Discussietopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Nou niet echt :p
Niemand reageerd erop:D

128874496505848355.jpg
 

DeletedUser74396

Guest
De ironie is dat jij beweert net nieuw op tw te zijn, maar wel spreekt over 'vroeger'.
Komaan Daan geef gewoon toe dat jij het bent, niemand gelooft je verhaal nog van 'hetzelfde gebouw' :D

Of bedoel je met 'vroeger' een maandje geleden? :p

Als je een beetje zou kunnen lezen, dan zou je al meermaals hebben moeten kunnen lezen dat ik WEL op de .net server heb gespeeld jaren geleden en af en toe even heb ingevallen bij Daan tijdens een aanval. Dit was wel in beide gevallen jaren geleden.

Dat jij dus nog steeds probeert mij te linken met Daan, ondanks dat ik al meermaals heb uitgelegd dat dit NIET het geval is, is jouw probleem. Jij mag van mij denken wat je wilt, al denk je dat ik Bin Laden in eigen persoon ben.
Dit neemt niet weg dat wat jij denkt absoluut niet de waarheid hoeft te zijn.
 

DeletedUser74331

Guest
Nja klopt, deze discussie gaat weer echt helemaal nergens heen :D

Heb m'n best gedaan haha.
 

DeletedUser54620

Guest
De ironie is dat jij beweert net nieuw op tw te zijn, maar wel spreekt over 'vroeger'.
Komaan Daan geef gewoon toe dat jij het bent, niemand gelooft je verhaal nog van 'hetzelfde gebouw' :D

Of bedoel je met 'vroeger' een maandje geleden? :p

Als hij dat blijkt te zijn is het wel een vreselijke idioot.. sorry :p
 

DeletedUser

Guest
Er zijn mensen die behoefte hebben aan serieuze discussies voeren en er zijn mensen die behoefte hebben aan spammen. Ik vind allebei wel leuk. Moet kunnen toch? Kan toch mooi gescheiden worden zo, praatforum voor inhoudsloze bullshit en dit topic voor wat serieuzere zaken en al die andere topics voor specifieke zaken waar gespamd en serieus mag worden gedaan. Zo slecht is het idee toch niet of ben ik nou gek? Moet natuurlijk wel serieus mee worden omgegaan als dit een serieus topic is, dus iedereen die hier niks te melden heeft, moet dan ook gewoon zijn gezicht houden :D

De hele bedoeling is om mensen die zich ergeren aan spam hier te laten posten en discussies die maar door en maar door over niks gaan overzichtelijk bij elkaar te zetten hierzo zodat niemand zich eraan hoeft te ergeren in topics waar deze discussies niet thuishoren. En als je hier niks aan vindt, prima dan lees en reageer je gewoon niet. Er is niemand die je verplicht hier alles te lezen. ;)

Ieder zijn ding. Beetje respect voor elkaar graag! :)


Dit is toch precies wat ik eigenlijk ook zeg? goed om die topics gescheiden te houden maar the weirdness of talent deed net alsof je op de andere topics niks mocht zeggen als je geen discussie op "hoog niveau" wilt houden. Je hoeft dus niet mensen een wil op te leggen als ze dat niet willen, ik persoonlijk ben van mening dat ik tw en serieuze discussie's gescheiden houd, behalve als ze over TW-ingame gaan. Daarom zei ik dus dat het wel goed was om 2 aparte topics te hebben.


The Weirdness of Talent.Deze opmerking vind ik persoonlijk wel grappig. Vroeger werd er teveel serieus gedaan, waardoor er een praathoek, spamtopic etc opgericht werd zodat er daar kon gespamd worden. Dit om de zware discussies wat te verlichten

In jouw ogen zijn alle topics nu bedoelt om te spammen en iets inhoudelijkere posts liever niet gezien.
De ironie... Het spreekt in elk geval wel boekdelen over jouw niveau

Wat heeft vroeger hier mee te maken?
Daarbij leg je me woorden in de mond die ik niet gezegd heb, ik hoef geen eindeloze discussie's over iets wat me totaal niet interesseert, ik wil zulke discussie's niet te hoeven voeren, moeilijke woorden en pagina lange teksten te gebruiken om 'slim' over te komen. Ik denk juist dat als je echt slim bent je het zo makkelijk en kort mogelijk kunt zeggen.

Daarbij zei ik ook niet dat ik iets inhoudelijkere posts niet wil zien maar dat het meeste wat je lult gewoon bullshit is omhult met een mooi jasje.
Ook mooie persoonlijke aanval: 'het spreekt in elk geval wel boekdelen over jouw niveau' , dan zeg je dus eigenlijk omdat ik iets niet wil, ik het niet kan?

+

Ik vond dit daarom juist wel een goed idee, alleen niet dat jij altijd gelijk je zin wilt krijgen en zo niet, dan is de rest fout bezig.
 

DeletedUser60680

Guest
Ik word er zelf ook een beetje moe van dat mensen over werelden beginnen van 3 jaar geleden. Ik weet zelf dat ik niet de beste speler ben, daarom hou ik ook mooi m'n mondje wanneer er weer eens zo'n discussie ontstaat. Helemaal eens, laat ze maar lekker hier doorgaan.
 

DeletedUser16768

Guest
Discussies kunnen gewoon in de topics zelf. Blijven die lekker actief.

Verder is in jouw ogen dus iemand Noob noemen funest voor topics, maar 10x iemand achterlijk noemen is compleet niet zielig.
Precies nee dus.

Lekker discussiëren in de topics, dan dwalen we maar een beetje af. Altijd nog beter dan dat hier straks 10 verschillende discussies door elkaar worden gespoeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan