen zijn gemaakt voor 1 of 2 leden van die stam m.b.t. Dood?