Discussietopic spelversie 8.19

DeletedUser

Guest
Krijgen wij ook dat filmpje te zien van innogames? Op franse forum staat daar een flimpje van
 
Reactiescore
1.094
De nostalgie :/ het oude os tekentje is vervangen.

Maar deze update voegt wel wat toe, en ook eindelijk in het voordeel van de verdediger. Top.
 

DeletedUser

Guest
[video=youtube;-CIrS1CmSLA]http://www.youtube.com/watch?v=-CIrS1CmSLA#action=share[/video]
 

DeletedUser71930

Guest
farmtool werkt ook niet meer.

Hier heb ik al een snelle oplossing voor gemaakt. Check het topic van het FA-Pack (Hou wel in de gaten dat ik niet de verantwoordelijke ben voor het project, ik heb alleen nu even een snelle oplossing gegeven voor de tijd die .Arrogant nodig heeft om een update uit te brengen.)
 
Reactiescore
32
wat houdt die inventaris precies in? wanneer krijg je bijvoorbeeld een item ofzo :p
 
Reactiescore
1.367
srs? :p

Aanvallen die een edelman, ridder bevatten of die via de Farm Assistent verstuurd zijn zullen ook aangegeven worden.

in rappotjes alleen, niet op de kaart dat er een kroontje bij komt
 

DeletedUser

Guest
Heeft iemand meer informatie over hoe je deze items in je inventaris kunt verdienen?

Ik begin een vermoeden te krijgen dat dit weer een pay-to-win functie is waarmee ze weer snel ff willen cashen en een berg betalende vaste spelers negeren. Maar zolang het niet duidelijk is hoe je deze bonus items kan krijgen zal ik nog maar niet beginnen te schelden.
 
Reactiescore
786
Ik zie enkele mooie en nuttige toevoegingen aan deze update.
Enkel stel ik mij de vraag over Inventaris
Ik had graag daar wat meer informatie overgekregen en ik hoop dat het niet zo'n betalende toevoeging is.
Net nu het weer de betere kant op ging in mijn ogen hoop ik er niet niet nog een betalende toevoeging bij te zien verschijnen.

Meer informatie zien we dus wel verschijnen betreft Inventaris.
Daarna kunnen we pas echt van start gaan in dit discussietopic lijkt me
 

DeletedUser72667

Guest
het ziet er allemaal goed uit!
ik mis echter nog wel 1 punt die ik wel terug zie op de mobiele versie. Namelijk het bijltje op de kaart naast een dorp zodra je deze aanvalt. Het is een groot voordeel als je deze erbij hebt staan en ik vind het jammer dat dit alleen op de mobiel mogelijk is.

Ik zou het zeer appreciëren als dit bijltje naast het dorp op de kaart ook geïntroduceerd kan worden in de PC-versie
 

DeletedUser

Guest
het ziet er allemaal goed uit!
ik mis echter nog wel 1 punt die ik wel terug zie op de mobiele versie. Namelijk het bijltje op de kaart naast een dorp zodra je deze aanvalt. Het is een groot voordeel als je deze erbij hebt staan en ik vind het jammer dat dit alleen op de mobiel mogelijk is.

Ik zou het zeer appreciëren als dit bijltje naast het dorp op de kaart ook geïntroduceerd kan worden in de PC-versie

dat is wel op pc versie, ik weet niet of je er PA voor nodig hebt, maar met PA sws
 

DeletedUser72441

Guest
De inventaris moet inderdaad wel nog wat worden toegelicht :confused: want het cadeautje is wel zeer handig ( op grote accounts ) maar kan je meet van deze spulletjes krijgen door bijvoorbeeld prestaties te behalen en dergelijke
 

DeletedUser61241

Guest
Dus jullie dachten, we hebben nog niet goed genoeg gezien hoe die nieuwe premium dingen tw kunnen verneuken tijdens het winterevenement? Zoals ik het nu begrijp kan je ze dus behouden, lijkt mij geen verbetering.

Verder:
Chapeau! Dat zijn goede verbeteringen die door komen. Lijken mij zeer nuttig allemaal!
 

DeletedUser63264

Guest
Goede update, vooral de ondersteuning icoontjes die je kan zien op de kaart zijn erg handig!
 

DeletedUser33379

Guest
ik vind wel dat het knopje inventaris op een zeer vervelende plek zit, dit omwille dat de prestatie knop weer een stuk is opgeschoven. jammer dat ze die hier hebben gezet en niet gewoon aan het einde van de reeks waardoor er geen grote verandering was..
frustrerend als je steeds op de verkeerde klikt.
 

DeletedUser

Guest
ik vind wel dat het knopje inventaris op een zeer vervelende plek zit, dit omwille dat de prestatie knop weer een stuk is opgeschoven. jammer dat ze die hier hebben gezet en niet gewoon aan het einde van de reeks waardoor er geen grote verandering was..
frustrerend als je steeds op de verkeerde klikt.

dan moet je niet zoveel op je farm prestaties geilen :p
 

DeletedUser55890

Guest
ik heb 2 vragen hierover.

1. door het aanvals icoontje dat grijs, brons of rood kleurt bij een aanval. zien andere spelers dat ook? want dan kunnen ze inschatten hoeveel troepen je stuurt naar 1 van hun dorpen. het zelfde als met de edelman. als je met een edelman of ridder aanvalt zie je een icoontje van de edel of ridder erbij staan, ziet de vijand die ook??

2. hoe kan je je inventaris aanvallen? gaat dat automatisch of moet je daar iets voor gaan doen?
 

DeletedUser

Guest
ik heb 2 vragen hierover.

1. door het aanvals icoontje dat grijs, brons of rood kleurt bij een aanval. zien andere spelers dat ook? want dan kunnen ze inschatten hoeveel troepen je stuurt naar 1 van hun dorpen. het zelfde als met de edelman. als je met een edelman of ridder aanvalt zie je een icoontje van de edel of ridder erbij staan, ziet de vijand die ook??

2. hoe kan je je inventaris aanvallen? gaat dat automatisch of moet je daar iets voor gaan doen?

1. Dit is iets wat je alleen zelf ziet, heb al gehoord van veel mensen dat ze niet weten hoe dat precies zit :p. Is louter gebruiksgemak voor jezelf, de vijand ziet geen verschil. Zou nogal vervelend zijn anders natuurlijk :).

2. Aanvullen bedoel je denk ik? Uit wat ik verstaan heb is het een nieuw spelelement dat pas echt in het spel gebruikt gaat worden bij 1 van de volgende updates. Dit was slechts de introductie ervan, met een bijhorend cadeautje. Voorlopig gaat er nog niets met die inventaris gebeuren, hij zal dus ook nog niet bijgevuld (kunnen) worden.
 
Bovenaan