Amber Heard
Forum Personality of The Year 2017
- Reactiescore
- 627
Nou niet echt
Niemand reageerd erop
Niemand reageerd erop
De ironie is dat jij beweert net nieuw op tw te zijn, maar wel spreekt over 'vroeger'.
Komaan Daan geef gewoon toe dat jij het bent, niemand gelooft je verhaal nog van 'hetzelfde gebouw'
Of bedoel je met 'vroeger' een maandje geleden?
De ironie is dat jij beweert net nieuw op tw te zijn, maar wel spreekt over 'vroeger'.
Komaan Daan geef gewoon toe dat jij het bent, niemand gelooft je verhaal nog van 'hetzelfde gebouw'
Of bedoel je met 'vroeger' een maandje geleden?
Er zijn mensen die behoefte hebben aan serieuze discussies voeren en er zijn mensen die behoefte hebben aan spammen. Ik vind allebei wel leuk. Moet kunnen toch? Kan toch mooi gescheiden worden zo, praatforum voor inhoudsloze bullshit en dit topic voor wat serieuzere zaken en al die andere topics voor specifieke zaken waar gespamd en serieus mag worden gedaan. Zo slecht is het idee toch niet of ben ik nou gek? Moet natuurlijk wel serieus mee worden omgegaan als dit een serieus topic is, dus iedereen die hier niks te melden heeft, moet dan ook gewoon zijn gezicht houden
De hele bedoeling is om mensen die zich ergeren aan spam hier te laten posten en discussies die maar door en maar door over niks gaan overzichtelijk bij elkaar te zetten hierzo zodat niemand zich eraan hoeft te ergeren in topics waar deze discussies niet thuishoren. En als je hier niks aan vindt, prima dan lees en reageer je gewoon niet. Er is niemand die je verplicht hier alles te lezen.
Ieder zijn ding. Beetje respect voor elkaar graag!
The Weirdness of Talent.Deze opmerking vind ik persoonlijk wel grappig. Vroeger werd er teveel serieus gedaan, waardoor er een praathoek, spamtopic etc opgericht werd zodat er daar kon gespamd worden. Dit om de zware discussies wat te verlichten
In jouw ogen zijn alle topics nu bedoelt om te spammen en iets inhoudelijkere posts liever niet gezien.
De ironie... Het spreekt in elk geval wel boekdelen over jouw niveau