Discussietopic wereldinstellingen: Kies er 2!

Reactiescore
2.508
Een wereld die ik oversla. Kerken en toren zijn niks voor mij.
 

DeletedUser75778

Guest
Zou toch tof zijn als de instellingen (grotendeels) weer een keer aan de community over worden gelaten @Duckje! Volgens mij schijnt in dit topic al door dat het torensysteem nogal wordt verafschuwd door het AF-publiek. Verder zijn de meningen verdeeld over ridders en kerken. Als ik voor mezelf mag spreken, zie ik het liefst nogmaals een wereld zonder kerk. Het nieuwe riddersysteem mag wel actief zijn, al lijkt me het oude systeem ook weer een keertje leuk (deffen met kata's gheghe).

Conclusie: alles behalve een toren.
 

DeletedUser77823

Guest
Kunnen we er niet 2 schrappen in plaats van kiezen? Dan zou ik namelijk torens en ridders schrappen en graag naar het oude riddersysteem terug gaan
 

DeletedUser78020

Guest
waarom dan niet alle drie ?, dan hoeven we ook niet te kiezen.
kerk en toren hoeft voor niet perse, maar die ridder is wel leuk
 

DeletedUser68843

Guest
Kerk & ridder

Die torens zijn waardeloos. Het leuke eraan is als je 20 treinen op iemand stuurt met 50 clears en zeg maar 2000 fakes dan is de lol er vanaf.

Een kerk wereld is uitdagend. Ik zie het als eenuitbreiding van de basis. Extra tactisch spelen vanaf mid of iets ervoor al ter voorbereiding.

De ridder is wel eens leuk maar ik gebruik het woord belachelijk als je voor 100pp ze kunt omruilen.

Mijn concusie voor wereld 60: de Duitsers weten hoe ze het moeten aanpakken. Een wereld met pp en een wereld zonder pp. Ik zal nog een voorbeeld geven waarom. Op een gewone wereld (met pp) zie je me niet aan de top staan, ik heb nu eenmaal geen behoefte om 20 accounts te maken & om pp te verzamelen om die te gebruiken om een wereld te kunnen starten. De classic is naar mijn mening prachtig, alleen spijtig dat die zo snel gaat (snelheid 4) kun je beter een speed spelen .. dus ja voor W60 hoop ik eens een wereld zonder pp bouwfuncties enzo te zien.
 

DeletedUser75778

Guest
Kerk & ridder

Die torens zijn waardeloos. Het leuke eraan is als je 20 treinen op iemand stuurt met 50 clears en zeg maar 2000 fakes dan is de lol er vanaf.

Een kerk wereld is uitdagend. Ik zie het als eenuitbreiding van de basis. Extra tactisch spelen vanaf mid of iets ervoor al ter voorbereiding.

De ridder is wel eens leuk maar ik gebruik het woord belachelijk als je voor 100pp ze kunt omruilen.

Mijn concusie voor wereld 60: de Duitsers weten hoe ze het moeten aanpakken. Een wereld met pp en een wereld zonder pp. Ik zal nog een voorbeeld geven waarom. Op een gewone wereld (met pp) zie je me niet aan de top staan, ik heb nu eenmaal geen behoefte om 20 accounts te maken & om pp te verzamelen om die te gebruiken om een wereld te kunnen starten. De classic is naar mijn mening prachtig, alleen spijtig dat die zo snel gaat (snelheid 4) kun je beter een speed spelen .. dus ja voor W60 hoop ik eens een wereld zonder pp bouwfuncties enzo te zien.
Je slaat de spijker op de kop.
 

Deleted User - 220560

Guest
Kunnen we niet gewoon een wereld maken Exact gelijk aan W5
Die geen classic noemen
Geen Premium boost dingen geen inventaris
AM misschien oke maar dat vooral omdat ik denk dat er anders veel mensen afhaken

Kerk ben ik nooit geen fan van geweest Net als uitkijktoren
Ridder is wel leuk maar liefst ook dan alleen maar gewoon ridder
 
Reactiescore
1.367
Kerk en uitkijk zou ik graag zien.

Oude ridder was slecht, enkel als je kata item kreeg was je blij en met scout item redelijk tevreden rest was bagger.

Trouwens, de uitkijk mag echt wel beetje balancering krijgen
 

DeletedUser78925

Guest
Geef mij maar inderdaad een oude wereld terug.

Pakketjes in plaats van goudmunten
3 level systeem smederij
Geen eens ridders of torens of kerken.


Maar oke

Doe dan maar ridders en kerk in plaats van uitkijktoren
 

DeletedUser76667

Guest
Uitkijktoren = shit.

Maar leuk initiatief om "ons" te laten kiezen, al vraag ik mij af of het überhaupt nog zin heeft. De werelden zijn 1 C groot, en veel beter gaat het niet worden vrees ik. Dus ons laten kiezen is een laatste strohalm van Inno?

De old gen waaronder ik zelf speelt het liefste een wereld zonder pp. Dan krijg je weer een beeld hoe de echte top er op een wereld zou moeten uitzien. Niet omdat sommige gewoon 40k pp er doorheen jagen en zichzelf nummer 1 vinden.

w50 was dan eindelijk een wereld waar geen pp gebruikt kon worden, althans niet abusen. En wat doet inno.. ze maken er een k*t wereld van met pakketjes. Denk dat je daar veel spelers hebt verloren van de oude garde (die nog wilde spelen). Als je nu toch nog een wereld wilt maken met enige kans op meer spelers, maak dan een pp vrije wereld en dan geen BS zoals Kerk/Uitkijktoren/pakketjes of geheimen. Gewoon dominantie percentage en redelijke snelheid.
 

DeletedUser78926

Guest
Beste spelers,

Het onderwerp van deze discussie is simpel. Als je moest kiezen om 2 van de onderstaande wereldinstellingen actief te zetten, welke zou je dan activeren en waarom? Ridder en kerk
  • Kerk
  • Uitkijktoren,
  • Ridder met items en levels,
In het kort: Kies er 2!

Succes ;)

Met vriendelijke groeten,
Het TribalWars.nl Team
 

DeletedUser73204

Guest
weg met uitkijktoren en pp-beurs. een wereld zonder als die pp boosts zou weer leuk en eerlijk zijn.Dan zijn de pp-farmers op de ene wereld die de PP voor een andere wereld gebruiken om te boosten ook weer gewoon "spelers" PP voor AM prima.
 
Reactiescore
1.019
dat komt w100 weer, ik vind alleen die uitkijktoren het meest waardeloze ooit. als je die nooit meer op een wereld actief brengt zou het al een enorm pluspunt zijn
 

DeletedUser77141

Guest
kerk en ridder

maar zoals hieronder zou helemaal top wezen. door rooftochten is pp abuse minder interessant aangezien rooftochten met hoge activiteit ook veel gs opleveren.


Speelsnelheid 2
Eenhedensnelheid 0.5
Gebouwen afbreken Actief
Moraal Inactief
Milliseconden Actief
Minimumtroepenregel inactief
Ontwikkelingssysteem Moeilijk 3 tech
Kerk actief
Roren inactief
Prestaties Actief
Automatisch uitbouwende barbarendorpen Actief tot 3000 punten
Bonusdorpen Verbeterde bonusdorpen
Tijd om aanval te annuleren 10 minuten
Tijd om de handelaren te annuleren 5 minuten
Nachtbonus Active van 1:00 tot 8:00
Bescherming van beginnelingen tegen vijandige aanvallen 3 dagen
Max. aanvalsverhouding (aanvaller:verdediger) Inactief
Vlaggen Actief
Rooftochten actief
______________________________________
Eenheden
Boogschutters Inactief
Verkennerssysteem Verkenner kan eenheden, gebouwen, grondstoffen en eenheden buiten het dorp verkennen
Ridder Actief, vaardigheden kunnen geleerd worden.
Burgerwacht Inactief
______________________________________
Edelman
Gekocht met Goudmunten
Maximale loopafstand edelman 25 velden
Daling van de toestemming door de edelman 25-26
Stijging van de toestemming per uur 2
______________________________________
Configuratie
Ledenlimiet per stam 10
Vakantievervanging Actief
Beperkingen Vakantievervanging Beperkte toegang voor een vakantievervanger na een periode van 30 dagen dagen over de afgelopen 60 dagen.
Vrije handel Actief, tijdelijke beperking gebaseerd op de start van de individuele speler
Mogelijkheid om windrichting te kiezen Actief
 
Bovenaan