Discussietopic spelversie 8.19

Reactiescore
25
Spelversie 8.19​

Beste spelers,

We hebben een nieuwe update voor jullie klaarstaan die geïmplementeerd zal worden op woensdag 12 februari tussen 11.00 en 13.00

Deze update heeft een paar verbeteringen waar al lang naar werd gevraagd, zoals een nieuwe kaart notificatie voor binnenkomende ondersteunende troepen die een dorp ontvangt. Er zijn ook enkele nieuwe aanpassingen waarvan we hopen dat jullie ze handig vinden, zoals de aanvalsiconen. (Lees hier beneden meer over!)

We hebben een video voor jullie voorbereid waarin de commando iconen voorbijkomen en we wat licht doen schijnen op de nieuwe inventaris toevoeging, deze video zullen we binnenkort met jullie kunnen delen!

En afsluitend, willen we iedereen van de Beta versie bedanken voor het melden van bugs gedurende de voorbereidingen van deze update, waardoor we deze konden oplossen.

Dit is de lijst met veranderingen:

Aanval iconen

De iconen voor je eigen aanvallen zullen nu afhangen van het aanvalstype en de inhoud ervan.

  • Aanvallen onder 1000 soldaten zullen een grijs/normaal bijl icoon tonen.
  • Aanvallen tussen de 1000 en 5000 troepen zullen een oranje bijl icoon tonen.
  • Aanvallen die meer dan 5000 troepen bevatten zullen een rood bijl icoon tonen.
  • Aanvallen die een edelman, ridder bevatten of die via de Farm Assistent verstuurd zijn zullen ook aangegeven worden.
Deze iconen worden ook bij het berichten scherm getoond.

Inventaris

We hebben een inventaris voor het opslaan van spullen toegevoegd, deze kan je vinden in het "Profiel" menu. Je zal ook een kleine verrassing vinden in je inventaris!

De inventaris kan momenteel (weggeefbare) premium functies bevatten, en zal ook gebruikt worden voor het opslaan van evenement prijzen. We zijn ook van plan om de ridder items naar de inventaris te verplaatsen, dit in het kader van een groter project rondom de ridder.

Verbeteringen
  • Info in de kerk toegevoegd over welke dorpen binnen de kerk radius liggen.
  • Informatie over de speler ranglijsten op de speler profielen zullen nu net zo snel worden geüpdatet als de algemene ranglijsten.
  • We hebben een kaart icoon toegevoegd voor inkomende ondersteuning. In het geval dat er veel kaart iconen op één dorp zijn, zullen ze langzaam maar zeker kleiner worden.
  • De bouw knoppen in het hoofdgebouw zullen nu direct updaten wanneer je genoeg grondstoffen hebt om iets te bouwen, in plaats van dat de site opnieuw laad.
  • "Jouw ondersteuning in Dorpsnaam werd aangevallen" berichten voor hetzelfde dorp dat aangevallen is, zullen samengevoegd worden in één bericht.
  • We hebben de optie toegevoegd om een persoonlijk bericht naar een stam sollicitant te schrijven wanneer je de sollicitatie accepteert of afwijst.
  • Het uploaden van profielfoto's is eenvoudiger gemaakt. Afbeeldingen die te groot zijn worden automatisch verkleind om de vereiste grote te verkrijgen. .gif afbeeldingen worden niet automatisch aangepast in grootte.
  • De algemene spel breedte is vergroot van 840px naar 900px.
  • Vrienden: Vrienden worden automatisch in een "Vrienden" map groep geplaatst. Je kan hier ook de online status van vrienden en de ranking van hun zien en ook ingame mededelingen.
  • De aankomsttijd van de handelaar is toegevoegd in het handel bericht.
  • Vele kleine verbeteringen in de tekst en interface.

Veranderingen
  • Verwijdering van de link naar de toolbar van het spel, omdat we deze niet meer zullen ondersteunen. Spelers die de toolbar al gedownload hebben kunnen er wel nog gebruik van maken.
  • Bevelen staan nu als laatste in de lijst op het dorpsoverzicht op de mobiele versie. Hierdoor is het makkelijker om meer informatie te vinden als je vele lopende bevelen hebt.
  • Een log van je Premium is toegevoegd, zo kun je beter bijhouden wat er allemaal gebeurt met jouw premium activaties.
  • Een bericht zal verstuurd worden wanneer een lopende grondstofwisseling wordt afgebroken.
  • Data geformatteerd zoals: "Dec 09,2013 18:48" zullen het huidige jaar niet meer laten zien om ruimte te besparen in bepaalde situaties. Bijvoorbeeld: de berichten lijst.
  • Nieuwe layout voor de Premium pagina.

Met vriendelijke groet,
Jullie Tribalwars.nl Team

En wat vinden jullie ervan?
 

DeletedUser

Guest
"Jouw ondersteuning in Dorpsnaam werd aangevallen" berichten voor hetzelfde dorp dat aangevallen is, zullen samengevoegd worden in één bericht."

Zeer goed dit! :)
 

DeletedUser61042

Guest
Aanvallen die een edelman, ridder bevatten of die via de Farm Assistent verstuurd zijn zullen ook aangegeven worden.

Wat word er precies met deze regel bedoeld?
 
Reactiescore
25
Aanvallen die een edelman, ridder bevatten of die via de Farm Assistent verstuurd zijn zullen ook aangegeven worden.

Wat word er precies met deze regel bedoeld?

Er zullen icoontjes zijn die laten zien dat er een ridder of edelman in de aanval zitten of/en dat deze met de FA is verstuurd
 

DeletedUser63648

Guest
Nice dat zijn wel een aantal goede dingen.
Ik ben het echter niet mee eens dat de spelgrootte groter maken noodzakelijk een verbetering is. Less is more.
 

DeletedUser68252

Guest
Ziet er echt super uit, een van de weinige updates van de laatste tijd die echt wat zal toevoegen voor de speler. :)
 
Reactiescore
1.367
Aanval iconen

De iconen voor je eigen aanvallen zullen nu afhangen van het aanvalstype en de inhoud ervan.

Aanvallen onder 1000 soldaten zullen een grijs/normaal bijl icoon tonen.
Aanvallen tussen de 1000 en 5000 troepen zullen een oranje bijl icoon tonen.
Aanvallen die meer dan 5000 troepen bevatten zullen een rood bijl icoon tonen.
Aanvallen die een edelman, ridder bevatten of die via de Farm Assistent verstuurd zijn zullen ook aangegeven worden.

wat houd dit precies in?

iconen op de kaart naar een dorpje waar je op aanvalt?
 
Reactiescore
31
Aanval iconen

De iconen voor je eigen aanvallen zullen nu afhangen van het aanvalstype en de inhoud ervan.

Aanvallen onder 1000 soldaten zullen een grijs/normaal bijl icoon tonen.
Aanvallen tussen de 1000 en 5000 troepen zullen een oranje bijl icoon tonen.
Aanvallen die meer dan 5000 troepen bevatten zullen een rood bijl icoon tonen.
Aanvallen die een edelman, ridder bevatten of die via de Farm Assistent verstuurd zijn zullen ook aangegeven worden.

wat houd dit precies in?

iconen op de kaart naar een dorpje waar je op aanvalt?

Jup, aan de hand van het icoon kan je dus zien wat je verstuurd hebt naar dat dorpje. ;)
 
Reactiescore
1.367
yay, das handig voor de verdediger :)

lijkt me een onnodig iets dat de laadtijd van de kaart nog langer maakt, want meestal stuur je toch alleen fakes of clears naar 1 bepaald dorpje
 

DeletedUser26555

Guest
yay, das handig voor de verdediger :)

lijkt me een onnodig iets dat de laadtijd van de kaart nog langer maakt, want meestal stuur je toch alleen fakes of clears naar 1 bepaald dorpje

Het zijn wel je eigen aanvallen, ik denk niet dat de verdediger ziet wat er afkomt.
 

DeletedUser61042

Guest
Aanval iconen

De iconen voor je eigen aanvallen zullen nu afhangen van het aanvalstype en de inhoud ervan.

Aanvallen onder 1000 soldaten zullen een grijs/normaal bijl icoon tonen.
Aanvallen tussen de 1000 en 5000 troepen zullen een oranje bijl icoon tonen.
Aanvallen die meer dan 5000 troepen bevatten zullen een rood bijl icoon tonen.
Aanvallen die een edelman, ridder bevatten of die via de Farm Assistent verstuurd zijn zullen ook aangegeven worden.

Beter zo ?:p
 

DeletedUser

Guest
Helemaal top, ben ook erg blij met het "os tekentje" op de kaart als het ware. Daar ergerde ik me kapot aan als ik telkens vergat welke dorpen ik al gehad had :p
 
Reactiescore
1.367
Het zijn wel je eigen aanvallen, ik denk niet dat de verdediger ziet wat er afkomt.

weet t, ik wou alleen sarcastisch doen :(

als ze er een functie bij doen dat je kunt zien of je een edelman op een dorpje stuurt, dat zou helemaal te gek zijn
 
Reactiescore
30
We hebben een kaart icoon toegevoegd voor inkomende ondersteuning. In het geval dat er veel kaart iconen op één dorp zijn, zullen ze langzaam maar zeker kleiner worden.

Thanks.
 

DeletedUser

Guest
weet t, ik wou alleen sarcastisch doen :(

als ze er een functie bij doen dat je kunt zien of je een edelman op een dorpje stuurt, dat zou helemaal te gek zijn

srs? :p

Aanvallen die een edelman, ridder bevatten of die via de Farm Assistent verstuurd zijn zullen ook aangegeven worden.
 
Bovenaan