Discussietopic - Nog een laatste keer

Reactiescore
495
Bedankt voor alles duck en de rest van de mods.

Ondanks alle scheldwoorden die jullie naar je hoofd hebben gehad van EOS (en nog steeds krijgen in de support :D) vrees ik dat dit wel een flinke impact gaat hebben op TW nl/be
 
Reactiescore
405
Duckjr bedankt voor je inzet.
Heb je overspoeld met unieke support aan vragen waarop bijna altijd goed en snel antwoord op gegeven werd.
Heb wel wat discussies gehad, had vandaag bijna weer een discussie gestart maar nu doe ik dat nu niet.
Zie dat toezeggingen die gedaan zijn niet na gekomen worden.
Zoals frequentie van casuele werelden en moment van vlaggen deactiveren.
Dit is misschien de reden van de breuk, dat inno liegt tegen duckje.
Maar dit is speculatief
——
De rest van het tw team ook heel erg bedankt voor jullie inzet
 
Reactiescore
449
Het ga je goed Duckje, bedankt voor alle jaren want het is hoe dan ook echt speciaal hoelang jij CM bent geweest. Dat gebeurt op andere Innogames niet, dus het verbaast mij niet ook niet zozeer dat er opeens een andere wind moet gaan waaien vanuit Inno. De corpo greed die al jaar en dag heerst op games als The-West zal hier ook wel op een bepaalde manier zijn weg gaan vinden, ervanuit gaande dat de servers van .NL überhaupt nog blijven bestaan. Ik vermoed dat de gehele playerbase van .NL bij een merger wel zal verdwijnen gezien hoe dingen gaan op andere TW servers. Dit is in het verleden bij The-West net zo geweest, velen deden de deur dicht achter zich bij een internationale migratie daar.

Bedankt voor alle inzet en het doorbijten ondanks de frusterende mensen hier, op discord en in tickets waaronder ikzelf. Hopelijk lijd het pad der toekomst je naar een volgende job waar je weer zolang kunt blijven zitten en het geheel kunt vormen zoals hier gedaan is.
 
Reactiescore
453
Duckje en alle andere mods,
Ik was er niet zo vroeg bij als anderen, maar ga ondertussen ook al wel weer wat jaren mee dus heb velen van jullie vaak genoeg gesproken
Bedankt voor jullie inzet en dit zal een aderlating zijn voor de sfeer in tribalwars nl, zoals de heren van VFSnip al gezegd hebben jij maakte de ying en yang compleet.

Alles goed gewenst voor jullie toekomst,
Groet,
Eric
 
Reactiescore
112
Lieve Seppe,


Zo, dit is een moeilijke om te schrijven, ik had ook nooit verwacht dat het op deze manier zou eindigen.

De afgelopen tijd zijn er vele gesprekken geweest, veel vragen, veel onzekerheid maar altijd met hoop omdat je wist dat wat je doet goed is. Je altijd en eeuwige inzet voor deze community siert je maar kan ook soms heel vermoeiend zijn.

Er zijn momenten geweest dat ondanks de druk van het “echte” leven het moeite koste om alles te blijven combineren en toch bleef je gaan. Voor TribalWars.nl Waarom? Omdat jij de hoekstenen van heel dit gebeuren hebt gezet, je hebt hier 17 jaar van je leven ingestopt zonder er iets uit te halen.
Je bent altijd zo transparant mogelijk geweest, je zat altijd tussen twee uiterste. Je community en het bedrijf achter het spel.
“InnoGames” De naam wordt vaak gebruikt alsof het een entiteit op zichzelf is maar het is de naam van een bedrijf, die zakelijke beslissingen maken. Ze willen geld verdienen, logisch want bedrijven willen groeien en geld verdienen, niks mis mee. Dat betekende dus ook dat jij daarin bent meegegroeid in de afgelopen 17 jaar. Je was niet overal mee eens maar ja, part of the job.

Elke beweging die het bedrijf maakte die een weerslag had op jouw community mocht jij opknappen, de ellende over je heen krijgen en het oplossen. Logisch dat was je functie. Maar de andere kant van je functie zorgen dat de leden van .nl gehoord werden nam je heel erg serieus. Want daar deed je het voor. Voor en door de community!

De mensen met wie jij moest samenwerken binnen InnoGames, waren niet altijd de mensen die stil stonden bij wat deze community nodig had maar vertrokken vanuit wat het bedrijf er uit wilde halen. Het was dikwijls vechten tegen de bierkaai maar altijd met zelfde doel, de spelers van .nl

Je vertrouwen in je huidig team had met wie je al die jaren nauw mee samen hebt gewerkt, dat is niet altijd zo geweest.
Wanneer het niet goed ging in het team want jij moest verantwoording afleggen in Duitsland, sterker nog jij werd er op afgerekend.
Jij betaalde de prijs, als het op spelersniveau mis ging, jij kreeg de rekening, als een teamlid de mist in ging jij kreeg de rekening, als de keuzes binnen het spel niet “correct” waren , idd jij was de lul en als er bij jouw management iets misloopt pak jij de hoofdprijs!


Ik ken je al lang Sep, ik weet dat dit je allemaal raakt, dat elke tekst die je hier leest, je collega's die vol ongeloof je bedanken, je team die na het horen van dit nieuws 100% niet akkoord zijn met de reden en de manier waarop, opstappen. (Mannen bedankt voor alles! Jullie zijn onmiskenbaar een meerwaarde geweest!) Het is niet niks 17 jaar toewijding loslaten.

Dit is een een ontzettende domme fout van community management departement van InnoGames, maar ja, terugkomen op een beslissing is moeilijk.
A man must be big enough to admit his mistakes, smart enough to profit from them, and strong enough to correct them.

Je bent niet de enige, dit zie je, mensen met stomheid zijn geslagen. (oud) spelers, (ex) collega’s, eender wie geeft aan dat je niet alleen er zo over denkt.
Omdat ik weet, zie, meemaak en voel wat dit met je doet en je nog met opgeheven hoofd je werk afrond en de professionaliteit en loyaliteit naar deze community blijft houden.

Siert je Seppe, die eer is aan jou!

Liefs,
Esther


 
Reactiescore
338
Lieve Seppe,


Zo, dit is een moeilijke om te schrijven, ik had ook nooit verwacht dat het op deze manier zou eindigen.

De afgelopen tijd zijn er vele gesprekken geweest, veel vragen, veel onzekerheid maar altijd met hoop omdat je wist dat wat je doet goed is. Je altijd en eeuwige inzet voor deze community siert je maar kan ook soms heel vermoeiend zijn.

Er zijn momenten geweest dat ondanks de druk van het “echte” leven het moeite koste om alles te blijven combineren en toch bleef je gaan. Voor TribalWars.nl Waarom? Omdat jij de hoekstenen van heel dit gebeuren hebt gezet, je hebt hier 17 jaar van je leven ingestopt zonder er iets uit te halen.
Je bent altijd zo transparant mogelijk geweest, je zat altijd tussen twee uiterste. Je community en het bedrijf achter het spel.
“InnoGames” De naam wordt vaak gebruikt alsof het een entiteit op zichzelf is maar het is de naam van een bedrijf, die zakelijke beslissingen maken. Ze willen geld verdienen, logisch want bedrijven willen groeien en geld verdienen, niks mis mee. Dat betekende dus ook dat jij daarin bent meegegroeid in de afgelopen 17 jaar. Je was niet overal mee eens maar ja, part of the job.

Elke beweging die het bedrijf maakte die een weerslag had op jouw community mocht jij opknappen, de ellende over je heen krijgen en het oplossen. Logisch dat was je functie. Maar de andere kant van je functie zorgen dat de leden van .nl gehoord werden nam je heel erg serieus. Want daar deed je het voor. Voor en door de community!

De mensen met wie jij moest samenwerken binnen InnoGames, waren niet altijd de mensen die stil stonden bij wat deze community nodig had maar vertrokken vanuit wat het bedrijf er uit wilde halen. Het was dikwijls vechten tegen de bierkaai maar altijd met zelfde doel, de spelers van .nl

Je vertrouwen in je huidig team had met wie je al die jaren nauw mee samen hebt gewerkt, dat is niet altijd zo geweest.
Wanneer het niet goed ging in het team want jij moest verantwoording afleggen in Duitsland, sterker nog jij werd er op afgerekend.
Jij betaalde de prijs, als het op spelersniveau mis ging, jij kreeg de rekening, als een teamlid de mist in ging jij kreeg de rekening, als de keuzes binnen het spel niet “correct” waren , idd jij was de lul en als er bij jouw management iets misloopt pak jij de hoofdprijs!


Ik ken je al lang Sep, ik weet dat dit je allemaal raakt, dat elke tekst die je hier leest, je collega's die vol ongeloof je bedanken, je team die na het horen van dit nieuws 100% niet akkoord zijn met de reden en de manier waarop, opstappen. (Mannen bedankt voor alles! Jullie zijn onmiskenbaar een meerwaarde geweest!) Het is niet niks 17 jaar toewijding loslaten.

Dit is een een ontzettende domme fout van community management departement van InnoGames, maar ja, terugkomen op een beslissing is moeilijk.


Je bent niet de enige, dit zie je, mensen met stomheid zijn geslagen. (oud) spelers, (ex) collega’s, eender wie geeft aan dat je niet alleen er zo over denkt.
Omdat ik weet, zie, meemaak en voel wat dit met je doet en je nog met opgeheven hoofd je werk afrond en de professionaliteit en loyaliteit naar deze community blijft houden.

Siert je Seppe, die eer is aan jou!

Liefs,
Esther
Buiten wij die er waren om hem zoveel mogelijk te helpen tijdens onze periode, was jij natuurlijk ook een heel belangrijke steunpaal. Dat mag zeker ook niet vergeten worden!
 
Reactiescore
1.367
Rip...
 
Reactiescore
11
Beste Duckje/Seppe,

Wát zonde om te lezen dat je moet stoppen. Ik denk dat innogames een grote fout maakt, want het zal mij niet verwonderen als dit de doodsteek is voor de nl server. Ik weet niet of je gelovig bent, maar ik zal voor je bidden dat er zoveel beters op jouw pad komt.
Je nam iedere vraag/ticket serieus en hebt hart voor de spelers.
Ik wens jouw en je gezin veel geluk toe. En ik kan mij goed voorstellen dat je het soms lastig hebt gehad tussen ons en inno.
Liefs Mel (Twinkle)
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Bedankt voor je inzet over de jaren Duckje. Hoewel we in veel gevallen lijnrecht tegenover elkaar stonden met zelfs een permban op de Discordserver als gevolg, waardeer ik wel dat je bleef staan waarvoor je stond. In veel andere instanties ben je ook zeer betekenisvol geweest voor de verloop van werelden en het meedenken naar oplossingen om het spelplezier in welke vorm dan ook te verbeteren. Ik denk dat Innogames een fout maakt met deze beslissing. Het ga je goed!
 
Reactiescore
603
Bedankt voor alles Duckje.
Mooie tijden waren mijn tribal wars jaren én mijn jaren als moderator, en dit mede dankzij jou.
Veel succes verder!
 
Reactiescore
332
Duckje en mods, bedankt voor jullie inzet voor tw.nl en de community. En in het bijzonder voor de inzet om casuals zo leuk en speelbaar mogelijke werelden te maken. Daar was de wrijving met Inno al een tijd zichtbaar. We waren het niet altijd eens, maar dat hoeft ook niet. Wel stond je altijd open voor een goede discussie en dat waardeer ik enorm.
 
Reactiescore
1.168
Zeventien jaar Duckje, waar blieft de tijd!

Vijftien jaar geleden begon ik met dit spelletje, toen was jij al de grote baas bij .NL , ongelofelijk hoe lang je dit hebt kunnen volhouden. Wel hebben veel discussies gehad in supportjes waarin één van ons geen gelijk wilde geven.. ;)

Ik weet dat jij het achter de schermen altijd hebt opgenomen voor de community en dan er vaak een middenweg is gekozen. Helaas blijkt maar weer dat een bedrijf (het grote geld) en een Community ver van elkaar af staan. Respect voor je vastberadenheid en het altijd opnemen voor een aantal vervelende AF’ers.

Voor mij blijf je altijd verbonden aan TW.NL maar aan alles komt ooit een einde.

Duckje, Seppe, bedankt voor al die jaren en het ga je goed!

Tot ziens!
 
Reactiescore
980
Binnen het voetbal in NL wordt vaak wel gezegd dat je 1 bondscoach hebt op de tv, en 17 miljoen bondscoaches op de bank voor de tv. Dit geld voor de NL community niet minder, aldus mijn bewondering dat je 16 jaar onafgebroken CM bent geweest en zelfs nog door wou. Dat zo een besluit vanuit Innogames komt is dan ook zeer frappant en matig vanuit hun.. NL community hing toch zeer lange tijd een andere cultuur dan andere servers, eentje die je zelf hebt ingeleid met Opus op w1. Het "Less is more" principe werd al vanuit Opus uitgedragen, dat een select hecht groepje spelers, met een scherpe pen op het forum, beter was dan de halve wereld proberen te rekruteren. Dit gaf absolute glans aan de .nl server, iets wat op veel andere servers totaal mistte.

Respect voor de jaren en tijd die je hebt gegeven aan deze community en bedankt voor je inzet deze afgelopen 17 jaar.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
510
Ik zou oprecht niet weten wat er met Tribalwars.nl zal gaan gebeuren zonder Duckje. Seppe, ik wil je bedanken voor al je inzet van alle jaren. Ik heb erg veel respect ervoor dat je de taak als communitymanager op je hebt genomen, en daarbij het spel waar je zo veel van houdt opgeeft zelf te spelen. Ik vrees voor de toekomst van de Nederlandse server nu jij straks weg bent. Jij als community manager had niet alleen maar kijk naar de commerciële elementen, jij bleef altijd het hart van een speler houden.
Ik hoop dat het ontslag geen definitief afscheid is. Wij houden van je!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Veel succes in de toekomst en bedankt voor de voorbije inzet. Het is een stevige deur die gesloten wordt, maar ik ben zeker dat er 10 deuren geopend kunnen worden door alle tijd en motivatie die vrijkomt
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Innogames zal deze beslissing enorm bezuren.
Niemand die duckje kan vervangen. Het ga je goed.

2jC9rx1.gif


Vaarwel @Duckje
 
Bovenaan