/Dome Vs BWR

DeletedUser40402

Guest
We verdedigen die 3k dorpjes in Cools zijn cluster ook niet meer :) Verspilling van troepen. Vandaag heeft hij 6 dorpen overgenomen met een totale waarde van 18k, dus niet echt de moeite wat punten betreft.

Het is gewoon slim van Cools dat die ze nu neemt. Laat hij ze staan tot 10k dorpen staan ze volledig volgestackt en zijn ze niet meer over te nemen. Dan beter nu overnemen en zelf uitbouwen.
 
Reactiescore
4
We verdedigen die 3k dorpjes in Cools zijn cluster ook niet meer :) Verspilling van troepen. Vandaag heeft hij 6 dorpen overgenomen met een totale waarde van 18k, dus niet echt de moeite wat punten betreft.

Klopt , kunnen troepen beter gebruiken daar dan die 1.5-3kdorpjes.
Maar komt goed.

@glenn485:
Ieder zijn manier om dorpjes binnen te slepen :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser40402

Guest
Klopt , kunnen troepen beter gebruiken daar dan die 1.5-3kdorpjes.
Maar komt goed.

@glenn485:
Ieder zijn manier om dorpjes binnen te slepen :)

Dus jij zou wachten tot ze 10k zijn en je dan door 150k troepen heen beuken? Tjah, slim spelen is blijkbaar niet aan iedereen besteed. Misschien daarom dat /Dome nog altijd op 1 staat en Maori op 5...
 
Reactiescore
57
Gezellig, stuur een PM ingame graag.
Zullen we eens kijken of jij iets te zeggen hebt waar enige kern van waarheid in zit.

En nu gewoon ontopic.

Heb ik hier gezegd dat ik je een PM zou sturen ?


Ik wacht nogsteeds op Conduct , hij wou met me praten , stuurt hij geen pm :S.:mad:

Ik heb nooit gezegd dat ik jou een PM zal sturen, een beetje beter lezen vriendelijke vriend.
Ik snap niet wat je jezelf aan doet, je zet jezelf voor lul, dat is niet heel erg, maar het zelfde doe je ook voor Maori. en die hebben al genoeg stront over zich heen gekregen. Neem een voorbeeld aan Evi till, als hij wat zegt zit er teminste een kern van waarheid in. ( meetal dan hea ;))
Wat me al helemaal irriteerd is het afkraken van de spelers van Exodine. Volgens mij zijn dit de spelers die toen der tijd het hoofd boven water hielden en zo de schade beperkte voor Maori. De spelers van exodine verdiennen dat slappe gelul niet van jou, je zou ze eigenlijk nog steeds dankbaar moeten zijn.

In iedergeval, dat je niet wilt vermelden op welk account je speelt zegt al genoeg denk ik, schaam je je voor je account ?
Dus hou gewoon op met aandacht zoeken en steek je handen uit voor Maori., zullen ze nodig hebben.

En nu echt even bij topic blijven mensen, anders is het hier straks een enorme puinhoop.
 
Reactiescore
4
Heb ik hier gezegd dat ik je een PM zou sturen ?




Ik heb nooit gezegd dat ik jou een PM zal sturen, een beetje beter lezen vriendelijke vriend.
Ik snap niet wat je jezelf aan doet, je zet jezelf voor lul, dat is niet heel erg, maar het zelfde doe je ook voor Maori. en die hebben al genoeg stront over zich heen gekregen. Neem een voorbeeld aan Evi till, als hij wat zegt zit er teminste een kern van waarheid in. ( meetal dan hea ;))
Wat me al helemaal irriteerd is het afkraken van de spelers van Exodine. Volgens mij zijn dit de spelers die toen der tijd het hoofd boven water hielden en zo de schade beperkte voor Maori. De spelers van exodine verdiennen dat slappe gelul niet van jou, je zou ze eigenlijk nog steeds dankbaar moeten zijn.

In iedergeval, dat je niet wilt vermelden op welk account je speelt zegt al genoeg denk ik, schaam je je voor je account ?
Dus hou gewoon op met aandacht zoeken en steek je handen uit voor Maori., zullen ze nodig hebben.

En nu echt even bij topic blijven mensen, anders is het hier straks een enorme puinhoop.

Waarom zou ik jou een pm sturen?.
als jij praten wilt stuur jy maar een pm.

Ik kraak Exodine spelers niet af , ben t alleen niet vaak eens met hun.
neehoor, ben schaam ik me niet voor hoor maar ben benieuwd hoe je eraan komt waar ik speel.
jij gooit constant met de ****** dus.
Zoek geen aandacht maar wat jij wilt ;).
Maar isgoed , we houden t On-topic , want zo verzieken wij ook dit topic.
Als ik daar nix doe , doe ik t wel op een andere plek ;)


@glenn485:
ieder zn eigen manier van spelen :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Kunnen jullie op zijn minst deze discussie in desbetreffend topic voortzetten?
 

DeletedUser

Guest
Neem een voorbeeld aan Evi till, als hij wat zegt zit er teminste een kern van waarheid in. ( meetal dan hea ;))
:D
Ik doe mijn best om toch iets nuttig toe te voegen aan mijn posts :p

@raider: misschien kan je je uitleg wel anders verwoorden in sommige gevallen :p (stront is geen ABN volgens mij...)

@glenn: Cools1 moet nu op zijn beurt die dorpen ook weer wel kunnen verdedigen wat zijn front uiteraard ook weer groter maakt. Maar zover ik gezien heb is hij een prima deffer dus ik verwacht niet dat hij dat stukje laat verwateren
 

DeletedUser

Guest
We verdedigen die 3k dorpjes in Cools zijn cluster ook niet meer :) Verspilling van troepen. Vandaag heeft hij 6 dorpen overgenomen met een totale waarde van 18k, dus niet echt de moeite wat punten betreft.

Misschien moet je het bekijken bij het begin ?

Bb's edelen in cluster van iemand anders is sowieso al om problemen vragen toch ? ;) Jij zou ze ook uit jou cluster willen :confused:
 

DeletedUser

Guest
Misschien moet je het bekijken bij het begin ?

Bb's edelen in cluster van iemand anders is sowieso al om problemen vragen toch ? ;) Jij zou ze ook uit jou cluster willen :confused:
Ik zeg toch ook niet dat het slim was :confused: Gewoon dat we het nu niet bepaald erg vinden dat hij die 6 dorpen heeft gepakt.
 

DeletedUser56594

Guest
19 van de 22 dorpen zijn van dezelfde speler. Was geen slimme actie om bbdorpen te gaan edelen in cools gebied. Maar dat is gebeurt , Dome heeft zijn voorsprong, maar was dit niet gebeurt stond Dome op 3

BB edelen in andermans gebied, volgens mij was jij daar op michielkeu toen heel goed in ;)
 

DeletedUser56594

Guest
Het slimste was ook nog om die BB dorpen met een lage muur te stacken. :rolleyes:

Iedereen zo zijn eigen manier van spelen ;)
 

DeletedUser

Guest
Dubbelpost!

banhammer15gq9.jpg
 
Reactiescore
4
en /dome is nr 1?
mss rank maar skillz?:rolleyes:

Voorbeeldje , praat ik met bewijs hebben jullie je zin ^^>

Binnenkomende troepen Aankomst Aankomst in
******************* vandaag om 05:36:44:911 uur 4:31:07
******************* vandaag om 05:37:00:445 uur 4:31:23
******************* vandaag om 05:37:14:047 uur 4:31:37
******************* vandaag om 05:37:23:392 uur 4:31:46

Das knap ^^.
Ga zo door /Dome
 

DeletedUser23578

Guest
en /dome is nr 1?
mss rank maar skillz?:rolleyes:

Voorbeeldje , praat ik met bewijs hebben jullie je zin ^^>

Binnenkomende troepen Aankomst Aankomst in
******************* vandaag om 05:36:44:911 uur 4:31:07
******************* vandaag om 05:37:00:445 uur 4:31:23
******************* vandaag om 05:37:14:047 uur 4:31:37
******************* vandaag om 05:37:23:392 uur 4:31:46

Das knap ^^.
Ga zo door /Dome

Valt niet te snipen :eek:
 

DeletedUser

Guest
en /dome is nr 1?
mss rank maar skillz?:rolleyes:

Voorbeeldje , praat ik met bewijs hebben jullie je zin ^^>

Binnenkomende troepen Aankomst Aankomst in
******************* vandaag om 05:36:44:911 uur 4:31:07
******************* vandaag om 05:37:00:445 uur 4:31:23
******************* vandaag om 05:37:14:047 uur 4:31:37
******************* vandaag om 05:37:23:392 uur 4:31:46

Das knap ^^.
Ga zo door /Dome

/Dome is misschien niet 100% van hoog niveau aan alle kanten maar beter dan maori. zijn ze met zekerheid ;)
 

DeletedUser56594

Guest
en /dome is nr 1?
mss rank maar skillz?:rolleyes:

Voorbeeldje , praat ik met bewijs hebben jullie je zin ^^>

Binnenkomende troepen Aankomst Aankomst in
******************* vandaag om 05:36:44:911 uur 4:31:07
******************* vandaag om 05:37:00:445 uur 4:31:23
******************* vandaag om 05:37:14:047 uur 4:31:37
******************* vandaag om 05:37:23:392 uur 4:31:46

Das knap ^^.
Ga zo door /Dome

Van wie is dat treintje? :p
 
Bovenaan