Dood verklaard de oorlog aan influenza

Dood vs influenza, wie gaat winnen?

  • Dood gaat neer

    Stemmen: 17 37,0%
  • Influenza gaat neer

    Stemmen: 29 63,0%

  • Totaal aantal stemmers
    46
Reactiescore
182
Een stam als influenza zou gewoon geen zwakke schakels of lijken mogen hebben. Of de stam geeft niet genoeg hulp/tips/os aan de speler of het is een slecht rekruut. In beide gevallen dus een faal van de leiding.
 

DeletedUser77704

Guest
Een stam als influenza zou gewoon geen zwakke schakels of lijken mogen hebben. Of de stam geeft niet genoeg hulp/tips/os aan de speler of het is een slecht rekruut. In beide gevallen dus een faal van de leiding.

Waarom mag een stam als Inf geen zwakke schakels hebben en anderen wel? Nog nooit mensen voordeel van twijfel gegeven? Maar als dat terug kaatst inderdaad fout leiding altijd. Maar kort door de bocht om te zeggen dat stam geen zwakke schakel mag hebben want geld eigenlijk voor elke stam en toch is er altijd een zwakke(re) schakel door diverse redenen. Denk dat het je intentie moet zijn.
 

DeletedUser73404

Guest
Hey pittige pit,

Jij hebt geen idee wat er gaande is met Quadraflux in z'n dagelijkse leven. Is ook niet aan mij om dat te brengen.
 
Reactiescore
182
Hey pittige pit,

Jij hebt geen idee wat er gaande is met Quadraflux in z'n dagelijkse leven. Is ook niet aan mij om dat te brengen.

Dat kan goed zijn, daarom is een stam er, om spelers te ondersteunen in moeilijke tijden. Maar daar zie ik maar weinig van.
 
Reactiescore
853
Een stam als influenza zou gewoon geen zwakke schakels of lijken mogen hebben. Of de stam geeft niet genoeg hulp/tips/os aan de speler of het is een slecht rekruut. In beide gevallen dus een faal van de leiding.
Lol? Alsof de huidige stammen ook maar in de buurt komen van de stammen over een maand of 2/3.

Een stam als Influenza zal voor maximaal 50% blijven (qua spelers), dit heeft weinig te maken met een goede of slechte recruit in mijn ogen. Om de early game te overleven als goed account moet je simpelweg een paar mindere accounts opofferen, beste is om die dus te recruiten zodat je in de tussentijd zelf kan groeien :D
 

DeletedUser77704

Guest
Dat kan goed zijn, daarom is een stam er, om spelers te ondersteunen in moeilijke tijden. Maar daar zie ik maar weinig van.

Zeggen toch ook gewoon aan leiding/stam zit, enkel is communicatie soms wat lastig maar verliezen altijd aan een stam te wijten.
 
Reactiescore
1.367
Hier nog wat gebeurt of enkel beetje blitzje?
 

DeletedUser77704

Guest
Hier nog wat gebeurt of enkel beetje blitzje?

[Inf] heeft aangevallen op de BG van Dood, de stam Brain en daar flink aantal winsten geboekt voor 24-36 uur waarna de laatste wave werd afgeslagen door de OS die uit Dood aankwam. Sindsdien niks spannends gebeurt.

Op moment staan onderstaande statistieken:

Zijde 1:
Stammen: BRAIN, Dood
Zijde 2:
Stammen: [Inf], [Pan]

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 15
Kant 2: 22
Verschil: 7

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 64,105
Kant 2: 145,885
Verschil: 81,780

chart


Enkel opvallend iets is dat de overnames van Inf/Pan veel grotere dorpen omvat dan vica versa
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
182
Brain is niet echt een BG van ons. We hebben contact met ze opgezocht toen we chapo aanvielen met de vraag of ze wouden meedoen. Zij hebben toen enkele mb's van influenza aangevallen. Voor de rest hebben we nooit hoge verwachtingen gehad van brain, 90% van die stam is noob, de enige speler daar die kwaliteiten heeft, heeft jammer genoeg een klein account dus het zal erg moeilijk worden voor hem om iets te presteren hier.

De echte strijd zal gewoon tussen dood en influenza gaan, en die statistieken zullen dan ook het beste beeld geven van de oorlog ^^
 

DeletedUser77704

Guest
Brain is niet echt een BG van ons. We hebben contact met ze opgezocht toen we chapo aanvielen met de vraag of ze wouden meedoen. Zij hebben toen enkele mb's van influenza aangevallen. Voor de rest hebben we nooit hoge verwachtingen gehad van brain, 90% van die stam is noob, de enige speler daar die kwaliteiten heeft, heeft jammer genoeg een klein account dus het zal erg moeilijk worden voor hem om iets te presteren hier.

De echte strijd zal gewoon tussen dood en influenza gaan, en die statistieken zullen dan ook het beste beeld geven van de oorlog ^^

Als jullie die kleine speler helemaal volstacken, samen werken op aanvallend gebied, en deze speler bij jullie stam willen betrekken in toekomst kan ik die BG zeker aan jullie zijde rekenen ;)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Als jullie die kleine speler helemaal volstacken, samen werken op aanvallend gebied, en deze speler bij jullie stam willen betrekken in toekomst kan ik die BG zeker aan jullie zijde rekenen ;)
Kan je inderdaad. Alleen maakt het je nog dommer
 
Reactiescore
182
Als jullie die kleine speler helemaal volstacken, samen werken op aanvallend gebied, en deze speler bij jullie stam willen betrekken in toekomst kan ik die BG zeker aan jullie zijde rekenen ;)

Kan je zeker doen maar dat is gewoon proberen een vertekend beeld op het AF te brengen zodat het lijkt alsof jullie winnen :D
 

DeletedUser77704

Guest
Kan je zeker doen maar dat is gewoon proberen een vertekend beeld op het AF te brengen zodat het lijkt alsof jullie winnen :D

Je wilt dus zeggen dat de samenwerking niet zo intensief is dat er toekomstplannen zijn gemaakt voor 1 of 2 leden van die stam m.b.t. Dood?
 
Reactiescore
182
Je wilt dus zeggen dat de samenwerking niet zo intensief is dat er toekomstplannen zijn gemaakt voor 1 of 2 leden van die stam m.b.t. Dood?

Er zijn nooit toekomstplannen gemaakt nee. Er is gezegd dat als chapo weg is, we eventueel iets konden fixen voor ze. Maar nooit iets concreet, elke poging tot concrete afspraken heb ik bewust afgeslagen want ik had weinig vertrouwen dat de accounts zouden overleven.
 

DeletedUser46181

Guest
Dat is echt dood. Eerst gebruiken en dan zeggen dat 90% noob is. Heb het al vanaf het begin gezegd en uit ervaring . Het is een stam vol stabbers
 
Bovenaan