Discussietopic wereldinstellingen: Kies er 2!

DeletedUser78925

Guest
Uitkijktoren = shit.

Maar leuk initiatief om "ons" te laten kiezen, al vraag ik mij af of het überhaupt nog zin heeft. De werelden zijn 1 C groot, en veel beter gaat het niet worden vrees ik. Dus ons laten kiezen is een laatste strohalm van Inno?

De old gen waaronder ik zelf speelt het liefste een wereld zonder pp. Dan krijg je weer een beeld hoe de echte top er op een wereld zou moeten uitzien. Niet omdat sommige gewoon 40k pp er doorheen jagen en zichzelf nummer 1 vinden.

w50 was dan eindelijk een wereld waar geen pp gebruikt kon worden, althans niet abusen. En wat doet inno.. ze maken er een k*t wereld van met pakketjes. Denk dat je daar veel spelers hebt verloren van de oude garde (die nog wilde spelen). Als je nu toch nog een wereld wilt maken met enige kans op meer spelers, maak dan een pp vrije wereld en dan geen BS zoals Kerk/Uitkijktoren/pakketjes of geheimen. Gewoon dominantie percentage en redelijke snelheid.


Wat heb jij tegen pakketjes als je old skool speler ben speelde je met pakketjes.
Wereld 1 had geen ridders goudmunten 1 level tech geen kerk geen uitkijktoren.

Die wereld liep langer als wereld 2.
Was meer strijd

Geen pp alleen premium account om je dorpjes bij te houden.
En de mooiste stam van onze mod duckje:)


(Sorry oude account is niet te herstellen) maar speelde op wereld1 )

Gr
 

DeletedUser74005

Guest
Wat heb jij tegen pakketjes als je old skool speler ben speelde je met pakketjes.
Wereld 1 had geen ridders goudmunten 1 level tech geen kerk geen uitkijktoren.

Die wereld liep langer als wereld 2.
Was meer strijd

Geen pp alleen premium account om je dorpjes bij te houden.
En de mooiste stam van onze mod duckje:)


(Sorry oude account is niet te herstellen) maar speelde op wereld1 )

Gr

Snelheid van w2 was vgm 200% ;)

Kerk sowieso, heerlijk. Daarbij ken ik de nieuwe ridder en uitkijktoren niet, aangezien ik er nog niet mee gespeeld heb. Al klinkt dat nieuwere riddersysteem best tof, dus zou daarvoor kiezen.

Ridder
Kerk
 
Reactiescore
33
Sowieso ridder en kerk. uitkijktoren is niet echt leuk en de moeten er twee zijn.
Beste zou gewoon een echte oldskool wereld zijn natuurlijk
 
Reactiescore
0
Kerk (dwingt spelers tot fatsoenlijk clusteren)
Uitkijktoren (in mid- en eindspel een leuk strategisch wapen)

En dan gewoon de ouderwetse ridder, met 1000% kata-bonus want anders kun je hem net zo goed gewoon helemaal weglaten :)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Uitkijktoren = shit.

Maar leuk initiatief om "ons" te laten kiezen, al vraag ik mij af of het überhaupt nog zin heeft. De werelden zijn 1 C groot, en veel beter gaat het niet worden vrees ik. Dus ons laten kiezen is een laatste strohalm van Inno?

De old gen waaronder ik zelf speelt het liefste een wereld zonder pp. Dan krijg je weer een beeld hoe de echte top er op een wereld zou moeten uitzien. Niet omdat sommige gewoon 40k pp er doorheen jagen en zichzelf nummer 1 vinden.

w50 was dan eindelijk een wereld waar geen pp gebruikt kon worden, althans niet abusen. En wat doet inno.. ze maken er een k*t wereld van met pakketjes. Denk dat je daar veel spelers hebt verloren van de oude garde (die nog wilde spelen). Als je nu toch nog een wereld wilt maken met enige kans op meer spelers, maak dan een pp vrije wereld en dan geen BS zoals Kerk/Uitkijktoren/pakketjes of geheimen. Gewoon dominantie percentage en redelijke snelheid.

Pakketjes is net dé oldgen manier voor edels. Dat jij dat afdoet als waardeloos valt gewoon niet te begrijpen. Het probleem met w50 was de snelheid, een snelheid 1 tegenwoordig spreekt bijna niet aan. Wie speelt nou graag een trage wereld?

Snelheid 1.5 is sowieso een vereiste, met pakketjes voor de verandering. Die goudmunten komen me de strot uit.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Van mij mag je alles activeren zolang die toren er maar niet is. :)
 
Reactiescore
1.075
Kerk en ridder, uitkijktoren liever niet, maar is leuk als je inactief wilt wezen.
Kerk kijk ik best naar uit!
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Wijzig die toren ofso.. Dat het geen edels meer spot. Zo is het wel leuk, kun je tenminste weer fake treintjes gooien :)
 

DeletedUser71531

Guest
Is er al een idee wanneer w60 uit gaat komen?
Voor mij liefst enkel ridder :) liever kerk wel dan een uitkijktoren
 
Reactiescore
323
Pakketjes is net dé oldgen manier voor edels. Dat jij dat afdoet als waardeloos valt gewoon niet te begrijpen. Het probleem met w50 was de snelheid, een snelheid 1 tegenwoordig spreekt bijna niet aan. Wie speelt nou graag een trage wereld?

Snelheid 1.5 is sowieso een vereiste, met pakketjes voor de verandering. Die goudmunten komen me de strot uit.
W50 had volgens mij snelheid 1,5. Wat de wereld saai maakte was het grote aantal bb's per spelers waardoor de afstanden tussen spelers te groot werden.
 

DeletedUser79023

Guest
Zou ook gaan voor Ridder met items, en een kerk, dat is toch wel beetje het begin van tribalwars. Lijkt me inderdaad ook leuk voor de oude garde om een wereld te maken zonder die premium beurs, heb je geen premium punten farmers. Wat ze wel mogen houden is die premium account en die grondstoffen boosts enzo, maar verder niet, anders wordt het spel echt niet leuk. Speel na 5 jaar weer fftjes, en ben aan het wachten op wereld 60, dus ging ik ff meespelen op wereld 59, maar dan zie je toch wel dat veel dingen veranderd zijn. Sommige dingen zijn goed (zoals de ridder) alleen die premium beurs vind ik toch wel erg oneerlijk.
Zou ook aanraden om alle troepen gewoon weer te doen, net zoals in de eerste 25 werelden.
Ook het upgraden van de troepen zou ik graag in wereld 60 willen overslaan, dat maakt de spelers juist over powered, in plaats van waar het oorspronkelijk van is namelijk strategisch zijn.
En misschien zonder vlaggen??
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan