/Dome Vs BWR

DeletedUser40402

Guest
Naja, de stats gingen nog meer in ons voordeel zitten moesten ze ill meastro en kv kortrijk niet hebben gekicket. :eek:

Ik ging er ook niet zijn moest mijn papa, mijn mama niet hebben ontmoet :rolleyes:. Het is gebeurd, so get over it.
 
Reactiescore
4
Reactiescore
4
Ik wacht nogsteeds op Conduct , hij wou met me praten , stuurt hij geen pm :S.:mad:
 
Reactiescore
4
PM dan zelf, beunhaas.

Enige beunhaas hier ben jij zelf dus niet schelden tegen andere met iets wat je zelf bent ^^.
@Howdoyoumeanownt?:
Jaa heel stoer , zoiets zal jij nooit kunnen voelen . :D
Als hij zegt mail me of we praten , moet hij t wel nakomen.
Dacht dat dat het ``sick`` motto was?:O
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser50167

Guest
Vind het wel heel knap dat jullie voorstaan!

Persoonlijk zit ik nog niet zolang op deze wereld maar 89 dorpen verschil over het tijdperk altijd vind ik toch niet erg hard aankomen.
 

DeletedUser23578

Guest
Vind het wel heel knap dat jullie voorstaan!

Persoonlijk zit ik nog niet zolang op deze wereld maar 89 dorpen verschil over het tijdperk altijd vind ik toch niet erg hard aankomen.

Welkom nieuwe co van oxxis, veel suc6 hier. (Ikzelf ben chicago5)
 
Reactiescore
4
Bedankt!
Snap nog niet heel veel van de stand van zaken, wel dat /Dome de beste stam is :rolleyes:

Een nieuwe /Dome-er ^^.
Succes op w20 :D.
Nog wel maar weten ze niet
 
Reactiescore
4
Ook weet ik dat jullie mond iets groter is dan jullie hartje ;)

Alleen wij voeren t ook uit dat t hier rond te lopen blehren zoals sommigen ;).
tjaa en gouden hart he :D
 

DeletedUser50167

Guest
Alleen wij voeren t ook uit dat t hier rond te lopen blehren zoals sommigen ;).
tjaa en gouden hart he :D

Ach wat ik nu heb gelezen is dat jullie stuk voor stuk allemaal jezelf flink overschatten, tot nu toe heb ik nog niet echt iets spectaculairs gezien :(

We zullen elkaar spreken over een korte tijd!
 

DeletedUser

Guest
Ach wat ik nu heb gelezen is dat jullie stuk voor stuk allemaal jezelf flink overschatten, tot nu toe heb ik nog niet echt iets spectaculairs gezien :(

We zullen elkaar spreken over een korte tijd!
Hier op het AF wordt dan ook door weinige mensen serieus gepraat ;) Sommigen vinden zichzelf geweldig en dan is dat het perfecte voer voor trollfaces zoals mezelf :D Gewoon niet te serieus nemen wat hier wordt gezegd :)
 
Reactiescore
4
Ach wat ik nu heb gelezen is dat jullie stuk voor stuk allemaal jezelf flink overschatten, tot nu toe heb ik nog niet echt iets spectaculairs gezien :(

We zullen elkaar spreken over een korte tijd!

Lezen , naja, ingame gebeurt t echte spel, hier gooit iedereen modder naar elkaar .:p
dan zit jij op je plek ;)
 
Bovenaan